Voisko puolukoita tai mustikoita itse lisätä esim. jogurttiin, jos sekottaa ne tosi hyvin?
Marjojen lisääminen jogurttiin?
11
218
Vastaukset
- 13+13
Ouh jee...... mikä meininki
- mietiskele
No aloittaja voi mietiskellä tuota ongelmaansa ihan itsekseenkin.
- huhuhuuu
Siinäpä maailmanlaajuinen propleema kuinka tämän ratkaisemme?
- kovaa tikistelyä
Mietiskellään jokainen tahoillamme vaikka viikon verran ja katsotaan mihinkä tulokset vievät tässä asiassa.
- marjantestaaja
Ei voi, koska marjoissa ja jogurtissa on kummassakin positiivinen mangetistinen energia, joten marjat pompsahtelevat jogurtista pois jos niitä yrittää sinne laittaa.
- jurjamagurtti
"Voisko puolukoita tai mustikoita itse lisätä esim. jogurttiin, jos sekottaa ne tosi hyvin? "
No, joko ehdit kokeilla tuota? Millaiseen tulokseen päädyit?
P.S. Ne voi sekoittaakin aivan oman mielen mukaan. - tiija18
kyllä kyllä kyllä, sekoita ihmeessä marjoja hilloja hedelmiä ym.hyvää ja terveellistä. itse ostan aina terveellistä luonnon jogurttia, jossa ei ole sokeria ja rasvaa. käytän kyllä makeutusainetta( talousmakonen , tosi helppo )
- mustikkaamassuun
No toki voi - naiseni aina lisää oman puutarhan ylituotantoa vitun vattujen muodossa bulgarian-jogurttiin ilman lisämakeutusta, mutta hunajaakin voisi ajatella makeuttamiseen. Itse en ole mitenkään innostunut vitun vatuista, joten syön aamiaisella kaupan mustikka-jogurttia, mikä maistuu minulle ihan hyvin.
- YÄK.
Älä missään nimessä mene lisäämään. Minä kerran lisäsin, tuli hirveä olo.Kuumettaki oli toista mittaria.
- Mist sie lapsrukka
oot kotosin?
Herramun kiesus, mikä kysymys.
Lapsena tehtiin kesäviiit suoraan lehmästä lypsettynä ja siihen marjaa jne ja maistuipa
Nyt olen tehnyt jo ajat itse juogurtin raakamaidosta ja sen sekaan jos jonniimoista marjaa ja hedelmää.
Kukin staablaa tyylillään. - jokeripokeropox
ei voi itse lisätä. kyllä kaupan tädin täytyy ne laittaa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764