Tervehdys!
Olen 16 vuoteias hyvä peruskuntoine. Osallistumassa 2014 maastopyöräily kisoihin ja tarvisin treeni ohjelmaa nytten talviksi ja alkukesälle.
Pyöräily kuntoon kahdeksassa kuukaudessa.
5
115
Vastaukset
- spaceri
Tarkkaa ohjelmaa ei oikein voi tehdä, koska ei tiedä mieltymyksiäsi.
Mutta perusperiaatteena voi sanoa, että se maastopyöräily on aerobista liikuntaa. Mikä tahansa kestävyysharjoittelu parantaa aerobista kuntoa. Kävely, juoksu, hiihto ym.
Sitten onhan tässä pyöräilykelejä vielä vaikka kuinka, kai sinulla pyörä on. Sen hallintaa ja ajoa erilaisissa olosuhteissa, mäkiä, alamäkiä, kurveja, polkuja, maantietä. Hitaasti, kovaa. Eri välityksellä. Ajoa satulassa, putkelta.
Talvella hiihto on hyvä ja tehokas liikuntamuoto. Jotkut myös juoksevat talvella, osa myös pyöräilee läpi talven.
On hyvä idea alkaa miettiä jo nyt ensi kesän kisoja ja alkaa valmistella kuntopohjaa siihen. Monipuolista harjoitusta. Sitten kun kisat lähestyvät, lisää lajinomaista harjoitusta. - henrik ijöls72
oulu päivärinne oulu ei riitä lenkiksi vaikka paljon matkoja.pitkiä matkoja suosittelen
holland nsxl
oulu raahe oulu optimi mulle että laihdun,. - henrik ijös u tube
tahkolle?
- henrik ijös72
pyörä katotaan sitten saat ajaa
- jr901
Moi!
Etenkin vitamiinit ovat tärkeitä jotta kroppa toimii oikein! Ehdottomasti kannattaa tilata kaikkien iherbiltä! Sieltä löytyy vitamiinia joka lähtöön ja luotettavuus on 100%. Voin auttaa ketä tahansa tilauksen tekemisessä ([email protected]). Eikun reippaasti kysymään neuvoja jos tarvitsee:) Linkki suoraan sivulle:
http://www.iherb.com/?rcode=PVM132
Jokainen ensikertalainen saa 10$ alennuksen ensimmäisestä tilauksestaan käyttämällä koodiani (PVM132). Tuosta linkistä suoraan aktivoituu koodini, sekä alennus. Kannattaa ehdottomasti tilata kun tuommoinen tarjous on vielä voimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852