Hei, olen 18 vuotias tyttö, enkä ole koskaan seurustellut. Syynä tähän on luultavimminkin ollut se, että en ennen pitänyt itsestäni lainkaan ja vähättelin sekä käyttäydyin itseäni kohtaan arvottomasti. Lisäksi opiskelut ja harrastukset ovat vieneet paljon aikaa nuoruudestani. Kyllä kadulla jotkut miehet pysäyttelee tai vaan ohimennen kommentoi ulkonäköäni (joten en ehkä ole ihan rumilus). Yleensä hieman pelkään näitä miehiä ja kaikki epäilyt nousevat heti mieleen, vaikka tietysti olen imarreltu. Suhteeni omaan itseeni on parantumassa päin.
Kuitenkin olen kyllästynyt olemaan se henkilö, jolla ei ole yhtään mieskontaktia elämässään (paitsi kaukainen isä). Miten aloittaisin miehiin tutustumisen sekä tulevaisuudessa seurustelusuhteen aloittamisen? Lähestymistapoja, kokemuksia, artikkeleja, vinkkejä tai vaikka asiasta kertovia kirjan nimiä KAIKKI tänne vaan!
Seurustelusuhteiden aloittaminen elämässä
neitikokematon
2
148
Vastaukset 2
- ....
Kokeile tuolta "suhteen aloittaminen" palstalta.
Tuu vieraileen profiilissani treffipuolelle ja ota yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493