Pyöräily kuntoon kahdeksassa kuukaudessa.

poika161

Tervehdys!
Olen 16 vuoteias hyvä peruskuntoine. Osallistumassa 2014 maastopyöräily kisoihin ja tarvisin treeni ohjelmaa nytten talviksi ja alkukesälle.

5

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spaceri

      Tarkkaa ohjelmaa ei oikein voi tehdä, koska ei tiedä mieltymyksiäsi.
      Mutta perusperiaatteena voi sanoa, että se maastopyöräily on aerobista liikuntaa. Mikä tahansa kestävyysharjoittelu parantaa aerobista kuntoa. Kävely, juoksu, hiihto ym.
      Sitten onhan tässä pyöräilykelejä vielä vaikka kuinka, kai sinulla pyörä on. Sen hallintaa ja ajoa erilaisissa olosuhteissa, mäkiä, alamäkiä, kurveja, polkuja, maantietä. Hitaasti, kovaa. Eri välityksellä. Ajoa satulassa, putkelta.
      Talvella hiihto on hyvä ja tehokas liikuntamuoto. Jotkut myös juoksevat talvella, osa myös pyöräilee läpi talven.
      On hyvä idea alkaa miettiä jo nyt ensi kesän kisoja ja alkaa valmistella kuntopohjaa siihen. Monipuolista harjoitusta. Sitten kun kisat lähestyvät, lisää lajinomaista harjoitusta.

    • henrik ijöls72

      oulu päivärinne oulu ei riitä lenkiksi vaikka paljon matkoja.pitkiä matkoja suosittelen
      holland nsxl
      oulu raahe oulu optimi mulle että laihdun,.

    • henrik ijös u tube

      tahkolle?

    • henrik ijös72

      pyörä katotaan sitten saat ajaa

    • jr901

      Moi!

      Etenkin vitamiinit ovat tärkeitä jotta kroppa toimii oikein! Ehdottomasti kannattaa tilata kaikkien iherbiltä! Sieltä löytyy vitamiinia joka lähtöön ja luotettavuus on 100%. Voin auttaa ketä tahansa tilauksen tekemisessä ([email protected]). Eikun reippaasti kysymään neuvoja jos tarvitsee:) Linkki suoraan sivulle:

      http://www.iherb.com/?rcode=PVM132

      Jokainen ensikertalainen saa 10$ alennuksen ensimmäisestä tilauksestaan käyttämällä koodiani (PVM132). Tuosta linkistä suoraan aktivoituu koodini, sekä alennus. Kannattaa ehdottomasti tilata kun tuommoinen tarjous on vielä voimassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe