Onko kenelläkään kokemuksia ruoan tilaamisesta netistä? Itse ei jaksaisi kauppaan aina lähteä eikä aikakaan riitä. Törmäsin tähän paikkaan http://tinyurl.com/ruokaa-netista onko kellään kokemuksia?
Ruoan tilaaminen netistä?
11
2265
Vastaukset
- Kokeile?
Jotenkin vähän arveluttava ajatus... Takavuosina 80-luvulla ainakin vanhusten kauppakassipalvelu oli ajoittain hieman... kyseenalainen. Kaikki ne tuotteet, joita asiakkaat eivät kylän myymälästä mukaansa kelpuuttaneet, päätyivät sitten vanhusten ostostilauksiin. Risat pakkaukset, vanhat päiväykset, väärät tuotteet...
Kai tuo joillain tuotteilla voisi olla ihan toimiva, mutta itseä vähän kyllä arveluttaisi jotain liha- ja maitotuotteita (toimiiko kylmäketju varmasti!) tilailla netin kautta. Hedelmiäkin saa kaupassa aina vähän valkkailla, että tulee sopivaa kokoa ja kypsyyttä. Sitten taas marinaadeja, kastikkeita, sipsejä ja mausteita olen paljonkin tilannut netistä ja hyvin toimii.
Kai tuota ainakin kerran kannattaa kokeilla? - Kauppakassimummo
Mene Alepan Kauppakassi- sivuille. Kirjaudu ja ala tilata. Tavarat voi valita kuin kaupanhyllyltä, hinnat ja tuotteet selkeästi näkyvillä, voi vertailla.Voit valita viikonpäivän ja kellonajan milloin haluat kassit kannettavan kotiisi. Maksat kassit kotona, toimituskulut ovat alle 7 euroa. Itse olen käyttänyt jo toista vuotta, vähintäin kaksi kertaa kuukaudessa, varsinkin jos on raskasta kannettavaa, tai juhlia tulossa. Jouluna varsinkin tilaan kaikki kotiin suoraan, tosi hyvä palvelu. Ja mikä hauskempaa, istua kotona läppärin ääressä vaikka keskellä yötä ja suunnitella ruokapuoli valmiiksi ja tuotteet kassiin.
- Tavaraverkko.com
Uusi, edullinen, nopea ruoka kotiin netista
tavaraverkko.com - eisentäännetissä
Kuningaskuluttaja-ohjelma testasi muutamia kauppoja http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/11/18/ruokakassi. Toivottavasti hjelppii sinua.
- kijuhunki
Ruokien hinnat verkkokaupoissa on erittäin kalliit.
kuningaskuluttaja ei vertaillut tai kertonut hintoja kaupan / verkkokaupan kesken.
- Samuli K
Ite oon tilaillut ulkomailta (esim. http://britishcornershop.co.uk), ja hyvin on toiminut. Rahti on halpa ja paketit tulee kotiinkuljetuksella. Halvemmallakin toki ruokaa sais, mutta säästyyhän tuossa aikaa ja bensaa -- ja mukavaa vaihtelua syödä vaihteeksi jotain erilaista.
- nyt jo paljon
https://www.foodie.fi/#!/products
- bulkitavara
lähinnä juomat , tilaan netistä, kun en jaksa raahata
- sesonkitarpeeseen
bulkitavara kirjoitti:
lähinnä juomat , tilaan netistä, kun en jaksa raahata
- ulkomaiset n-kaupat
- Aaasiakas
Vuosia keräsin itsekin kauppakassiostoksia ihmisille ja voin sanoa, että ei pidä muuten ollenkaan paikkaansa tuo että laitettais tänä päivänä jotain risoja ja vanhentuneita päiväyksiä! Oikein risoo kun lukee moukkien "asiantuntevia" kommentteja(kirosana)
Tilatkaa ja kokeilkaa itse, ennenkuin annatte kenenkään vaikuttaa mielipiteeseenne?
Just tänään Keskon citymarketista tilasin 130€ tavaraa,pari tuotetta vain puuttu,muut tuli niinku pitikin ja laatu oli ihan sama kuin olis itse keränny kaupan hyllyltä.
Rohkeutta:) Tämmöinen on loistava palvelu ihmiselle, jolla ei ole autoa ja ei halua hiki selässä ja känsät kädessä kantaa pyykkipulvereita,vessapapereita ja painavia säilykkeitä yms.kotiin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187