Bongasin pakastimestani saksanhirvikäristyslihoja, joiden PE on 201212 eli ilmeisesti joulukuu 2012. Pakkauksessa lukee, että tuote säilyy 2 kuukautta PE:n jälkeen pakastuslämpötilassa -18 °C.
Nyt on kulunut 9 kuukautta. Yhä hyvä?
Pakasteiden säilyminen syömäkelpoisina
2
146
Vastaukset
- Minä söisin
Enintään lihan rasva on ottanut lisämakua mansikoista ja muista pakkasessa olleista tuotteista. Laita vähän pekonia sekaan kun käristät lihan niin makuvirheet häviää jos olet tarkkamakuaistin omaava. Hirvenlihoja syöty omastapakkasrsta vuosienkin päästä
- looooooooooooooooooo
Kun sanotaan että sulanutta ruokaa ei saa pakastaa uudelleen ei ole mikään terveydellinen vaara vaikka sen uudelleen pakastaa. Ainoastaan voi tulla makumuutoksia tuotteeseen.
Tuotteet kannattaa "vakuumipakata" missä ilma imetään pussista pois ja näin tuotteelle tulee lisä elinaikaa (haha) kuukausia jopa puoli vuotta "normaaliin" säilyvyysaikaan. Jos leipäpussiin jää ilmaa ja sen laittaa pakastimeen voi leipä silti olla syömäkelvotonta koska leipä ei ole jäätynyt pussin sisällä -18C asteeseen. Mitä tiukempi pakkaus, sen kylmempi tapaus (naiset).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006