Netissä lähestyvistä suurin osa on 40 ikäisiä miehiä.
Baareissa lähestyy jopa 10 vuotta nuoremmat.
Netissä ikä ei taida olla vain numeroita. Ikä karkoittaa saman ikäiset ja nuoremmat miehet....
Miksi?
34 vuotias nainen ei kelpaa netissä ikäisilleen.
102
4726
Vastaukset
- =======
Netissä ikä nimenomaan on vain numeroita, mutta pelkästään yhteen suuntaan. :)
Eli puhun miehistä, jotka hakevat vain itseään nuorempaa, koska heidän mielestään ikä on vain numeroita. Tämä lienee jotain miesten logiikkaa, joka ei oikein naisille avaudu. :)
Olet juuri näiden miesten "uhriksi" ilmeisesti joutunut. 40 ja sitä vanhemmissa miehissä näitä on yllättävän paljon.- uup
.
- Taas tätä
Voi voi...
- dsakjdjkals
mitä sä voivottelet?
- mies38.
Jaa kyllä mulle 30 nainen kelpais mut ei naisille kelpaa
- 1+1=2
Olen 33v mies ja haen ikäistäni -5v mutta miksi kolmekymppiset sitten vain tutkailee profiiliani ja käyvät useinkin siellä mutta eivät kirjoita mitään? Ne taas ketkä lähettää viestejä on 20-25v nirppanokat joiden seuraa en ikimaailmassa halua ja olenkin kohteliaasti esittänyt että kiitos ei kiitos. Toinen ääripää on taas 40 naiset jotka voivottelee että "voi kun olisin nuorempi niin ottaisin sinut" ja plaaplaa.
Joten kysynkin miksi se ikäiseni nainen ei lähesty minua minkäänlaisella viestillä tai jos kirjoitan heille on vastaus prosentti nolla?
Samaa ongelmaa poden kun aloittaja.- Aika jännä huomio
Toi on muuten totta. En muista itsekään saaneeni ns. ensimmäistä viestiä yhdeltäkään jonka ikä alkaa kolmosella (olen itse 38 ja etsin 30-40v). Kaikki ovat olleet joko alle kolmekymppisiä tai yli neljäkymppisiä. Itsekään en kovinkaan suurta ikäeroa halua.
- 9+18
Minä olen 32 ja pitää varmaan lähteä nettideittimaailmaan, jos sieltä 20-25v naisen saa. :D
- taas tätä
9+18 kirjoitti:
Minä olen 32 ja pitää varmaan lähteä nettideittimaailmaan, jos sieltä 20-25v naisen saa. :D
voin kertoa ettei saa......yrittäjiä kyllä on.......miehiltä on unohtunut 10-20v uotta eletystä elämästä pois..:)pyytäminenhän ei tarkoita saamista
- 6iuuyyyy444444443333
Netissä tuijotetaan lukuja muutenkin enemmän kuin oikeassa elämässä, kuten pituutta ja painoa esim..
- Eilöydysitäoikeaa
Kohtaanto-ongelma nettideitissä senkuin paisuu.
20 naiset haluavat 30 miehen, koska oman ikäiset ovat liian lapsellisia. 30 naiset eivät tiedä mitä haluavat, jos ovat vielä tuon ikäisenä etsimässä sinkkuna itseään. 40 naiset ovat eronneet ja toisella kierroksella etsivät 30 miehiä otettavaksi kaapista käyttöön tarvittaessa. 50 naiset haluavat 20 miehen toyboykseen.
20 miehet haluavat sen ensimmäisen oman 20 tyttöystävän tai seksi-opettajattaren 40-50 naisista. 30 miehet haluavat 20-30 naisen perustamaan perheen kanssaan. 40 miehet haluavat 30-40 naisen tyttöystäväkseen tai puolisokseen tilanteesta riippuen seksin tai perhe-elämän puutteeseen. 50 miehet haluavat 20-30 naisen viettämään kanssaan kuumia hotelliöitä salassa omalta puolisoltaan.
Mitäs vielä?- yks tappaus
40 haluaa 19-25 uudeksi vaimoksi perustamaan perheen.
- 9+10
yks tappaus kirjoitti:
40 haluaa 19-25 uudeksi vaimoksi perustamaan perheen.
20 mielestä 40 on jo ällöttävä vanha ukkeli, usko pois. Ellet ole sitten harvinaisen komea ja rikas.
- harputout
Ei kai kukaan mies oikeasti halua ikäistään vanhempaa harppua.
Kymmenen vuotta itseään nuorempi lienee minimi vaatimus.
Moni toki tyytyy siihen mitä saa. Ja todistelee tyytyväisyyttään vaikka täällä.
Mutta se on valitettavasti p:a puhetta. Yli kolmekymppiset ja varsinkin yli 35 set naiset ovat yleensä sinkkuja hyvästä syystä. Ja sellaisiksi loppujen lopuksi myös päätyvät.- deittaaja
Ainahan voi "vaatia" kaikenlaista...mutta saako on eri juttu:) naiset ei halua 10 v vanhempaa eisestään suuria luulevaa machoa...
- voivoi1
eikä naiset halua ikäistään vanhempaa miespuoleista vanhaa harppua:)
- weerees
Ikävä kyllä, olet huonon ikäinen deittimaailmaan. Olet iältäsi sellainen, että et enää
ehdi ensimmäiselle kierrokselle. Toisen kierroksen miehiä (eli juuri noita yli nelikymppisiä) et huoli.
t. yks 42-vuotias sinkkunainen, joka ei edes kuvittele löytävänsä ketään.- yksi nainen
Itse ainakin sain kolmekymppisenä toisen kierroksen naisena oman kolmekymppisen hyvän miehen. Ei mitään ongelmaa.
- JaninaM34
Itsekin 34 vuotta mittarissa olen törmännyt samaan ongelmaan.
Olen huomannut, että eri treffipalveluissa liikkuu niin kuitenkin eri ikäisiä ihmisiä. Esimerkiksi täällä Suomi24 Treffisivustolla kohderyhmä on selkeästi nuorempaa.
Kuitenkin muitakin treffipalveluja löytyy ilmaiseksi, mistä voi löytää paremmin oman ikäistä seuraa. Oma suosikkini on tämä Suomen First Date, joka löytyy tämän lyhennetyn osoitteen takaa: http://bit.ly/1aZ0ZIV
Onnea sen oikean etsintään! :)- 1-1
Sivuston käyttösäännöissa sanotaan että tiedot maksuista löytyvät maksusivuilta. Maksusivuja vaan ei näytä olevan missään. En ainakaan itse löytänyt.
Joo, kiitos ei. Enkä ylipäätään halua maksaa deittailusta.
- Jonkke86
Kyllä se on vain numeroita. Kaikenmoisilla treffeillä on käyty. Itse 26 ja vanhin deittikaveri ollut 33v. Itseasiassa vois sanoa, että tuon kyseisen naisen kanssa olisi voinut pitemmällekkin jatkaa, mutta homma hiipui sitten hänen puoleltaan.. Kynnys juttelemiseen voi toki olla korkeampi kun ikäero kasvaa, mutta jos muuten näyttää natsaavan niin mikäs siinä estämässä
- 1-1
Eihän tuossa ole edes kovin paljon ikäeroa, ainoastaan seitsemän vuotta. Jos suhtautumisesi on sama ikäeron ollessa 17 tai 27 vuotta, niin silloin voisit alkaa puhumaan siitä, että kyse on vain numeroista. :)
- Shole
Totta. Mullakin oli hakuehdoissa joko 33v. ja alle tai 35v. ja yli. Onneksi tärppäsi haarukan sisältä, eikä tarvinnut tyytyä vastenmieliseen 34-vuotiaaseen naiseen.
Itsekään en ole onneksi 34-vuotias, vaan pari vuotta vanhempi. - Waterlily
Numeroita ei voi muuttaa, ne ovat mitä ne ovat. Henkilökohtaisesti en usko, että jos on kovin suuri ikäero, niin se toimisi vaikka kuinka alkuun olisi uskomus siitä, että tässä ollaan sielunkumppaneita, eikä ikäero vaikuta. Sen sijaan, kritisoin sitä, ja kritisoinkin kunnolla, tervetuloa tästä asiasta minut haukkumaan, mutta kritisoinpa silti. Jokainen meistä on varustettu tietyillä geeneillä, ja joillakin käy, nimitettäköön sitä sitten vaikka lahjaksi, geenipooli arvonnassa lottovoitto. Eli saa geenit, joiden ansiosta säilyy huomattavasti pidemmän aikaa, huomattavasti nuoremman näköisenä kuin jos otetaan ihmisistä keskiverto-otos. Ja kyllä, nainenkin voi saada tuon "lahjan". Toki se ei ole ikuisesti pysyvä, ennenpitkää aika saavuttaa kyllä kaikki. Ihmistä, jota aika ei lopulta saisi kiinni, ei olekaan. Tässä geenipooli arvonnassa lottovoiton saanut 45-vuotias nainen voi näyttää jopa 10-15-vuotta itseään nuoremmalta. Eikä niin, että hän itse sen kuvittelisi, vaan että ympäristö kautta linjan määrittelee hänet aivan eri-ikäiseksi kuin hän todellisuudessa on.
Sitten ovat nämä miehet, jotka täälläkin kovaäänisesti huutavat sitä, miten naiset "rupsahtavat" niin aikaisin, että näyttävät mummoilta ikäisensä miehen rinnalla. No, minä annan nyt palautteen toisin päin. Minä olen saanut sen "lahjan", joskus se voi olla kirouskin, että olen tuo nuorelta näyttävä nainen. Ilman että minulla on mitään tarvetta leikkiä "ikuisesti nuorta pissistä.". Ja miehet, te jotka huutelette, te näytätte vanhoilta. se on ikävä sanoa, mutta se on totuus. 35-vuotiaan miehen rinnalla suurin osa ihmisistä kuvittelee minut ko. miestä nuoremmaksi, 45-vuotiaan miehen rinnalla ikäeroksi arvellaan jo reilusti yli kymmentä vuotta. Sen verran voin kääntää tämän kuvion myös toisinpäin, että varmasti täytyy olla myös miehiä, jotka tässä geenien jaossa saavat sen "lottovoiton", näin kärjistettynä. Ja sen miehen minä haluaisin löytää...
En halua nuorempaa miestä, haluaisin oman ikäiseni. Mutta en haluaisi, että ikäeroamme pidettäisiin tosi isona, ja että hän näyttäisi rumasti sanottuna "vanhalta äijältä". Nyt kirjoitan hieman kärjistäen, koska olen todella kyllästynyt miesten stereotypiakäsityksiin. Niin naurettavalta kuin se saattaa näyttääkin yhdistettynä tähän tekstin sisältöön, en ole pinnallinen, en ole tyhmä, päinvastoin. Toivomuksenani olisi löytää itseni kaltainen mies, ei kuulla nuoremmilta miten "ikä on vain numeroita" vaikka se kaunis ajatus onkin. Enkä halua kuulla "eihän se ikäero haittaa mitään, kun ei sitä edes kukaan tiedä, kun näytät niin nuorelta," Mutta minä tiedän, ja se riitää. Joten mistä löydän miespuolisen itseni? En tarkoita, että hänen pitäisi olla juuri samanlainen kuin minä, en haluaisi peilikuvaa itsestäni, miespuolistakaan. Mutta haluaisin oman ikäiseni, kuitenkin edelleen nuoren näköisen, ja "aikuiseksi" kasvaneen, mutta ei kaavoihin kangistunutta, impulsiivisia kokemuksia välttelevää tyyppiä. Vaan yhä vielä elämän eri mahdollisuuksille avoimen, kesksutelutaitoisen, viisaan miehen. Miehen, joka uskaltaa antaa mennä kun on se hetki, ja joka pystyy ottamaan vastuuta elämästä kun on sen aika.
Mutta taitaapa olla mahdoton kyseistä miestä löytää????
“The free soul is rare, but you know it when you see it - basically because you feel good, very good, when you are near or with them.”
― Charles Bukowski- Kypsä luumu
Pointsit Buko-siteerauksesta ("Vanhan likaisen miehen").
Ekaksi se, että iso ikäero toimii meillä. Toiminut jo viidettä vuotta.
Ulkonäöstä sen verran, että hän on kaunis, minä en. En ole kuitenkaan se "vanha äijä" sillä tavalla, miten sinä sen ilmeisesti tarkoitat. En ole puolikalju pappafarkuissa katuja laahustava ennenaikojaan luovuttanut perusjorma.
En myöskään kuvittele olevani mitään ihmeellistä. Tiedän rajoitteeni, mutta tiedän myös hyvät puoleni ja itseluottamusta riittää tällä kokemuksella.
Ja mikään einstein ei tarvitse olla tajutakseen mikä on fiksua ja mikä ei.
Noilla olen pärjännyt hyvin.
Antaa mennä- jutuista kait suurin on ollut 4kk ulkomailla asuminen viime
vuonna. Tai autolla ajo Skotlannin ympäri (siis vas.puoleinen likkenne). Ja olen ihan tavallinen työläinen...rahasta ei ole kyse tässä suhteessa. Kysymys on valinnoista, mihin rahansa haluaa sijoitttaa, tai haluaako pihtailla loputtomasti.
Ollaan ehditty vaikka mitä tänä aikana.
Naiseni on yrittänyt eronsa jälkeen nuorempien kanssa, rikkaampien kanssa etc. Ei toiminut. Meillä toimii. Ja kas kummaa, emme ole samanlaisia.
Siispä...Miten kauan ihmisen pitää elää ymmärtääkseen ettei toisen tarvitse olla kopio itsestä!?? Tai, ettei ikäeron lopultakaan tarvitse merkitä mitään.
Aina kun luo itselleen listan siitä mitä kaikkea toisen pitää olla mennään hevonkuusikkoon. Se osoittaa jopa sen, miten lapsellisesta ja kehittymättömästä ihmisestä on kysymys. Tulee väistämättä mieleen teini.
Niin ja emme tavanneet netissä...
"Vaikka rakkaus potkisi teitä perseelle, te ette huomaisi!" (C.B.) - 1234567890+
Kypsä luumu kirjoitti:
Pointsit Buko-siteerauksesta ("Vanhan likaisen miehen").
Ekaksi se, että iso ikäero toimii meillä. Toiminut jo viidettä vuotta.
Ulkonäöstä sen verran, että hän on kaunis, minä en. En ole kuitenkaan se "vanha äijä" sillä tavalla, miten sinä sen ilmeisesti tarkoitat. En ole puolikalju pappafarkuissa katuja laahustava ennenaikojaan luovuttanut perusjorma.
En myöskään kuvittele olevani mitään ihmeellistä. Tiedän rajoitteeni, mutta tiedän myös hyvät puoleni ja itseluottamusta riittää tällä kokemuksella.
Ja mikään einstein ei tarvitse olla tajutakseen mikä on fiksua ja mikä ei.
Noilla olen pärjännyt hyvin.
Antaa mennä- jutuista kait suurin on ollut 4kk ulkomailla asuminen viime
vuonna. Tai autolla ajo Skotlannin ympäri (siis vas.puoleinen likkenne). Ja olen ihan tavallinen työläinen...rahasta ei ole kyse tässä suhteessa. Kysymys on valinnoista, mihin rahansa haluaa sijoitttaa, tai haluaako pihtailla loputtomasti.
Ollaan ehditty vaikka mitä tänä aikana.
Naiseni on yrittänyt eronsa jälkeen nuorempien kanssa, rikkaampien kanssa etc. Ei toiminut. Meillä toimii. Ja kas kummaa, emme ole samanlaisia.
Siispä...Miten kauan ihmisen pitää elää ymmärtääkseen ettei toisen tarvitse olla kopio itsestä!?? Tai, ettei ikäeron lopultakaan tarvitse merkitä mitään.
Aina kun luo itselleen listan siitä mitä kaikkea toisen pitää olla mennään hevonkuusikkoon. Se osoittaa jopa sen, miten lapsellisesta ja kehittymättömästä ihmisestä on kysymys. Tulee väistämättä mieleen teini.
Niin ja emme tavanneet netissä...
"Vaikka rakkaus potkisi teitä perseelle, te ette huomaisi!" (C.B.)"Aina kun luo itselleen listan siitä mitä kaikkea toisen pitää olla mennään hevonkuusikkoon"
Olet tässä täysin oikeassa. Ja tämä on luultavasti yksi merkittävä syy siihen, miksi nettideitit eivät kovin hyvin toimi. Täällä on pakko laittaa niitä kriteerejä, ellei ole valmis tsekkaamaan kymmeniätuhansia profiileja läpi. Kenen aika, energia ja mielenkiinto riittää moiseen?
Itse en toistaiseksi ole proffilia tehnyt, tuntuu jotenkin niin keinotekoiselta ja vaikealta koko touhu. - eiieewewweew
Noin se menee. Aina joskus löytyy se yksi viidestätuhannesta joka poikkeaa keskiverrosta.
Siis nainen joka on kuosissa myös kypsemmällä iällä.
Itse miehenä jota on aina pidetty ainakin 10v nuorempana kuin oikeasti on, olen todennut netin olevan haastavamman paikan kuin tosielämän livetapaamisten.
Rajallinen vapaa-aika vain on johtanut etsintään netin kautta.
- gg54y64y657
Kun mies on yli 35v ei naiset enää käy profiilissa kun kaikki hakee 30-35 vuotiaita. Tuo 5 vuoden sektori on niin helppo. Kun täytät 36, niin kuulut 36-40 vuotiaiden joukkoon.
Siksi kannattaakin valehdella iäksi 35v- 15+13
Mistä muusta valehtelet sen lisäksi? Yök.
- toremun
Netti on netti, vaikka voissa paistas. Kun joku keksi tuon fraasin numeroista,
niin sitä apinoidaan sitten joukolla. - -M-
Olen kirjoittanut ikäisilleni naisille mutta eipä sieltä vastauksia juuri tule. Puhumattakaan siitä että nämä "syrjityt" 34 vuotiaat naiset ottaisivat oma-aloitteisesti yhteyttä.
Miksi aina valitetaan kuinka vääriä ne lähestyvät miehet ovat kun naisilla on itsekin mahdollisuus tehdä vastaava liike haluamaansa suuntaan? - -N-
Itse olen 50. Yhteyden otot on tulleet nuoremmilta miehiltä kuin oman ikäisiltänikin. Kuvia on vaihdeltu, nuoremmat on jatkaneet kirjoittelua ja ehdottaneet tapaamistakin kuvan lähettämisen jälkeenkin, mitäs on "oman" ikäiset tehneet, viestittely loppui lähes heti ja ilman sen kummemmin kertomatta syytä. Sitten oma lukunsa on nämä naimisissa tai muussa parisuhteessa olevat, he kyllä hauaisivat viestitellä ja tavata.
- yyggt44rfreedsswwaa
Mistä ihmiset baarissa sen iän näkee?
- 34vai26
Hyvinhän sen näkee... Itse olen 34v mutta perjantaina sain olla 26v... en kehdannu särkeä tytön illuusiota :) Se on todellakin vaan numeroita kuhan kaksi ihmistä päätyy yhteen. Netissä vaan pitää jotkut rajat laittaa ja niihin omiin rajoihin tuntuu ihmiset jäävän kiinni. Itse taisin hakea
25-40 rajoissa. Tosin päädyin treffeille 20-43 haarukalla suurin osa oli mukavia ihmisiä ja sai vietettyä hauskoja treffejä. Mahdollisuutta pitempäänkiin tapailuun olisi ollut monen ikäisen kanssa... ei vaan ollu sitä mitä itse haen.
- sinkku.
Naiset valitsee miehen eikä mies valitse naista kumppanikseen. Sillä iällä tuskin on merkitystä kun ulkonäkö on kaikkein tärkein asia naisille.l
- öönä
Ei, vaan ikä tulee ensin. Samaa ikäluokkaa oleva, on samoilla linjoilla
ajatusmaailmaltaan.
Eikös sen valinnan pidä olla yhteinen, eikä niin että nainen valkkaa
kenet ottaa. Jos mies ei pidä minusta, niin miten minä hänet valitsen. - Totuuden verho
öönä kirjoitti:
Ei, vaan ikä tulee ensin. Samaa ikäluokkaa oleva, on samoilla linjoilla
ajatusmaailmaltaan.
Eikös sen valinnan pidä olla yhteinen, eikä niin että nainen valkkaa
kenet ottaa. Jos mies ei pidä minusta, niin miten minä hänet valitsen.Mies näyttää yleisesti ottaen suurimmalle osalle naisista vihreää valoa kuka vähänkään osoittaa kiinnostusta häntä kohtaan. Jos harvoin nainen ei saa sitä ketä haluaa on varmasti miehellä just joku toinen tarjolla. Muuten yksikään ei kieltäydy "pesästä" jos tarjolla on. Siinä ei ikäerot puhu mitään.
- rea listit
Totuuden verho kirjoitti:
Mies näyttää yleisesti ottaen suurimmalle osalle naisista vihreää valoa kuka vähänkään osoittaa kiinnostusta häntä kohtaan. Jos harvoin nainen ei saa sitä ketä haluaa on varmasti miehellä just joku toinen tarjolla. Muuten yksikään ei kieltäydy "pesästä" jos tarjolla on. Siinä ei ikäerot puhu mitään.
Tässä ei puhuta panemisesta, vaan parisuhteesta. Piparihan varmasti kelpaa lähes aina tarjottaessa, parisuhde ei.
rea listit kirjoitti:
Tässä ei puhuta panemisesta, vaan parisuhteesta. Piparihan varmasti kelpaa lähes aina tarjottaessa, parisuhde ei.
En muuten näytä vihreää kenelle tahansa. Ja panemaan en ala jos ei tyyppi kiinnosta. Tähän ikään huomannut että jos ei seksi toimi, ei toimi muukaan.
- 40+ miehet
yleensä haluavat parisuhteeseen vähintään 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Se on tärkein kriteeri. Nuoret miehet taas ovat huomanneet, että baareissa yli kolmekymppisiltä naisilta saa kaikista helpoimmin toosaa.
- ha hah
Saahan sitä haluta, mutta eivät kelpaa sille kymmenen vuotta nuoremmalle.
- älkää naiset
ha hah kirjoitti:
pelatko itseänne ulos parisuhdemarkkinoilta liian suurilla (ikä)vaatimuksilla. Nykyisin on meneillään globaalit parisuhdemarkkinat. Ulkomailla on täysin normaalia, että parisuhteessa nainen on huomattavasti nuorempi kuin mies. Huomattavasti nuorempi nainen on lähes jokaisen miehen ykkösvaatimus erityisesti 30 ikäluokassa ja siitä ylöspäin ja jos Suomesta ei löydy huomattavasti nuorempaa naista niin sitten sellainen hommataan ulkomailta.
- katso tilastot
älkää naiset kirjoitti:
pelatko itseänne ulos parisuhdemarkkinoilta liian suurilla (ikä)vaatimuksilla. Nykyisin on meneillään globaalit parisuhdemarkkinat. Ulkomailla on täysin normaalia, että parisuhteessa nainen on huomattavasti nuorempi kuin mies. Huomattavasti nuorempi nainen on lähes jokaisen miehen ykkösvaatimus erityisesti 30 ikäluokassa ja siitä ylöspäin ja jos Suomesta ei löydy huomattavasti nuorempaa naista niin sitten sellainen hommataan ulkomailta.
Ihan vapaasti saavat mennä hakemaan ulkomailta niitä merkittävästi nuorempia.
Aika reilusti pisteet laskevat miehellä, joka thaivenakkovirokkihuoran käy hakemassa itselleen. Työkaverit naureskelevat ja uskottavuus on mennyttä. Naiset puolestaan halveksivat miestä tämän hakiessa itselleen seksiorjan.
Edelleenkin ylivoimainen valtaosa liitoista solmitaan noin kahden vuoden ikäerolla. Siinä ei parane puhua "merkittävästi" nuoremmasta. - huoltokatko
katso tilastot kirjoitti:
Aika reilusti pisteet laskevat miehellä, joka thaivenakkovirokkihuoran käy hakemassa itselleen. Työkaverit naureskelevat ja uskottavuus on mennyttä. Naiset puolestaan halveksivat miestä tämän hakiessa itselleen seksiorjan.
Edelleenkin ylivoimainen valtaosa liitoista solmitaan noin kahden vuoden ikäerolla. Siinä ei parane puhua "merkittävästi" nuoremmasta.Minusta (naisena) on erittäin ikävää, kun nainen nimittelee muita naisia huoriksi. Jos mies haluaa hakea naisen ulkomailta niin hakekoon, ei se ole keneltäkään pois, ei ainakaan minulta, koska meistä kahdesta ei olisi paria voinut tulla muutenkaan (haen itse miestä, jolla on täysin erilainen arvomaailma).
Monikulttuuriset parit tekevät muutenkin hyvää Suomelle, ei pelkästään geeniperimän rikastumisen vuoksi vaan se myös vähentää rasismia. Vaikea kuvitella, että mies joka hakee itselleen vaimon ulkomailta, olisi samaan aikaan rasistina huutamassa, ettei Suomeen saa päästää ulkomaalaisia :-) Ja se taas helpottaa myös niiden suomalaisnaisten elämää, jotka elävät ulkomaalaisen miehen kanssa. Sekään ei ole minun juttuni, mutta suon sen toki muille.
Venäläiset naiset ovat "high maintenance", ystäväpiiriini kuuluu niin venäläisiä kuin virolaisiakin. Yksikään heistä ei ole huora. Heidän suhtautumisensa avioliittoon ja materiaan on erilaista kuin meillä suomalaisilla, mutta se ei tee heistä huoria. Venäläinen nainen odottaa lahjoja, sitä että mies maksaa ja tarjoaa (matkoja, kauneudenhoitopalveluja, päivällisiä, merkkivaatteita jne) ja vastapainoksi käyttää itse paljon aikaa ulkonäköönsä ja "kulissien" ylläpitämiseen. Se on heidän valintansa, ja löytyy samanlaisia naisia suomalaisistakin.
Virolaisilla naisilla on täysin vapaa pääsy Suomeen, joten he eivät enää tarvitse siihen suomalaista miestä. En ole vuosiin kuullut, että kukaan olisi "käynyt hakemassa" naisen Virosta. - venäläinen
Edelleenkin ylivoimainen valtaosa liitoista solmitaan noin kahden vuoden ikäerolla. Siinä ei parane puhua "merkittävästi" nuoremmasta.nainen on paljon parempi kuin suomalainen nainen. Tärkein syy tähän on se, että Venäjällä tytöt kasvatetaan perheissä henkisesti naisiksi paremmin kuin Suomessa. Vielä kun Venäjältä saa suhteellisen helposti nuoren ja kauniin naisen niin ei ole ihme miksi niin moni mies hakee Venäjältä vaimon.
Suomalaisten välisistä avioliitoista suurin osa päättyy eroon ja yleensä myös huoltajuusriitoihin, joten kannattaa olla kaukaa viisas ja välttää tämä hakemalla ulkomailta nuorempi ja nöyrempi vaimo. - Ikäiseni kelpuutan
älkää naiset kirjoitti:
Tervemenoa vaan, ei haittaa! Kuka nainen haluaisi itseään vanhemman ryppyiseen kulahtaneen ukon? Mieluummin ilman miestä.
- he heh
ha hah kirjoitti:
Just tuli jyystettyä 22v naista (tosi kaunis). Itse olen 40 ja komia :)
Sai ihan squirting orgasmus, you know.. - hehhehee
venäläinen kirjoitti:
nainen on paljon parempi kuin suomalainen nainen. Tärkein syy tähän on se, että Venäjällä tytöt kasvatetaan perheissä henkisesti naisiksi paremmin kuin Suomessa. Vielä kun Venäjältä saa suhteellisen helposti nuoren ja kauniin naisen niin ei ole ihme miksi niin moni mies hakee Venäjältä vaimon.
Suomalaisten välisistä avioliitoista suurin osa päättyy eroon ja yleensä myös huoltajuusriitoihin, joten kannattaa olla kaukaa viisas ja välttää tämä hakemalla ulkomailta nuorempi ja nöyrempi vaimo.Mistähän tavis suomalainen ukko saa venäläisen kaunottaren?????????? Venäläisten elintaso on kuules kaveri jo niin korkealla muutoinkin, että kaunottaret ottavat venäläisiä miljonäärejä miehikseen suomipoikien sijaan. Ja toiseksi et ole tainnut koskaan tavata livenä venäläistä naista? Ovat NIIN persoja nääs maalliselle mammonalle että. Ja nöyriäkö ovat?? Anna mun nauraa.
- tajuutsä vai kerronk
Edelleenkin ylivoimainen valtaosa liitoista solmitaan noin kahden vuoden ikäerolla. Siinä ei parane puhua "merkittävästi" nuoremmasta.Kyllä kulahanut joka pojan ja miehen panema suomi-prinsessa kyllä kelpaa ison timanttisormuksen kera tuoda työkavereiden tuomiolle. Not.
Siis ajatelkaa naiset, käytte 15-35v joka vkl panettamassa kusisilla panomiehillä itseänne, eikö hävetä yhtään?
Jokainen fiksu mies etsii säädyllisen ulkomaalaisen naisen itselleen ja paskat tästä Suomen baari-pano kulttuurista.
- Siitä syystä
kannattaakin opetella venäjän kieli. Se on tärkein ominaisuus mitä nelikymppisellä sinkkumiehellä voi olla. Venäjältä on suhteellisen helppo hankkia 10 vuotta nuorempi ja huippukaunis nainen.
- Davai
Englanti voi riittää. Monet 20 naiset osaavat jo aika hyvin englantia Venäjällä ja Ukrainassa jne..
- eewwqq
Samasta syystä kuin sinäkin haluat lähestyä nuorempia miehiä.
- miesseli1221
Netti-ilmoituksissa ikä saa korostetun merkityksen kun tietoa ihmisestä on ainoastaan pintaraapaisun verran. Ehkä se menee niin että eri-ikäinen on mielikuvissa jotenkin erilainen ja jännittävä.
Itse olen 42v ja kiinnostus ja minua kiinnostaa eniten selkeästi minua vanhempien naisten netti-ilmoitukset. Ne vaan tuntuu kiehtovilta. Netin ulkopuolella ikä on taas vain numero ja voin kyllä kuvitella että nuorempikin voi olla kiinnostava jos vaan on oikeanlainen tyyppi...- JUIKE
Olisi varmaan ihan hyvin vähän Enemmän Kuin koskaan Edes selvittävään jälkeen savukkeisiin siirrettiin sisällissodan taisteluihin Karjalan kaartin rykmentin ihmistä sai alkunsa FC Barcelonan olympialaisissa hopeaa voittaneessa joukkueessa vuonna number tai järki lähtee liikkeelle satojen kilometri päässä olevan myös Esimerkiksi Helsingin yliopiston filosofisen oven eteen tulee aina vain muutaman tunnin sisällä olevan liian myöhään töissä number pyydät öhciycg hänen mukaansa savukkeisiin julkaistiin vasta nyt saa käyttää tätä ja munkki kahvia hah hah Toronton
- 43 vee mies
Exäni, nelikymppinen nainen, hakee selvästi itseään nuorempaa miestä netistä. Hänellä on aiemminkin ollut nuoria hoitoja, ja mikäs siinä, jaksavatpahan paremmin. Nainen on hyvässä kunnossa ja aina valmis panohommiin. Oli ainakin silloin kun kimpassa oltiin.Hän jos kuka on ymmärtänyt että tavaraa ei kannata säästellä.
- katselija.
Olen katsellut yli 30 vuotiaiden naisten ilmoituksia ja ne ovat yleensä aika rumia. Ei siis ihme jos ei kelpaa. Ja yli 30 v naisille ei kelpaa omantasoinen mies.
- 14+15
Rumia ilmoituksia?
- asdf7654
Mulle kelpasi ikäiseni mutta toisaalta kun 7-14 vuotta nuoremmat naiset otti aktiivisesti yhteyttä niin ei ollut mikään pakko niihin ikäisiini tyytyä. Jaa, miten niin "tyytyä"? No siksi koska oman ikäiseni (38) naiset vaikuttivat olevan kautta linjan äärimmäisen tyytyväisiä valmiiseen elämäänsä eivätkä olleet valmiita sitä mihinkään muuttamaan mahdollisen parisuhteen sattuessa kohdalle.
Hyvin kelpaisi, mutta eivät ole osoittaneet kiinnostusta.
- ciic
Baarissa ei ikään tuijoteta samalla tavoin, koska kuka siellä nyt alkaa ikää
kysymään, jos vain jutellaan, tai vietetään yhdeillan sessio.
Pikku kännissähän suhteellisuuden taju katoaa muutenkin, joten turha
verrata baaria ja nettideittailua keskenään. - 14 + 4
Minullakin se kokemus, että reilu kolmekymppiset naiset eivät lähesty, nuoremmat ja toisaalta vanhemmat kyllä. Tiedä mikä siinä sitten on..
- kgjhgjhg
Jos oot hyvännäköinen niin voi olla että naisia ujostuttaa! Pistäkää ihmeessä viestiä niille naisille jotka teidän profiilia on käynyt katsomassa :-)
- uuytrgghjkkiiyttrrgg
Minkä takia pituus tai paino numeroina vaikkei oikeasti niitä mietitä?
- hiljasta on :(
Se pahenee vaan sitä mukaa mitä lähempänä on 40.. ilmeisen merkittävä raja on kun 35 vaihtuu 36:een, huomaa selkeen muutoksen jollonka ilmotuksiin vastaa ääriharvoin enää ketkään oikeesti potentiaaliset, enimmäkseen vaan jotkut vakiofekit, vittuilijat ja yli-ikäset 10 vuotta vanhemmat papparaiset, joista niistäkin monet varattuja.
- jaajaa
Erikoista. Olen itse 36-vuotias nainen ja saan ihan kivoja vastauksia. En kaikilta, eivätkä kaikki vastaa minulle. Mitä sitten? Ei kukaan ole kaikkien unelma. Mutta kokemukseni mukaan ainakin pk-seudulla on kivoja 30 -40 -ikäisiä miehiä, jotka etsivät ikäistään seuraa. Olen ihan nätti nainen, että sekin voi vaikuttaa, mutta en mikään kaunotar - ulkonäkö ei siis voi olla ainoa selittävä tekijä.
- mies39.
Olen kohta 40 v mies ja en ole koskaan seurustellut. Tuskin kukaan nainen tällästä enään edes haluaa joten en enään jaksa edes etsiä ketään.
- assikanian
on se kyllä näin mutta ei se ole iästä kiinni vanhenmmat miehet voivat olla joskus jopa ihan jees
- kuolen huomenna
Kelpais kyllä 34 v nainen kun itse olen 37,5 vuotta. Naiset on aika nirsoja joten ap varman etsii jotain unelmien poikamiestä joka omistaa lentokoneen ja sitä rataa
- saas nähä
Joo, hankalaahan tää on. Eronnut 37v mies ja lapsiakin on. En kelpaa about 30 sinkkunaisille. Tai siis mä kelpaisin, mut mun lapset ei.
Sen sijaan nuorempaa sinkkuehdottelijaa tulee aina välillä, niillä ei taida olla vielä kiire lastentekoon, mutta pari tapaamani ovat olleet luotaantyöntävän ripustavaisia heti alkuun. 30 /- yh-äidit ovat sen sijaan hyvin aktiivisia, elämäntilanne on sama, ymmärtäähän sen. Aika kapeeseen sektoriin vaan menee...
Ja sitten kysyntää juuri 40-kympin molemmin puolin toisen kierroksen naisilta on aivan poskettomasti. Mutta kun ei kiinnosta. Eivät vaan vetoa muhun. Vetävännäköiset leidit on aika vähissä, täti-ihmiset ei mua kiinnosta.
Totuuden nimissä ongelmahan tässä on se, että kaikilla on rima liian korkealla, itsellänikin. Kun se kuuluisa ihan kiva ei riitä.. vaan pitäis löytyä jotain elämää suurempaa.. ja se alkaa karulla naamakarsinnalla. Naamalla ei pääse pikälle, mutta sillä pääsee juttusille, luonne puhuu sen jälkeen.- sepe 58vm
OLEN DARTH VANER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Logiikka????
Ymmärsinkö oikein, et ihmettelet, miksei lapsia omaava mies kelpaa vapaille, mutta itelles ei kelpaa sit yh-äiti??????
- saas nähä
Logiikka???? kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, et ihmettelet, miksei lapsia omaava mies kelpaa vapaille, mutta itelles ei kelpaa sit yh-äiti??????
Ymmärsit väärin. With all respect... check your attitude. Teit ihan omat tulkintasi, lue uudestaan.
En ihmettele, vain totesin faktan ilman kummasteluja. Ketjun aloittajan ikä kyllä sopisi mulle vallan mainiosti.
Ja sanoinko etten kelpuuta yh:ta? Sanoin, että menee kapeaan sektoriin eli vaihtoehdot rajoittuvat siihen.
Tein lapset nuorena, nyt olisi mahdollisuus elää jossain määrin omillakin ehdoilla taas. Yh-äitien kohdalla törmää usein siihen, ettei heillä ole oikeasti aikaa kahdenkeskiseen yhdessäoloon ja yhdessäolemisen määrän lisäämiseksi on astuttava mukaan sen perheen arkeen.
En ole se sika, joka jätti perheensä.. kun elämässä kaiken menettää, silloin vapaus on ainut mitä käteen jää. Tuntuu tyhjältä käyttää elämänsä toisen lapsia pukiessa ja syöttäessä kun mieluummin paapoisin omiani. Etävanhemman elämässä on läsnä jokapäiväinen ikävä.
Darth Vaner kommenttiin... Kyllä, olen vähän pinnallinen. Antakaa mun olla. Niin on moni muukin ja sellaiset, jotka sitä vastaan eniten kritisoivat ovat usein itse pahimpia. Haluavat erityisen näyttävän puolison olematta sitä itse. Mitä pahaa siinä on, että haluaa naisen, joka on mun mielestä nätti, ihana ja haluttava? Mulle sopiva nainen haluaa olla sitä mun silmissä. Kaikki eivät ole sitä kaikille, ainakaan minulle.
- lapinruuhka
Itse olen reilu 3-kymppinen nainen ja yhteydenotot övat kyllä harvenneet Tässä ajan saatossa. Nee harvatkin tulevat n. 4-6 kymppisiltä miehiltä. Paras oli Tässä männä viikoilla, kun eräs 61v otti yhteyttä. No kiiton tietty yhteydenotosta ja kerroin, että etsin miestä vakavaan suhteeseen ja kaoset myös toiveena. No siihen hän, että no niin minäkin etsin..
- ihmettelevä
Oudolta kuulostaa, ettei löydy oman ikäisiä miehiä siinä 35 - jotain-haarukassa. Itse olen nimittäin kuvitellut tuon juuri toisin päin.
Ikää 35 ja siis mies. Normaali (liian tavallinen?) sellainen. Sinkku, lapseton, kouluja käynyt, omillaan toimeen tuleva, ei seksiseuraa vaan kumppania kaipaava jne. Mutta ei sillä oman ikäisiä saa kiinnostumaan. Omaan ilmoitukseen saat joko nolla vastausta tai joku perheellinen haikailee salasuhdetta. Ja jos itse vastaat, niin saatat saada muutamaan mailiin vastauksen ja sen jälkeen vaan kadotaan.- vaner darth
Olen roskapostirobotti!
- PEHA
vaner darth kirjoitti:
Olen roskapostirobotti!
Kuka on darts vaner saatana /?! Peha
- JUIKE
Ai sinä olet itse Se DARTH VANER voi perkele sentään huh huh
- sen vuoksi
Vauvajuna meni jo.
- J -67
Mistä voisi löytää raittiin 35-50v naisen Espoosta? J -67
- darth vaner
Vastaa mulle kiitos
- Juike
Mikä homo Darts vaner dassatana ? Juike
- VANER DARTS
Juike kirjoitti:
Mikä homo Darts vaner dassatana ? Juike
Ole nyt sinä ja sitten savukkeisiin on Darts Vaner CD löytää selvittävään takia savukkeisiin että öjö data alkoi asiakaspalvelu tuli myös esimerkiksi Helsingin kaupungin alueella sijaitsee noin kaksi miljoonaa ihmistä loukkaantui ulosajossa
- MIKKO S.
VANER DARTS kirjoitti:
Ole nyt sinä ja sitten savukkeisiin on Darts Vaner CD löytää selvittävään takia savukkeisiin että öjö data alkoi asiakaspalvelu tuli myös esimerkiksi Helsingin kaupungin alueella sijaitsee noin kaksi miljoonaa ihmistä loukkaantui ulosajossa
Sinä olet itse asiassa tänään number min myöhässä mutta pienempi hieman kostea ilma ulkona syömässä ja selvittävään jälkeen savukkeisiin siirtyi takaisin kotiin päin vastoin tahtoaan klo kahden viikon kuluttua hän toimi aluksi hyvin vähän ennen kaikkea mahdollista saada aikaan kun katson selvittävään olevan jo yli kymmenen vuotta aiemmin samana kesänä hän voitti pronssia tuloksella 12276 useita erilaisia näkemyksiä ja Formula ykkösissä
- jhlhjlhj
Itse olen 33 ja tuntuu että sieltä tulee viestejä vain 25- 30 vuotiailta tai sitten 45 v miehiltä. En tiedä mistä johtuu. Olisikohan niin, että omanikäiset ovat suurin osa juuri vakavasti pariutuneita ja tässä ikäluokassa ei ole erobuumi vielä alkanut. Tuntuu, että nuoremmat ovat hakemassa panoa ja vanhemmat hoitajaa itselleen vanhuudenpäiviksi.
- Nainen!!
Luulen, että parinhaku olisi huomattavasti helpompaa, jos miehet eivät olisi jostain syystä niin halveksivia omaikäisiä naisia kohtaan. Nykyään naiset ovat itsenäisiä, eivätkä riippuvaisia miehistään, joten eivät siksi innostu vanhemmista äijistä, jotka heitä pokaavat. Vanhat äijät saavat jatkuvasti nuorilta naisilta pakkeja ymmärtämättä ikänsä olevan näille liikaa; äijät katkeroituvat ja alkavat haukkua nuoria naisia prinsessoiksi tai nirppanokiksi, joille ei kukaan kelpaa. Nämä äijät eivät millään tunnu ymmärtävän, etteivät itsekään huoli edes samanikäistä naista saati vanhempaa. Miksi naisten pitäisi?
- mmmnnnb
Totta joka sana!
- ..................
"Luulen, että parinhaku olisi huomattavasti helpompaa, jos miehet eivät olisi jostain syystä niin halveksivia omaikäisiä naisia kohtaan"
Tarkoitat varmaan että et ole löytänyt sitä unelmiesi prinssiä jota ei ole olemassa kuin mielikuvituksessasi:D Itse olen 34 vuotias mies joka haluaa oman ikäisensä naisen. Olen kirjoittanut kymmenille 30-34 vuotiaille naisille mutta vain noin 10 vastasi ja parin kanssa olen käynyt treffeillä mitkä eivät johtaneet mihinkään.
- Anna_M
Omalta osaltani olen osittain ratkaissut ongelman lähestymällä miehiä itse. Olen 38v nainen ja katson miehiä -5v ikähaarukalla. Esim. 33v miehet ovat vastanneet ihan yhtälailla kuin 42v. Jotkut kiinnostuvat, jotkut eivät, mutta niinhän se menee reaalimaailmassakin. Välillä päädyn itse parin viestin jälkeen siihen, että mies ei olekaan kiinnostava tai hakee jotain muuta kuin minä (haen parisuhdetta). Olen ollut jäsen pari kk ja käynyt muutamilla treffeillä. Kivoja miehiä ovat olleet, mutta ei ole syntynyt mitään juttelua enempää. Minulle kirjoittelevat kaiken ikäiset miehet, mutta olen kyllä huomannut, että vanhemmilta tulee viestejä enemmän. Täytyy myöntää, että heidän (samoin kuin huomattavasti nuorempien) lähestymisyrityksensä tyrmään heti alkuun.
- Aktiivinen myös
No en itse kyllä lähesty miestä jonka ikärajauksiin en sovi (paitsi jos yhdestä vuodesta kiinni). Toivonhan itsekin että omia rajauksiani noudatetaan, eikä ole järkeä tyrkyttää itseään sellaiselle jota ei kiinnosta. Ei kai siitä ollutkaan kyse, että miehet eivät aktiivisesti lähestyisi, vaan juuri niistä ihannekumppanin ikärajoista.
- jepjep3
Suomi24deitti täynnä näitä ronkeleita akkoja.kuukaudesta toiseen samat profiilit,yksin jäätte,vaatimuksienne kanssa,yh,ta en edes katselemaan ryhdy,sinkku ja lapseton,mut nämä Yht,käy vaan profiilissa,voisivat opetella lukemaan,vai onko munanhimo liian suuri
- jepjep3
Suomi24deitti täynnä näitä ronkeleita akkoja.kuukaudesta toiseen samat profiilit,yksin jäätte,vaatimuksienne kanssa,yh,ta en edes katselemaan ryhdy,sinkku ja lapseton,mut nämä Yht,käy vaan profiilissa,voisivat opetella lukemaan,vai onko munanhimo liian suuri
- ah, vapautta!
Kyllästyin pakonomaiseen miehen metsästykseen ja kello se käy armottomasti. Spermapankkiin voi sentään luottaa. Eipä tarvi enää "väkisin" yrittää kiinnostua kenestä tahansa joka sitten onkin joku pelkkä hyypiö.
- Yks viropoika tänne.
Olen 36-vuotias nainen ja etsin n. kolmekymppistä miestä 30-43 vuotiaat olen laittanut ihannekumppaneiksi profiiliini. Saan eniten yht.ottoja juuri 30-vuotiailta ja siitä hieman ylöspäin. Aika vähän tulee yht.ottoja itseäni vanhemmilta yli nelikymppisiltä miehiltä ei onneksi tule yht.ottoja juuri lainkaan.
Niin ja mulle kelpaisi vaikka virolainen mies, huomioivat naista ja ah, mitkä kropat niillä on.. Kaikenlisäksi tykkäävät naisista, joilla on lihaa luitten ympärillä... Ne on seksikkäitä miehiä...- viruvalkia
Virolaiset miehet..tunnen pari..käyttävät huoria, juovat minkä ehtivät jne.
Mitkä kropat?????Seksikkäitä???:D - 19+14
"Kaikenlisäksi tykkäävät naisista, joilla on lihaa luitten ympärillä... Ne on seksikkäitä miehiä... "
Juu, vanhempi mies ei kiihotu läskeistä. Varsinkaan kun on tarjolla kolmekymppistä siistiä kissaa.
- ...........
.............
- läskimaha
Olen läski ja hel.vetin ruma ja samantasoiset naiset ei vastaile mitään.
- mies vm86 j
Miehet hakee pääsääntöisesti itseään nuorempaa naista ja naiset pääsääntöisesti itseään vanhempaa miestä. Jollet istu tähän muottiin niin putoat automaattisesti marginaaliin.
- asfd asdf
Alle 30v. naiset näyttävät hakevan alle 30-vuotiasta.
Yli 30v. naiset näyttävät hakevan yli 33-vuotiasta.
Itse olen 31v. mies ja harvassa tuntuu olevan naiset, joiden ikäkriteereihin sovin. 30-33 on outo ongelmaikä miehelle?
Etsin 25-35-vuotiasta naista.- N 36
Mulla ikähaarukkana 30-40v mut harvemmin vaan tällänen vanha akka kelpais niille 30-33-vuotiaille, ainakaan tositarkotuksella....
- mum moa
N 36 kirjoitti:
Mulla ikähaarukkana 30-40v mut harvemmin vaan tällänen vanha akka kelpais niille 30-33-vuotiaille, ainakaan tositarkotuksella....
Miksi pitäisikään?
Katsos kun naisella alamäki on tuossa iässä vaihtunut jo vapaaksi pudotukseksi ja mainitsemasi ikäisellä miehellä siihen on vielä matkaa vuosikymme tai kaksi, jos pitää itsestää huolta ja on hyvät geenit. - N 36
mum moa kirjoitti:
Miksi pitäisikään?
Katsos kun naisella alamäki on tuossa iässä vaihtunut jo vapaaksi pudotukseksi ja mainitsemasi ikäisellä miehellä siihen on vielä matkaa vuosikymme tai kaksi, jos pitää itsestää huolta ja on hyvät geenit.Niin no, turha kai sitte valittaa ettei löydy jos ei kelpaa :) ja eipä tän ikästä naistakaan kiinnosta jotkut 5-15v. vanhemmat lerput papparaiset.. että ei sen puoleen. Mutta ukothan ne kuvittelee olevansa ikinuoria ja naiset on ainoita rupsahtajia vapaapudotuksineen :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222