Tällä palstallla ei juuri asiallista keskustelua käydä, mutta taidan kuitenkin yrittää.
Olen jo pitkään ollut kiinostunut lajista, mutta vasta nyt syksyllä muutin paikkakunnalle, jossa toimii kiipeilyseura ja löytyy seiniä. MInulla on muutamia kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia.
Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?
Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?
Kiitokset vastauksista...
Kysymyksiä
1
783
Vastaukset
- vastaaja
"Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?"
Ei ole eroa. Kenkä pari maksaa n. 60e-100e
on halvempiakin varmaan. Kannattaa hankkia esim. Helsingistä camusta tai mountainshopista.
Myyjältä kannattaa kysyä neuvoa sopivan kengän ostoon.
"Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?"
Kiipee paljon. vedä leukoja jne. Hyvä yleiskunto ja notkeus ei varmaan haitaksi ole.
en ole mikää pro mutta tässä jotain suuntaa antavaa neuvoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423212254- 261980
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116