Naiset leikkii vaikeita (FAKTA)

Simple Truth

Suomalaiset naiset on todella vaikeasti lähestyttäviä.

10

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citynainen

Ei pidä paikkaansa.

• animal man

Ei ole mitään geneeristä suomalaista naisluonnetta, mutta sen voi sanoa, että nirppanokkamaisuus tai teennäinen "vaikeastitavoiteltavuus" on kyllä pahin turnoff. Sellainen avoin hymyilevä nainen nousee jo pelkän käytöksensä takia ylempään luokkaan. Teinimäinen katseenvälttelijä alenee samantien pissapää luokkaan, eikä hyvä persekään asiaa auta.

• Älä höpötä

"Ei ole mitään geneeristä suomalaista naisluonnetta"

Onpas.

Suomessa on omanlaisensa naiskulttuuri.
        Vertaappa sitä muihin Euroopan maihin niin ero on VALTAVA.

• Mistä tiedätte, että kaikki naiset leikkivät vaikeita? Ehkä kaikki vain näyttää siltä mitä se ei ole. Ehkä osa heistä on jo oivaltanut jotain, jonka minäkin olen. Näin ainakin toivoisin. Eli toista ihmistä ei tarvitse. Voi haluta, mutta ei tarvitse. Jos tuntuu oikealta, voi aivan hyvin kieltäytyäkin. Eli vaikka baarissa Irma voi sanoa Pekelle: "Sori nyt vaan, mutta Masan seurassa on mukavampaa. Kyse ei ole siitä, että sinussa olisi jotain vikaa aiheuttaisit negatiivisia tunteita. Et yksinkertaisesti aiheuta niitä. Saatan yksinkertaisesti vain pitää jonkun toisen seuraa parempana, mutta se ei johdu mitenkään sinusta. Omaan vallan päättää, kenen seurasta kulloinkin nautin, ja sitten vain teen niin ja pidän hauskaa. Ja itse asiassa, jos tarkkoja ollaan, niin en nauti kummastakaan teistä varsinaisesti, vaan jostakin suuremmasta, joka yhdistää meitä kaikkia."

Mies voi aivan yhtä hyvin myös kieltäytyä kenenkä tahansa naisen seurasta, jos omaa terveen vallan päättää, mutta sekään ei välttämättä tarkoita, että mieskään leikkisi vaikeasti tavoiteltavaa.

• Älä höpötä

"niin en nauti kummastakaan teistä varsinaisesti, vaan jostakin suuremmasta, joka yhdistää meitä kaikkia.""

Hevonpaskaa.

Tuo tarkoittaisi samaa kuin että "pidän seksistä mutta en välitä niistä ihmisistä joiden kanssa sitä harrastan".

"istä tiedätte, että kaikki naiset leikkivät vaikeita? Ehkä kaikki vain näyttää siltä mitä se ei ole. Ehkä osa heistä on jo oivaltanut jotain, jonka minäkin olen. Näin ainakin toivoisin. Eli toista ihmistä ei tarvitse."

Missasit pointin.

Totuus on se että moni näistä naisista kaipaa parisuhdetta VALTAVASTI.

He eivät vain osaa esittää mitään muuta kuin vaikeasti tavoiteltavaa tai sitten vaihtoehtoisesti kännissä jakaa persettä baarissa.

Suomalaisia naisia vaivaa se etteivät he osaa tuoda itseään sopivasti esille ja ottaa kontaktia miehiin. He oikeastaan kohtelevat miehiä kuin esineinä kuten sinä kuvailet eli miehestä pitää olla jotain hyötyä ennen kuin häneen kiinnitetään mitään huomiota, mutta toisin päin niin tietysti ei saisi tehdä.

Suomalaisia naisia vaivaa "passiivinen itsevarmuus" eli siihen omaan asemaan ollaan niin tyytyväisiä että asioille ei tehdä mitään vaan mies joutuu tekemään kaiken.
        Sitten kuitenkin sisältäpäin nainen on hyllyvä ja hytkyvä heikko surkimus jos joku ei hänestä välitä.

Ulkoinen kovuus ja sisäinen heikkous ei ole kovinkaan puoleensavetävää eikä myöskään naisellista.

• Älä höpötä kirjoitti:

"niin en nauti kummastakaan teistä varsinaisesti, vaan jostakin suuremmasta, joka yhdistää meitä kaikkia.""

Hevonpaskaa.

Tuo tarkoittaisi samaa kuin että "pidän seksistä mutta en välitä niistä ihmisistä joiden kanssa sitä harrastan".

"istä tiedätte, että kaikki naiset leikkivät vaikeita? Ehkä kaikki vain näyttää siltä mitä se ei ole. Ehkä osa heistä on jo oivaltanut jotain, jonka minäkin olen. Näin ainakin toivoisin. Eli toista ihmistä ei tarvitse."

Missasit pointin.

Totuus on se että moni näistä naisista kaipaa parisuhdetta VALTAVASTI.

He eivät vain osaa esittää mitään muuta kuin vaikeasti tavoiteltavaa tai sitten vaihtoehtoisesti kännissä jakaa persettä baarissa.

Suomalaisia naisia vaivaa se etteivät he osaa tuoda itseään sopivasti esille ja ottaa kontaktia miehiin. He oikeastaan kohtelevat miehiä kuin esineinä kuten sinä kuvailet eli miehestä pitää olla jotain hyötyä ennen kuin häneen kiinnitetään mitään huomiota, mutta toisin päin niin tietysti ei saisi tehdä.

Suomalaisia naisia vaivaa "passiivinen itsevarmuus" eli siihen omaan asemaan ollaan niin tyytyväisiä että asioille ei tehdä mitään vaan mies joutuu tekemään kaiken.
        Sitten kuitenkin sisältäpäin nainen on hyllyvä ja hytkyvä heikko surkimus jos joku ei hänestä välitä.

Ulkoinen kovuus ja sisäinen heikkous ei ole kovinkaan puoleensavetävää eikä myöskään naisellista.

"Tuo tarkoittaisi samaa kuin että "pidän seksistä mutta en välitä niistä ihmisistä joiden kanssa sitä harrastan"."

Mitä siitä? Onko toisista ihmisistä sitten välitettävä siinä mielessä kuin ehkä ymmärtäisin tämän eli kiintymisenä, ripustautumisena ja kontrolloimisena? Jos jonkun seurassa haluaa viettää tuokion, niin eikö sinunkin mielestäsi voisi kuitenkin olla pohjimmiltaan sellainen, ettei toisesta ihmisestä tarvitse olla psykologisesti riippuvainen, vaan nauttia vain siitä suuremmasta eli elämästä.

"Totuus on se että moni näistä naisista kaipaa parisuhdetta VALTAVASTI"

Mutta miten voit olla noin varma? Jos monet oikeasti tarvitsisivat kipeästi parisuhdetta, niin eivätkö he loppujen lopuksi käyttäytyisi juuri kuten miehetkin eli kiertelisivät pöydästä toiseen hurmaamassa? Tosin voihan se kyllä olla niinkin, että naiset uskovat siihen "pienen lystikkääseen leikkiin, jossa vaihdetaan vaatteita", eli kauniiseen ulkomuotoon ja vain sen tuomaan voimaan. Mene ja ota selvää.

• aparaatti kirjoitti:

"Tuo tarkoittaisi samaa kuin että "pidän seksistä mutta en välitä niistä ihmisistä joiden kanssa sitä harrastan"."

Mitä siitä? Onko toisista ihmisistä sitten välitettävä siinä mielessä kuin ehkä ymmärtäisin tämän eli kiintymisenä, ripustautumisena ja kontrolloimisena? Jos jonkun seurassa haluaa viettää tuokion, niin eikö sinunkin mielestäsi voisi kuitenkin olla pohjimmiltaan sellainen, ettei toisesta ihmisestä tarvitse olla psykologisesti riippuvainen, vaan nauttia vain siitä suuremmasta eli elämästä.

"Totuus on se että moni näistä naisista kaipaa parisuhdetta VALTAVASTI"

Mutta miten voit olla noin varma? Jos monet oikeasti tarvitsisivat kipeästi parisuhdetta, niin eivätkö he loppujen lopuksi käyttäytyisi juuri kuten miehetkin eli kiertelisivät pöydästä toiseen hurmaamassa? Tosin voihan se kyllä olla niinkin, että naiset uskovat siihen "pienen lystikkääseen leikkiin, jossa vaihdetaan vaatteita", eli kauniiseen ulkomuotoon ja vain sen tuomaan voimaan. Mene ja ota selvää.

"Jos monet oikeasti tarvitsisivat kipeästi parisuhdetta, niin eivätkö he loppujen lopuksi käyttäytyisi juuri kuten miehetkin eli kiertelisivät pöydästä toiseen hurmaamassa?"

Ei kyllä oo noin yksioikoista. Pitäisköhän ihan linkata tuolta deittipuolelta yhtä ketjua, kun en viitsi kopioida : http://keskustelu.suomi24.fi/node/11728228 . Eli sielä loppupäässä on ihan asiallista selvitystä siitä, ettei ihmisen soidineleet aina ole niitä kaikkein loogisimpia, eli miehet "neggaa" mielenkiintoista naista ja naiset esittää kiinnostavalle miehelle epäkiinnostunutta.

Kyllä minä tuon miesten negailun pystyn vaivatta tunnistamaan ja olen sitä kohdannutkin useamman kerran. Ja tietysti myös itse olen esittänyt epäkiinnostunutta vaikka olisin ollut kiinnostunut.

Tilanteet nyt vain menevät ohi niin mahdottoman nopeasti ja jos vastapuoli ymmärtää jonkin eleen väärin, niin asiaa on lähes mahdotonta yrittää korjata jälkeenpäin.

Jos nyt jotain toivomusta saisi miehille esittää (mitä ei toki tällä palstalla kannattaisi tehdä) niiin älkää aina niin nopeasti tuomitko naista ylimieliseksi lehmäksi ja lähtekö kävelemään. Minuuttikin lisäaikaa tutustumiseen, niin lopputulos voisi olla aivan toinen.

• stellaria81 kirjoitti:

"Jos monet oikeasti tarvitsisivat kipeästi parisuhdetta, niin eivätkö he loppujen lopuksi käyttäytyisi juuri kuten miehetkin eli kiertelisivät pöydästä toiseen hurmaamassa?"

Ei kyllä oo noin yksioikoista. Pitäisköhän ihan linkata tuolta deittipuolelta yhtä ketjua, kun en viitsi kopioida : http://keskustelu.suomi24.fi/node/11728228 . Eli sielä loppupäässä on ihan asiallista selvitystä siitä, ettei ihmisen soidineleet aina ole niitä kaikkein loogisimpia, eli miehet "neggaa" mielenkiintoista naista ja naiset esittää kiinnostavalle miehelle epäkiinnostunutta.

Kyllä minä tuon miesten negailun pystyn vaivatta tunnistamaan ja olen sitä kohdannutkin useamman kerran. Ja tietysti myös itse olen esittänyt epäkiinnostunutta vaikka olisin ollut kiinnostunut.

Tilanteet nyt vain menevät ohi niin mahdottoman nopeasti ja jos vastapuoli ymmärtää jonkin eleen väärin, niin asiaa on lähes mahdotonta yrittää korjata jälkeenpäin.

Jos nyt jotain toivomusta saisi miehille esittää (mitä ei toki tällä palstalla kannattaisi tehdä) niiin älkää aina niin nopeasti tuomitko naista ylimieliseksi lehmäksi ja lähtekö kävelemään. Minuuttikin lisäaikaa tutustumiseen, niin lopputulos voisi olla aivan toinen.

Asia saattaa olla täsmälleen juuri niin kuin sanoit. Ihmisen pariutumisteoriat olivat aikoinaan minulle itselleni hyvinkin mielenkiintoista purtavaa, erityisesti vuosi sitten, kun luin Neil Straussin Pelimiehen, Jarno Jäppisen Uroskoodin ja liityin Sargaaja-foorumille. Noh, Sargaaja-foorumi hajosi ja joku perusti puoli vuotta kestäneen Pelimieskerhon siihen tilalle. Ja se joku olin minä. Aluksi yritin itsekin opetella viettelyn saloja, mutta innostus lopahti opiskelun ja muun takia ja riitaannuinkin eräiden pokaajien kanssa. Sitten luin Havahtuminen-kirjan ja nyttemmin olen lukenut Läsnäolon Voiman, joten mitään tarvetta millekään pokailulle ei enää ole ollut, kun löysin sisäisen Kristuksen, joka on yhtä Jumalan kanssa.

No, se minusta, se Aparaatista. Mutta onhan tuo neggaus-homma, ei-kiinnostuneen esittäminen, naisten testaamiset ynnä muut hommelit varmaan aika todenperäistä ja muuten mielenkiintoista kamaa. Sillä on kai se tätä ihmisen soidintanssia sitten aidoimmillaan.

• Biologia evoluutio

Sillähän se selviää kuka on kykenevä saamaan haluamansa...

• Tuli vielä mieleen, että eiköhän tuota mahdollista vaikeasti tavoiteltavaa esitetä oikeastaan ihan Amerikassa ja joka puolellakin, ainakin mitä Pelimies-kirjasta joskus ymmärsin. Eli se ei rajoitu vain suomalaisiin naisiin. He eivät ole mitenkään erilaisia, vaan samaa eloperäistä ainetta kuin valtameren takaisetkin lajitoverinsa. Ja pitäisihän se muutenkin ymmärtää, että kaikenlainen erottelu on turhasta. Vaikeuskin on subjektiivista. PUA-jonnet tai naturaalit eivät käsittääkseni edes tunne sanaa "vaikea" naisten osalta, puhumattakaan "mahdottomasta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7624
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2476
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      8
      2092
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1978
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18