Ja taas olisi edessä turhaakin turhempi palaveri eli ns. kehityskeskustelu. Käytännössä se on vain työnantajan tapa kiusata työntekijää.
Itse katson, että pääsen vähimmällä, jos pistän näytöksen pystyyn ja esitä h*lvetin motivoitunutta, fiksua ja työstään kiinnostunutta työntekijää. Tosiasiassa osaan hommani täysin, mutta se ei kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. Lopettaisin hommat saman tien, jos en saisi näin helpolla tiettyä summaa rahaa kuukaudessa. V*tuttaa todella paljon keskustella työmotivaatiostani ja kaikesta muusta asiaan liittyvästä p*skasta.
Se mitä olen ihmisten kanssa puhunut, niin aika moni tuntuu olevan aika v*ttuuntunut näihin järjettömiin kehityskeskusteluihin. Todennnäköisesti tämäkin palaveri ei aiheuta muuta kuin, että yritän jatkossakin puhua esimieshistön kanssa niin harvoin, kuin mahdolista.
Työnantajan tapa kiusata
2
273
Vastaukset
- Näin päin
Harmi, että sinä, bad stuff, olet kokenut kehityskeskustelun turhaksi. Itse koen, että kehityskeskustelut ovat onnistuneita JOS sekä työnantaja että työntekijä ovat niihin motivoituneita. Sinä et ilmeisesti ollut motivoitunut tuon kirjoituksen perusteella.
Kun minulle ilmoitettiin tulevasta kehityskeskustelusta, listasin kaikki asiat paperille (hyvät ja huonot) mistä halusin keskustella. Annoin siis pomolle sekä kehut, haukut että kehitysehdotukset. Kehityskeskustelun jälkeen työturvallisuuteni, palkkani ja vastuuni parani! Samoin myös välit esimiehen kanssa, kun voitiin keskustella asioista asiallisesti, molempia kuunnellen. Itse sain, totta kai, palautetta siitä mikä oli hyvää ja missä parannettavaa ja vastavuoroisesti kehitin itseäni parannusehdotuksissa... annoin siis vastiketta sille, että minun parannusehdotuksiin suostuttiin. - sadfhtryetry
Eihän se kehityskeskustelu voi mitenkään olla hyödyllinen kun itselläsi on tuollainen asenne.
"yritän jatkossakin puhua esimieshistön kanssa niin harvoin, kuin mahdolista."
Tuo kertoo jo hyvin paljon sinusta itsestäsi... Eikä siinä ole mitään positiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384