Marjojen lisääminen jogurttiin?

Tuumasta toimeen

Voisko puolukoita tai mustikoita itse lisätä esim. jogurttiin, jos sekottaa ne tosi hyvin?

11

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+13

      Ouh jee...... mikä meininki

    • mietiskele

      No aloittaja voi mietiskellä tuota ongelmaansa ihan itsekseenkin.

    • huhuhuuu

      Siinäpä maailmanlaajuinen propleema kuinka tämän ratkaisemme?

    • kovaa tikistelyä

      Mietiskellään jokainen tahoillamme vaikka viikon verran ja katsotaan mihinkä tulokset vievät tässä asiassa.

    • marjantestaaja

      Ei voi, koska marjoissa ja jogurtissa on kummassakin positiivinen mangetistinen energia, joten marjat pompsahtelevat jogurtista pois jos niitä yrittää sinne laittaa.

    • jurjamagurtti

      "Voisko puolukoita tai mustikoita itse lisätä esim. jogurttiin, jos sekottaa ne tosi hyvin? "

      No, joko ehdit kokeilla tuota? Millaiseen tulokseen päädyit?

      P.S. Ne voi sekoittaakin aivan oman mielen mukaan.

    • tiija18

      kyllä kyllä kyllä, sekoita ihmeessä marjoja hilloja hedelmiä ym.hyvää ja terveellistä. itse ostan aina terveellistä luonnon jogurttia, jossa ei ole sokeria ja rasvaa. käytän kyllä makeutusainetta( talousmakonen , tosi helppo )

    • mustikkaamassuun

      No toki voi - naiseni aina lisää oman puutarhan ylituotantoa vitun vattujen muodossa bulgarian-jogurttiin ilman lisämakeutusta, mutta hunajaakin voisi ajatella makeuttamiseen. Itse en ole mitenkään innostunut vitun vatuista, joten syön aamiaisella kaupan mustikka-jogurttia, mikä maistuu minulle ihan hyvin.

    • YÄK.

      Älä missään nimessä mene lisäämään. Minä kerran lisäsin, tuli hirveä olo.Kuumettaki oli toista mittaria.

    • Mist sie lapsrukka

      oot kotosin?

      Herramun kiesus, mikä kysymys.
      Lapsena tehtiin kesäviiit suoraan lehmästä lypsettynä ja siihen marjaa jne ja maistuipa

      Nyt olen tehnyt jo ajat itse juogurtin raakamaidosta ja sen sekaan jos jonniimoista marjaa ja hedelmää.

      Kukin staablaa tyylillään.

    • jokeripokeropox

      ei voi itse lisätä. kyllä kaupan tädin täytyy ne laittaa sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe