Tosi vakavaa..

Kiltti tyttö

Mites on miehet?Voiko vakava suhde alkaa pelkän seksuaalisen vetovoiman pohjalta?Olen ihan vetävän näköinen mutta pelkästään sillä perusteella mua ei kannata jahdata.

15

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi. Tai ainakin korvienvälitason kiinnostuksen pitää herätä todella nopeasti jalkojenvälikiinnostuksen perään. Mieluiten sopivassa suhteessa yhtä aikaa. Mutta vakava (pitkä) suhde on enemmän sitä korvienväliä kuitenkin.

    • Hullu ukko

      Monille se mieli on yhtä kiihottava juttu kuin kroppakin tai jopa enemmän. Niin kyllä uskon, että vakava suhde voi saada alkunsa pelkän sex appealin pohjalta.

      • Kiltti tyttö

        Hän tietää mun etsivän vakavaa suhdetta eikä hän lupaa mitään sellaista mulle.No hyvä kun on edes rehellinen.Harrastanut ennenkin tällaista,minä en ikinä..Piti tavata tänään ja mun varata huone koska hänen koneensa ei pelitä ja kännykin vanha.Ok,totta kaiketi..jollekkin.Tienaa paljon enempi kuin mä ym.Mun mielestä salaa jotakin muttei kerro.


      • ,,,,
        Kiltti tyttö kirjoitti:

        Hän tietää mun etsivän vakavaa suhdetta eikä hän lupaa mitään sellaista mulle.No hyvä kun on edes rehellinen.Harrastanut ennenkin tällaista,minä en ikinä..Piti tavata tänään ja mun varata huone koska hänen koneensa ei pelitä ja kännykin vanha.Ok,totta kaiketi..jollekkin.Tienaa paljon enempi kuin mä ym.Mun mielestä salaa jotakin muttei kerro.

        olet kohdannut ehdan selittelijä-pelimiehen :-)


      • argh...
        ,,,, kirjoitti:

        olet kohdannut ehdan selittelijä-pelimiehen :-)

        maksattaa hotellinkin naisella!


    • lifemocker

      jos annat kovin helposti niin sua ei lasketa tyttöystävämateriaaliksi

      • Olen AP

        Miten voi antaa jos itsekin haluaa saada : )?Entäs mikä on vakavastiotettavan naisen sopiva pihtailuaika ettei mene"uskottavuus"?


    • Koittakaa nyt tsempata..

      Heh, sun kannattais lukea vähän muutakin kuin aku ankkaa tai hesaria. Aloita vaikkapa tästä:

      fi.wikipedia.org/wiki/Maslow’n_tarvehierarkia

      • Kiltti tyttö

        Noh..kyllä mä näin heti mikä on miehiään.ehkäpä moni sanoisi mun kiusanneen ukkoa.tietty mä testasin enkä alentunut itseäni jakelemaan vaikka häijyä teki.hän haluaa pitää mukamas hyvää tasoa yllä nais valinnoissaan heh..tietäispä mun"karmaisevan"historian,kyllä pöyhittävää löytyisi jos on tarvista.moni kakku päältä kaunis.No jäi mukava fiilis kun edelleen kelpaisin miehille ja löysin niitä muka kadonneita halun tunteita.


    • Unohda miehet..

      Ai että miehen pitäis hoitaa sun tarpeet, mutta sun ei miehen tarpeita?? Olet siis vedättäjä. Turha kuvitella, että mies kiinnostuu sinusta oikeasti. Parempia naisia löytyy pilvin pimein.

      • Kiltti tyttö

        Jos mä etsin parisuhdetta mutta mies panoa niin tarpeemme eivät kohtaa.hän lupasi vain seksiä ja se ei mulle riitä!seksi kuuluu parisuhteeseen.mä en huonetta varannut,syitä usea."unohda miehet",enpäs unohda koska miehet ihania : ).


      • vauvakuumeen oireita
        Kiltti tyttö kirjoitti:

        Jos mä etsin parisuhdetta mutta mies panoa niin tarpeemme eivät kohtaa.hän lupasi vain seksiä ja se ei mulle riitä!seksi kuuluu parisuhteeseen.mä en huonetta varannut,syitä usea."unohda miehet",enpäs unohda koska miehet ihania : ).

        vai oliko tarkoitus sanoa: lapset on ihania....


    • Ei voi alkaa! Täytyy myös olla seksiä mukana.

    • No minkä muun pohjalta suhde voisi alkaa jos ei seksuaalisen vetovoiman? Tietysti parisuhteeseen tarvitaan sitten muitakin eväitä.

      • Kiltti tyttö

        hyvin vähän kyseli musta,mun elämästä yleensä.enempi keskittyi mun hieroskeluun niin etteivät muut näe..jotenkin särähti korvaan kun puhui kadehtien naapurin alati vaihtuvasta hyväkroppaisesta pikkupimulaumasta.kaiken lisäksi naapuri pääsee thaimaaseen jonkun ikäisensä naisen maksamana.sitä pohti ja ei ymmärrä miksi!mäkin olen tosi hot kropaltani hänen mielestään ja pitäköön illuusionsa.mä tiedän mitä yli 10kgn painonpudotus ja raskaus tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe