Kuuntele "Brysselin kone" 25.9 Areenasta, siinä professori E. Pihkala ihmettelee kuinka kukaan "perussuomalaisista" opiskelijoista ei ole tehnyt kantelua EU:hun pakkoruotsin aiheuttamasta epätasa-arvoisesta kohtelusta. Pihkala kertoo että ruotsin kielen taitoa ei vaadita esitettäväksi yliopistoissa eikä ammatillisissa oppilaitoksissa mikäli opiskelija on suorittanut peruskoulun ulkomailla, on maahanmuuttaja tai hänen jälkeläisensä tai riikinruotsalainen. Espanjalaisen hoitajan ei siis tarvitse osata ruotsia mutta suomalaisen hoitajan pitää suorittaa tästä arvosana saadakseen toimia hoitajana. Eikö tämä jos mikä ole syrjintää suomea äidinkielenä puhuvaa enemmistöä kohtaan? Voisiko joku valaista mihin tämä epäkohta perustuu?
Suomalaiset syrjivät itse itseään
pakki55
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653