Mies teki sen taas!!!

eipystyymmärtämään

Baarista kotiuduttu. Yksin. Mies jäi sille tielleen, mutta se nyt ei ole se ongelma. Vaan sen käytös mua kohtaan kännissä. Siis voi hitto että sapettaa! Se pitää sellaista ihme alistamista mua kohtaan. Ollaan oltu melkein kaksi vuotta jo kimpassa ja tätä jatkunut jo kauan. Selvinpäin mitä ihanin ja kultaisin mies, mutta kännissä kuin toinen ihminen. V-tuilee ja koittaa kaikintavoin lytätä jo valmiiksi heikkoa itsetuntoa (esimerkkinä tänään istuttiin pöydässä, jossa kavereitakin mukana. Olin tänään käynyt kampaajalla ja päivällä mies kehui uusia hiuksiani. Mutta nyt yöllä muiden kuullen tokaisi, että niin ja niin paljon meni rahaa parturiin eikä tulos tuon parempi ole.) Vähän siinä tuli lytätty olo. Mikä saa miehen käyttäytymään näin kännissä? selvänä ei tällaista piikittelyn ja v-tuilun tarvetta ole.

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viola.

Miksi annat sille miehelle vallan vaikuttaa sinun tunnemaailmaasi? Nouse ylös pöydästä ja sano selvällä äänellä, ettet viitsi viettää iltaa mielenkiinnottoman ja tylsän ihmisen kanssa. Olet tullut pitämään hauskaa.
      Tunnet myötähäpeää hänen käytöksensä takia ja haluat poistua. Jos tyypillä on jotain asiaa, minut loytää baarista, paremmasta seurasta!

Aikuinen ihminen kyllä tajuaa vähemmästäkin. Ota itsevarmuutesi ja selkärankasi ylpeästi takaisin, älä sulkeudu. Ilmaise mielipiteesi reilusti ja suoraan. Sinulla on siihen oikeus.

En ikimaailmassa antaisi kenellekkään valtaa käyttäytyä itseäni kohtaan noin loukkaavasti.
      Sinun on taisteltava oma arvosi ja itsekunnioituksesi takaisin. Vaikka se loukkaisi häntä, se olkoon sille opetukseksi suun pieksämisestä.
      Jos sinä itse et pistä rajoja halventaville loukkauksille, ei hän itsekkään sitä tajua.

Halpa vittuilu ja paskan jauhaminen loppuu, kun itse jaksat olla johdonmukainen ja aina toimit samalla tavalla. Tiedän mistä puhun, olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa. Se loppuu, kun itse lopetat sen.
      Et missään tapaksessa saa hyväksyä mikäänlaista loukkaamista, tai alentavaa käytöstä!

Tsemppiä!

• Sanovat, että totuus tulee lapsen ja humalaisen suusta. Joten totuus on, miehesi aliarvostaa. Kyse on myös vallasta ja noilla tempauksilla hän haluaa lytätä ajatusmaailmasi kunnes saa sinut täysin alistettua ja tunnet olevasi ruma sekä täysin arvoton ja kuljet kiltisti miehesi talutushihnassa.

Voisin tietysti ehdottaa, että seuraavalla kerralla toteat itse maksaneesi kampaamolla käynnin. Mies kuitenkin keksisi palautteeksi jotain nokkelaa.

Voisin myös ehdottaa, että seuraavalla kerralla kun mies ehdottaa kapakkaa menoa, sanot "Ei kiinnosta mennä kuulemaan, kun alat haukkumaan minua", tulee kuitenkin vastaukseksi "Anteeksi, ajattelin sinun ymmärtävän olleen vitsin. Anteeksi jos loukkasin, Vedä takki päälle ja mennään"
      Kapakassa mies toteaisi kaveripiirissä "Akka ei olisi halunnut tulla, mutta lähti sittenkin kun känniin halusi tulla".

Eli, vaihda miestä. Muuta mahdollisimman pian erilleen ja vietä vuoden miesvapaa.

• määmy

"Anteeksi, ajattelin sinun ymmärtävän olleen vitsin", osuvast raaputettu, paljastais kundi tyttö oli joskus pelkkä vitsi ja ny maanvaiva..

• Minä en ymmärrä sitä, miksi miehesi kestää tai näyttelee kestävänsä sinua selvinpäin, jos ei kännissäkään kestä. Miehesi on ilmeisesti "nynny" joka alistuu sinun tapaasi elää ja kärsii siitä, ettei uskalla ilmaista itseään muutoin kuin kännissä. Herralla taitaa olla joku fetissi, mitä ei pääse toteuttamaan, vie se äijäs hypnoosiin ja selvitä mikä sitä lyttää, jos sen kanssa haluat elää.

• //Mies//

Miehesi lienee monella tapaa turhautunut? Rahahuolia, stressiä töistä? Joka sitten purkautuu verbaalisena aggressiona juuri sinua kohtaan.

Työpaikoillakin usein sanotaan; *aska valuu alaspäin.

Eipä sitä miehenä välttämättä itsekään aina tiedä mikä mielessä *ituttaa? Tai sitä turhautumista on vaikea pukea sanoiksi. Moni asia risoo.

Entäs mites teillä menee sänkykammarin puolella?
      Taikka onko esim. perheen perustamisesta ollut puhetta, jos on, miten mies siihen ajatukseen suhtautuu?

• kuinka kuulostaakaan niiiiin tutulta.. "no mitä sää nyt siinä murjotat, älä oo niin synkkis, huumorintajuton, etkö ymmärrä huumoria".. vaikka on tehny sitä ennen täysin selväksi ettei halua toisen olevan sellainen mulkku.

nää jotkut ihmiset täällä ei vaan näytä tajuavan että jostain ihmisestä josta välittää paljo, ei pysty tuosta vaan luopumaan. joten se on helppo jaella neuvoja; tee sitä ja tee tätä, vaihda ja ota.. liekö kokemuksen puutetta. tilannetta vaikeuttaa edelleen se että hällä toinen puoli kultainen ja toinen paska.. niinku meillä jokaisella on ne puolet, tavalla tai toisella.

vaatii sulta aika rautaista itsetuntoa, iteltäni myös aikoinaan.

• no mitä,

saitko hänet parantamaan tapansa ajatella ja puhua?

• minä eroaisin

Minusta tuntuu ettei hän muutu. Toivottavasti pystyt eroamaan. Voit keskustella pariterapeutin kanssa tilanteesta yksinkin, tai kriisikeskuksessa/kriisipuhelimessa. Alistaminen ei ole sallittua suhteessa. Eikä jääminen sille tielleen ja liika alko ei ole hyvä. Ei hyvät puolet paljoa auta, jos sitten lyttää heti muualla. Älä katso henkistä väkivaltaa, jos tuntuu että sitä on. Rakastunut mies tai rakastava ei tekisi noin, jolla on eri arvot.

• Ihme tuubaa

Et kirjailijan uraa ole harkinnut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      2006
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1772
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    5. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      116
      1147
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      175
      761
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      425
      694
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe