Hei!
Ostin kuivurin saadakseni tattiviipaleet kuiviksi. Niistä tulikin sitkeännäköisiä kikkaroita. Mitä muuta voisin kuivata ja miten niitä sitten hyödynnetään? Miten on omenoiden kanssa, kun ne on muuten tänä vuonna melko rumia syötäviksi?
Antakaa ideoita!
mitä kuivurilla voi kuivata?
7
4695
Vastaukset
- autsivautsi
kyllä kuivata voi ihan kaikkee. täytyy seurata koko ajan, suositukset vaihtelee täytyy ite tunnustella ja seurata. kyll se onnistuu :)
- fillari
Omenoita päärynoita tilliä persiljaa ja niitä sieniä tietenkin.
- Daalia
Käväiseppä näillä sivuilla:
sivut.koti.soon.fi/kytoh/sieniopas/kuivaaminen.htm- kuivaaja
kiitos linkistä. Pitää kokeilla.
- Taake
Minä olen kuivannut kuivurilla kaikkea. Viimeksi kuivasin puolukkamehua; tietenkin sieniä ja jopa lihaa. Olen rakentanut itse kuivurin auton sisätilalämmittimestä ja suunnittelemastani laatikosta, jossa poistoilman hoitaa tietokoneen vanha puhallin.
- Karpalo
Mitenkä onnistuu puolukkamehun kuivaaminen ?
Marjojen kuivaamisen ymmärrän ja tekis mieli
kokeilla karpalon kuivaamista, - larjac
Karpalo kirjoitti:
Mitenkä onnistuu puolukkamehun kuivaaminen ?
Marjojen kuivaamisen ymmärrän ja tekis mieli
kokeilla karpalon kuivaamista,Kokeilitko karpalon kuivaamista? onnistuiko?
Itselläni juuri kyseinen projekti menossa, mutta eivät oikein meinaa kuivaa. onko liian paksu kuori vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980