Työnantajan tapa kiusata

bad stuff

Ja taas olisi edessä turhaakin turhempi palaveri eli ns. kehityskeskustelu. Käytännössä se on vain työnantajan tapa kiusata työntekijää.

Itse katson, että pääsen vähimmällä, jos pistän näytöksen pystyyn ja esitä h*lvetin motivoitunutta, fiksua ja työstään kiinnostunutta työntekijää. Tosiasiassa osaan hommani täysin, mutta se ei kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. Lopettaisin hommat saman tien, jos en saisi näin helpolla tiettyä summaa rahaa kuukaudessa. V*tuttaa todella paljon keskustella työmotivaatiostani ja kaikesta muusta asiaan liittyvästä p*skasta.

Se mitä olen ihmisten kanssa puhunut, niin aika moni tuntuu olevan aika v*ttuuntunut näihin järjettömiin kehityskeskusteluihin. Todennnäköisesti tämäkin palaveri ei aiheuta muuta kuin, että yritän jatkossakin puhua esimieshistön kanssa niin harvoin, kuin mahdolista.

2

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin päin

      Harmi, että sinä, bad stuff, olet kokenut kehityskeskustelun turhaksi. Itse koen, että kehityskeskustelut ovat onnistuneita JOS sekä työnantaja että työntekijä ovat niihin motivoituneita. Sinä et ilmeisesti ollut motivoitunut tuon kirjoituksen perusteella.

      Kun minulle ilmoitettiin tulevasta kehityskeskustelusta, listasin kaikki asiat paperille (hyvät ja huonot) mistä halusin keskustella. Annoin siis pomolle sekä kehut, haukut että kehitysehdotukset. Kehityskeskustelun jälkeen työturvallisuuteni, palkkani ja vastuuni parani! Samoin myös välit esimiehen kanssa, kun voitiin keskustella asioista asiallisesti, molempia kuunnellen. Itse sain, totta kai, palautetta siitä mikä oli hyvää ja missä parannettavaa ja vastavuoroisesti kehitin itseäni parannusehdotuksissa... annoin siis vastiketta sille, että minun parannusehdotuksiin suostuttiin.

    • sadfhtryetry

      Eihän se kehityskeskustelu voi mitenkään olla hyödyllinen kun itselläsi on tuollainen asenne.

      "yritän jatkossakin puhua esimieshistön kanssa niin harvoin, kuin mahdolista."

      Tuo kertoo jo hyvin paljon sinusta itsestäsi... Eikä siinä ole mitään positiivista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe