Mies, sinun pitää opetella tekemään aloite.

Bivie

Näin siis jos parisuhteeseen tms. haluat, etkä ole luonnostasi viehättävä ulkoisesti ja persoonana.

Vaikka asiaa miten puisi, naiset eivät muutu ratkaisevasti aloitteellisemmiksi. Se on meidän naisten rooliodotusten vastaista. Ryhmä (sekä miehet että naiset) lopulta tuomitsee aktiivisen naisen ja pitää tätä joko a) kevytkenkäisenä tai b) epätoivoisena, kun joutuu itse iskupuuhiin, vaikka naisen ideaalina on olla niin puoleensavetävä, että hänelle riittää ottajia muutenkin. Tällaista kuvaa ei kukaan nainen halua antaa - tämä alentaa heidän parisuhdehaluttavuuttaan myös miesten silmissä, jotka eivät näe arvokkaana tavoitella naista, jota "kukaan muukaan ei kelpuuttaisi."

Näille asioille ei juuri voi mitään. Älykkäämmissäkin piireissä ryhmäilmiöt ovat vahvoilla ja yleisesti hyväksyttyjä, mille on myös ihan psykologiset syynsä.

Mies, sinun rooliodotuksenasi on olla aloitteellinen osapuoli. Sinulta myös suvaitaan epäonnistumista aloitteissa paljon paremmin kuin naiselta - eduksesi siinäkin tapauksessa lasketaan se, että toimit miehisen rooliodotuksen mukaisesti. Parasta on, jos pystyt vielä antamaan sellaisen kuvan, ettei torjunta sinua hetkauta.

Eihän se tietenkään helppoa ole, ujolle varsinkaan, ja olen siitä naisena pahoillani. Tämä on kuitenkin raatorehellinen mielipiteeni. Kaikessa voi kehittyä.

83

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkjhkhjkhjkhkhk

Mies tekee aloitteen ja nainen tulee vastaan. Tätäkö tarkoitit?

Vai tarkoititko että mies kosiskelee ja nainen nyrpistelee ja lopulta miehen sitkeys palkitaan?

Kumpi?

• Bivie

No se varmasti riippuu naisesta - on niitä prinsessoja, mutta myös ystävällisiä, hyväluontoisia naisia, jotka vastaavat aloitteisiin kohteliaasti ja kantavat oman kortensa kekoon.

Nämä ystävällisetkin naiset välttelevät yleensä silti varsinaista aloitteentekoa.

• ^^^^^^^.z6
        Bivie kirjoitti:

No se varmasti riippuu naisesta - on niitä prinsessoja, mutta myös ystävällisiä, hyväluontoisia naisia, jotka vastaavat aloitteisiin kohteliaasti ja kantavat oman kortensa kekoon.

Nämä ystävällisetkin naiset välttelevät yleensä silti varsinaista aloitteentekoa.

Minulla on yksi esimerkki tuollaisesta ystävällisestä, eli yhden aloitteen olen jopa uskaltanut tehdäkin. Alkoholia en aio niissä koskaan käyttää apuna.

Nainen vaikutti fiksulta ja oli olemukseltaan viehättävä, joten kokeilin. Lähdin vain kotoa siis jännityksestä kankeana pelkästään sellaisin aikein, että nyt käyn sanomassa sille, että haluaisin nähdä sitä joskus. Sain sen jopa suustani ulos ja kohteeni punastui ja kertoi seurustelevansa, mutta totesi myös, että olin rohkea. Luullakseni arvioin naisen luonteen siis oikein ja alkoi harmittaa, ettei päässyt tutustumaan enempää.

Tuohan on tietysti vain mahdollisimman pehmeä torjunta, jota voi käyttää, vaikka ei seurustelisi. Joka tapauksessa lopputuloksena on se, että minulla ei ole mahdollisuuksia, joten pahoittelin häiriötä, kumarsin vähän ja toivottelin työn iloa. Joo, menin iskemään sitä sen työpaikalle, mutta kyseessä on hiljainen erikoisliike, jossa ei ole juuri koskaan asiakkaita.

Minusta vain pahasti tuntuu siltä, että hänenkaltaisensa ovat kaikki varattuja ja olen myöhässä tässä hommassa, koska olen jo 31-vuotias.

• Mies 27v
        ^^^^^^^.z6 kirjoitti:

Minulla on yksi esimerkki tuollaisesta ystävällisestä, eli yhden aloitteen olen jopa uskaltanut tehdäkin. Alkoholia en aio niissä koskaan käyttää apuna.

Nainen vaikutti fiksulta ja oli olemukseltaan viehättävä, joten kokeilin. Lähdin vain kotoa siis jännityksestä kankeana pelkästään sellaisin aikein, että nyt käyn sanomassa sille, että haluaisin nähdä sitä joskus. Sain sen jopa suustani ulos ja kohteeni punastui ja kertoi seurustelevansa, mutta totesi myös, että olin rohkea. Luullakseni arvioin naisen luonteen siis oikein ja alkoi harmittaa, ettei päässyt tutustumaan enempää.

Tuohan on tietysti vain mahdollisimman pehmeä torjunta, jota voi käyttää, vaikka ei seurustelisi. Joka tapauksessa lopputuloksena on se, että minulla ei ole mahdollisuuksia, joten pahoittelin häiriötä, kumarsin vähän ja toivottelin työn iloa. Joo, menin iskemään sitä sen työpaikalle, mutta kyseessä on hiljainen erikoisliike, jossa ei ole juuri koskaan asiakkaita.

Minusta vain pahasti tuntuu siltä, että hänenkaltaisensa ovat kaikki varattuja ja olen myöhässä tässä hommassa, koska olen jo 31-vuotias.

Olet kyllä harvinaisen saamaton naisten suhteen, jos et tuohon ikään mennessä ole kuin 1 aloitteen tehnyt.

Minä olen tehnyt niitä tähän ikään mennessä varmasti lähemmäs 500, ja niistä on parisuhde kehittynyt alle kymmenestä. Että enemmänkin kuin korostaisin miesten "tarvetta" tehdä aloitteita korostaisin vastavuoroisesti naisille sitä etteivät heti torjuisi kaikkia yrityksiä.

Olisiko se oikeasti kohtuuton vaatimus "sietää" miehen seuraa vaikka puolituntia?
        Kun nyt 80% torjuu joko ulkonäön perusteella tai alle 5 min keskustelun jälkeen, niinkuin siinä ajassa ehtisi mitenkään mieheen tutustua...

Ja sitten valitetaan että miehet ovat pinnallisia, kun voin omakohtaisesti todeta satojen naisten aineistolla että vähintään 80% naisista tekee päätöksen lähtökohtaisesti PELKÄSTÄÄN ulkonäön perusteella.

• lifemocker
        Mies 27v kirjoitti:

Olet kyllä harvinaisen saamaton naisten suhteen, jos et tuohon ikään mennessä ole kuin 1 aloitteen tehnyt.

Minä olen tehnyt niitä tähän ikään mennessä varmasti lähemmäs 500, ja niistä on parisuhde kehittynyt alle kymmenestä. Että enemmänkin kuin korostaisin miesten "tarvetta" tehdä aloitteita korostaisin vastavuoroisesti naisille sitä etteivät heti torjuisi kaikkia yrityksiä.

Olisiko se oikeasti kohtuuton vaatimus "sietää" miehen seuraa vaikka puolituntia?
        Kun nyt 80% torjuu joko ulkonäön perusteella tai alle 5 min keskustelun jälkeen, niinkuin siinä ajassa ehtisi mitenkään mieheen tutustua...

Ja sitten valitetaan että miehet ovat pinnallisia, kun voin omakohtaisesti todeta satojen naisten aineistolla että vähintään 80% naisista tekee päätöksen lähtökohtaisesti PELKÄSTÄÄN ulkonäön perusteella.

"Minä olen tehnyt niitä tähän ikään mennessä varmasti lähemmäs 500"

aika säälittävää. ehkä juurikin siksi sulla on noin huono onnistumisprosentti kun sä olet epätoivoinen sen seuran löytämisen suhteen, eikä kukaan halua sellaista ihmistä

• Mies 27v
        lifemocker kirjoitti:

"Minä olen tehnyt niitä tähän ikään mennessä varmasti lähemmäs 500"

aika säälittävää. ehkä juurikin siksi sulla on noin huono onnistumisprosentti kun sä olet epätoivoinen sen seuran löytämisen suhteen, eikä kukaan halua sellaista ihmistä

Paljon säälittävämpää on ettei tee aloitteita ollenkaan tai että ne on laskettavissa yhden käden sormilla.

Ja jos luulet että olen epätoivoisesti yrittänyt saada seuraa niin ei pidä paikkaansa, en vain ole jäänyt tuleen makaamaan vaan heti uudelleen radalle toisin kuin niin monet palstalla olioista.

• elämää se vain on
        Mies 27v kirjoitti:

Nuorilla naisilla nyt vain sattuu olemaan kaikki valtit käsissään ja housuissaan. Jos ulkonökö on ihan ok, tai jopa melko kaunis, niin yrittäjiä piisaa. Siinä vaiheessa on hyvä ja helppo shoppailla ja melko turha tuhlata aikaa jos ei vain satu sytyttämään syystä tahi toisesta.

Jos nyt ei kiinnosta, niin tunnin päästä tai huomenna voi kiinnostaa ja eiköhän silloinkin tarjokkaita löydy. Koska ei tarvitse tyytyä vain siihen mitä onnistuu saamaan. Ei se tietenkään ole reilua, mutta eipä elämä koskaan ole moista ollut.

Tämä tilanne toki vuosien vieriessä muuttuu ja nuoremmat kilpasisaret valtaavat kentän lähes kaikissa tapauksissa. C'est la vie.

Aivan samalla tavalla ne muutamat komeat/kuuluisat/varakkaat miehetkin tekevät. Heillä on yleensä varaa valita itseään tyrkyttävistä naisista ja silloin on varaa viettää yönsä missä mielii. Ei tarvitse keskittyä yhteen ja antaa sille mahdollisuutta, koska tarjokkaita löytyy ja pystyy testailemaan.

• ^^^^^^^.z6

Tajusin itse asiassa tämän jokin aika sitten, että ei tässä miehenä oikeasti muuta vaihtoehtoa ole. Toisaalta myös naisten pitää opetella olemaan normaalipainoisia ja pukeutumaan ja käyttäytymään niin, että aloite kiinnostaa tehdä. Eli käytännössä naisellisempia kuin valtaosa on nykyään.

• Bivie

Tämä on vaatimus, jonka voit hyvin asettaa. Naisen rooliodotukseen muutenkin kuuluu niin sisäinen kuin ulkoinenkin viehättävyys - toiset vain toteuttavat sitä paremmin. Jokainen nainen silti haluaisi olla mahdollisimman kaunis ja viehkeä, ja aina jollain tasolla mittaa jopa omaa ihmisarvoaan sillä, miten hyvin hän toteuttaa naisellista ihannetta.

• ...........

Paskapuhetta. Kukaan ei tuomitse aloitteellista naista. Mihin perustat tämän väitteesi? Omiin pelkoihisiko vai oletko oikeasti tehnyt useita aloitteita miehille ja tullut tuomituksi joka kerta?

Ehkä joku kaavoihinsa kangistunut ahdasmielinen porukka tuomitsee, mutta sellaistenko ehdoilla pitäisi elää? Nainen voi ihan hyvin aloittaa keskustelun miehen kanssa olematta epätoivoinen tai kevytkenkäinen. Kaikki on kiinni siitä millä tavalla sen ns. aloitteen tekee. Voi olla, että moni mies haluaa sen viime kätisen treffikutsun tai vastaavan tehdä, mutta nainen, joka hakeutuu itseään kiinnostavan miehen seuraan tai aloittaa keskustelun tällaisen kanssa on itsenäinen, rohkea ja omilla aivoillaan ajatteleva. Eli kaikesta päätellen aloittajan vastakohta. Tällainen aloitteellinen nainen kykenee myös itse vaikuttamaan siihen millaisen miehen kanssa päätyy yhteen paremmin kuin passiivinen nainen, joka joutuu luottamaan pelkkään ulkonäköönsä ja panettavuuteensa houkuttimena.

• lifemocker

näinpä

• ----

Tekisin ihan mielelään useimmin aloitteita, jos suomalaiset naiset olisivat lähestyttävämpiä. Ainoastaan kännissä baarissa naiset tuntuvat odottavan miesten lähestymisiä, mutta arkisin kaupungilla kuljetaan nokkapystyssä ja jos vilkaiseekin päin, niin jotain omahyväistä nyrpistelyä on luvassa aika monella.

• Ego boost

"naisen ideaalina on olla niin puoleensavetävä, että hänelle riittää ottajia muutenkin."

Tämä on se kaikkein vastenmielisin piirre tuossa koko kuviossa ja naissa. Tuollainen turhamainen ja itsekeskeinen ihailtavana olon halu. Samasta syystä moni varattu nainenkin flirttailee muiden miesten kanssa, koska hänellä on joku "luontainen" tarve testata viehätysvoimaansa ja olla haluttu.

Oikeastaan pakeissa pahinta ei ole se, että tulee itse torjutuksi vaan tieto siitä, että on onnistunut pönkittämään taas yhden turhamaisen hiehon paisunutta egoa.

• ^^^^^^^.z6

Halutuksi tuleminen kuuluu käsittääkseni ihan biologisin perustein naisen seksuaalisuuteen. Aika tuomitsevaa sanoa vastenmieliseksi sellaista asiaa, jolle naiset eivät voi itse mitään. Toki varatuilta naisilta tuollainen testailu on huonoa käytöstä, vaikken nyt kevyttä flirttiä välittömästi tuomitsisi ala-arvoiseksi puuhaksi.

• -------
        ^^^^^^^.z6 kirjoitti:

Halutuksi tuleminen kuuluu käsittääkseni ihan biologisin perustein naisen seksuaalisuuteen. Aika tuomitsevaa sanoa vastenmieliseksi sellaista asiaa, jolle naiset eivät voi itse mitään. Toki varatuilta naisilta tuollainen testailu on huonoa käytöstä, vaikken nyt kevyttä flirttiä välittömästi tuomitsisi ala-arvoiseksi puuhaksi.

Minä uskon, että tuo halutuksi tulemisen tarve on vain ympäristön tulosta. Sitä vaaditaan, kun sitä on totuttu saamaan ja sitä on tarjolla naisille. Yhtä lailla se miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle. Siis sellaisesta naisesta kiinnostuu ihan eri tavalla seksuaalisessa mielessä kuin hitaasti lämpiävästä ja passiivisesta. Tiedän, kun minulla on molemmista omakohtaista kokemusta. Miehelle ei vain mitään noin hyvää ole yleensä tarjolla.

• ------- kirjoitti:

Minä uskon, että tuo halutuksi tulemisen tarve on vain ympäristön tulosta. Sitä vaaditaan, kun sitä on totuttu saamaan ja sitä on tarjolla naisille. Yhtä lailla se miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle. Siis sellaisesta naisesta kiinnostuu ihan eri tavalla seksuaalisessa mielessä kuin hitaasti lämpiävästä ja passiivisesta. Tiedän, kun minulla on molemmista omakohtaista kokemusta. Miehelle ei vain mitään noin hyvää ole yleensä tarjolla.

"miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle"

Varmasti, mutta toisinaan vain saa täältäkin lukea sellaisia harhaanjohtavia miesten kommentteja että tavallinenkin nainen muka kelpaisi.

• "Oikeastaan pakeissa pahinta ei ole se, että tulee itse torjutuksi vaan tieto siitä, että on onnistunut pönkittämään taas yhden turhamaisen hiehon paisunutta egoa. "

Samat sanat muuten, mutta hieho -> sonni.

• ,,,,,,
        stellaria81 kirjoitti:

"miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle"

Varmasti, mutta toisinaan vain saa täältäkin lukea sellaisia harhaanjohtavia miesten kommentteja että tavallinenkin nainen muka kelpaisi.

Kyllä kelpaakin. Lihava ja ruma ja katkeroitunut ja epäsosiaalinen ei ole tavallinen nainen.

• Mies32
        ^^^^^^^.z6 kirjoitti:

Eikä mies voi mitään sille, että on kylvettävä siementä joka vakoon.

Näytät tosiaan pitävän naisia elukoina, kuten tässä keskustelussa mainitut hiehot. Kyllähän hieho lopulta pyllistää sonnille kuin sonnille, se on vain hiehon (naisen) biologiassa.

• -------
        stellaria81 kirjoitti:

Palstan jutuista saa myös kuvan, että tavallisen miehen seksuaalisuus on arvoton ja hänen lähestymisiään ei kaivata edes tavallisten naisten taholta.

Myös se tavallinen nainen voi tehdä itsestään haluttavamman näkemällä vaivaa miehen eteen. Jos nainen on passiivinen ja hitaasti lämpiävä, niin ei se ainakaan edesauta suhteen syntymistä.

Toimii varmasti, jos kohde on oikea, eli tavalliselle naiselle tavallinen mies.

Aivan toivottomilla tapauksilla tämä ei varmaan kuitenkaan auta. Näitä on varmaan korkeintaan muutama prosentti nuoresta väestöstä.

• Mies32
        ------- kirjoitti:

Palstan jutuista saa myös kuvan, että tavallisen miehen seksuaalisuus on arvoton ja hänen lähestymisiään ei kaivata edes tavallisten naisten taholta.

Myös se tavallinen nainen voi tehdä itsestään haluttavamman näkemällä vaivaa miehen eteen. Jos nainen on passiivinen ja hitaasti lämpiävä, niin ei se ainakaan edesauta suhteen syntymistä.

Toimii varmasti, jos kohde on oikea, eli tavalliselle naiselle tavallinen mies.

Aivan toivottomilla tapauksilla tämä ei varmaan kuitenkaan auta. Näitä on varmaan korkeintaan muutama prosentti nuoresta väestöstä.

Nähdäkseni "tavalliselle tavallinen" ei toimi erityisen hyvin. Melkein jokaiselle tuntemalleni miehelle tai naiselle on kelvannut korkeintaan noin 10% vastakkaisesta sukupuolesta. Vaikka suurin osa niin näistä tutuistani kuin niistä kelpaamattomista 90%:sta kuin myös kelpaavista 10%:sta ovat ihan tavallisia.
        Ei se siis niin mene, että "kun olen tavallinen, niin saan tuon tavallisen itselleni".

Sitäpaitsi kaitpa minäkin aika tavallinen olen, mutta olen kyllä aina tähdännyt erityisiin naisiin ja heitä omasta mielestäni saanutkin, vaikka hekin varmaan monen mielestä ihan tavallisia. Ydin kuitenkin siinä, ettei minun naismakuni muutu sen tavallisempia tai "tasottomampia" suosivaksi sen mukaan olenko itse tavallinen, huonompi tai parempi kuin tavallinen.

• 0 points Finland
        stellaria81 kirjoitti:

"Oikeastaan pakeissa pahinta ei ole se, että tulee itse torjutuksi vaan tieto siitä, että on onnistunut pönkittämään taas yhden turhamaisen hiehon paisunutta egoa. "

Samat sanat muuten, mutta hieho -> sonni.

Ei taida olla huolta, että sinä olisit pönkittänyt kenenkään egoa aloitteillasi.

• 0 points Finland kirjoitti:

Ei taida olla huolta, että sinä olisit pönkittänyt kenenkään egoa aloitteillasi.

No ei oo huolta ei, mutta enpä toistaalta ole ketään päässyt tylyttämäänkään. :D

• tsäikkäri
        stellaria81 kirjoitti:

No ei oo huolta ei, mutta enpä toistaalta ole ketään päässyt tylyttämäänkään. :D

Eli et tiedä mistä puhut. Samalla periaatteellako se väikkärikin valmistuu?

• tsäikkäri kirjoitti:

Eli et tiedä mistä puhut. Samalla periaatteellako se väikkärikin valmistuu?

No vähä, joo. Senpä takia laitoinkin homman hyllylle toistaiseksi ja keksin itselleni parempaa tekemistä.

Ja itseasiassa kun tarkemmin aattelen, niin olenkin oikeastaan tehnyt kerraan miehelle aloitteen, ja perseelleenhän se meni.

• nabob

Bivie, teidän olettamuksenne on virheellinen, minun mielestäni.

"Sinulta myös suvaitaan epäonnistumista aloitteissa paljon paremmin kuin naiselta - eduksesi siinäkin tapauksessa lasketaan se, että toimit miehisen rooliodotuksen mukaisesti."

Miksi? Päätelmänne siihen asti että miesten on helpompi tehdä aloitteita sosiaalisesti hyväksytyllä yleisten normien mukaisella tavalla on ihan oikein. Naisten on vaikeampi tehdä näitä. Mutta olette silti erehtynyt.

Naisten on niin paljon helpompi löytää seuraa kuin miesten, että vaikka heidän on *suhteellisesti* vaikeampi tehdä aloitteita kuin miesten, he joutuvat silti kohtaamaan vähemmän pakkeja ja ikävää kohtelua kuin aloitteita tekevät miehet.

• Reipas Mies

Tämä iskemisasia tekee sen että kun yökerhoissa ja baareissa on aina läsnä nämä iskemisasiamestarismiehet niin heidän käsittelystä naiset siellä on onnesta soikeana, pian kipinän ja supliikin myötä ährätään jomman kumman makuuhuoneessa erinäistä liikunta muotoa harrastaen.

Naiset eivät usein hiffaa että iskeminen EI ole miehen luonnollista käytöstä. Pelipanomiestä kouliintuu "smootheja" naistenmiehiä, eli he tietävät miten naisen viihdytys on paras suoriittaa. Näitä hyvin puhuvia miehiä on joka paikka miehitetty, eihän siinä tavismies saa edes kahvipöydässä duunissa suuta auki kun naiset iskijämiehen tsoukeille kujertelee. Siitä on helppo mennä lounaalle ja ehkä tavata vkl tuopin äärellä ja sitten supliik, ja here we go again.

Se että se ujo dille mies ei kelpaa omana itsenään vaan vetää enemmän tai vähemmän luontevaa kipinä-showta naisille tukka putkella on vain naisten vaatimusten tuotos. Koska Suomi. Naiset olette niin kapea katseisia monissa jutuissa vaikka luulette olevanne avoimia ja ystävällisiä keskenään. Tutustumaan tuleva mies on uhka.

Ei perustavismies tajua niitä teidänä micro-flirttejä ja kulmakarvojen nosteluita. Olemme aika pölkkyjä ja se naisen imelä puolen sekunnin katsekkin taitaa monesti jäädä reagoimatta.

Eli siis miehen tulee näyttää sopivalta ja olla suorituskykyinen kun nainen antaa lähestymisluvan, tietenkin micro-signaalina joka on tajuttava ajoissa.

Siten nyrpeät passiiviset naiset ruokkivat pic up artist- käytöstä miehiltä joka on siis kaikelle vastoinkäymisille immuuni iskijä mies joka koluaa teinitytöistä mummoihin naiset läpi jotta flaksaa jostain samalla iskemiskuviolla. Sellainen sarja-iskijäkö on siellä paremmissa piireissä hyvä iskijä mies verrattuna siihen ujoon mieheen joka kerran vuodessa tekee yhden aloitteensa tarkasti harkiten?

• Ei kai yksikään nainen arvosta sarjaiskijää, jolla kelpaa yhtä hyvin kuka tahansa. Pointti on juuri se, että mies tekisi sen harkitun aloitteen naiselle, josta on oikeasti kiinnostunut (joo, olen egobuustausta kaipaava hieho :D), mutta kun yhä useammat nykymiehet kieltäytyvät itsepintaisesti tekemästä aloitetta koskaan.

Jos mies ei todellakaan osoita millään tavoin olevansa kiinnostunut, niin eihän se nainen nyt hyvänen aika voi muuta päätellä, kuin että mies on onnellisesti naimisissa oleva perheenisä, tai jos on varmasti sinkku, niin kiinnostunt täysin toisentyyppisistä naisista.

Ja jos nainen sattuu olemaan sellainen vähemmän miesten huomiota keräävä tapaus, niin saattaakin olla sarjaiskijöille tavallista helpompi saalis, kun menee ihan onnesta sekaisin siitä yhtäkkisestä huomiosta eikä sitten huomaakaan, että on itse miehelle vain huvittelukohde.

• Mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Ei kai yksikään nainen arvosta sarjaiskijää, jolla kelpaa yhtä hyvin kuka tahansa. Pointti on juuri se, että mies tekisi sen harkitun aloitteen naiselle, josta on oikeasti kiinnostunut (joo, olen egobuustausta kaipaava hieho :D), mutta kun yhä useammat nykymiehet kieltäytyvät itsepintaisesti tekemästä aloitetta koskaan.

Jos mies ei todellakaan osoita millään tavoin olevansa kiinnostunut, niin eihän se nainen nyt hyvänen aika voi muuta päätellä, kuin että mies on onnellisesti naimisissa oleva perheenisä, tai jos on varmasti sinkku, niin kiinnostunt täysin toisentyyppisistä naisista.

Ja jos nainen sattuu olemaan sellainen vähemmän miesten huomiota keräävä tapaus, niin saattaakin olla sarjaiskijöille tavallista helpompi saalis, kun menee ihan onnesta sekaisin siitä yhtäkkisestä huomiosta eikä sitten huomaakaan, että on itse miehelle vain huvittelukohde.

Jos toipuisit tuosta kaksinaismoralistisesta jankutuksestasi, olisit ihan miellyttävä neitonen.

• Mies32 kirjoitti:

Jos toipuisit tuosta kaksinaismoralistisesta jankutuksestasi, olisit ihan miellyttävä neitonen.

Hä, en tajunnut.

Meni ehkä vähän sekavaksi teksti kun kirjoitin eka vähän kärkevämpään sävyyn, mutta päätinkin sitten vähän pehmentää sanomaa, ettei tulisi miesten itsetuntoa liikaa lytättyä. Ei ole tarkoitus lietsoa mitään sukupuolten välistä sotaa, mutta tämä aloitehomma nyt vaan on semmoinen asia josta keskustelu tuntuu aina menevän huutamiseksi.

Yleensä yritän vain saada miehet ymmärtämään, ettemme me naiset nyt ihan silkkaa kusipäisyyttämme niitä aloitteita jätä tekemättä. Onhan nyt naisenkin harkittava tarkoin kenelle sen aloitteen tekee, ettei vahingossa yritä saada ketään itseään tasokkaampaa miestä (ja tämmöinenhän aiheuttaa joillekin miehille suurta mielipahaa).

Ja milloinkas tällä palstalla on kenelläkään miehellä ylipäätään ollut hyvää sanottavaa naisten tekemistä aloitteista? Eikös ne yleensä ole aina niitä rumia lehmiä jotka yrittää lähennellä? Tai jos ei muuta vikaa löydy, niin sitten nainen vain tekee aloitteen väärässä paikassa, liian epäselvästi tai jotain muuta uskomatonta selistystä; tosiasiassa tämä vain lienee kiertoilmaus sill, ettei vain kiinnosta.

• Mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Hä, en tajunnut.

Meni ehkä vähän sekavaksi teksti kun kirjoitin eka vähän kärkevämpään sävyyn, mutta päätinkin sitten vähän pehmentää sanomaa, ettei tulisi miesten itsetuntoa liikaa lytättyä. Ei ole tarkoitus lietsoa mitään sukupuolten välistä sotaa, mutta tämä aloitehomma nyt vaan on semmoinen asia josta keskustelu tuntuu aina menevän huutamiseksi.

Yleensä yritän vain saada miehet ymmärtämään, ettemme me naiset nyt ihan silkkaa kusipäisyyttämme niitä aloitteita jätä tekemättä. Onhan nyt naisenkin harkittava tarkoin kenelle sen aloitteen tekee, ettei vahingossa yritä saada ketään itseään tasokkaampaa miestä (ja tämmöinenhän aiheuttaa joillekin miehille suurta mielipahaa).

Ja milloinkas tällä palstalla on kenelläkään miehellä ylipäätään ollut hyvää sanottavaa naisten tekemistä aloitteista? Eikös ne yleensä ole aina niitä rumia lehmiä jotka yrittää lähennellä? Tai jos ei muuta vikaa löydy, niin sitten nainen vain tekee aloitteen väärässä paikassa, liian epäselvästi tai jotain muuta uskomatonta selistystä; tosiasiassa tämä vain lienee kiertoilmaus sill, ettei vain kiinnosta.

Olet tuon mantrasi kanssa kuin Darkfear, joka sentään taitaa olla vain mielikuvitushahmo.

• Mies32 kirjoitti:

Olet tuon mantrasi kanssa kuin Darkfear, joka sentään taitaa olla vain mielikuvitushahmo.

Vai niin. No, höpiskää mitä höpisette, mutta pidän faktana sitä, että naisen tekemä aloite epäonnistuu todennäköisemmin kuin miehen tekemä. Syynä on se, että on olemassa joukko miehiä joiden mielestä aloitteenteko ei ole soveliasta naiselle, mutta tuskinpa löytyy naista jonka mielestä aloitteenteko ei olisi soveliasta miehelle. E.m joukon mieheen kohdistuessaan naisen aloite siis saa miehen mielenkiinnon loppumaan, vaikka sitä olisi alunperin ollutkin.

Ja mitä nyt tätä ja muita asiaa sivuavia palstoja on tullut seurattua, niin näiden naisten aloitteita halveksivien miesten joukko ei ole niinkään pieni.

On selvää että jokainen mies haluaisi naisten tekevän enemmän aloitteita, mutta tämä johtuu tietysti vain tuosta egobuustaus-efektistä. Parisuhteen muodostumisen kannalta miehen aloite on tehokkaampi.

• Mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Vai niin. No, höpiskää mitä höpisette, mutta pidän faktana sitä, että naisen tekemä aloite epäonnistuu todennäköisemmin kuin miehen tekemä. Syynä on se, että on olemassa joukko miehiä joiden mielestä aloitteenteko ei ole soveliasta naiselle, mutta tuskinpa löytyy naista jonka mielestä aloitteenteko ei olisi soveliasta miehelle. E.m joukon mieheen kohdistuessaan naisen aloite siis saa miehen mielenkiinnon loppumaan, vaikka sitä olisi alunperin ollutkin.

Ja mitä nyt tätä ja muita asiaa sivuavia palstoja on tullut seurattua, niin näiden naisten aloitteita halveksivien miesten joukko ei ole niinkään pieni.

On selvää että jokainen mies haluaisi naisten tekevän enemmän aloitteita, mutta tämä johtuu tietysti vain tuosta egobuustaus-efektistä. Parisuhteen muodostumisen kannalta miehen aloite on tehokkaampi.

Kuten joku jo sanoikin, sinähän et tiedä mistä puhut, mutta haluat tietysti löytää tekosyitä elää pelkurina lopunkin ikääsi tekemättä yhtäkään aloitetta.
        Aika moni nainen kertoo saavansa baari-illassa kymmenenkin aloitetta. Vaikka tällainen neito ottaisi joka ilta uuden miehen päälleen ähkimään, olisi miesten ka. onnistumisprosentti 10. Suurin osa miehistä taas ei edes saa aloitteita tai jos saakin, niin korkeintaan yhden illassa. Suuri osa miehistä ei myöskään tee aloitteita, ainakaan edes joka ilta. Näinpä se yksikin naisen aloite voi olla kyseisen miehen ainoa naiskontakti sinä iltana baarissa tai vaikka useampaankin iltaan. Ja sinä elättelet teoriaa, että mies ei tuostakaan kontaktista edes pitäisi ja antaisi muuten mukiinmenevälle naiselle pakit ihan vaan koska teki aloitteen?

Eli horinasi on aivan päätöntä. Mutta tokihan jos saat miehiltä aloitteita ja löydät niistä miehistä mieleisesi, niin ei sinun TARVITSE itse tehdä aloitteita. Aika hiljaista on vaan sinullakin tainnut olla. Ja kello käy, aloitteidesi onnistumistodennäköisyys laskee luultavasti ikäsi myötä. Ja niin tietysti laskee myös sopivan ikäryhmän sinkkumiesten määrä.

Tutkijaksi olet kyllä käsittämättömän urautunut ja kyvytön haastamaan itseäsi.

• Mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Sitäpaitsi mikä ihmeen joko-tai-tilanne tämä on? Kai sinä voit aloitteen tehdä, mutta myös ottaa niitä vastaan? Vai meneekö jossain tuppukylässä heti maine jos menet kiinnostavalle miehelle juttelemaan?
        Jos taas ajattelet juuri sitä yhtä kiinnostavaa miestä, niin jos sinä et tee aloitetta, niin todennäköisyys, että mieskään sitä juuri silloin ja juuri sinulle tekee on alle prosentti.
        No toki jos olet mukiinmenevännäköinen, niin todennäköisyys, että JOKU tekee sinulle aloitteen taitaa olla kohtalaisen suuri. Sitten ei vaan auta olla ronkeli, kun et itse ole juuri voinut vaikuttaa siihen mikä arpa sieltä nyt nousee.

• Mies32 kirjoitti:

Sitäpaitsi mikä ihmeen joko-tai-tilanne tämä on? Kai sinä voit aloitteen tehdä, mutta myös ottaa niitä vastaan? Vai meneekö jossain tuppukylässä heti maine jos menet kiinnostavalle miehelle juttelemaan?
        Jos taas ajattelet juuri sitä yhtä kiinnostavaa miestä, niin jos sinä et tee aloitetta, niin todennäköisyys, että mieskään sitä juuri silloin ja juuri sinulle tekee on alle prosentti.
        No toki jos olet mukiinmenevännäköinen, niin todennäköisyys, että JOKU tekee sinulle aloitteen taitaa olla kohtalaisen suuri. Sitten ei vaan auta olla ronkeli, kun et itse ole juuri voinut vaikuttaa siihen mikä arpa sieltä nyt nousee.

Peace, brotha.

Tuli toki vähän kärjistettyä asiaa, enkä minä nyt oikeasti noin yksioikoisesti ajattele. Meni ehkä kiukkupäissään vähän höpinän puolelle.

Mutta huomatkaas miehet, että ihan yhtä naurettavia ovat nuo teidän omakeksimänne väitteet, että nykynaiset olisivat jotenkin vaativampia ja pitäisi ola tietty koulutus ja palkkataso, ja tietyn väriset hiukset kelvatakseen parisuhteeseen. Korkeintaan jollakin parikymppisellä barbilla saattaa olla tuollaisia kriteerejä nettideitissä viestitulvaa hillitsemässä, mutta kenelläkään oikeasti parisuhdetta etsivällä aikuisella naisella ei.

• Mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Peace, brotha.

Tuli toki vähän kärjistettyä asiaa, enkä minä nyt oikeasti noin yksioikoisesti ajattele. Meni ehkä kiukkupäissään vähän höpinän puolelle.

Mutta huomatkaas miehet, että ihan yhtä naurettavia ovat nuo teidän omakeksimänne väitteet, että nykynaiset olisivat jotenkin vaativampia ja pitäisi ola tietty koulutus ja palkkataso, ja tietyn väriset hiukset kelvatakseen parisuhteeseen. Korkeintaan jollakin parikymppisellä barbilla saattaa olla tuollaisia kriteerejä nettideitissä viestitulvaa hillitsemässä, mutta kenelläkään oikeasti parisuhdetta etsivällä aikuisella naisella ei.

Hehheh, mikä aasinsilta. No minä en ole tuollaista väittänyt kuitenkaan, kun olen itsekin monenlaisena kelvannut.
        Mutta ihan kärjistämättä: voisit sinä muutaman aloitteen tehdä. Kun ihan harmittaa, kun noin mukavan naisen syli menossa hukkaan.

• 8+13

Antaa ätmien olla ylpeitä ja yksin, ei se ole keneltäkään pois. Tuolla ulkona on ihan riittävästi miehiä, joiden ei tarvitse harkita ja suunnitella seuraavaa siirtoa vaan lähes jokainen nainen saa taas huomenna seuraa, jos haluaa ja vaivautuu lähtemään ulos kotiovesta sitä hakemaan.

Ronkelit runkkaa, nautitaan me muut seksistä ihan oikeiden elävien partnereiden kanssa.

• Aloitteellinen mies

Muutama aloite tulee tehtyä illassa. Ulkona tulee käytyä ehkä kuutisen kertaa kuukaudessa. Sänkyseuraa tällä tahdilla löytyy n. kerran-pari vuodessa =/.
      En nyt viitsisi alkaa jokaista naista yrittämään kuitenkaan et aika perseestä koko homma. Kauheeta paskaa ja itsensä myymistä. Tiedän ainakin miltä huorasta tuntuu.
      Parisuhteesta oon haaveillut viimeset 15 vuotta mutta naiset haluu vaan nussia.

• animal man

"Vaikka asiaa miten puisi, naiset eivät muutu ratkaisevasti aloitteellisemmiksi."

Älä heitä legendaa. Naiset tekevät aloitteita, osa tulee jopa kadulla avaamaan keskustelua (uskokaa tai älkää tätä tapahtuu), naiset soittavat usein ensimmäisen puhelun, naiset kirjoittavat rakkauskirjeitä, naiset itkevät olkapäähän, kun olen antanut pakit, naiset juoksevat perässä, naiset avaavat haaransa ja kuiskivat korvaan pienessä huppelissa jne. jne.

Mainitsemasi roolit ovat omaa sepitettäsi ja fantasiaa. Kun vaihteeksi olin baarissa, arvaa mitä tapahtui: nainen teki aloitteen. Hän ei ollut hannari, sinä ilmeisesti olet. Live a little.

• Karjun loppu

Olet YTM ja joku jyystärikarju. Normaalille kunnon miehelle naiset eivät ikinä tule mitään ehdottelemaan, eli kuulut onnekkaaseen mutta vastenmieliseen miesten vähemmistöön, teitä tuollaisia superähkijöitä on enintään jotain 5%.

• animal man
        Karjun loppu kirjoitti:

Olet YTM ja joku jyystärikarju. Normaalille kunnon miehelle naiset eivät ikinä tule mitään ehdottelemaan, eli kuulut onnekkaaseen mutta vastenmieliseen miesten vähemmistöön, teitä tuollaisia superähkijöitä on enintään jotain 5%.

Olen normaali mies. Ainoa poikkeavuus jonka keksin on iso nenä. Kaikki naiset eivät tykkää, mutta sitten on niitä joille iskee, sinullekin on olemassa naistyyppi jolle kolahdat.

• sfagaafa
        animal man kirjoitti:

Olen normaali mies. Ainoa poikkeavuus jonka keksin on iso nenä. Kaikki naiset eivät tykkää, mutta sitten on niitä joille iskee, sinullekin on olemassa naistyyppi jolle kolahdat.

HAHHAHAHAH. Kymmeneen vuoteen en ole yhdellekkään naiselle parisuhdemielessä kelvannut. Vaikka yritän olla aina kohtelias, ja muutenkin naispuoleiset kaverit kehuu luonnettani ja ihmettelee ikisinkkuuttani.

• Bivie

Eivät muutukaan - keskimäärin. Suurin osa naisista ei ole kovin aloitteellista, eikä ole sitä suurinta osaa miehistä kohtaan. Huomaa myös tekstin aloitus: Opettele aloite, JOS et ole muuten erityisen viehättävä ulkoisesti tai persoonana. Onnea siis sinulle hyvästä asemastasi! :)

Päätelmäni myös koskivat naisia ryhmänä noin yleisesti, eivät itseäni. Haluaisin uskoa muuta, ja poikkeuksia ja poikkeuksen poikkeuksia tietysti löytyy aina, mutta tämä ei muuta valtavirran suuntaa hyvällä tahdollakaan.

Itse olen ollut aloitteellinen jokaisen parisuhteeni syntyvaiheessa, jonkun kohdalla jopa selkeästi aloitteellisempi kuin mies. Lisäksi juttelen mielelläni tuntemattomillekin, ja usein jopa yritän osoittaa erityistä ystävällisyyttä ujoja miehiä kohtaan. Tämä ei kuitenkaan estä minua pohtimasta ryhmädynamiikan ja sukupuoliroolien ilmiöitä, ja tätä asiaa en oikein osaa kaunistella tämän paremmaksi. :) Toki jos aloitteellisia naisia eteen osuu, niin hienoa! Tietenkin parasta olisi, jos olisin teorioineni väärässä. Näin ei kuitenkaan palstan eikä muidenkaan foorumeiden valitusvirrestä päätellen ole.

• Mies32
        Bivie kirjoitti:

Eivät muutukaan - keskimäärin. Suurin osa naisista ei ole kovin aloitteellista, eikä ole sitä suurinta osaa miehistä kohtaan. Huomaa myös tekstin aloitus: Opettele aloite, JOS et ole muuten erityisen viehättävä ulkoisesti tai persoonana. Onnea siis sinulle hyvästä asemastasi! :)

Päätelmäni myös koskivat naisia ryhmänä noin yleisesti, eivät itseäni. Haluaisin uskoa muuta, ja poikkeuksia ja poikkeuksen poikkeuksia tietysti löytyy aina, mutta tämä ei muuta valtavirran suuntaa hyvällä tahdollakaan.

Itse olen ollut aloitteellinen jokaisen parisuhteeni syntyvaiheessa, jonkun kohdalla jopa selkeästi aloitteellisempi kuin mies. Lisäksi juttelen mielelläni tuntemattomillekin, ja usein jopa yritän osoittaa erityistä ystävällisyyttä ujoja miehiä kohtaan. Tämä ei kuitenkaan estä minua pohtimasta ryhmädynamiikan ja sukupuoliroolien ilmiöitä, ja tätä asiaa en oikein osaa kaunistella tämän paremmaksi. :) Toki jos aloitteellisia naisia eteen osuu, niin hienoa! Tietenkin parasta olisi, jos olisin teorioineni väärässä. Näin ei kuitenkaan palstan eikä muidenkaan foorumeiden valitusvirrestä päätellen ole.

"Jopa"sta päätellen käsityksesi aloitteellisuudesta on vähän omintakeinen. Aloitteellinen nimenomaan on sitä toista selvästi aloitteellisempi. Se vähemmän aloitteellinen ei voi väittää olleensa aloitteellinen, vaikka olisikin vähän hymyillyt, ollut keskustelussa mukana tai vuorostaan soittanut.

• miehenkuvotus

Kun ei ole haluttava ulkoisesti, ei ole mitään järkeä tehdä aloitteitakaan. Naiset vain halveeraavat ja nauravat. Ei tuntuisi yhtään pahalta, jos joku nainen sanoisi, etten ole hänen tyyppiään. Mutta se sattuu ku kaivetaan ulkonäöstä ja esiintymisestä se pienikin puute ja siitä haukutaan ja käännetään veistä haavassa.

Parempi vain olla yksin, tympääntyneenä yksinäisyyteen, kuin yrittää jotain ja saada haukut jokaisesta pienestä puuttesta mitä löytyy. Näitä ovat esim. liiallliset luomet, juppi kengät, ylipaino (10kg), väärän värinen paita (jokaiselle naiselle eri on väärän värinen, en koskaan ole naisten mielestä pukenut oikeaa väriä päälle) listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Mikä on kaikkein hulluinta, en ole näistä katkera naisille vaan itselleni. Mitäs tein sen virheen ja yritin lähestyä naisia. Tunnen kyllä naisista hyviä tyyppejä, jotka ovat minua tukeneet ja ovat kavereitani, mutta he seurustelevat.

• Mies24v

"Ronkelit runkkaa, nautitaan me muut seksistä ihan oikeiden elävien partnereiden kanssa."

Ei ole kyse ronklaamisesta vaan siitä että naiset ovat aivan liian kovassa arvossa tasoonsa nähden.

• sfgsd
        Mies24v kirjoitti:

"Ronkelit runkkaa, nautitaan me muut seksistä ihan oikeiden elävien partnereiden kanssa."

Ei ole kyse ronklaamisesta vaan siitä että naiset ovat aivan liian kovassa arvossa tasoonsa nähden.

No ei niinkään. Tilanne kertoo vain vääristymästä tai miesten tason laskusta - eihän naisia sovi asettaa vastuuseen mistään,

• ...

Tuskin kukaan nainen haluaa vässykkä miestä, joka tekee asioita vain sen takia kun hänen odotetaan tekevän niin.

Hyvän itsetunnon omaava mies ei välitä muiden ihmisten rooliodotuksista.

• Nörttimies

Minä olen tehnyt tämän viimeisen kuukauden aikana alotteita noin 26 ja niistä naisista 7 on vaivautunut vastaamaan joista 3 ilmoitti 'et ole minun tyyppiäni''. Muiden kanssakin on hankaluuksia. Ensinnäkin naiset opetelkaa keskustelemaan muutenkin kuin yhdellä sanalla. Samoin se syö miehenkin hermoja jos joutuu itse olemaan aina se keskustelun aloittaja ja ylläpitämään sitä keskustelua. Minä tahdon suhteeseen naisen kanssa joka osaa keskustella. Hitot ulkonäöstä. Minulle ei ole tärkeää isot tissit sun muu vaan järki päässä. Ei väliä vaikka nainen olisi ylipainoinen eikä erityisen kauniskaan kunhan luonne on kohdillaan.

• 6+3

ööö.....Teit siis netissä jotain treffikutsuja? "kuukauden aikana alotteita noin 26 ja niistä naisista 7 on vaivautunut vastaamaan joista 3 ilmoitti 'et ole minun tyyppiäni''." Mene ihmisten ilmoille, mitä hittoa sä valitat kun ei netissä vastata sun pyyntöihin - sitä vartenhan ne treffipalvelut on että voi jättää vastaamatta/tapaamatta jos ei kiinnosta. Luulin jo hetken, että teit oikeasti 26 aloitetta OIKEASSA ELÄMÄSSÄ, se olis ollut jo kunniamaininnan asia. Kokeileppa sitä seuraavaksi, veikkaan ettei kukaan sano sulle "et ole mun tyyppiä" ja kaikki vastaavat ainakin jotain, harvoin sitä tuppisuuksi jäädään kun IRL puhutaan!:D Nörttimies todellakin... Sä oot eksynyt ihan väärään keskusteluun, nyt oli kyse oikeista ihmisten kohtaamisista ja aloitteista, eikä mistään deittisivuston mielikuvitusmaailmasta.

• Jättäkää sinkkumiehet rauhaan tai aiheutatte heille vielä burnoutin, josseivät sinkkumiehet saa olla rauhassa.

• Ikävä sanoa että naiset suurimmaltaosin ovat rasittavii.

• sosiaalinenmies

Minä olen oppinut tekemään aloitteen ja siitä syystä minulla on suhde naisen kanssa. Ensiksi katselin häntä, sitten soitin ja lähetin kirjeitä ja kukkasia. Lopulta menin juttelemaan. Nyt kuljemme yhtä aikaa kaupungilla.

• fdsvcxfdsfsd

Tietääkö nainen, että kuljette yhtäaikaa kaupungilla?

• sosiaalinenmies
        fdsvcxfdsfsd kirjoitti:

Tietääkö nainen, että kuljette yhtäaikaa kaupungilla?

Ei käsittääkseni, mutta uskon että hän tuntee yhtä vahvasti minua kohtaan, kuin itse tunnen häntä. Tai ainakin tulee pian tuntemaan.

• Osaksi asiaa

Olet ihan oikeassa siinä että miehen on käytännössä pakko olla aloitteellinen, eikä se ole muuttumassa mihinkään.

"Se on meidän naisten rooliodotusten vastaista. Ryhmä (sekä miehet että naiset) lopulta tuomitsee aktiivisen naisen ja pitää tätä joko a) kevytkenkäisenä tai b) epätoivoisena, kun joutuu itse iskupuuhiin"

Asioiden kaunistelua ja tekosyitä. Oikeasti kyse on vain siitä että naiset eivät viitsi vaivautua tekemään aloitteita tai muuttamaan asetelmaa mitenkään, koska he ovat itse etuoikeutetussa asemassa, eivätkä halua siitä luopua. Heillä on mahdollisuus valita tekevätkö aloitteita vaio eivät ja suuri enemmistö valitsee olla tekemättä, koska miehet tekevät aloitteita kuitenkin. Miehillä tällaista mahdollisuutta ei ole.

Tuo lässytys siitä että aloitteelinen nainen tuomittaisiin epätoivoiseksi tai kevytkenkäiseksi on pelkkä huono tekosyy. Oikeasti noin ajattelevia miehiä on ainakin äärimmäisen vähän. Jos te naiset itse pidätte tuollaista yllä, niin oma häpeänne.

• gfdbvcgfdgfd

Kyllä miehilläkin tuo mahdollisuus on, vaikka ei mitenkään erityisen komea edes olisi. Itse olen varmaankin alle nykyisen kasvaneen keskipituuden, vaaleatukkainen enkä mielestäni mitenkään erityisen komea. Pukeudun siististi ja pyrin hymyilemään ja olemaan läsnäoleva ja naiset kyllä tulevat minulle juttelemaan, myös kauniit naiset.

Toki fiksumpaa olisi itse lähestyä itseään kiinnostavaa naista eikä tyytyä niihin, jotka tulevat juttelemaan. Tosin minulla on mielestäni ollut aika hyvä tuuri ja yleensä minua lähestyvät ne naiset, joista olen itsekin kiinnostunut. Toki asiaan saattaa vaikuttaa vilkuiluni heidän suuntaansa.

• fdsvcxvcxvcx

Tuo aloitteellisten naisten epätoivoisena pitäminen liittynee siihen, että yleensä aloitteita tekevät vain liian kännissä olevat naiset ja iskurepliikit ovat kuin rivon juntin suusta.

• Rööki-Riitta
        fdsvcxvcxvcx kirjoitti:

Tuo aloitteellisten naisten epätoivoisena pitäminen liittynee siihen, että yleensä aloitteita tekevät vain liian kännissä olevat naiset ja iskurepliikit ovat kuin rivon juntin suusta.

No niin, heti tuli esimerkki siitä miten aloitteellisia naisia halveksitaan. Ei kannata tosiaan tehdä aloitteita, jos pidetään rivona sikana! Pitäkää tunkkinne!

• pp453
        gfdbvcgfdgfd kirjoitti:

Kyllä miehilläkin tuo mahdollisuus on, vaikka ei mitenkään erityisen komea edes olisi. Itse olen varmaankin alle nykyisen kasvaneen keskipituuden, vaaleatukkainen enkä mielestäni mitenkään erityisen komea. Pukeudun siististi ja pyrin hymyilemään ja olemaan läsnäoleva ja naiset kyllä tulevat minulle juttelemaan, myös kauniit naiset.

Toki fiksumpaa olisi itse lähestyä itseään kiinnostavaa naista eikä tyytyä niihin, jotka tulevat juttelemaan. Tosin minulla on mielestäni ollut aika hyvä tuuri ja yleensä minua lähestyvät ne naiset, joista olen itsekin kiinnostunut. Toki asiaan saattaa vaikuttaa vilkuiluni heidän suuntaansa.

Höpö höpö, mun kaveripiirissä on pyöriny toista kymmentä miestä ja vain yhdelle naiset tekee aloitteita ja tarjoavatkin itseään suoraan sänkyhommiinkin joskus.
        On kait hauskannäköinen ja rento, tosin nykyään pitkäaikaistyötön mutta se ei näy päälle päin.

Minun sinkkuaikana 3v ei yksikään nainen tehnyt aloitetta, itse tein satoja, kuljin baareissa ja muualla paljon.
        Naiset tekee aloitteita vain sille 5% miehistä jotka vetää naisia puolennsa jostakin syystä, muille ei tehdä koskaan. ja itse asiassa lähes kaikki naiset haluaisivat miehen juuri tuosta 5% porukasta, ´joten he kohtaavat naisen aloitteita koko ajan.

• rewfdsfdsfsd

Ujot miehet eivät saa naista ja naiset valitsevat tarjokkaista, jotka ovat suuremmalla todennäköisyydellä idiootteja kuin keskiverto mies. Jokainen saa mitä ansaitsee, myös ne naiset, jotka haluavat itse valita puolisonsa eikä ottaa jotain tarjokkaista.

• Ujo runkku=nero?

Millähän perusteella aloitteen tekeminen naiselle tarkoittaa, että on idiootti suuremmalla todennäköisyydellä kuin keskiverto mies?

• von Knullanbögel

Miehen aloitus ja selkeästi miesaivojen tuotosta. Ei kukaan nainen kirjoittaisi, että "rooliodotuksille on psykologiset syynsä". Eikä olisi pahoillaan omista preferensseistään, naisen mielestä hänellä on just oikeanlainen miesmaku, ja joka tapauksessa se on täysin hänen oma asiansa.

Motiivista en tiedä, ehkä joku vain halusi katsoa, kuinka jengi reagoi, kun naisen suulla esitetään miehen ajatuksia.

• 2342223

Omasta mielestä se on jotenkin mautonta jos nainen on todella aktiivinen itse. Eräskin nainen tule suutelemaan niin aktiivisesti ( nojasin erän baarin parven kaiteeseen) että meinasin tipahtaa parvelta alas kun yritin välttää tilannetta. ( hyvän kaverin tyttöystävä)
      Itse vedin itseäni taaksepäin ja nainen tuli vain syliin.

Toinen nainen tunki kädet housujen sisään, halatessaan.
      Eihän siinä mitään mutta kun ne olivat vasta ensitreffit ja en ollut viellä kerennyt sanoa muuta kun Moi!

Yks nainen ilmotti suoraan pizza jonossa että lähetään meille panemaan, kyllä siinä käy itekkin miettimään että kuinkakohan mones olen jo tänään....

Mutta sellaisetkin naiset saavat niskakarvat pystyyn mitkä ei saa mitään aikaiseksi, se että jos ollaan käyty jo treffeillä ja homma jatkuun niin voi alkaa jo itsekkin ehdottelemaan välillä tekemistä jos tulee jotain hauskaa mieleen.

Ehkä se kultainen keskitie on tässäkin kovasana

• .......

Aktiivisuuden tasoja on useita. Käden housuun tunkemista tuskin katsotaan sopivaksi aloitteeksi mieheltäkään, joten miksi pitäisi moista suvaita naisilta?

• totuuden torvi

Vaikka aloittaja onkin selvästi miespuolinen niin vastaan silti kuin naiselle:

Monet muutkin naiset ovat jo saapuneet 2000-luvulle. Koita sinäkin lyllertää perässä - käy vaikka matkalla pizzalla jos tuntuu raskaalta.

• fortissimo EbMajDick

P.Collins:in kupeiden hedelmä on yksi planeetan ubereimmistä pissiksistä.

Ei ole karvoihin katsomista, aka semihotit nuijapäät voivat olla jackpotteja.

Rentouta siis mielesi, päästä sisäinen luolanaisesi valloilleen, go wittö flow etc.
      7 lisänumerot, voi olla ihan realiteettien limiteissä.

• niin varmaan

Emmä viitti.

• lifemocker

odotukset roskiin, jos nainen haluaa jotain saada NIIN ON SYYTÄ ITSEKKIN JOTAIN ASIAN ETEEN TEHDÄ eikä odottaa perseellään, että kaikki hänelle nenän eteen kannetaan!

kun vouhkaatte siitä tasa-arvosta niin tämä on sitä.

• olen pahoillani, mut

Tuollaisia miehiä mitä ap. kaipailee, sanotaan tyrkyiksi, sitten kun sellainen osuu kohdalle, haistatellaan päin naamaa. Ei tuollaiseen roolimalliin saa ketään fiksua miestä puhuttua ympäri nykypäivänä. Jos tasokkaampia miehiä haluat tavoitella, sinun täytyy naisena tehdä itse työtä.
      Naiset ovat niin itsekkäitä ja arkoja, että sysäävät mielummin kaiken epämiellyttävän toisen vastuulle. Tälläisellä passiivisella naisella on usein aloituksessa kuvatunlainen ei niin viehättävä mies, joka on pelkällä sitkeällä roikkumisella väsyttänyt ja saanut naisen. Nainen ei itse osannut iskeä tasokasta miestä, kun tilaisuus oli, ollen roolimallinsa vanki, käteen jäi se mikä ei aktiivisemmille naisille kelvannut.

Onhan tuossa tottakin, jos ei ole viehättävää ulkonäköä ja persoonaa, joutuu olemaan aktiivisempi, sama pätee siis myös naisten kohdalla. Näitä puutteita voi korvata varallisuudella, kuuluisuudella ym.

• Joku vaan

"Onhan tuossa tottakin, jos ei ole viehättävää ulkonäköä ja persoonaa, joutuu olemaan aktiivisempi, sama pätee siis myös naisten kohdalla. Näitä puutteita voi korvata varallisuudella, kuuluisuudella ym."

Totta, mutta fakta on kuitenkin se, että naiset arvostavat MYÖSKIN niitä ulkonäöllisiä seikkoja. Senpä takia naiset niitä aloitteita tekevätkin niille komeille ja hyvännäköisille miehille. Sehän kertoo jo maalaisjärjellä ajateltunakin kaiken. Komeat ja hyvännäköiset miehet saavat naisilta runsaasti aloitteita ja JATKUVAA seksuaalista huomiota. Jos ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä, niin eiväthän naiset niitä aloitteita tekisi niille miehille eivätkä antaisi mitään seksuaalista huomiota. Niin se vain menee, ihan loogisesti, päivänselvästi ja maalaisjärjelläkin ajateltuna.

Koska naiset joka tapauksessa viehättyvät MYÖSKIN niistä ulkonäöllisistä seikoista, niin itse en halua olla lainkaan aktiivinen naisten suhteen. Itselläni kun ei sitä ulkonäköä ole, josta naiset MYÖSKIN kiihoittuvat ja viehättyvät, niin olen jättänyt asian sikseen. Ikää siis 25 vuotta, eikä yhtäkään kokemusta naisista. Ei siis treffailua, ei seurustelua, ei seksiä, ei suutelua, jne.

En todellakaan ala tehdä (enkä ole ikinä tehnytkään) mitään aloitteita naisille, koska tiedän, ettei minulla ole niitä fyysisiä piirteitä, jotka MYÖSKIN viehättävät naisia. Voisin kiinnostaa naisia vain ja ainoastaan niiden henkisten piirteiden takia, mutta kuitenkin se fyysinen viehätys, josta naiset MYÖSKIN kiihoittuvat ja kiinnostuvat, jäävät kokonaan puolitiehen.

Naiset kuitenkin joka tapauksessa kiinnostuvat KAIKISTA ENITEN juuri komeista ETTÄ SAMAAN AIKAAN fiksuista miehistä, joilla on sitä luonnetta ja persoonaa. Naiset kiinnostuvat siis KAIKISTA ENITEN miehistä, joilla on KUMPAAKIN, sekä ulkonäköä että henkistä komeutta. Naiset viehättyvät kummastakin OMALLA TAVALLAAN, tällöin mies, jolla on kumpaakin, viehättää naisia kaikista eniten.

Kun puhutaan parisuhteista, niin ne henkiset arvot ovat tärkeämpiä. Silloin nainen tinkii ulkonäöstä, että saa sen parisuhteen toimimaan. Mutta ei se todellakaan tarkoita MILLÄÄN MUOTOA, että sillä ulkonäöllä ei olisi merkitystä. Koska komeita ja SAMAAN AIKAAN fiksuja miehiä ei riitä todellakaan kaikille naisille, niin sitten ne ilman jäävät naiset tekevät kompromisseja, jotta saavat sen miehen. Kun naiset etsivät ENSISIJAISESTI samaan aikaan komeaa että fiksua miestä, jollaisia on ÄÄRIMMÄISEN HARVASSA, niin sitten joudutaan yksinkertaisesti tyytymään siihen, mitä saa.

Moni mies on itsestään ylpeä, kun on saanut itselleen naisen, perustuen juuri niihin henkisiin arvoihin. Mutta hän ei kuitenkaan vain tajua sitä, että nainen on kuitenkin KAIKISTA ENITEN kiinnostuneempi niistä SAMAAN AIKAAN komeista ja fiksuista miehistä. Jos naisella olisi TÄYSIN VALINNANVARA miesten suhteen, niin hän ottaisikin jonkun ihan toisenlaisen miehen, joka olisi SAMAAN AIKAAN sekä komea että fiksu.

Vaikka siinä parisuhteessa olisikin välittämistä, lämpöä ja rakkautta, niin silti ne ovat täynnä kompromisseja. Aina ei todellakaan saa niitä KAIKISTA KIINNOSTAVAMPIA kumppaneita, jolloin joudutaan laskemaan sitä rimaa. Ei saada sitä SAMAAN AIKAAN komeaa että fiksua miestä, niin sitten lasketaan rimaa niiden miesten suhteen, ettei tarvitse ihan yksin olla. Niin se vain menee. Vaikka se nainen kuinka olisi sen miehen kanssa, niin siitä huolimatta ne SAMAAN AIKAAN sekä komeat että fiksut miehet kiinnostavat naisia KAIKISTA ENITEN. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

• Joku vaan

Itse olen juuri miettinyt sitä, että onko se sitten kuinka hauskaa olla naisen kanssa, joka on JOUTUNUT TEKEMÄÄN KOMPROMISSIN? Eli hän ei ole saanut niitä KAIKISTA KIINNOSTAVAMPIA miehiä itselleen, niin sitten hän valitsee minut, kun PELKÄSTÄÄN luonteeni, persoonani, jne. ovat miellyttäviä? Totta kai nuo ovat ne tärkeimmät piirteet parisuhteen onnistumisen kannalta, mutta kun naiset kuitenkin viehättyvät MYÖSKIN niistä ulkonäöllisistä piirteistä, niin niitä minä en yksinkertaisesti pysty tarjoamaan. Nainen jää niistä paitsi, vaikka hän niistä viehättyykin.

Hän on minun kanssani, kun ei ole niitä kiinnostavampiakaan miehiä saanut. Hän olisi onnellisempi, kiinnostuneempi, viehättyneempi, halukkaampi, jne. sellaisen miehen kanssa, joka olisi SAMAAN AIKAAN sekä komea että fiksu, miellyttävä persoona ja luonne. Sellaisia naiset kuitenkin KAIKISTA ENITEN HALUAVAT. Eihän se minun kohdallani mihinkään muuttuisi, en minä olisi IKINÄ KUUNA PÄIVÄNÄ tuollainen mies, josta naiset pitävät KAIKISTA ENITEN.

Onko se sitten hauskaa olla parisuhteessa jonkun naisen kanssa, joka kuitenkin viehättyisi KAIKISTA ENITEN jonkun toisenlaisen miehen kanssa? Onko se sitten hauskaa olla aktiivinen ja tehdä töitä naisten saamisen eteen, kun kuitenkin se lopputulos on kaikkea muuta? Kun ei saakkaan siitä aktiivisuudesta ja töiden tekemisestä mitään palkintoa? Ehkä jonkun naisen voi saada, mutta siinäkin nainen on LOPPUPELEISSÄ vain tehnyt kompromissin, että saa jonkun miehen. Ei tarvitse yksinkään olla, niin ottaa sen miehen, joka on häntä kohtaan aktiivinen, vaikkei olekkaan SE KAIKISTA KIINNOSTAVIN mies.

Loputla joutuu miehenä jatkuvasti päivästä toiseen sen asian eteen, ettei olekkaan se KAIKISTA HALUTTAVIN, SEKSIKKÄIN, KIINNOSTAVIN, jne. mies sille naiselle. Nainen kuitenkin syvimmässä sisimmässään kiinnostuu ja kiihoittuu aivan toisenlaisista miehistä, joten onko se sitten kivaa rakentaa mitään järkevää tuollaisen eteen? Kun tietää, ettei voi ikinä olla sitä, MITÄ NAINEN HALUAA? Motivaatio ainakin itselläni on täysin pyöreä nolla tuollaiseen.

• Joku vaan

"Naiset ovat niin itsekkäitä ja arkoja, että sysäävät mielummin kaiken epämiellyttävän toisen vastuulle. Tälläisellä passiivisella naisella on usein aloituksessa kuvatunlainen ei niin viehättävä mies, joka on pelkällä sitkeällä roikkumisella väsyttänyt ja saanut naisen. Nainen ei itse osannut iskeä tasokasta miestä, kun tilaisuus oli, ollen roolimallinsa vanki, käteen jäi se mikä ei aktiivisemmille naisille kelvannut."

Tämä on juuri sellainen kuvatunkaltainen perseestä revitty tilanne. Nainen ei saanut sitä, mitä etsi, eikä täten saanut mieskään. Voidaan taas kysyä, että mitä tuo mies saavutti tuolla sitkeällä työllään? Okei, sai naisen, mutta eipä saanut sellaista naista kuin halusi, eikä nainenkaan saanut sellaista miestä, josta on KAIKISTA ENITEN kiinnostunut. Ehkä voidaan ajatella, että tilanne on ikäänkuin win-win, molemmat saivat kasan paskaa.

Mies joutui tekemään hirveän työn saadakseen ei-mitään, ja nainen voi ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa harmitella, kun ei edes yrittänyt niitä tasokkaampia miehiä. Eikä suurin osa maailman naisista sellaista KAIKISTA KIINNOSTAVINTA miestä saisikaan vaikka yrittäisikin. Jos tuollaisia miehiä on vain kourallinen, niin ei niitä riitä LÄHESKÄÄN jokaiselle naiselle, vaikka yrittäisivätkin. Eli tässäkin taas, yrittäminen ei läheskään aina palkita mitenkään. Nainen tai mies voi tehdä vaikka mitä tahansa, mutta eivät saa haluamiaan kumppaneita. Niin se vain tässä maailmassa menee.

"Minä olen oppinut tekemään aloitteen ja siitä syystä minulla on suhde naisen kanssa. Ensiksi katselin häntä, sitten soitin ja lähetin kirjeitä ja kukkasia. Lopulta menin juttelemaan. Nyt kuljemme yhtä aikaa kaupungilla."

Eli toisin sanoen, et ole todellakaan tämän naisen IHANNEMIES. Jos jouduit tekemään noin paljon saadaksesi naisen, niin ei hän olisi sinua ikinä huomannutkaan. Nyt vain JOUDUIT panostamaan paljon, että saat naisen itsellesi. Eli sait käsiisi suoraan sanoen kasan paskaa. Naisen, joka alitajuisesti viehättyy aivan erilaisista miehistä kuin sinä itse olet. Jos olisit ollut komea ja hyvänäköinen, niin nuo kukkaset olisivat olleet vain kosmetiikkaa. Ei sinun olisi tarvinnut niitä lähettää, kun nainen kuitenkin olisi sinusta ollut kiinnostunut jo muutenkin. Sinulla olisi ollut PALJON MUUTAKIN annettavaa kuin jotkut kirjeet ja kukkaset. Komean ja fiksun miehen toimesta lähetetyt kukkaset ja kirjeet ovat vain KOSMETIIKKAA ja tavallaan kuin kirsikka kakun päälle. Pelkkää plussaa naisen silmissä, kun kaikin tavoin komea ja fiksu mies lähettää vielä kukkasia.

Mutta jos joudut niillä kukkasilla, kirjeillä ja jutuillasi hurmaamaan naisen, niin jo se kertoo, ettet ihan sellainen naisten mieleen oleva mies ole.

Itse en saa tuosta yhtälöstä millään muotoa mitään hauskaa, kiinnostavaa, positiivista tai mitään sellaista, mikä saisi jatkamaan tuollaista. Itse en miehenä edes tuollaiseen alentuisi, tekisi siis hirveän työn, tai edes vähäisintäkään työtä saadakseni aikaiseksi pelkästään kasan paskaa. Jos nainen ei ole edes niin kiinnostunut kuin toivon, haluan ja haaveilen, niin minkä ihmeen takia tekisin YHTÄÄN TÖITÄ sen naisen eteen?

• Sinkkumies 46

Näin sivustakatsojana voin huomauttaa, että eihän sen naisen tarvitse sitä aloitetta tehdä mitenkään suorasukaisen tunkeilevasti, vaan ikään kuin "asettua otettavaksi". Luulisi, että siihen voi ja haluaakin vaikuttaa, että kuka mies tulee ns. iskemään. Hyvän miehen saamisen todennäköisyys pienenee, jos nainen heittäytyy sataprosenttisen passiiviseksi. Ja sitten on vielä se henkilökohtainen viehättävyys. Siihen varmaan kannattaa myös panostaa.

• Joku vaan

"Näin sivustakatsojana voin huomauttaa, että eihän sen naisen tarvitse sitä aloitetta tehdä mitenkään suorasukaisen tunkeilevasti, vaan ikään kuin "asettua otettavaksi"."

Totta, mutta sitten joidenkin miesten kohdalla naiset tekevät ihan suoriakin aloitteita ja antavat ihan kunnolla seksuaalista huomiota. Toki monet saattavat ihan vain tyrkyllekkin jäädä, mutta kuitenkin, jotkut OIKEASTI KIINNOSTAVAT JA VIEHÄTTÄVÄT MIEHET, saavat ihan kunnon aloitteita ja seksuaalista huomiota.

Tässä tietysti pätee ihan sekin, että mies on vain tarpeeksi sosiaalinen ja keskustelutaitoinen ja tulee naisten kanssa IHAN LUONNOSTAAN toimeen. Toiset ihmiset ovat temperamentiltaan sellaisia, että ovat ihmisläheisiä, taitavat flirttailun LUONNOSTAAN, ovat ikäänkuin suositumpia kuin muut porukassa, jne.

En siis tarkoita mitään sellaista harjoiteltua sosiaalisuutta tai opeteltua flirttailua tai iskemistä vaan sellaista LUONTAISTA persoonaa, jollainen joillakin ihmisillä on. He vain tulevat jonnekkin paikalle ja ovat kuin kotonaan ihmisten seurassa. Sekin on kaikki SYNNYNNÄISTÄ. Eli vaikka kuinka opettelisi niitä keskustelutaitoja ja flirttailua, niin se ei ole LUONTAISTA JA SYNNYNNÄISTÄ. Toiset ihmiset vain ovat LUONTAISESTI sellaisia, jotka ovat muiden ihmisten seurassa kuin kotonaan. Toki sitä voi harjoitellakin, mutta siitä ei synny niille kanssaihmisille samanlaista tunnetta kuin LUONTAISELLA persoonalla. Siitä hehkuu ja paistaa kuitenkin aina sellainen SYNNYNNÄINEN PERSOONA, se henkilö vain ikään kuin pelkästään on ihmisten kanssa ja tekee heihin vaikutuksen.

Harjoittelulla voi aina kehittää flirttailua ja ihmissuhdetaitoja, mutta jos ei ole samanlainen persoona, niin ei se lopputulos ole sama. Toiset esim. vain ovat LUONTAISESTI opettaja/valmentajatyyppisiä, heillä vain on SYNNYNNÄINEN TAIPUMUS siihen. He ovat LUONTAISESTI sellaisia persoonia, jotka tekevät vaikutuksen muihin ihmisiin. Sitä ei saa harjoittelulla, sen saa vain syntymällä sellaiseksi ihmiseksi. Toki opettamista ja valmentamista voi aina harjoitella, mutta siitä vain ei tule samanlaista lopputulosta kuin SYNNYNNÄISELLÄ PERSOONALLA.

Toiset ovat syntyjään vilkkaita, toiset ovat syntyjään hiljaisia, toiset ovat syntyjään sosiaalisia, toiset ovat syntyjään ujoja ja arkoja, jne. Sitä ei voi ihmisessä muuttaa mitenkään, vaan sen kanssa voi ainoastaan oppia elämään.

Mutta kuitenkin, jotkut henkilöt ja persoonat ovat vain LUONNOSTAAN sellaisia, jotka saavat kontaktia muihin henkilöihin. Heillä on vain LUONNOSTAAN sellainen taipumus. Se ei ole pelkästään muiden ihmisten huomioimisessa, eikä sosiaalisuudessa, eikä toisten kuuntelemisessa, vaan ihan siinä LUONTAISESSA TAIPUMUKSESSA vaikuttaa muihin ihmisiin. Toiset vain ovat niitä.

• Joku vaan

Mieskin voi aina opetella rakastelutekniikoita ja opetella olemaa hyvä sängyssä, mutta silloin kyse onkin vain OPITUISTA TEKNIIKOISTA. Mutta toisilla miehillä vain on LUONTAINEN TAIPUMUS vaikuttaa naisiin ja heidän nautintoon. Heillä vain on sellainen SYNNYINLAHJA olla mahtavia rakastajia. Aivan kuten on olemassa taiteellista lahjakkuutta, urheilullista lahjakkuutta, teknillistä lahjakuutta, niin tässäkin jotkut miehet vain ovat LUONNOSTAAN sellaisia, että tulevat naisten kanssa toimeen, pystyvät flirttailemaan, jne. He siis vain ovat LUONTAISIA PERSOONIA sellaiseen.

Jokainen mies voi opetella flirttailemaan ja rakastelemaan, mutta he eivät kuitenkaan saavuta sitä samaa kuin ne LUONTAISET PERSOONAT. Nuo miehet vain eivät saa naisilleen sitä samaa kuin LUONTAISET PERSOONAT. Jotkut naiset ovat monesti kertoneet, että ovat olleet sängyssä miehen kanssa, jolla oli ikään kuin LUONTAINEN LAHJA rakasteluun, seksiin, naisen nautintoon, jne. Eli kyse ei ole vain tekniikoista, kahden ihmisen välisistä tunteista, rakastelutaidoista, jne. vaan kyse on LUONTAISESTA JA SYNNYNNÄISESTÄ PERSOONASTA, joka mahdollistaa tuollaiset asiat.

LUONTAISTA PERSOONAA ei vain saa millään harjoittelulla, se joko on tai ei ole. Vaikka joku sanookin, että rakastelutaitoja ja flirttailua voi harjoitella, niin totta kai. Mutta kun se paraskin harjoittelun tulos on kuitenkin IHAN ERILAISTA kuin se sama LUONTAISEN PERSOONAN kautta. Silloin se henkilö toimii sen oman HENKILÖKOHTAISEN, LUONTAISEN PERSOONAN kautta. Mies ei toimi silloin minkään tekniikoiden, opeteltujen sosiaalisten taitojen, opetellun flirttailun, jne. kautta, vaan hän toimii sen oman LUONTAISEN PERSOONAN kautta.

Eli kun nämä naiset ovat kertoneet niistä miehistä, joilla oli ikään kuin SYNTYMÄLAHJA tuollaiseen, niin sitä vain ei harjoittelemalla saa. Sen saa SYNTYMÄSSÄ, jos saa. Se persoona ei ole minkään harjoittelun tulos, se ei ole opeteltujen asioiden tulos, jne. vaan se on EROTTAMATON OSA IHMISEN LUONTAISTA PERSOONAA. Silloin vaikka kuinka harjoittelisi niitä rakastelutaitoja tai flirttailua, niin sitä SAMAA LOPPUTULOSTA ei ole mahdollista saada, kun ei saa sitä LUONTAISTA PERSOONAA itselleen.

Tuota on aika vaikea selittää, mutta jokainen varmasti tietää sellaisia henkilöitä, jotka ovat ikäänkuin kotonaan ihmisten seurassa. Vaikka monilla muillakin ihmisillä olisi sosiaalisia taitoja, niin siltikään heillä ei ole samanlaista otetta muista ihmisistä. Ja vaikka joku kuinka opettelisi flirttailutaitoja, niin silti he eivät kuitenkaan ikinä saavuta sitä samaa LUONTAISTA LÄSNÄOLOA naisten kanssa kuin LUONTAISET PERSOONAT. Muiden ihmisten kanssa toimimista voi aina toki harjoitella, mutta sitä LUONTAISTA LÄSNÄOLOA vain ei millään harjoittelulla saa.

• ziizuz. atm.

Suomi naisiin ei voi selvin päin tehdä aloitteita. Niin tylyjä ovat että ei mitään rajaa.

• 8484949

Sen pitää tehdä aloite jolla on enemmän menetettävää. Jos ajatellaan vaikka tilanne missä nainen on ihastunut, mies ei ole mutta hänellä ei ole mitään naista vastaakaan. Silloin nainen voi saada suhteen aikaiseksi VAIN olemalla aloitteellinen, ja voi saada sellaisen miehen kuin haluaa, sen sijaan että vain odottaisi minkälaisia kiinnostuneita miehiä tulee sattumalta vastaan.

• Joku vaan

"ja voi saada sellaisen miehen kuin haluaa,"

Mutta entä jos naisen taso on sellainen, ettei hän voi saada niitä KAIKISTA KIINNOSTAVAMPIA miehiä? Entä jos naisen taso on sellainen, että hänen haluamansa miehet saavat parempiakin naisia? Silloinhan nainen ei saa kyseisiä miehiä lainkaan, vaan joutuu ottamaan jonkun toisenlaisen miehen.

Eli omasta mielestäsi kaikki maailman naiset, siis 100 %:a naisväestöstä, saa JUURI SELLAISEN MIEHEN kuin haluaa vain tekemällä aloitteita? Enpä usko. Jos joku naisten keskuudessa ERITTÄIN KIINNOSTAVA mies saa vaikkapa sadalta naiselta aloitteen ja mies valitsee yhden, niin silloinhan 99 naista jää ilman sitä miestä, vaikka he haluaisivatkin sen miehen. Mitäs ne naiset sitten tekevät?

Eli vaikkapa 2 %:a halutuimmista miehistä, eli se HUIPPULUOKKA, niin saisiko sinun mielestäsi KAIKKI MAAILMAN NAISET parisuhteeseen nuo miehet? Luuletko, että nuo miehet huolisivat parisuhteeseen KAIKKI KIINNOSTUNEET NAISET MAAILMASSA? Miten tämä on mahdollista?

Ja jos jollekkin miehelle tekee edelleen se 10 naista aloitteita ja mies ei valitsekkaan niistä ketään, vaan ottaa jonkun mallinaisen kumppaniksi. Niin eiväthän nuo 10 naista ole saanut HALUAMAANSA miestä, vaan miehellä on riittää kiinnostusta myöskin niiden tasokkaampien naisten kanssa.

Sinun mielestäsi JOKAINEN alemman tason ja keskivertotason nainen saisi itselleen HUIPPUTASOA vastaavan miehen? 35-vuotias kolmen lapsen yksinhuoltajanainen saisi siis parisuhteeseen IHAN KENEN TAHANSA MIEHEN MAAILMASSA?

Miksi sitten monet naiset valittavat sitä, kun eivät saa HALUAMIAAN MIEHIÄ, vaikka tekisivätkin aloitteita? Miksi monet yksinhuoltajat joutuvat kärvistelemään YKSINÄISINÄ, ILMAN MIESTÄ? Miksi he eivät tee aloitteita niille KAIKISTA HALUIMMILLE miehille, niin he saisivat HETI MIEHEN itselleen? Omasta mielestäsi siis JOKAINEN NAINEN maailmassa saa KENET VAIN MIEHEN MAAILMASSA pelkästään aloitteen tekemällä?

Voin kertoa sinulle, että se todellakaan ei mene niin. Siis jos omaat edes jonkun verran maalaisjärkeä, niin tajuat, että maailma EI OLE IKINÄ TOIMINUT NIIN. Kukaan nainen tässä maailmassa ei olisi IKINÄ SINKKUNA, kukaan nainen ei olisi tässä maailmassa IKINÄ ILMAN MIESTÄ, vaan kaikilla heillä olisi kainalossaan KOMEA, FIKSU JA KORKEASTIKOULUTETTU MIES.

Eli olet edelleen sitä mieltä, että KUKA TAHANSA NAINEN saa IHAN KENET VAIN MIEHEN haluaa KOKO MAAILMASTA? Kuka tahansa nainen, vaikka 50-v. juopponainen saa aloitteen tekemällä KOMEAN MALLIPOJAT, rikkaan yritysjohtajan, jne? Kolmen lapsen yksihuoltajaäiti saa sinun mielestäsi siis valita KAIKKIEN MAAILMAN MIESTEN VÄLILTÄ itselleen mieskumppanin? Hän voi siis saada itselleen David Beckhamin, George Clooneyn, Bill Gatesin, jne? Kolmen lapsen yksinhuoltajaäiti saa siis sinun mielestäsi pelkästään aloitteen tekemällä IHAN KENET VAIN TAHANSA MIEHEN MAAILMASSA? Hänellä on siis sinun mielestäsi TÄYDELLINEN VALINNANVARA miesten suhteen.

Älä naurata. Ihan oikeasti, kun kuitenkin itsekkin tiedät, ettei maailma toimi niin. Ei ole IKINÄ TOIMINUT, eikä tule IKINÄ TOIMIMAANKAAN.

• 8484949

No en nyt tietenkään tarkoittanut että nainen automaattisesti saa kenenkä tahansa miehen kun vain tekee aloitteen, mutta aloitteen tekemällä hänellä on siihen pieni mahdollisuus, jota ei olisi jos jättäisi aloitteen tekemättä.

• Joku vaan

"Höpö höpö, mun kaveripiirissä on pyöriny toista kymmentä miestä ja vain yhdelle naiset tekee aloitteita ja tarjoavatkin itseään suoraan sänkyhommiinkin joskus."

Niinpä, jotkut miehet vain yksinkertaisesti ovat tuollaisia. Niin se vain menee. Sitten on lukuisia sellaisia miehiä, joihin naiset eivät kohdista minkäänlaista huomiota. Moni mies saa olla ihan koko elämänsä ilman yhtään aloitetta ja huomionosoitusta naisilta.

Mutta tässä samassa pätee se, mikä pätee ihan kaikissa muissakin asioissa maailmassa: Asiat eivät mene tasan. Toisilla on ihan LUONTAISESTIKKIN enemmän kuin toisilla ja ovat sen takia aivan eri viivalla. Ei kaikilla ihmisillä kaikkia vahvuuksia ole, kaikilla on omat heikkoutensa. Mutta tällä miehellä on ilmiselvästi vain sellaista lahjakkuutta ja LUONTAISTA vetovoimaa, että naiset ovat kiinnostuneita. Vaikka harjoitus kehittääkin aina ihmisiä, niin on olemassa erilaista lahjakkuutta: musiikillista, taiteellista, urheilullista, kirjallista, sosiaalista, teknillistä, jne. Mutta joillakin miehillä sitten vain on sellaisia vahvuuksia, että naiset ovat kiinnostuneita ja pystyy ihan ilman mitään kommervenkkeja viehättämään naisia.

Onhan tämä erittäin raskasta esim. itselleni, joka haluaisi olla tuollainen mies ja tiedän, että niin haluaisi olla moni muukin mies. Mutta kun se vain ei onnistu. Kun ei ole LUONTAISTA VETOVOIMAA ja synnynnäisiä piirteitä, niin ei sitä luontaisuutta ja synnynnäisyyttä millään harjoittelulla saa. Iskemistä voi harjoitella ja flirttailua voi harjoitella, mutta silloin sen miehen pitää nimenomaan YRITTÄÄ niitä naisia. Ei niillä miehillä silloin mitään AITOA viehätystä ole, vaan he joutuvat YRITTÄMÄÄN niitä naisia. Kuten tuossa äskenkin totesit, niin naiset IHAN ILMAN MITÄÄN YRITTÄMISTÄKIN tekevät aloitteita ja tarjoavat itseään sänkyhommiin.

Mutta niin se vain menee toisten kohdalla. Juuri tämän kaiken PUUTTEEN vuoksi olenkin jättäytynyt ikuiseksi poikamieheksi. Minulla ei ole minkäänlaisia haluja tai mitään kiinnostusta olla naisten kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ, paitsi työasioissa. Ne ovat kuitenkin sen verran pakollisia, että ne täytyy hoitaa. Mutta muuten minun ei tarvitse olla naisten kanssa tekemisissä, vaikka ne kuinka olisivat vain kaveripiireissä. Minulla ei ole kaverina YHTÄKÄÄN naispuolista tuttavaa, tai siis en ole tekemisissä naisten kanssa muuten kuin työasioissa. Ja siinäkin on monesti jo aivan liikaa. Sitäkään en haluaisi, vaan haluaisin olla KOKONAAN ilman naisten seuraa.

"Naiset tekee aloitteita vain sille 5% miehistä jotka vetää naisia puolennsa jostakin syystä, muille ei tehdä koskaan. ja itse asiassa lähes kaikki naiset haluaisivat miehen juuri tuosta 5% porukasta, ´joten he kohtaavat naisen aloitteita koko ajan."

Niin se juuri menee. Se 5 %:a miehistä ovat juuri niitä KAIKISTA KIINNOSTAVAMPIA, joten heille sitten niitä aloitteita sataakin koko ajan. Niin se vain menee. 95 prosenttia miehistä ei kuitenkaan kuulu tuohon joukkoon, joten he joutuvat tekemään joskus kovaakin työtä, että saavat edes yhden naisen kiinnostumaan. Niin se vain menee.

Mutta kuten jo aiemmin todettua, niin en ole naisten kanssa tekemisissä muuten kuin työasioiden muodossa, enkä heidän kanssaan juttele JUURI YHTÄÄN MITÄÄN. Päivän aikana en välttämättä sano heille SANAAKAAN, koska ei minua yksinkertaisesti tässä vaiheessa ja tällaisena miehenä yksinkertaisesti kiinnosta. Mutta jos olisin tuollainen mies, joka saisi JATKUVASTI naisten aloitteita ja JATKUVAA naisten seksuaalista huomiota, niin johan heiluisi se peittokin sängyssä.

Mutta kun en ole, niin ei minua myöskään kiinnosta MINKÄÄNLAINEN kontakti naisten kanssa. Ne päivittäiset HYVIN VÄHÄISET työasiat tulevat hoidettua, mutta siinä kaikki. Mitään muuta en heidän kanssaan keskustele, enkä puhu heille mitään. Koska ei vain yksinkertaisesti kiinnosta. Jätän ne naiset ihan suosiolla niiden muiden miesten, NIIDEN KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIEN miesten tavoiteltaviksi. Jätän naiset ihan suosiolla haaveilemaan, viehättymään, kiinnostumaan ja kiihoittumaan niistä KAIKISTA KIINNOSTAVIMMISTA MIEHISTÄ. Ihan suosiolla, koska ei minua tällaisena miehenä ja tässä tilanteessa kiinnosta VITTUAKAAN minkäänlainen kontakti naisten kanssa. Kun kerran tiedän, mikä se tilanne on, niin silloin minun on AIVAN TURHAA kiinnittää mitään huomiota naisiin.

• Viisi pistettä

No daah, ei se aloitteiden tekeminen oikein auta, kun ei ole luonnostaan viehättävä ulkoisesti ja persoonana. Vastaus kun on aina "et ole mun tyyppiäni" jota ei tietenkään tulisi jos olisi viehättävä.

• Joku vaan

"No daah, ei se aloitteiden tekeminen oikein auta, kun ei ole luonnostaan viehättävä ulkoisesti ja persoonana. Vastaus kun on aina "et ole mun tyyppiäni" jota ei tietenkään tulisi jos olisi viehättävä."

Moni silti tällä palstalla jaksaa vänkää tässäkin asiassa vastaan. En tiedä, ketä ne nimimerkit sitten ovat vai haluavatko vain provota tai tahallaan väittää ja vänkää vastaan, mutta eipä tämä monenkaan kaaliin tunnu menevän.

Niilläkään nimimerkeillä kun ei kuitenkaan ole mitään käsitystä asioista. Mutta sitten löytyy kirjoittajia, jotka ihmettelevät, että miksi jaksan jankata näitä asioita. No olisikohan se syy siinä, kun se ei niiden muiden ihmisten kaaliin mene. Ja jotenkin niin vituttaa aina kuulla sitä vänkäämistä tässä asiassa vastaan, että kyllä se asia onkin ihan toisin, vaikka ei tiedetä asioista hevon helvettiä.

Sitten joku mies tulee yhtäkkiä vänkäämään, että kyllä minäkin olen saanut naisia aina halutessani. Todellisuus onkin ollut ihan toista. Ensinnäkin naiset ovat olleet kaukana mistään kauniista ja seksikkäistä, pelkän pillun perässä mennyt. Ja toisekseen, AINA HALUTESSAAN. ÄÄRIMMÄISEN HARVA mies saa AINA JA JOKA KERTA HALUTESSAAN ja sellaiset miehet eivät tänne kirjoittele yhtään mitään.

He ovat ihan jossain muualla. Jos he kerran saisivat AINA HALUTESSAAN, niin ei heidän siitä tarvitsisi ikinä kehuskella tai edes sanoa. Ja sellainen mies olisi jonkun KUVANKAUNIIN JA SEKSIKKÄÄN naisen kanssa harrastamassa seksiä, kun tänne kirjoittelee. Ei hän tänne kirjoittelisi, kun niitä KUVANKAUNIITA JA SEKSIKKÄITÄ naisia olisi JONOITTAIN odottamassa sitä miestä. Ei siinä mihinkään sinkkupalstalle kerkiäisi kirjoitella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7624
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2476
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      8
      2092
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1978
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18