Olisi maanantaina kyseinen testi ja kovasta harjoittelusta huolimatta olen melko varma etten tuota pysty suorittamaan määrätyssä ajassa. Muutamaa juttua voisin vielä kokeilla mutta en ole varma, että saako niitä käyttää, joten kertokaahan joku joka on testin suorittanut tai muuten vaan varmasti tietää.
1. Saako ensimmäiset 25m metriä uida rintauintia vai pitääkö "kroolata"? Lähinnä sen takia tätä kysyn, kun ei hengästytä tuo rintauinti niin paljon kuin vapaa uinti. jolloin sukelluksiin lähteminen helpottuu.
2. 10 metrin pituussukellukseen lähdettäessä saako ponnistaa seinästä vauhtia?
3. Muita vinkkejä?
Uinninvalvojan testiuinti
3
369
Vastaukset
- Nuken pelastaja
Se ensimmäinen 25 on uitava pelastusuintia eli pään on oltava pinnalla ja katse eteenpäin. Sekä rintauinti että "räkä"krooli käy.
Ei ole pakko, mutta saisit valtavan edun liukumiseen kun otat vauhdin reunasta.
Mikälit teet testin syvään veteen > 3m harjoittele sukeltamista etukäteen. Silloin vähennät paineentuntua korvissa testiä tehdessä, eikä itse sukellukset pelota niin paljoa.
Harjoittele ja harrasta untia säännöllisesti.- BUMMILLA BUMMI
Mitä turhaan teet uintitestejä mee BUMMILLA BUMMI
- pohjakosketuslasku
Tee testiuinti 5metriin ,niin hommia riittää paremmin.Vaikein kohta tullessasi syvään päähän ja alat poimimaan pohjasta renkaita(2kpl) ja lopuksi nukke.Tässä kohtaa testiä olet hapoilla ja pohjaan meneminen mutkistuu.Sinun on yritettävä mennä pohjaan heti tultuasi pinnalle,muuten aikaa kuluu liikaa.Lopuksi nuken veto tuotuasi sen pintaan(50m.).Tsemiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829