MJ LEIRITYS 2013

JARIMONONEN

Jaha

http://www.sajl.fi/?x167512=1682690

Roosterssilla on kova edustus wolvojen kanssa.

Ihmetyttää nuo kolme palleroa OL jotka roostersista otettu, jotain entisiä hiipuneita nuorten MJ tähtiä vai ketä nuo ovat?

Kyllä ruotsi tota remmiä tulee pöllyttämään...

Mielipiteitä ?

40

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

taas kateus nostaa päätään.. eikö sua onnetonta valittu mukaan?

• hesaonvitsi

Kukonpojat nostaa tapansa mukaan profiiliaan täällä. Hyvä jätkät. Toivottavasti ens kauden roostersin sopimuksessa kielletään kirjottelu suoli24 palstalle, juttujen taso nousis välittömästi ja täällä vois ehkä jopa keskustella asioista.

• 25+3

9 runningbackiä?

• ömcvölmcv

Varsinkin toi Wolverinesin RB Matias Sarvela on kyllä varsinainen yllätysveto. Tosin juoksihan se kaudella 4,0 jaardin keskiarvolla.

RUSHING......GP......Att......Gain......Loss......Net......Avg......TD......Long......Avg/G
        Sarvela M......10........1.........4...........0............4...........4.0.......0............4..........0.4

• Rbdb
        ömcvölmcv kirjoitti:

Varsinkin toi Wolverinesin RB Matias Sarvela on kyllä varsinainen yllätysveto. Tosin juoksihan se kaudella 4,0 jaardin keskiarvolla.

RUSHING......GP......Att......Gain......Loss......Net......Avg......TD......Long......Avg/G
        Sarvela M......10........1.........4...........0............4...........4.0.......0............4..........0.4

Eiköhän toi Sarvela ole tuolla pääasiassa db. Kuuluu mun mielestä top5 db joukkoon suomessa. Lisäksi pystyy pelaa rb. Kuuluu ryhmään multitalents.

• jadflkbn fd
        Rbdb kirjoitti:

Eiköhän toi Sarvela ole tuolla pääasiassa db. Kuuluu mun mielestä top5 db joukkoon suomessa. Lisäksi pystyy pelaa rb. Kuuluu ryhmään multitalents.

Tämä nyt ei varmaan ole kenellekään epäselvää. Maalaa vain ikävän kuvan suomalaisesta jefusta. Nykyään QB ei enää ole ainut pelipaikka, johon suomalaisilla ei juurikaan ole asiaa. Roosters oli viime kaudella ainoa vaahteraliigajoukkue, joka luotti suomalaisiin keskushyökkääjän paikalla. Ja niinpä maajoukkueessa kyseinen pelipaikka sitten miehitetään ylijäämäpuolustajilla. Hyvin menee.

• 12+1
        Rbdb kirjoitti:

Siis ootko nyt ihan tosissasi? Katsoin tilastoja mutta en löytänyt kaverista mainintaa... http://www.sajl.org/vaahteraliiga/2013/confldrs.htm

Siis kuka tää on?!

• 19+2
        Rbdb kirjoitti:

Kuka on ensimmäinen omasta mielestään hauska idiootti, joka vastaa tähän "terve Matias" tms.? Ei kai tämmöstä tilaisuutta nokkeluuteen voi jättää käyttämättä!!!

• 23+3
        12+1 kirjoitti:

Siis ootko nyt ihan tosissasi? Katsoin tilastoja mutta en löytänyt kaverista mainintaa... http://www.sajl.org/vaahteraliiga/2013/confldrs.htm

Siis kuka tää on?!

Ai nyt selvis! Matias on siis menossa Roosterssiin! Siinä on näyttöä tarpeeksi!

• 18+10
        23+3 kirjoitti:

Ai nyt selvis! Matias on siis menossa Roosterssiin! Siinä on näyttöä tarpeeksi!

Se on vahva näyttö, kiva että muutkin sen ymmärtää!

• ksdklnsdf
        19+2 kirjoitti:

Kuka on ensimmäinen omasta mielestään hauska idiootti, joka vastaa tähän "terve Matias" tms.? Ei kai tämmöstä tilaisuutta nokkeluuteen voi jättää käyttämättä!!!

Moro Jere. Teillä junnuilla on se paha vika, että otatte itseenne vähän turhan herkästi. Ei näistä heitoista kannata pahastua!

• 2+4

Leirillä poistetaan ryhmästä vielä 8 pelaajaa, että eiköhän osa poistettavista ole juuri niitä bäkkejä. Lukekaa ihmiset niitä uutisia.

Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen loukkaantumissumasta, koska se on pakottanut -vihdoinkin- MJ valmentajat katsomaan pelaajia myös niiden vanhojen tuttujen ulkopuolelta. Sinänsä kyllä tosi kökköä luetella nimeltä jotain muutamia yksilöitä. Kuka oikeesti jää kaipaamaan Arttu Tennbergia kokonaisuudesta? Siis hyvä pelaaja ja kaikki kunnia hänelle, mutta ei toki nyt mikään supermies tai sateentekijä, että ollaan ihan suossa kun kaveri on poissa riveistä.

No toisaalta tämä kertoo juuri siitä, että jos vaan ne vanhat tutut olis olleet kunnossa niin olisi voitu printata leirilista 5 vuoden takaa ja samat nimet edelleen listalla kun "ketään uusiahan ei ole kun mä en tunne niitä" No, jonain päivänä jonain päivänä...

• AverellDalton

Toi pääluotsin mandra on jo niin kulunut että hän nauraa sille itsekin.

Ja mihin on kadonnut se 2014 EM-projekti? Eikö tänne pitänyt valita ne kovimmat kundit?

No keväällä kuullaan taas MJ-luotsi itkemässä palavereissä että antakaa kundeille ja MJ:lle mahdollisuus. Toivottavasti tähän ei enää yksikään seurajohtaja hairahdu, tän luotsin näytöt on annettu.

• 13+9
        AverellDalton kirjoitti:

Toi pääluotsin mandra on jo niin kulunut että hän nauraa sille itsekin.

Ja mihin on kadonnut se 2014 EM-projekti? Eikö tänne pitänyt valita ne kovimmat kundit?

No keväällä kuullaan taas MJ-luotsi itkemässä palavereissä että antakaa kundeille ja MJ:lle mahdollisuus. Toivottavasti tähän ei enää yksikään seurajohtaja hairahdu, tän luotsin näytöt on annettu.

Avaatko vielä sen mandran (mantran?) joka on kulunut?

EM2014 projekti on varmasti vielä hengissä ja voi hyvin, tämä on vuosittainen harjoitusmaaottelu.

• 18+8

niin taitaa olla arttu saksassa alottavana sentterinä ja veikkaan että siellä on himppasen kovempi sarja kun suomessa. finaalipelit edessä niin ei ehdi leirille vai olisiko pitäny jättää saksan pleijarit väliin kun on suomessa tuopin leiri .....hah!!

terv. ex-tiimikaveri saksasta.

• 16+9

Takakenttä nyt ainakin tulee saamaan kyytiä jos Ruotsi lähtee heittämään. LB osastolla ehkä vähän yllätyksenä Kuikka ja se ettei Karbin ole listoilla. Rissuista nyt ainakin Lievosen ja Laitisen poissa olo ihmetyttää.

• 10+5

Mistä lähtien Suomi-Ruotsi ottelu on ollut "harjoitusmaaottelu" ?? Kyllä sinne mun tietääkseni ihan tosissaan mennään voittoa hakemaan eikä kokeilemaan.

• 19+1

Voiton tavoittelu ja harjoitusmaaottelu eivät sulje toisiaan pois. On vaan turha piipittää täällä EM-projektista, kun EM-kisoja ei vielä pelata.

• 12+11

Tosi ihmeellistä, että maan kahdesta parhaasta joukkueesta on eniten pelaajia... On taas jollain urpolla valittamisen aiheet vähissä kun pitää tästäkin nillittää.

• Jukkajukanjukka

Mielestäni Kuikka on ansainnut paikkansa leirillä. Kuitenkin aika vikkelä kaveri ja ei ole kovin vanhakaan.

• 15+14

yhtä aggressiivinen ku koiranpentu

• 18+19

No kun pyysit mielipiteitä, niin mun mielestä sä oot pölvästi. Ja jos sä olisit seurannu yhtään maajoukkueen touhuja, niin sä oisit huomannu, että kaks noista sun mainitsemasta kolmesta äijästä on kyllä pelannu maajoukkueessa jo aiemminkin, joten kai se maajoukkueen linjavalmentaja oli niiden toimintaan tyytyväinen kun kutsu uudestaan. Ootsä saanu niiltä kesällä turpaas kun tänne pitää tulla itkemään?

• jaqlqbsjsis

Moi Jere Lahti. Älä tuu tänne soittaa suutas isommilles. Ps. Ja lopeta se kiinnipitäminen.

• 13+17
        jaqlqbsjsis kirjoitti:

Moi Jere Lahti. Älä tuu tänne soittaa suutas isommilles. Ps. Ja lopeta se kiinnipitäminen.

Terve vaan, kuka ootkin. En oo Jere Lahti, mutta lopeta hengittäminen. Happea menee hukkaan sun kohdalla.

• 5+12
        13+17 kirjoitti:

Terve vaan, kuka ootkin. En oo Jere Lahti, mutta lopeta hengittäminen. Happea menee hukkaan sun kohdalla.

Jere mee nyt helvettiin täältä.

• 3+5

Nyt sä Jere jo nolaat ittesi täällä. PAINU HITTOON TÄÄLTÄ

• 5+12

Okei, sori, mä sain Lahden pojalta kesällä niin paljon turpaani, että nyt mä ajattelin keräillä miehisyyteni rippeitä täällä dumaamalla sitä. Mä en ymmärtäny, että se saa mut näyttämään ihan totaaliselta paskahousulta. Mä ymmärrän sen nyt. Anteeksi. Mä luulin olevani hauska kun mä heitin läppää, että Jere olis kirjottanu täällä, mutta kaverit kerto, että sekin on ihan paska läppä ja ehkä eniten kulahtanu tällä palstalla koskaan. Mä en ite tajuu sitä vieläkään, mutta koska mun kaverit on mua fiksumpia (ykskin on merkantti!), niin mä luotan niihin. Eli sekin oli todella urposti tehty. Nyt mä hyppään mun datsuniin ja ajan äiten luokse kun se tekee hyvää pullaa.

t. 5 12

• rooottaapyllyynsuihkussa
        5+12 kirjoitti:

Okei, sori, mä sain Lahden pojalta kesällä niin paljon turpaani, että nyt mä ajattelin keräillä miehisyyteni rippeitä täällä dumaamalla sitä. Mä en ymmärtäny, että se saa mut näyttämään ihan totaaliselta paskahousulta. Mä ymmärrän sen nyt. Anteeksi. Mä luulin olevani hauska kun mä heitin läppää, että Jere olis kirjottanu täällä, mutta kaverit kerto, että sekin on ihan paska läppä ja ehkä eniten kulahtanu tällä palstalla koskaan. Mä en ite tajuu sitä vieläkään, mutta koska mun kaverit on mua fiksumpia (ykskin on merkantti!), niin mä luotan niihin. Eli sekin oli todella urposti tehty. Nyt mä hyppään mun datsuniin ja ajan äiten luokse kun se tekee hyvää pullaa.

t. 5 12

Jere sä oot hauska poika. Ehkä saat vähän itseluottamusta ku sä kasvat. Ei tarvii sit täällä tulla puolustautumaan jokaista trollia vastaan.

Terv. Koko muu roosters-jengi

• 20+14
        rooottaapyllyynsuihkussa kirjoitti:

Jere sä oot hauska poika. Ehkä saat vähän itseluottamusta ku sä kasvat. Ei tarvii sit täällä tulla puolustautumaan jokaista trollia vastaan.

Terv. Koko muu roosters-jengi

Sä et oo hauska. Poika kyllä.

• herätkää

millä järjellä falconsista on kutsuttu vain yksi pelaaja?????? kandidaattej olisi useampiakin upean divarikesän jälkeen!!!

• 14+12

Olisiko vaikka sen takia, että projekti 2014 huipennus on pian käsillä ja jengin pitää alkaa olla jo aikalailla valmis. Divaripomput yrittää sitten 4 vuoden päästä uudelleen.

• AverelDalton
        14+12 kirjoitti:

Olisiko vaikka sen takia, että projekti 2014 huipennus on pian käsillä ja jengin pitää alkaa olla jo aikalailla valmis. Divaripomput yrittää sitten 4 vuoden päästä uudelleen.

Projekti 2014 tulee kusemaan pahemin kuin mikään MJ projekti koskaan ennen.

• ddd3

kyllähän 2 divarista 1 sälli otettiin, royalsin rb

• öööööööööö?

Santeri Supi? MITÄ HELVETTIÄ!?!? Onks tolle oikeesti joku järkevä perustelu?

• ei nyt näin

On. Pikahälytys viimeiseen merkityksettömään peliin Bårgota vastaan. VMP

• 12+15

supi oli ainakin viime vuonna leirillä mukana vaan scoutti qb:nä, vaikka ei pelannut ollenkaan. lyön vetoa että ei pelaa tänä vuonnakaan mutta on scouttijoukkueessa että miroon ei satu.

• 10+10

Ennakkoon dl näyttää heikoimmalta osa-alueelta ja ol vahvimmalta Ruotsi-matsia ajatellen.

Toivottavasti hyökkäys saa homman rullaamaan, eikä käy niin kuin viime vuonna.

• 6+4

MOI LAHTI !

• rooantifanclub
        6+4 kirjoitti:

MOI LAHTI !

Jere hei älä jaksa ketään ei kiinnosta.

• 12+12

Onko pelistä nähtävillä jokin striimi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe