Niin, tuosta Lumene sarjasta. Niitä oli alekorissa kasa yhdessä halpakaupassa ja siksi mietin että voiko tuo olla kovin kummoinen. Lumenen meikkeihin olen pettynyt niin monesti etten niitä enää osta, mutta ymmärtääkseni nuo rasvat ja muut olisivat ok....?
Lumene Arctic Aqua - ihonhoitosarja --- kokemuksia?
5
873
Vastaukset
- Hyvä ostos
Kosteusvoide ainakin on ihana. Kosteuttaa tehokkaasti. Tyttäreni iho on ongelmallinen ja tämä on ainoa joka sopii ja imeytyy eikä jää pyörimään ihon pinnalle.
- eihyvä__
Minä en tykkää Lumenesta missään muodossa (varsinkaan voiteista). On kokeiltu niin monta eri purkkia ja purnukkaa ja aina sama ongelma - tuntuu että tuote jää vain lillumaan ihon pinnalle! Verrattuna esim. Niveaan. En osta enää.
- kokeiltavissa
Sopii todennäköisemmin normaalille tai kuivemmalle iholle. Oma, erittäin rasvainen kaipaa jotain muuta. Minulle ovat sopineet paremmin Lumenen Heleyttävä sarja, se keltainen siis.
- feiuewpo
Olet oikeassa. Älä osta Lumenen rasvoja.
- cfgfgfctgfg
Arctic Aqua tehohoito on ainakin sopinut minulle hyvin. Olen kokeillut kalliimpiakin geelimäisiä juttuja, mutta useimmat ovat liian kuivattavia tai sitten tukkivat. Harmi vain, ettei siinä ole antioksidantteja eli aika basic lisäkosteutta tuova tuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636