Naiset suhtautuvat ikävin kommentein noin 25v. naiseen, joka ulkonäkönsä puolesta näyttää teiniltä. Kyse ei ole pukeutumisesta tai meikistä, vaan yksinkertaisesti pituudesta sekä naamasta.
No niin miehet, haittaako teitä yhtään jos aikuinen nainen näyttää itseään nuoremmalta?
Teinin näköinen aikuinen nainen?
12
588
Vastaukset
- lifemocker
miksi haet muitten hyväksyntää?
- pikkutytöt ei sytytä
Kyllä haittaa. Teinin kanssa en ikinä alkas millekään.
Kaikin puolin aikuinen nainen on ihana.- Anonyymi
Pikkupojat eivät sytytä myöskään.
Teinipojan kanssa en ikinä alkas millekään.
- Niksnakskaks
Enempi ukkoja haitannee tuo asenne, että pitää netistäkin kysellä aiheesta. :D
Ota sisko imarteluna vaan ne kitkerät kommentit. Voin arvata sunkin olevan ~ 160cm ja hoikkarakenteinen?
Silloin jo pituuden puolesta kysytään näköjään papereita kaupassakin.. ainakin multa. Töissäkin joskus vähätellään ja tytötellään, kunnes ikä tulee selville.
Ja sitä ikää on jo reilusti yli 30 ja harakanvarpaita löytyy silmäkulmista, varsinkin talvisin. Ei vaan jää ylimääräistä kroppaan ja minkäs sille voin liikkuvaisena akkana.. joskus tykkään pinkkiä tms repästä päälle ja vähän pissistyyliä kehiin.. ihan vaan kiusallani. Kyllä se naama joskus rupsahtaa mullakin mutta otetaan ilo irti sitä ennen! ;)- hyivvvvvv
"joskus tykkään pinkkiä tms repästä päälle ja vähän pissistyyliä kehiin"
hyi hitto - Niksnakskaks
hyivvvvvv kirjoitti:
"joskus tykkään pinkkiä tms repästä päälle ja vähän pissistyyliä kehiin"
hyi hittoNäimpä. :) Juuri tuon asenteen vuoksi onkin pakko katsastella vaan alle kolmekymppisiä miehiä. (nykyinen on vm.88 ja katsotaan mihin johtaa ;) )
Kivaahan se on aiheuttaa ärsytystä joskus, kuten hyivvv:lle.
Se on ihan hirveetä tietysti, jos nainen ei työpäivän jälkeen jaksa pitää sitä jakkupukua tai vetää tuulipukua päälle. Pinkki huppari, säärystimet ja näpsäkät juoksuhousut on mukavammat. Sitä "pissistyyliä" siis.. :D
Onneksi suurin osa naisista pukeutuu makuusi. Tanttoja kunnon mahalla luulis riittävän kaikille halukkaille. Itsekin liityn joukkoon sitten mikäli kroppa ja naama alkaa näyttää tarpeeks hirveeltä, mutta siihen toivottavasti menee vielä vuosia :)
- ---
Täällä yksi 30v, jota usein luullaan lapseksi/teiniksi :D
Kiitos lyhyyden ja nukkemaisten kasvojen. Eipä se minua haittaa, useimmiten hymyillyttää nolostuvat kassaneidit, kun katsovat papereita.
Miksi miehiä haittaisi nuoren näköinen nainen? Joka siis pukeutuu kuin aikuiset, eikä sellainen joka on jämähtänyt jonnekkin teinivuosiin ja edelleen pukeutuukin samalla lailla.- Anonyymi
30-vuotiasta nuorta miestä luullaan usein lapseksi/teiniksi...
30-vuotias nuori mies on jämähtänyt jonnekin teinivuosiin ja edelleen pukeutuukin samalla lailla.
- sakdfs
No ei tietenkään haittaa, enemmän haittaisi jos näyttäisi huomattavasti ikäistään vanhemmalta.
- vihdoinikäisensä
Minä näytin myös tuossa iässä, vähän vanhempanakin ikäistäni nuoremmalta. Naisilta ei mitään ikäviä kommentteja tullut, ihan aitoa luuloa vain siitä että olen huomattavasti nuorempi kuin olen. Oli aina hauska hämmästyttää kertomalla todellinen ikäni. :)
Miesten kanssa sen sijaan oli vähän ongelmaa. Ei ikäviä sanomisia heiltäkään, mutta tuntui että ihan liian ikämiehet oli kiinnostuneita. Ikäiseni eivät niinkään, huomattavasti nuoremmat taas kyllä jonkin verran osoittivat ihastusta. Omanikäisille en kelvannut luultavasti juuri siksi, että näytin teinitytöltä, ja sen ikäiset halusivat tietysti vähän kypsempää seuraa kuin pikkutyttöä. Ja juu, olin myös aika ujo, joten käyttäytymiseni sai sen aikaan että luultiin nuoremmaksi, ulkonäön lisäksi.- Anonyymi
25-vuotias nuori mies näyttää teinipojalta.
25-vuotiaalle naiselle ei sellainen poikaystävä ei kelpaa, koska sen ikäiset haluavat tietysti kypsempää seuraa kuin pikkupoikaa.
- Anonyymi
25-vuotias nuori mies näyttää ikänsä puolesta teiniltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683