Fitness-naiset yliarvostettuja

Haaaremi

Nyt on joku naisten fitness-buumi menossa ja näitä naisia hehkutetaan. Onhan se kiva, että pidetään kunnosta huolta, mutta ei ne lihaksikkaat ja liikatimmit muijat oikein sytytä ulkonäöllisesti. Vähempikin rehkiminen riittäisi.

44

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likabarnlekabäst

En seuraa muotia, mutta kummallista on että minua on tullut nyt lyhyen ajan sisällä iskemään kaksi timmiä miestä: toinen oli joku jääkiekkoilija ja toinen oli personal trainer.

Olen selkeästi ylipainoinen nainen (toki onneksi en muumimamman muotoinen).

En ole haku päällä, joten annoin pakit. Kummastuttaa kuitenkin, että miksi tuollaiset urheilumiehet haluaisivat minun kanssani yhtään mitään.

• asdasdasdsda

Ajattelivat saavansa helposti pimppua...

• likabarnlekabäst
        asdasdasdsda kirjoitti:

Ajattelivat saavansa helposti pimppua...

Ahaa! Mutta eiköhän tuollaiset niin sanotut komeat ja timmit miehet saa sitä pimpukkaa helposti timmeiltäkin naisilta?

Saattaisinpa väittää, että saavat timmeiltä helpommin kuin meiltä punkeroilta.

• Fetissinsä kullakin
        likabarnlekabäst kirjoitti:

Ahaa! Mutta eiköhän tuollaiset niin sanotut komeat ja timmit miehet saa sitä pimpukkaa helposti timmeiltäkin naisilta?

Saattaisinpa väittää, että saavat timmeiltä helpommin kuin meiltä punkeroilta.

Jos niillä on läskifetissi kuten joillain täällä näyttää olevan lihasfetissi.

• Fetissi ja helppous
        Fetissinsä kullakin kirjoitti:

Jos niillä on läskifetissi kuten joillain täällä näyttää olevan lihasfetissi.

http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        asiat kuntoon hoitanut nainen ei ole helppo vaikka mies olisikin hyvässä kunnossa. Miehet tuntevat lilhavat naiset helppoina kohteita mutta eivät komeat miehet kyseisiä naisia suhteeseen halua.

• 4htggvcds

Olen aivan päinvastaista mieltä. Sitäpaitsi, eivät fitnessmimmit niin kauhean lihaksikkaita ole, kehonrakentajat ovat- nam!

• T-mies vaan

Fitness naiset on parasta mitä tiedän

• .----.

Fitness-muijilla on tasapaksu miesmäinen kroppa, leveät hartiat, ei lantiota, vatsalihakset. Ei jatkoon.

• Jebiz

Mun mielestäni selkeästi erottuvat lihakset naisella ovat kieltämättä todella turn off ja lisäksi tekevät naisesta epänaisellinen näköisen.

http://www.theroadtobeingfit.com/wp-content/uploads/2011/11/fitness-competitors.jpg

Tuossa blondin vartalo vielä menee (ehkä vähän liian lihaksikkaat reidet) mutta noi muut ovat kyllä liikaa omaan makuuni!

Ja kyllä naisella kuuluu olla jonkin verran rasvaakin kehossa. Mielummin pieni pömppis masu kuin kova lauta.

• Robents

Nethän näytää ihka aidoilta trasuilta, tuostahan ongelmaa pukkaa kun ei tiedä kumpaa sukupuolta on ollut tai on tällähetkellä, varminta kourasta haaroväliä löytyykö sieltä mitä.

• 14+15

Jos nainen ei käytä kiellettyjä aineita niin voi käydä salilla vaikka miljoona tuntia eikä voi näyttää epänaiselliselta. Naisten on todella vaikea saada näkyviä lihaksia.

• 11+1

Noihan onkin ihan normitreenaajia. Just tollaisia tulee vastaan joka paikassa ja mä oon sillain "yök... hei saisko joskus normaaleja naisia!?". Nykyään ei tahdo löytyä kuin superbodattuja mimmejä. Sama juttu omankin treenaamisen kanssa. En uskalla enää edes vetää leukaa kun heti alkaa näyttää tältä: http://www.learn-bodybuilding.com/images/bb/kev3.jpg

• ymtgfqdw

Upea kroppa tol toisel vasemmalta, siinä naisen kroppa mun makuun. Naama nyt on aivan karsee....

• sdlääsafs
        ymtgfqdw kirjoitti:

Upea kroppa tol toisel vasemmalta, siinä naisen kroppa mun makuun. Naama nyt on aivan karsee....

Ja mun mielestä todella kaunis naama. Yliluonnollisen pyöreät rinnat taas tekevät hänestä hieman liian muovisen mun makuun.

• 1 million
        14+15 kirjoitti:

Jos nainen ei käytä kiellettyjä aineita niin voi käydä salilla vaikka miljoona tuntia eikä voi näyttää epänaiselliselta. Naisten on todella vaikea saada näkyviä lihaksia.

ai et iha miljoona tuntii

• Aito mies

Ei, ei, naisellinen nainen lihaksilla on parasta mitä tiedän!

• gallup2

Juuri meinasin aloittaa ketjun tästä aiheesta kunne tämän huomasin ! Piti kysyä miehiltä että onko fitnessnainen mielestänne kaunis ? Olen itse ylipainoinen nainen ja jos saisin vaihtaa kroppani fitneskroppaan niin sanoisin ei kiitos, mieluummin olen tällainen. Minusta vaan naiselle ei sovi lihakset koska silloin hän näyttää mieheltä. Ja jos nainen näyttää mieheltä niin miten ihmeessä se voi kiinnostaa heteromiehiä ?
      Oman tyttäreni ystävä on hairahtunut tällaiseen fitneshommaan ja nyt tytär ihannoi tämän vartaloa, itse hän on todella hyvä vartaloinen naisellinen nainen, ei ylipainoa. Olen sanonut ettei vaan aloittaisi tuota fitneshommaa mutta saa nähdä mitä tekee, toivon että pitäisi naisellisen kroppansa. Nyt miehet joukolla kommentteja aiheesta, onko fitnessnainen vetävämpi kuin normaalipainoinen nainen ?

• En minä nyt pelkän painon perusteella osaisi valita. Fitness taitaa olla sellainen enempi elämäntapa jossa liikunta on muutakin kuin punttia. Treenaavat myös aerobista sekä voimistelevat. Lisäksi myös ravinto ja lepo saavat osansa. Sitten taas pitäisi sitä verrata normaalipainoisen elämäntapoihin.
        Kyllä se vetävyys tulee enemmänkin siitä suhtautumisesta näihin asioihin. Kohdallani nyt kuitenkin puhutaan naisista rapiat 40-v jolloin jo urheilulliset päämäärät on vaihtuneet liikunnallisiksi. Nuoremmilla saattaa sitten olla eri näkökulma.
        Jos oikein kauaskantoisesti haluaa miettiä vetävyyttä niin kyllähän voisi kuvitella että tuo fitnesstreeni pitää monipuolisesti kroppaa kunnossa ja opitulla elämäntavalla pysyy pitkään virkeänä ja vetävänä.

• fitness unto death

Eipä taida miehillä mennä suoraan joko/tai. Riippuu niin paljon naisesta. Omasta mielestäni kohtuus kaikessa, niin fitnessissä kuin pyöreydessäkin.

• Shirelee

Mun mielestä he ei näytä hyvältä, mutta sitäkin enemmän ottaa päähän se jatkuva lässytys treeneistä ja ruokavaliosta. Kyllä huomaa esim. facebookissa.. päivityksen liittyy vain ja ainoastaan siihen millaiset treenit tuli vedettyä ja kuvia jostain perkeleen salaattikanaraejuusto-annoksista.

• let's go party
      • ...........

Toinen juttu on tuo solariumin/ruskettavien voiteiden liikakäyttö. Hemmetti kun on luonnottoman näköistä.

• 5+15
        ........... kirjoitti:

Toinen juttu on tuo solariumin/ruskettavien voiteiden liikakäyttö. Hemmetti kun on luonnottoman näköistä.

Jos et tiennyt niin ne vetää purkkirusketukset sun muut vain esityksiä varten, ei ne vuoden ympäri ole lavakunnossa :D

• purkki kiinni
        5+15 kirjoitti:

Jos et tiennyt niin ne vetää purkkirusketukset sun muut vain esityksiä varten, ei ne vuoden ympäri ole lavakunnossa :D

Miksi tekevät itsensä rumemmeksi esitystä varten? En ymmärrä.

• Muahahahahaha

Jannilla on upra kroppa, mutta tuota liikehdintää ei voinut nauramatta katsoa. Niin hullulta näytti ettei voi muuta sanoa. Eikö voi osallistua kisaoihin tekemättä itseään naurunalaiseksi.

• Benchpress

Kyllä mulle vaan kelpais fittness-mimmi. Treenaaminen sopivasti tekee kauniit pyöreät lihakset ja testotasot nousevat, joten mimmit salilla kiimaisempia kuin kadulla.

• Kunnossa

En alkuunkaan ymmärrä tätä tekemättömyyden ja siitä johtuvan lihaksettomuuden ihannointia. Naisella ei muka saisi olla lihaksia. Päin vastoin! Naisella saa ja pitää olla lihaksia! Ihminen (nainen mukaan lukien) on luotu/rakennettu tekemään fyysistä työtä. Nykyinen istuva konttoriyhteiskunta on täysin luonnonvastainen ja epäterve. On hienoa, että edes osa naisistakin ymmärtää tehdä jotakin ruumiillista työtä - vaikka sitten saliharjoittelua ellei muuta - ja siten pitää yllä luontaista elinvoimaa. Terve lihaksikas nainen on ainoa oikea nainen.

• 5+14

Ja aika monella naisella on turha pelko, että lihaksia voisi saada liikaa. "haluan vain kiinteytyä" on yleinen vastaus.

• niksnaksh

Asiaa.

Ja moni nainen ei sitten sitäkään älyä, että mitä enempi on lihaksia sen helpommin voi surutta herkutella. Kokonaiskulutus on suurempi vaikka keho pieni oliskin :D
        Aika hemmetin paljon pitää rautaa nostella salilla jotta saa näkyvät lihakset.. heh. Tiedän entisenä harrastajana, naisena. Mutta kyllä sen kropasta näkee ja huomaa arkielämässäkin vanhetessaan mitä hyötyä ollut. Helpompaa on liikkuminen eikä kilot mistää tyhjästä kerry..
        Nykyään riittää pihahommat, kotijumpat painoilla kun tekniikat hallussa. Salilla käyn enää toisinaan kaveria jeesaamassa.

Makuja on monia vaan en ymmärrä miksi älyttömästi suoraan sanottuna haukutaan kehonsa trimmaajia. Ääripäät ovat oma juttunsa mutta ei se multa ole pois jos joku tykkää kivikovasta takamuksesta kasipakilla :)
        Lihakset saa helposti pienemmiks vaan millä se keskipömppä taas hetkessä sulatetaan muutes?

• TheOtus
        5+14 kirjoitti:

Ja aika monella naisella on turha pelko, että lihaksia voisi saada liikaa. "haluan vain kiinteytyä" on yleinen vastaus.

Sehän on selvä että lihaksia voi saada "liikaa", mutta siinä mielessä pelko on hölmö että nämä pelkääjät eivät niitä kyllä saa liikaa.

• cbnmd
      • ......

No kiva että on harrastuksia, mutta ei toi kovin seksikkäältä näytä.

• kiujyhtgrfdew

Onpahan harvinaisen hyvännäköinen nainen. Jää muuten toi treeni tekemättä useimmilta....

• 9+10
        kiujyhtgrfdew kirjoitti:

Onpahan harvinaisen hyvännäköinen nainen. Jää muuten toi treeni tekemättä useimmilta....

Tuo ei ole kyllä fitnesnainen. Crossfitillä ei ole mitään tekemistä finesin kanssa. Tai no on niissä 3 samaa kirjainta.

• rmmrm
        9+10 kirjoitti:

Tuo ei ole kyllä fitnesnainen. Crossfitillä ei ole mitään tekemistä finesin kanssa. Tai no on niissä 3 samaa kirjainta.

Mut sexy joka tapaukses

• amazoni2

se on miäs! Öörgghh

• mixei oo??
        9+10 kirjoitti:

mikä ero mielestäs?

• Shirelee

cbnmd, makuja on monia. Mun mielestä hän näyttää lähinnä hassulta pökkelövartalossaan. Johtuu varmaan siintä, että on vain 152 senttinen, niin jotenkin korostuu tuo tasapauksuisuus. En ole kateellinen. En vain tykkää. :) Sen sijaan ihan komiat suoritukset.

• kaissuli99

kyllä mun mielestä tää fitness hypetys on ihan hyvä ku kattoo jotain anorektisen laihoja teinityttöjä mut en sit tiiä et onks joillaki naisil menny fitnessi vähän överiks. ei sitä mieheltä tarvii näyttää :D luettiin kaverin kans tänään ylen sivuila jostain naisesta kenelle siit tuli sit sairaus. aineenvaihdunta ongelmia ja jotain

• kaissuli99

• ....................

Rajansa kaikella. Mielestäni kyseessä on tavallaan positiivinen ilmiö, koska se kannustaa terveellisiin elämäntapoihin ja liikkumiseen. Muutamia ongelmia, joita olen kuitenkin huomannut fitness-hypetyksessä

- Äärimmäinen ehdottomuus ja jästipäisyys: jos syöt jotain muuta kuin rahkaa, kanaa ja salaattia, olet säälittävä luuseri ja itsekuriton läski, joka ei ansaitse elää. Alkoholi on syntiä. Ennemmin pitää vaikka koko elämä kiristellä ja olla tiukkapipo, pääasia, että on fit.

- Liika on liikaa. Monessa mielessä vähempikin riittäisi. Mm naisilla kaikkein kaunein ulkomuoto ei ole aivan joka puolelta rasvaton ja kuivakka. Ei myöskään miehillä. Lihaksikkuudessa myös sopusuhtaisuus on tärkeää. Usein varsinkin miehet vetävät tässä överit

- Koko elämä fitnessiä. Mitä tekee ihminen, joka vain treenaa päivät pitkät. Tiedän monta tapausta, jotka eivät käy edes töissä vaan elävät jotain ihmeellisessä maailmassa, jossa fitness on koko elämän tarkoitus

- Ei aerobista liikuntaa. Koska se kuluttaa! Lihakset, lihakset, lihakset, lihakset.

Kyllä terveelliset elämäntavat ovat tärkeät, eikä fitnessissä ole mitään pahaa, mutta terveellisyyttä on myös se, että osaa löysäillä sopivasti ja antaa elimistön välillä levätä.

• TheOtus

Miten tuon sanan fitness-nyt ottaa. Eikö fit tarkoita että on fyysisesti hyvässä kunnossa? Positiivisena sanana tuo fitness tarkoittaisi omalla kohdallani naista joka ehkä käy salilla säännöllisesti ja lenkkeilee, on vartaloltaan kohtuullisen kiinteä, muttei vie hommaa siihen asti että lihasten erottuvuus olisi selkeä. Itse miellän selvästi erottuvien, pulleiden lihasten tavoittelun paremminkin kehonrakentamiseksi. Kaipa fitnesskin on kehonrakentamista, mutta kehonrakentaminen ei ole enää fitnessiä.

• fit vai fat

Tuo fitness-käsite on tosiaan melko laaja-alainen. Pohjimmiltaan se tarkoittaa terveellisiä elintapoja, johon kuuluvat riittävä monipuolinen liikunta, säännöllinen terveellinen ruokailu ja terveet elämäntavat. Tuo tv:ssä nähtävä ns. ammatti-fitness -urheilu on vain pintaraapaisu. Moni saattaa kuvitella, että kaikki fitness-beibet ovat jotain kroppa öljyttynä kulkevia viimeisen päälle kiristettyjä lihaskimppuja aivan tavallisena arkipäivänä. Nuo kisat ovat vain oma hetkensä, ja niissä näytetään tietynlaiselta. Moni saattaa yllättyä siitä, että vaatteet päällä fitness-harrastajat näyttävät aivan normaalinkokoisilta ja -näköisiltä.

• Perinteinenurheilija

Niin, mä koen itse fitnesharrastajan just sellaseksi joka kannattaa terveellisiä elämäntapoja: oikea ruokavalio ja liikuntaa. Nää fitneskisaajat taas... niin kun monista näiden kisaajien blogeista voi päätellä (esim. http://lindamanuella.fitfashion.fi/) niin terveellisyydestä ei oo tietoakaan. Just tupakkaa ja jotain ruuankorvikkeita. http://www.5thvillage.me/p/540479043412582447_46512455/ "joo ja itseasiassa varmaan 90% kisaajista polttaa dietillä koska se vie ruokahalua ;)" - Linda Manuella joka siis reenaa tällä hetkellä johonkin kisoihin ja on tuossa kuvassa tupakka kädessä. Että niin! :D Ja jos yhtään on fitnespiireissä pyöriny niin tietää kyllä kenestä tossa fitneshäiriö tekstissä puhutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6624
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4502
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3178
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3007
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1369
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1293
    Aihe