olisiko tässä uusi laji kesäolympialaisiin?
https://www.youtube.com/watch?v=O9j2ggHzGEY
onko tämä urheilua?
3
83
Vastaukset
- Notollanentuli
Anteeksi, puhelimella linkki ei toimi. Joten mikä tuo on?
- bartswings
Olisin toivonut että olisit katsonut tuon videon, ei ole pitkä. Laji on ollut jo pitkään ehdolla olympialajiksi, mutta pahimmaksi puutteeksi on sanottu, ettei ihmiset tunne sitä, media ei ole kiinnostunut.
Minä näen tämän kiehtovana, mutta olen puolueellinen.
Laji on laajalle levinnyt, suuria maita mm Kolumbia, Venezuela, Kiina, Korea ja länsimaat tietysti. - Ninjaa-
bartswings kirjoitti:
Olisin toivonut että olisit katsonut tuon videon, ei ole pitkä. Laji on ollut jo pitkään ehdolla olympialajiksi, mutta pahimmaksi puutteeksi on sanottu, ettei ihmiset tunne sitä, media ei ole kiinnostunut.
Minä näen tämän kiehtovana, mutta olen puolueellinen.
Laji on laajalle levinnyt, suuria maita mm Kolumbia, Venezuela, Kiina, Korea ja länsimaat tietysti.Voisiko joku kertoa lajin nimen?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804