Käytkö selaamassa nettitreffisivuja kun olet tavannut jonkun?

Tuuli tuule

Kun olet tavannut jonkun kiinnostavan henkilön, käytkö vielä nettideitti sivuilla? Miksi?

Vai keskitytkö siihen yhteen heti kun näyttää että kiinnostaa, vaikkei heti varsinaisesti seurustellakaan?

19

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä käyn

Käyn. Olen huomannut, että vaikka minä olisin toisesta osapuolesta kiinnostunut, voikin kiinnostus lopahtaa toisen osapuolen taholta.

• Monesko kerta?

Tähän olisi kiva saada lisää vastauksia. Omalta osaltani voin todeta, että jos olen aidosti kiinnostunut jostain miehestä, niin en käy nettideittisivuilla, ennen kuin on selvinnyt tuleeko tämän ihmisen kanssa seurustelusuhdetta. Minusta tämä on toisen kunnioittamista, enkä edes halua käydä, jos yksi tietty ihminen kiinnostaa.

Mitkä ovat miesten kokemukset? Nim. "Kyllä käyn": eikö siinä todennäköisesti käy niin, että kun nainen (oletan että olet mies) huomaa, että olet käynyt deittisivuilla, niin hänen mielenkiintonsa sinuun lopahtaa? Näin ainakin käy minulla (itse asiassa kävi nyt juuri taas kerran).

• nnaaiinneenn

Olen nainen...ja käyn kyllä deittisivuilla ja saatan kirjoitella useammankin kanssa siihen saakka kunnes on tavattu...ainakin kerran.
      Kokeilin joskus piilottaa profiilin heti kirjoittelun alettua, mutta kuinkas kävikään...mies kyllästyi ja katosi...löysi paremman :-)

Mutta tapaamisen jälkeen piilotan kyllä profiilin jos yhtään tuntuu siltä että jotain yhteistä löytyy!

• 3+14

No ei kai nyt kukaan oletakaan, että pelkän kirjoittelun perusteella toinen kiinnostuisi niin että piilottaa profiilinsa.

• 3+14 kirjoitti:

No ei kai nyt kukaan oletakaan, että pelkän kirjoittelun perusteella toinen kiinnostuisi niin että piilottaa profiilinsa.

En minäkään oikein tajua tuota, että heti piilottaisi profiilinsa. Mitäs jos mies luuli, että sinä "nnaaiinneenn" kirjoittelit myös muiden kanssa ja piilotit profiilisi jonkun muun kuin kyseisen miehen takia? Eli tuo olisi voinut olla myös syy miehen mielenkiinnon lopahtamiseen...?

• Mahdoton vastata

kun toistaiseksi ei ole yhtään "aidosti" kiinnostavaa tullut vastaan. Monet joista olisin kiinnostunut eivät vastaa, samoin monet jääneet viestittelyasteelle. Ja parit treffit joille lähtiessä ennakkotunnelma oli jo että "mitähän tästäkin tulee" no ei mitään kummastakaan. Profiilia olen pitänyt aktiivisena koko ajan.

• Unelmien Pokamies

Tottakai käyn. Ei se kyseinen deitti yleensä ollut ainoa jonka kanssa jutustelin. Sitten kun sovitaan, että katsotaan homma loppuun kahdestaan, käyn kiittämässä jutustelun tasolle jääneitä naisia ja piilottamassa profiilini. Muutaman kokemuksen pohjalta tuohon on päädytty noin kolmansien treffien jälkeen.

Olen kyllä täältä ihan kirjekavereitakin saanut, joiden kanssa on vaihdettu sähköpostit ja juttelen edelleen niitä näitä vaikka mitään potentiaalia parisuhteeseen ei koskaan ollutkaan, lähinnä eri puolilla maata asumisesta johtuen.

• Hei aloittaja ja Unelmien pokamies,

tämä jälkimmäisen nimimerkin tapa on juuri oikea, voi kunpa toisetkin deittailijat käyttäytyisivät yhtä fiksusti.

Hirveintä on tosiaan tuo "löysään hirteen" jättäminen, on tyylikästä ja asiallista "hoitaa homma loppuun".

t: Heli E-kontakti.fistä

• Juulia-36

Niin kyllä minullakin tahtoo mielenkinto lopahtaa sellaisisia kohtaan, jotka jäävät pyörimään S24. Antaa sellaisen kuvan että etsii jotain parempaa... mutta tämä on vain minun näkemys

• kyllä joo

Ilman muuta käyn, sillä jos ei ole sovittu mistään seurustelusta,
      niin ei kannata jäädä junnaamaan, muuten jää lehdellä soittelemaan.

Jotkut satunnaiset tapaamiset, ei ole vielä mitään yhdessä olemista.

• Jompikumbi

Naiset ei jaksa katsoa semmoista. Se on joko treffejä ja tutustumista tai sitten koneella istumista ja viestien lähettelyä. Valitkaa siitä.

• fkljjhfaq

En ole tavannut ketään sellaista joka heti kättelyssä kiinnostaisi niin paljon että pitäisi profiili poistaa. Siis olen tyyppiä joka muutenkin syttyy suht hitaasti.

Yksien treffien perusteella en siis lopeta nettitreffisivulla käymistä, eivät yhdet treffit ole vielä lupaus yhtään mistään. Mieskin voi ihan hyvin todeta etten ole niin kiinnostava ja häipyy kuin pieru Saharaan.

Keskityn yhteen ihmiseen sitten kun se on molemminpuolinen sopimus että näin tehdään.

• 9 + 19

Sen verran on tullut tätä nähtyä, että ei kannata laittaa kaikkia munia yhteen koriin kovin heppoisesti. Tietysti tämä on tapauskohtaista, ei voi tehdä mitään sääntöjä että kuinka monen treffin jälkeen en enää mene nettiin. Parhaimmillaan voi toki käydä niin, että heti ekoilla treffeillä räjähtää ja homma vieläpä kestää eikä sammahda viikon sisään. Vielä ei ole tullut sellaista vastaan, että olisi tarvinnut edes miettiä nettihomman lopettamista, mutta sitten jos tulee niin eiköhän sen tiedä ja yhteisestikin sovita asiasta. Minä ainakin oletan että kaikki täällä vähintään kirjoittelevat koko ajan usemman ehdokkaan kanssa, etenkin naiset joilla varmasti vipinää riittää.

• ptttäjä

Kyllä etsin seuraa vaikka seurustelenkin. Naiset tykkää varatuista jostain syystä

• pertturit pettureill

"Naiset tykkää varatuista jostain syystä "

Niin varmaan ne jotka on itsekin varattuja. Tuskin muut.

• eikannatahosua

En käy, vaan katson yhden kerrallaan ja jos ei tule mitään, niin otan
      kiven kengästä ja jatkan matkaa.

• No itselläni juuri vähän semmoinen tilanne, että vaikka oli jo yhdet treffit erään miehen kanssa, niin käyn silti treffeissä katsomassa, että olisiko kyseiseltä mieheltä tullut viestiä.

Tiedän kyllä miehen puh. numeron, ja hän minun, mutta en minä soittaa kehtaa, kun ei semmoista pyytänytkään...

Alkaapas näyttämään jonkin verran siltä, ettei mies sitten ollutkaan kiinnostunut, vaikka tavatessa antoikin jotain sellaista ymmärtää.

• alkup

Minusta on ihan OK jäädä vielä yksien treffien jälkeen katsomaan tilannetta, varskin kun ei olla vaihdettu spostia. Minustakin on outoa soitella ihan noin vaan kun ei tunne sen paremmin. Viimeisimmän pitkäaikaisen S24 treffiseuran kanssa veistiteltiib vielä pari viikkoa eka treffien jälkeen S24 sivuilla, ennen kun siirryttiin FB ja puhelimeen

Itse olen tosin ihan reilusti ottanut treffien jälkeen yhetyttä S24, jos mies on kiinnostanut minua. Tyylikkäät miehet antavat tarvittaessa kohteliaat rukkaset :-). Eipä jää asia vaivaamaan

• 12+9

Jos olemme miehen kanssa tapaamassa jo selvästi romanttisesti, ja hän pitää profiiliaan yllä, niin mielenkiintoni lopahtaa. Jos hän haluaisi panostaa juuri minuun, ei hän kurkkisi enää uusia mahdollisia. Uusien mahdollisten aika koittaisi vasta sitten, JOS suhde ei kanssani syntyisi/etenisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe