Tällä palstallla ei juuri asiallista keskustelua käydä, mutta taidan kuitenkin yrittää.
Olen jo pitkään ollut kiinostunut lajista, mutta vasta nyt syksyllä muutin paikkakunnalle, jossa toimii kiipeilyseura ja löytyy seiniä. MInulla on muutamia kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia.
Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?
Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?
Kiitokset vastauksista...
Kysymyksiä
1
822
Vastaukset
- vastaaja
"Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?"
Ei ole eroa. Kenkä pari maksaa n. 60e-100e
on halvempiakin varmaan. Kannattaa hankkia esim. Helsingistä camusta tai mountainshopista.
Myyjältä kannattaa kysyä neuvoa sopivan kengän ostoon.
"Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?"
Kiipee paljon. vedä leukoja jne. Hyvä yleiskunto ja notkeus ei varmaan haitaksi ole.
en ole mikää pro mutta tässä jotain suuntaa antavaa neuvoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574