Älkää tilatko hinta 4,90 "aloituspakkaus" todellisuudessa 2kk pakkaus 129e
palautusoikeus ei mene koskaan ajallaan tai muuten vaadituissa ehdoissa.
Itse haksahdin kyseiseen tuotteeseen enkä ole ainoa. laittaakaa lisää kokemuksia
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11507444#comment-63758045
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11697511#comment-63758132
Ei glucomannan.fi/com
53
1647
Vastaukset
- Mamitso
Menin tohon samaan halpaan! "Toimitusehdoissa" sähköpostiosoite yllättävästi väärin monessakin kohtaa, ilmeisesti PL-osoite oli vahingossa unohtunut "sopimukseen", palautin tuotteen PL-osoitteeseen, koska "yrityksen" katuosoitetta eikä puh.n:oa löytynyt mistään, että olisi voinut tarkistaa sähköpostiosoitteen. Pistin peruutuksen sen virheellisen sähköpostin lisäksi postin mukana PL-osoitteeseen, eli otin varman päälle ja tein peruutukseni 2:en kertaan määräajassa, paketti tuli kuitenkin!!!!
Kokeile 30 vrk ainoastaan postimaksun (4,90€) hinnalla, mutta näytepakkauskin olisi pitänyt palauttaa avaamattomana 14 vrk:n sisällä! Eli miten k.o. tuotetta olisi voinut kokeilla avaamattomasta pakkauksesta????????!!!!
Pisteenä i:n päälle tuote valmistettu Suomessa ja paketti tulee Kanadasta!!!!!
MIELESTÄNI POLIISIASIA!!!!! Ottakaa kantaa ja yhteyttä poliisiin, niin ainakin itse aion tehdä! - ei rahaa huijareille
Kerroitteko missään kohdassa henkilötunnustanne tilausta tehdessänne? Jos ette niin älkää maksako, ei voi mennä perintään eikä ulosottoon.
- V---ttaa oma tyhmyys
Kyseinen firma erittäin tuttu tapaus,kun soitin kuluttaja-asianeuvojalle! ÄLKÄÄ IHMISET TILATKO MITÄÄN;EI SIIS MITÄÄN noilta sähköpostiin tulevilta mainostajilta! Täysiä huijareita kaikki ja jos vaan erehdyt luulemaan jotain saavasi ilmaiseksi,on se ihan kusetusta!
Itse erehdyin myös tilaamaan edullisen aloituspakkauksen ja käytinkin kalkkitabletteja/kuitutabletteja muka ja eihän niistä hyötyä ole! En lunastanut seuraavaa erää,mutta postilaatikosta kolahti melko pian karhulaskua ja en tietenkään maksanut ilmasta niin kohta tuli perintätoimistolta laskua! Olin yhteydessä kuluttajaneuvojaan ja myös Euroopan kuluttajaneuvojaan,mutta sopimus sitoo minut maksamaan,vaikken ole lunastanut postista pakettia! Eli minun maksettava ilmasta 135 euroa! Aivan käsittämätöntä hommaa!
No hankin lääkäriltä todistuksen,että kuitukapselit aiheuttavat iho- jaa vatsaoireita enkä voi niitä käyttää.Tämä riittää perusteeksi minulle irtisanoa kestotilaus,näin kuluttaja-asiamies minua neuvoi! Katsotaanpas,miten kauaa nyt pitää kyseisen petkutusfirman kanssa jankata! - unohtanut tollo
Myös minä haksahdin tuon näytepakkauksen tilaamiseen. Posti toi paketin aikanaan - maksoin laskun ja unohdin koko jutun, koska näytepakkauksen mukana ei tullut minkäänlaista kirjettä peruuttamisesta tai mistään ehdoista.
Järkytykseni oli suuri, kun sain melkein 130 euron laskun ja kolme pussia kapseleita. Palautin paketin takaisin kirjeen saattelemana. Muutaman päivän päästä samainen paketti tuli minulle takaisin. Mukana oli kirje jossa kerrottin, että olin hyväksynyt toimitusehdot, koska en ollut peruuttanut tilausta. En ollutkaan. Enhän minä muistanut monen viikon jälkeen, että minkälaiset ne ehdot olivat. Luulin vain, että kun maksan laskun (4,90) niin se riittää ja asia on ok enkä ollut liittynyt määräaikaiseksi tilaajaksi.
Monet sähköpostit kirjoittelin annettuun osoitteeseen ja vastausta ei tullut vaikka kuinka anelin. Lopulta laitoin viestin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ei mennyt montaa tuntia, kun vastaukset kysymyksiini tulivat. Tosin aina vedottiin niihin ehtoihin ja että olin ne hyväksynyt.
Niinpä maksoin laskun (n. 130 euroa) ja sain tiedon, että tulisi vielä toinen saman suuruinen lasku ennenkuin pystyisin eroamaan.
Tietenkin tämä oli omaa hölmöyttäni, koska en muistanut perua tilausta, mutta en todellakaan muistanut niitä ehtoja enää monen viikon jälkeen. Kysyinkin monta kertaa miksi ne ehdot eivät tulleet näytepakkauksen mukana ikäänkuin muistutuksena mitä piti tehdä. Siihen kysymykseen en saanut koskaan vastausta. Huvittavinta tässä on se, että laihduin yli 20 kg leikkauksen jälkeen, koska en pystynyt syömään tavallista ruokaa ruokatorvessani olevan vian takia. Ei kelvannnut peruuttamisen syyksi, vaikka lääkärin todistuksenkin olisin lähettänyt.
Tuli kalliiksi yksi unohdus !!!!!!!!!!- vuke2
joo mulle kävi aivan kuin sulle.tuli kolme pussia pillereitä ja yli 120 ekua lasku,palautin saatekirjeen mukana.pillerit tulivat laskun kaa takas ja päällä luki ei palautusoikeutta. ja vielä on tulossa samanlainen.ei kuulemma oo enää peruutusoikeutta ei muuta ku maksa. miten jaksaa syödä sellasen määrän kaapseleita luulis laihtuvan ku ei oo enää varaa ostaakaan muuta ruokaa...
- Kokemuksesta oppinut
Myös minä tilasin näytepakkauksen sähköpostiini tulleen mainoksen innoittamana :( ...kun olin jo lähettänyt tilauksen, huomasin vasta tutkia tarkemmin tilaajaehdot ja panin perään, että haluan vain näytepakkauksen! No sain miltei välittömästi ohjeen, että kun tilaukseni tulee ja maksan näytepakkauksen hinnan, minun tulee lähettää uusi peruutus ja tilausnumeroni. Tein työtä käskettyä ja eivät ole enää häirinneet; onneksi. Nappuloista ei ole ollut mitään hyötyä! Toimin heidän kanssaan vain ja ainoastaan sähköpostin kautta.
Nyt paistoi risukasaankin, mutta on niitä huonompiakin kokemuksia ollut, joten suhtaudun tällasiin hyvin kriittisesti. - marianna41
Glucomannanista!
Ei koskaan kannata tilata mitään tuotetta,jos esim näytepakkauksen yhteydessä ei ole selkeästi myyjän yhteystietoja.Tämän tuotteen kauppaajalla ei ollut minkäänlaista selkeää yhteyshenkilöä,saatikka firman nimeä ja puhelinnroa.Näytepakkauksen mukana tulleessa mainoslehtisessä ja laskussa oli pienellä glucomannan.fi.En minäkään oivaltanut,että sen taakse olisi pitänyt kurkistaa.Nyt joudun maksamaan 249,20£.Kuluttajaneuvojakaan ei pystynyt auttamaan tässä asiassa.Vielä sekin,etteivät kyseiset kapselit minulle sovi.Rehellinen myyjä olisi hyväksynyt sellaisen tuotteen palautuksen.Itse asiassa suomalaiseksi tuotteeksi mainitut kapselit ovt Kanadasta ja paketti lähetetty Virosta.Siis mahdoton reitti selvitettäväksi.Laitoin kiitoksen" joululahjasta".Sain tänään pitkän kirjeen ja OHJEEN,miten olisi pitänyt toimia.Valittelivat,että joutuivat lähettämään palauttamani paketin firman piikkiin.Oli myös erttely saamistani lahjoista.Muovirasia 9,90€,näytepakkaus 49,90€ ja lopuksi uhkaus perintätoimilla.Ihmeellistä,ettei tällaiseen huijausmyyntiin pysty kukaan puuttumaan.- Kusetettu iskee
Hei marianna! Hae lääkärintodistus,etteivät kapselit sinulle sovi! Kerro,että aiheuttavata vatsavaivoja ja ihottumaa.Lähetä lääkärintodistus (ota siitä kopio itsellesi) Suomen toimistolle ja muista ilmoittaa perintätoimistolle,jos he ovat jo sinua muistaneet,että olet lähettänyt lääkärintodistuksen.Noin minä tein ja pääsin firmasta eroon!
Aivan käsittämätöntä touhua,ettei noita kusetusfirmoja saada kuriin! ÄLKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET ENÄÄÄ TILATKO NETIN KAUTTA MITÄÄN LAIHDUTUS YM MUITA JUTTUJA! - pettynyt kokeilija
Glucomannasta myös!! Älkää menkö halpaan, pakkomyyntiä koko firma! Minä hölmö menin lankaan. Tilasin ja kokeilin vatsani ei kestänyt, joten lopetin niiden syönnin.Enkä saanut yhteyttä kyseiseen firmaan, tehty tosi vaikeaksi muu paitsi tilaukset.Postilaatikosta tuli lisää ja 145e lasku, palautin ne niin että kirjoitin kuoreen palautus.Jonkin ajan kuluttua ne tuli takaisin ja luki ei palautuksia oteta vastaan, että olisi pitänyt koepakkaus heti palauttaa 14vrk sisällä...(ai mihin) ei osoitetta!
Palautin uudelleen ja kirj. lapun ettei sovi minulle...sen jälkeen pillereitä ei enää tullut vaan perinnästä lasku 150,60!!
Löysin sähköpost.os laskusta ja laitoin heille viestiä etten voi käyttää kyseisiä kapseleita joten en maksa tyhjästä.Vastaus oli että olen sitoutunut 6kk maksamaan, joten toinen samanl. lasku vielä tulossa! Laitoin vielä uuden viestin ja melkein anelin että olen saamassa lopputilin eikä ole tuom. rahoja maksaa tyhjästä.Ei auttanut, voivat kuulemma jakaa summan useimpaan erään.
Eikö tälle pakkomyynti firmalle oikeasti voi mitään!!?? Luulisi ettei heidän kannattaisi pakkottaa tyytymättömiä asiakkaitaan ostamaan, koska mainehan siinä menee. Toivottavasti tekin jotka olette olleet tyytyväisiä, lopetatte kaikesta huolimatta ja keksitte jonkin rehellisemmän firman mistä saatte kyseisiä kapseleita.tai keksitte jotain muuta =(
- tarja1
Kamalaa kusetusta koko firma eestiläinen,useita tutkintapyyntöjäja muita poliisilla ja kuluttajansuoja asiamiehillä,VAROKAA HUIJARIFIRMAA
- diplomiliikkuja
Mitään järkeä tilata tuommosia huijausjuttuja. Ei muuta kuin lenkille.
- poutapilvi50
Juu, mulla sama juttu. Puolen vuoden glukomannat on kaapissa avaamattomana. Jos joku haluaa ostaa ne minulta alehintaan, laittakaa viestiä sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Myynnissä on kaksi avaamatonta kolmen kuukauden pakkausta. Kolmen kuukauden pakkaus maksoi 119,70 e, saat minulta 60 eurolla 3 kk.
- Assaronify
Sama kokemus minulla, mutta en ajatellut luovuttaa, sillä tässä on kyseessä harhaanjohtava markkinointi. Määräaikaisen tilauksen pitää pystyä peruuttamaan, vaikka on hyväksynyt puolen vuoden toimituksen. On huonon kauppatavan vastaista markkinoida tuoteta tuolla tavalla.
Tilasin omani puhelimen kautta ja älypuhelimessa on erilainen näkymä kuin netissä. Kävin tämän tarkistamassa vasta jälkikäteen. Toimittaja on nyt muuttanut sivun ulkoasua ja laittanut tilausehdot näkyviin. Vielä viikko sitten kotisivu näytti aivan erilaiselta.
Olen ollut yhteydessä kuluttajavirastoon ja kuulin samat jutut kuin moni muu. Tietenkin he ovat oikeassa, mutta KULUTTAJAT ON hyvässä uskossa luulleet hyväksyvänsä normaalit toimitusehdot: palautusoikeus ym. Sitten vielä. Saattaapi unohtua tuon määräaikaistilauksen peruutus. Voi olla myös että alaikäinen on tilannut tuotteen ja vanhemmat maksaneet kuukauden näyte-erän.
Sitten yllätyksenä tuleekin puolen vuoden kapselit.
Nyt kannattaa laittaa viestiä eteenpäin mahdollisemman moneen paikkaan. Esim. Kuningaskuluttajan sivuille voi laittaa viestiä. Olen itse laittanut tuotteesta sinne tietoa. Facebook on myös hyvä kanava. Siis mahdollisimman moneen paikkaan, niin muutkin saavat tästä tietoa.
EI SAA MISSÄÄN NIMESSÄ luovuttaa. Jos hyväksymme tällaisen kauppatavan, on siitä haittaa jatkossa niin ostajille kuin myyjillekin. Meillä on oikeus peruuttaa ostos jota emme halua. Jos tarpeeksi moni meistä valittaa asiasta, niin saadaan tilanne korjattua. - hönäytetty
Mikähän on osoite Tallinnaan, millä voi palauttaa "jatkopillerit" aukaisematta
pakettia. Voisiko joku auttaa, olisin tosi kiitollinen. Maksoin näytepakkauksen
mutta kun pöllö en löydä mistään pankkisiirtoa, jos se osoite olisi siinä ollut. - LANKAAN MENIÄ
Itse meni kanssa tohon halpaa.. Tilataha et voi noita tuotteita,jos et laita henkilötunnusta siihen... Mä koitin perua seuraavia paketteja ja silti ne vaan tuli,vaikka sähköpostia heille laiton ja vastasivat siihen,että perumista ei voi enää tehdä,kun paketti on auki. Miten voit kokeilla tuotetta jos sitä ei saisi avata? Mulla meni sitten johonkiin perintää tämä kyseiset tuotee ja soitin sinne ja sovin,että saisin maksaa erissä avonaiset maksu ja se sepi vallan hyvin asjakas palvelussa vastaavalle ihmiselle ja hänen piti nuo kyseiset sovitut erämaksu laitaa mulle postissa ja vieläkään niitä ei ole saapunu ja tästä on jo reilu kuukausi aikaa,kun sinne soitin ja nyt en löydä mistää numeroa johon soittaisin ja kysyisin missä laskut viipyvät... ÄLKÄÄ TILATKO TUOLTA MITÄÄ!!!
- Huijarit kuriin
Tuo glucomannaani on täysin humpuukia. Näyttää myös siltä että heidän perintätoimisto on kyseenalainen: Trust perintä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
- Sappi kiehuu
Huijarit kuriin kirjoitti:
Tuo glucomannaani on täysin humpuukia. Näyttää myös siltä että heidän perintätoimisto on kyseenalainen: Trust perintä. Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Surkeinta asiakaspalvelua ikinä, tai siis palvelun puutetta. Joku sentään on saanut vastauksen, minä en koskaan, vaikka kirjoitin monta sähköpostia ja kahdesta eri osoitteesta siltä varalta, että on mennyt roskaposteihin. En tiedä onko tuote mitenkään erilainen (huonompi) kuin vastaavat, kyllähän se vähän vatsaa täyttää, mutta se sapettaa, että minkäänlaista vastausta ei ole tullut. Normaali firma vastaisi edes jotain, selittäisi ystävällisesti että nämä ovat sopimusehdot ja että peruutus tuli liian myöhään tms, mutta ei. Varmuuden vuoksi kirjoitin myös englanniksi, mutta jos sivut ovat suomeksi, täytyyhän myös asiakaspalvelun olla.
Eipä taida olla paljon keinoja saada tällaiset virmat pois markkinoilta. Jos sivut ois tehty kökkösuomeksi, moni varmasti hoksaisi, ettei kannata tilata, mutta kieliasu on moitteeton ja muutenkin vaikuttaa normaalilta.
- blondi-69
jee, mieki menin lankaan ja tilasin clucomannan kapselit, unohdin jo koko asian ku kapselit tuli ja olisin voinu ne lähettää takasin ennen kahta viikkoa niitten tulosta ja perua koko tilauksen mut enpä saanukkaan joten lasku noin 120€ ja viisi 180 kpl pussia jäi mulle syötäväks, haluisko joku ostaa pienellä rahalla noita, pussit on avaamattomia ?
- tiiulilii
Hei,
Olisin kiinnostunut ostamaan. Voit laittaa viestiä t.karttunen "at" netti.fi.
T. Tiina
- narahtanut
Täällä myös. Eli tilasin näytepakkauksen ja maksoin sen. Kohta luukusta putkahti iso satsi ja 120e lasku. Laitoin sähköpostia etten halua näitä enkä ole avannut. Ei vastausta. Onko siis mitään tehtävissä? Ei todellakaan ole tuollaista laskua varaa maksaa.
- blondi-69
ei niitä pysty palauttaa jos et ole perunu ostosta kahdessa viikossa ku pillerit tuli sulle poliisiki on tietonen näistä kauppiaista ja eivät mahda kuulema mitään ja kuluttaja myös tokas mulle et kannattaa lukea kaikki teksti tollasista myynneistä joten ei auttanu ku maksaa kiltisti lasku vaan jatkossa mietin kyllä useemman kerran ennen kuin tollasiin retkahdan.
- Kiukkuinen
Täytyykö olla maksullinen lääkärinlausunto oireista että kelpaa noille?
- sessi
Mutta mihin osoitteeseen lähettää lääkärintodistuksen? Minä peruin tuotteen ajoissa. Mutta olen vanhempi ihminen ja käyttänyt tosi vähän tietokonetta. Minulla tuli kirjoitusvirhe. C muuttui K;ksi. Sähköposti ei mennyt perille. Lähetin sähköpostin, jossa peruminen tehdään, mutta se ei kuulemma mitään auta. Luulin jo pääseväni eroon noista pillereistä. Taas tuli kolme pussia lisää. Kyllä niin ottaa päähän. Ei ikinä enää...
- Miten sen nyt ottaa
Itse tilasin tuollaisen näytepakkauksen ja mulla kyllä tuo peruutus onnistuiihan moitteetomasti. Mutta itse tuote on kyllä aivan syvältä ei liukene ainakaan veteen.
- Timmu
Tilasin myös kyseisen tuotteen www.glucomannan.fi sivustolta hintaan 4,90e. Lautoin juuri peruutuksen etten halua tilausta jatkaa. Mun käsittääkseni tuota avattua pakettia ei tarvitse maksaa koska sen hintana on tuo 4,90. Tuote muuten on aivan huippu. Täyttää mahaa ja ateriat puolittuivat. Näillä laihtuu! :) Tulevaisuudessa aion tilata saman tuotteen(vain eri valmistaja) iherb.com:ista. Siellä 180 kpl purkki vajaa 7e ja postarit 5e. Ystäväni ovat sieltä tilanneet ja tuotteet tuluvat kolmessa päivässä. Jos haluaa tilata useamman kuin kaksi purkkia niin silloin mwnee tullimaksu. Mutta kaksi purkkia tulee 5 eurolla :)
- gluco
Täällä olisi kans myytävänä Glucomannan kapseleita. Olen jo niin laiha, etten uskalla enää tuollaisia syödä ja uteliaisuuttani tilasin. Halvalla myyn, päiväyksiäkin pusseissa on vielä pitkälle ensi vuoteen. :) jos kiinnostuit, ota yhteyttä: meri00 (ät) suomi24.fi
- riitautin
Nostakaa huijaussyyte kuluttajavirastoon harhaanjohtavasta markkinoinnista.
- Narahtanut
Ei kuulemma kannata sanoi kun soitin kuluttajasuojaan. Viimeisessä mailissa ehdottivat maksusuunnitelmaa mutta kun kysyin millaista niin eivät ole vastanneet.
- ei koskaan enää
Samoin, Jutan ohjelman innoittamana, tilasin paketin; noin 124e toinen paketti ja sitten myöhemmin tuli ilmoitus, että paketti postissa.
ihmettelin, mistä?
Ruskea peketti, jossa ei lähettäjää. Otin sen ja tsalaa taas kuitupusseja, ei palutusoikeutta.
halpis paketin jälkeen täytyy heti ilmoittaa ettei halua...joskos onnistuu sittenkään...palautin tuon mutta sain sitten laskun, joko maksan laskun ilman tuotteita tai tuotteiden kanssa.
Sitten olin taas sinne yhteydessä koska tuotteet ei sovi minulle, allergia! En tiennyt sitä ennen 14 pv.... ei.Paketti tuli ja päällä leima ei palautusoikeutta! Taas ruskea paketti ilman lähettäjän tietoja. Nyt on pusseja toisille jakaa ja lysti maskoi 250 e ja 4,90.
ps. en ole laihtunut - myös huijauksen uhri
Se firma on ilmeisesti jossain Tallinnassa.Huijareita ovat siellä.Yritän löytää osoitteen..
- myös huijauksen uhri
X001 Mustamäe Kandekeskus Söpruse pst 209/211, 13419 Tallinn, Estonia on osoite ainakin laskussa.Ei ne peruumiset onnistu, minäkin peruin heti 4,90 maksettuani ja vastasivat etten ollut perunut ajoissa.Lähetin paketin takaisin ylläolevaan osoitteeseen ja tuli uhkausten kanssa takaisin ja ettei saa palauttaa luki paketin päällä.Eli 4,90 124,20 124,20 =254,10 tulee huijatuksi, laskunsaaja on Xellim Ltd. / Trust-Laskutuspalvelu FI96 1078 3000 2512 97.Viimeinen laskuni on maksamatta ,en tiedä ,mihin ottaisi yhteyttä?Mitä nuo pillerit sisältäneekään,glucomannan lukee pusseissa.Nyt niitä on minulla 7pussia .Haluaako joku,voin lajoittaa?
- glucomannan varokaa
Jakoon vaan facebookissa!
- pipsakka52
Olen myöskin joutunut tämän huijauksen uhriksi ja olisin sitä mieltä, että tämä asia pitää viedä poliisille ja minä en ainakaan maksa noita laskuja, palautin tuotteet ja sain vain taas uuden laskun ja olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta nosti kädet pystyyn voimattomana. Olisiko mahdollista, että MOT- ohjelma alkaisi tutkia asiaa, kapseleiden hinta on ylimitoitettu ja tuota sopimusasiakirjaa ei ollut näkyvillä silloin, kun tein sen näytepakettitilauksen ja sanosin , että on kyse virheellisestä markkinoinnista, minä ainakin vetoan siihen ja aion jatkaa taistelua
- hyvä idea
Laitoin juttuvinkin aiheesta Mot ohejlmaan.
- HÖLMÖläski
Idiootti olin minäkin, pusseja kaappi täynnä.
- Eienääläskijess!
Voi teitä TYHMIÄ läskejä raukkoja!!
Lukekaa ne helvetin tilausehdot ennen ku tilaatte jotain netistä!
"Mitään sellaista kuin ilmaista lounasta ei ole olemassa"
Miten vaikeeta se on lukea pari riviä?? Itse luin, ostin, JA LAIHDUIN!
Hankkikaa apua älyongelmiinne! - Riitauttakaa asia!
Hei. Laittakaahan kaikki huijatuiksi itsensä kokevat tämä asia vireille kuluttajariitalautakuntaan, niin saamme valitukselle enemmän painoarvoa. Itse olen jo valituksen omalta osaltani tehnyt tällaisilla perusteilla:
1. Tuotteessa on virhe (aiheuttaa pahoinvointia)
2. Mainonta on harhaanjohtavaa. Superkuitu.info sivujen kautta tilattaessa ei esitetä sellaisia tilausehtoja, joista käy ilmi sitoutuminen jatkotilaukseen (ellei osaa klikata erillistä tekstimuotoista linkkiä, joka omassa selaimessani ei edes erotu muusta tekstistä)
3. En ole saanut tilausvahvistusta (väittävät, että olen kirjoittanut sähköpostiyhteystietoni virheellisesti). Itse olen sitä mieltä, että on yrittäjän vastuulla rakentaa tilauskaavake niin, että esimerkiksi kahdennetulla kirjauksella varmennetaan tärkeät tiedot. - Tinttioo
Täällä kan lankaan menijä, just maksoin vähistä rahoista viimesen laskun. Enkä voi noita syödä, vatsa ihan sekaisin. Täältä saa kanssa pilipalihintaan jos haluaa kokeilla.
- Tinttioo
Täällä kans lankaan menijä, just maksoin vähistä rahoista viimesen laskun. Prkl!!!! Enkä voi noita syödä, vatsa ihan sekaisin. Täältä saa kanssa pilipalihintaan jos haluaa kokeilla.
- Tinttioo
Täällä kans lankaan menijä, just maksoin vähistä rahoista viimesen laskun. Prkl!!!! Enkä voi noita syödä, vatsa ihan sekaisin. Täältä saa kanssa pilipalihintaan jos haluaa kokeilla.
- titi66
Kaikki vaan tilaamaan ja heti tuotteen saatua palautus reklamaation kera. Eiköhän toiminta pian lopu.
- Siemen
Itse hairahduin tilaamaan kyseisen tuotteen, näytepakkauksen hintaan 4,90, ja kauhukseni luin vasta sen jälkeen näitä kokemuksia kyseisestä toimittajasta.
Olin ymmärtänyt että pakkauksen saatuani mulla on 14 vrk:tta aikaa peruuttaa jatkotilaukset. Laitoin sähköpostin heidän antamaan osoitteeseen josta tuli samantien vastaus että ovat saaneet postini onnistuneesti ja käsittelevät sen 3-5 vrk:n kuluessa. Ja heti seuraavana päivänä viesti että kiitos mielenkiinnostani heidän tuotettaan kohtaan ja jatkotilaukset ovat pyynnöstäni peruttu. - Katinka13
Olen myös tilannut sp:n tulleen viestin kautta ko.tuotetta, maksoin kulut, kokeilin kahtena päivänä ja vatsani meni tukkoon. Eihän sen niin pitäisi toimia, luulisin että vain väliaikaisesti tekee täyteyden tunteen, ettei ruokaa mahtuis kerralla liikaa. Peruin tilauksen kahden viikon sisällä sähköpostilla, koska puh.no:a ei mistään löytynyt. Siitä huolimatta pakkauksia kolahti postiluukusta. Palautin kaikki ja jouduin maksamaan postikulut, koska asiakaspalautus ei toiminut Itellan kautta ilmaiseksi. Reklamaatiot laitoin palautusten mukaan. Silti perjantaina tuli ensimmäinen muistutuslasku. Laitoin nyt reklamaatiota myös Trust-laskutuspalvelulle, että saas nähdä mitä seuraavaksi. Kun kaivelin laskutuspalvelun sähköpostiosoitetta, löysin kuluttaja-asiamiehen valituksen ko. asiasta, että vielä toivoa on ettei tarvis vielä maksaa 240 euroakin.
- Ei glukomannanille
Lisää vain jakoon tätä että tuollainen huijarifirma ei myy enää mitään!
- toukokuu 3
Salainen firma vain lokero-osoite , se osoittaa jo epärehellisestä toiminnasta, EI PUHELINNUMEROA ! Aina kaiken saa peruutettua, aivan HÄVITÖNTÄ ,jos ei lue ehtoja kun ei ikinä voi uskoa, että myydään väkisin 250e hintaisen tuotteen, täytyisi hinta EDES mainita , mihin sitoutuu !!!!! Laatikoissa ei edes lähettäjää , eikö sekin kerro huijarifirmasta ! Minulla Marevan hoito ja en saa käyttää edes luontaistuotteita ja tilasinkin tyttärelle joka ei huolinut ja vanhana ihmisenä en lukenut ehtoja ,koska en ikinä olisi uskonut , että minulle myydään väkisin 250 e tuote , olisin voinut 40 e maksaa , kun en lukenut "ehtoja" , mutta kun siitä saa maksaa 250 e , uskomatonta, tekisi mieli matkustaa Tallinnaan , mutta kun ne pirut salaa osoitteensakin !!
- Onnellinen 69
Hei!
Haluan rohkaista teitä/meitä halpaan hintaan hurahtaneita hupsuja.
Tilasin myös itse keväällä Glucoman tuotetta edulliseen hintaan. Peruin kaupan kun toinen paketti tuli hintaan 124e. Palautin paketin joka tuli bumerangina takaisin hinta nyt 135 e. Otin tuolloin yhteyttä kuluttaja asiamieheen, joka olikin yhteydessä kyseiseen firmaan. Sanoivat tuolloin siis toukokuussa että puolen vuodenkokeilujakso tulee maksaa ja että paketti olisikin nyt viimeinen( siis2 x 3 pss).
No kuinkas ollakaan nyt paripäivää sitten laatikostani tuli taas ko. paketti- hinta 124 e. Laitoin heti sähköpostia heille. Samalla postitin paketin kirjeenä hintaan noin 11 e jotta varmasti menee perille. Mukaan laitoin kirjeen jossa kiellän laittamasta enää tuotteita. Laitoin vielä eilen firmalle sähköpostia ja kerroin paketin lähetyksestä , lisäsin myös sen ettei asiakaspalvelussa tuotteiden pakkomyynnillä asiakkaita kohdella oikein.....Tänään tuli vastaus: Pyytelivät anteeksi ja hyväksyivät asiakas suhteeni purun. Olivat pahoillaan "virheestä". Älkää antako periksi. Toivotan onnellista lopputulosta myös teille kaikille muillekin. Kertokaa kokemuksianne miten onnistuitte!! - Eukko57
Onnellinen 69 kirjoitti:
Hei!
Haluan rohkaista teitä/meitä halpaan hintaan hurahtaneita hupsuja.
Tilasin myös itse keväällä Glucoman tuotetta edulliseen hintaan. Peruin kaupan kun toinen paketti tuli hintaan 124e. Palautin paketin joka tuli bumerangina takaisin hinta nyt 135 e. Otin tuolloin yhteyttä kuluttaja asiamieheen, joka olikin yhteydessä kyseiseen firmaan. Sanoivat tuolloin siis toukokuussa että puolen vuodenkokeilujakso tulee maksaa ja että paketti olisikin nyt viimeinen( siis2 x 3 pss).
No kuinkas ollakaan nyt paripäivää sitten laatikostani tuli taas ko. paketti- hinta 124 e. Laitoin heti sähköpostia heille. Samalla postitin paketin kirjeenä hintaan noin 11 e jotta varmasti menee perille. Mukaan laitoin kirjeen jossa kiellän laittamasta enää tuotteita. Laitoin vielä eilen firmalle sähköpostia ja kerroin paketin lähetyksestä , lisäsin myös sen ettei asiakaspalvelussa tuotteiden pakkomyynnillä asiakkaita kohdella oikein.....Tänään tuli vastaus: Pyytelivät anteeksi ja hyväksyivät asiakas suhteeni purun. Olivat pahoillaan "virheestä". Älkää antako periksi. Toivotan onnellista lopputulosta myös teille kaikille muillekin. Kertokaa kokemuksianne miten onnistuitte!!Tilasin eilen tarjous Glugomannanin jotain 4 egee ja tänään lähetin viestin info.glugomannan.fi etten halua määräaikaistilausta, vaan vain tuon näytteen ja noin tunnin päästä sain sähköpostiini vastauksen, että tilaukseni on peruttu ja vain tuo näytelähetys tulee, eli näyttää toimivan hyvin. Jos kuitenkin tulee lisää kalliilla hinnalla niin ilmoittelen.
Eli kannattaa kokeilla!
- Mökömake kirjautumatta
Miksi te ketkä saatte perintätoimistosta laskun ilmoita perintään että perintä on aiheeton. Kaikkien perintätoimien tulee päättyä siihen ja sen jälkeen tällä huijarifirmalla on ainoastaan mahdollisuus haastaa teidät oikeuteen jos haluavat rahaa. Ei kannata uskoa pelottelua, eivät haasta oikeuteen kun tietävät häviävänsä.
- Hölmö minä
Tilasin myös 4,90 lähetyksen, ja kävi kuin monelle muulle, unohdin peruuttaa ja tuli uusi 3 pussin paketti. Siinä vaihees laitoin s-postin (27.8.14), että mulle ei saa enää lähettää tuotetta. He muistuttivat etten ole perunut ja ehdotti maksujärjest. (3 erää) 124,60 e laskuun. Peruutukseeni siinä yht. vastasivat, et" kiitos viestistäsi, lähetäpä vielä asiakasnumerosi".
Olin helpottunut, kunnes.... viime viikolla kolahti uusi 3-pussin paketti, ja lasku 124,60
s-postitin, että oon perunut jäsenyyteni 27.8 ja ootte hyväksyneet sen, ja otan yht kuluttajasuojaan, ellei tämä lopu. Vastaus oli "odotamme kuluttasuojan yhteydenottoa, sillä jos ette ole ajoissa ehtineet perua näytepakk. jälkeistä jatkoa, se sitouttaa 2 !! jatkolähetykseen (=6 pussia yhteensä), automaattisesti ja kun tarkistin nettisivultaan, niin siellä lukee, valitettavasti. Pakettien mukana sen sijaan ei ole mitään tilausehtoja selvitetty.
Itse otan yhteyttä kul.suojaan ja palautan viimeisen paketin, kera kopioidun s-postiperuutukseni (27.8). Katsotaan, mitä tapahtuu... En aio maksaa viimeistä laskua, vaan säästän kaikki s-postit ja kirjatun kirjeen kuitin viimeisestä palautuksestani. Lähetän ne sitten mahdollisesti tulevalle perintätoim.edustajalle. Saapi nähdä miten käy.
Ystäväni muisti aikoinaan ajoissa peruuttaa näytepaketin saatuaan jäsenyytensä, ja hänelle ei tullut enää jatkolähetyksiä, eli firma luottaa kovasti meihin huonomuistisiin, ja näköjään se kannattaa! - ei kannata maksaa
Kyseinen firma on huijausta. Myös heidän käyttämänsä "perintätoimisto" Trust on huijausta. Kyseinen toimistohan välissä yritti kalastella asiakkaita. Kun eräs osakeyhtiö halusi tehdä heidän kanssaan sopimuksen, ihmettelivät, mihin kysytään henkilötunnusta. Sen jälkeen heihin ei enää saanutkaan yhteyttä. Tiedän myös joitain muita tapauksia, joissa on käytetty kyseistä "perintä"toimistoa. Eivät ole saaneet mitään peritty, kun asiakas on vain kieltäytynyt maksamasta.
Voivathan ne yrittää periä, mutta kun eivät saa perittyä. Asian voi riitauttaa ja se jää siihen tuon perintätoimiston osalta. Ainoa tapa, mitä frma voi yrittää saada rahansa, on oikeuden kautta. Siihenhän he eivät todellakaan lähde, ja hyvästä syystä.
Oikeesti, ei kannata maksaa. Antaa niiden lähetellä turhia laskujaan. Vaikka henkilötunnuksen on antanutkin, niin mitä sitten. - Eiglucomannan
Laitetaan taas asia esille että ei kukaan enään joudu uhriksi kyseiselle huijarifirmalle.
- lihonut
Mieheni meni tuohon halpaan, joka ei halpaa ollut. Yritän nyt auttaa syömällä kalliita kapseleita, mutta olen lihonut kahdeksan kiloa kuukauden aikana. Nyt lopetan. Vatsa ei toimi. Pierua tulee, mutta ei muuta. Epäterveellisiä
- lapinämmi
Jouduin myös kyseisen firman uhriksi! EI ENÄÄ IKINÄ! mainostivat sivuillaan että saan kuukauden paketin EUROLLA. Ei mitään tietoa peruutuksesta, koska tilaus tehty puhelimella (ei näytä kaikkea kuten esim läppärillä), sekä sain vatsavaivoja ko. tuotteesta. kuluttajakeskukseen olen ollut yhteydessä ja nyt kirjoittamaan kunnon pakinasähköpostia kyseeiseen yritykseen. (xellim) IHMETYTTÄÄ miksei laskussa ole edes tietoja kunnolla, ei puhelinnumeroa, osoitetta? o.O MITEN IHMEESSÄ sitä voi palauttaa ne tuotteet jos ei kerrota eikä ole osoitetta. Koitan sovitella asian yrityksen kanssa koska olen yh opiskelija (millä rahalla minä maksan jotakin 150€ kuukaudessa jostain mitä en voi syödä enkä käyttää?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781