Miten päästä ulkomaille pelaamaan?

JEFU111

Semmosta ajattelin kysyä, jos joku täällä tietäisi enemmän asiasta. Pelaan tällä hetkellä divarijoukkueessa jefua, olen vuoden harrastanut, ja valmentajat ovat sanoneet, että mun rahkeet riittää vaikka mihin sarjaan.

Olen 20v ,ja 190cm/120kg. Testituloksist mainittavia: Penkki 170, 20x100kg.
Syväkyykky 220kg, rinnalleveto 145, maastaveto 245.

Nopeusominaisuudet, olen treenannut n. 9 vuotiaasta lähin yleisurheiluharrastukseni takia räjähtvää nopeutta.

100m käsiajalla 13,1, veikkaisin että esim 60yaardin juoksussa 100m aikaan suhteutettuna olen parempi.

Eli miten voisin päästä ulkomaille pelaamaan, kyselenkö eri joukkueista yms, vai millä lailla :).

Kiitoksia vastauksistanne!

3

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • needs seasoning...

Luomalla profiilin www.europlayers.com:iin saat itseäsi näkyviin eurooppalaisille joukkueille.

Tosin täytyy sanoa että yhden kauden "divarinäyttöjen" perusteella ei kannata odottaa rehellisesti että mikään eurooppalainen joukkue olisi milläänlailla valmis kompensoimaan pelaamistasi.

Oma ohje olisi että etsit seuran missä saat kunnon pelipaikkavalmennusta ja luot peli CVtä houkuttelevammaksi.

• härkä

kysykää martti välimaalta, hän jos joku osaa markkinoida.

Voi vaikka ruveta varmaan sun manageriksi. 10% sun 350euron kuukausilikasta ulkomaille suoraan HÄRÄN taskuun niin alkaa paikka löytymään.

• 111111111111

mä voin alkaa sun manageriksi. pelaan samassa joukkueessa ku törmänen ja kumppanit. tervetuloa meidän treeneihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3208
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1259
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      875
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    Aihe