Semmosta ajattelin kysyä, jos joku täällä tietäisi enemmän asiasta. Pelaan tällä hetkellä divarijoukkueessa jefua, olen vuoden harrastanut, ja valmentajat ovat sanoneet, että mun rahkeet riittää vaikka mihin sarjaan.
Olen 20v ,ja 190cm/120kg. Testituloksist mainittavia: Penkki 170, 20x100kg.
Syväkyykky 220kg, rinnalleveto 145, maastaveto 245.
Nopeusominaisuudet, olen treenannut n. 9 vuotiaasta lähin yleisurheiluharrastukseni takia räjähtvää nopeutta.
100m käsiajalla 13,1, veikkaisin että esim 60yaardin juoksussa 100m aikaan suhteutettuna olen parempi.
Eli miten voisin päästä ulkomaille pelaamaan, kyselenkö eri joukkueista yms, vai millä lailla :).
Kiitoksia vastauksistanne!
Miten päästä ulkomaille pelaamaan?
3
1209
Vastaukset
- needs seasoning...
Luomalla profiilin www.europlayers.com:iin saat itseäsi näkyviin eurooppalaisille joukkueille.
Tosin täytyy sanoa että yhden kauden "divarinäyttöjen" perusteella ei kannata odottaa rehellisesti että mikään eurooppalainen joukkue olisi milläänlailla valmis kompensoimaan pelaamistasi.
Oma ohje olisi että etsit seuran missä saat kunnon pelipaikkavalmennusta ja luot peli CVtä houkuttelevammaksi. - härkä
kysykää martti välimaalta, hän jos joku osaa markkinoida.
Voi vaikka ruveta varmaan sun manageriksi. 10% sun 350euron kuukausilikasta ulkomaille suoraan HÄRÄN taskuun niin alkaa paikka löytymään. - 111111111111
mä voin alkaa sun manageriksi. pelaan samassa joukkueessa ku törmänen ja kumppanit. tervetuloa meidän treeneihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393