Miksi juoksutrikoot?

iRun

Kertokaa urheilijat plussat ja miinukset juoksutrikoista

26

1902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trick Tracker

Jos vartalo kaunis, niin trikoot ovat kirsikka kakussa. Jos vielä oikeasti liikunnallinen ja hyväryhtinen nainen, niin on kyllä kiva katsella.
      Eilen viimeksi näin naisen, jolla oli ihana pylly ja sääret.

• nainen 50v.

Onko noita juoksu trikoita talvikäyttöön ja voiko käyttää lenkkeilyyn?

• Kyllä ja
        nainen 50v. kirjoitti:

Onko noita juoksu trikoita talvikäyttöön ja voiko käyttää lenkkeilyyn?

On ja paksummilla trikoilla pärjää ei kovavauhtisessa lenkkeilyssä noin nollakeleille, riippuen tuulesta jne. Laitamalla alle tai päälle jotain muuta, pärjää kylmemmille keleille.
        Turbovauhtiset kuumakallet pärjää kylmemmälläkin kelillä.

• Oisko nämä talveksi?
      • Minun mielestä

Kompressiotrikoot on yleensä ohuehkoa kangasta ja vilpoiset pidettävät.

• 12+4

vartalonmyötäiset -> tuuli ei tartu
      hengittävä kangas -> liiat höyryt ulos
      jos kompressiopöksyt -> tukevat lihaksia

miinusta en oikeastaan keksi.. ehkä joidenkin mielestä se, että ovat ohuet. on niitä talvikeleillekin toki. itse laitan kovemmilla pakkasilla aluskerraston housut, mutta vain tosissaan silloin jos tuulee ja on muutama pykälä pakkasta tai jos on tyyni keli -20 astetta.

• 15+6

Mitä mieltä olette Niken trikoista, onko ne liian tiukat?

• Ei ellei
        15+6 kirjoitti:

Mitä mieltä olette Niken trikoista, onko ne liian tiukat?

Ei ellet osta liian pieniä.

• Hmmm...

Trikoot hengittävät paremmin kuin verkkarit, mutta tuossa kun kelit kylmenivät ja siirryin trikoista verkkareihin, en huomannut isoa eroa kuin että verkkarit olivat lämpöisemmät, koska niiden alle mahtui pitkäpiippuiset aluspöksyt. Hyöty riippunee enimmäkseen siitä, onko taipumusta jalkojen ja pepun hikoiluun.

Esteettiset seikat sitten ovat erikseen, koska onhan trikoilla varustettu naislenkkeilijä yleensä vetävä ilmestys.

• haimaheppe

Kiinteä takamus ja trikoot päällä on kiihottavampi ilmestys kuin alaston nainen totta puhuakseni. Epätäydelliset yksityiskohdat peittyvät. Timmi toppi päälle ja avot.

• Lycraa
        haimaheppe kirjoitti:

Kiinteä takamus ja trikoot päällä on kiihottavampi ilmestys kuin alaston nainen totta puhuakseni. Epätäydelliset yksityiskohdat peittyvät. Timmi toppi päälle ja avot.

Kokemuksia nonamen trikoista?

• Hmmm...
        haimaheppe kirjoitti:

Noh, sanotaanko, että trikoot ovat melkeinpä parasta, millä sen alastomuuden voi peittää.

• Veterinär

Kotioloissa trikoot ovat lähes yhtä mukavat kuin haaremihousut. Lenkillä haaremihousut eivät välttämättä toimi, ainakaan, jos on tuulinen sää.

• SuosinFatzerinNamuja

Näyttää naisten silmissä seksikkäämmältä kun muna pullottaa kunnolla ja peppu erottuu housun läpi. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.

• Mitenon?

Mitä sitten, jos ei pullota tai pullottaa vain vähän?

Aiheuttaako huvitusta vai inhotusta?

• Mikko sen tiesi

rikoo on riskillä ruma

• Hyvät, pahat ja ...

Rumat ne vaatteilla koreilevat.

• juoksijamies

Itse olen 25 vuotias urheilullinen mies enkä voisi edes kuvitella, että käyttäisin juoksulenkillä muita housuja kuin juoksutrikoita. Käytössä Nike Swift trikoot, voin sanoa, että ovat todella hyvät juostessa !

Jos lenkkeilee niin kannattaa ihan käytännön syistäkin hankkia juoksutrikoot, koska:
      - eivät lepata ja istuvat napakasti ihoa vasten
      - Siirtävät hien tehokkaasti pois iholta jolloin ei tule kylmä
      - kompressio vaikutus, eli oikean kokoiset trikoot istuvat napakasti jalkaan ja vaikuttavat pinta verenkiertoon. Ei tule niin helposti revähdyksiä ja nopeuttavat palautumista.

Itsellä ainakin nuo tekijät ja se että tuntuu paljon urheilullisemmalta auttavat juoksemaan kovempaa. Kokeilkaa jos ette usko.

• Hmmm...

Kesällä joo, mutta kylmillä keleillä käytän perinteisiä verkkareita, koska ovat mielestäni kuitenkin lämpöisemmät. Lisäksi trikooni ovat sen verran piukat, ettei alle oikein mahdu pitkäpiippuisia aluspöksyjä, vaikka hengittävät ovatkin.

• EriMalleja
        Hmmm... kirjoitti:

Kesällä joo, mutta kylmillä keleillä käytän perinteisiä verkkareita, koska ovat mielestäni kuitenkin lämpöisemmät. Lisäksi trikooni ovat sen verran piukat, ettei alle oikein mahdu pitkäpiippuisia aluspöksyjä, vaikka hengittävät ovatkin.

Aina voi hankkia erilaisia trikoita eri käyttötarpeeseen ja kerrospukeutuminenkin on mahdollista.

• Hmmm...
        EriMalleja kirjoitti:

Aina voi hankkia erilaisia trikoita eri käyttötarpeeseen ja kerrospukeutuminenkin on mahdollista.

Näin pari päivää sitten aika tyylitöntä pukeutumista. Kauempaa katsottuna näytti kuin olisi tullut vastaan juoksija, jolla on juoksuhame. Lähempänä huomasin, että se oli miesjuoksija, jolla oli trikoiden päällä väljät lepattavat shortsit.

Yäk.

Käyttäkää joko trikoita tai shortseja, mutta älkää shortseja trikoiden päällä.

• Mua ei
        Hmmm... kirjoitti:

Näin pari päivää sitten aika tyylitöntä pukeutumista. Kauempaa katsottuna näytti kuin olisi tullut vastaan juoksija, jolla on juoksuhame. Lähempänä huomasin, että se oli miesjuoksija, jolla oli trikoiden päällä väljät lepattavat shortsit.

Yäk.

Käyttäkää joko trikoita tai shortseja, mutta älkää shortseja trikoiden päällä.

Jaa, minulta löytyy myös skaprit, haittaakse sua?

• Hmmm...
        Mua ei kirjoitti:

Jaa, minulta löytyy myös skaprit, haittaakse sua?

No ei se nyt päivääni pilaa, mutta eniten nolottaa kyseisen juoksijan puolesta.

Itse asiassa tänään lenkillä näin peräti kaksi miesjuoksijaa, joilla oli löpsöt shortsit täyspitkien trikoiden päällä.

Näköjään suorastaan vainoavat minua.

• teemukoo2

Itse juoksen trikoissa, jos on lämmin juoksen juoksu-shortseissa. Talvella juoksen talvi trikoissa. Talvitrikoiden alle voi laittaa merino-alushousut ja ainakin tänään -19°c pakkasella Löffnereillä tarkeni todella mukavasti. Kannattaa ostaa sopivat, eri merkkisissä trikoissa on eroa vyötärön mitoissa joten joskus itselle mukavia joutuu etsimään.

• Itse ostin viimeviikolla uudet trikoot ja otin tarkotuksella yhden koon verran liian pienet, ku ne vaan kiihottaa :)

• Anonyymi

Pepputrikoot tietenkin. Korostavat vartalon muotoja. Olen nelikymppinen mies ja pukeudun kuin kaksikymppinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe