Tässä on toistaiseksi paras näkemäni/kuulemani evoluutioperustelu.
http://www.youtube.com/watch?v=CRBHxJBUv_A
Paras evoluutioperustelu
12
160
Vastaukset
- atheist283
L.J.H:n päähän ei sovi evoluutio. Mutta että jakomielitautinen kummitus loihti kaiken 6000 vuotta sitten... sopii hänen päähänsä paremmin.
- wjaöhaa
L.J.H olet taikauskoinen mistään mitään tietämätön idiootti. Mene tältä tieteelliseltä palstalta uskonnollisille palstoille.
Mitä siinä räpiset et yllä tiedon ja ymmärryksen alalla lähellekään tasoani. Minulla on ainoa oikea ihmiskuva eli Raamatunmukainen.
- igpgy
L.J.H kirjoitti:
Mitä siinä räpiset et yllä tiedon ja ymmärryksen alalla lähellekään tasoani. Minulla on ainoa oikea ihmiskuva eli Raamatunmukainen.
Okei. Se on sinun kuvasi. Pidä siitä kiinni. Tieteen kuva on vähän toinen. Turha sinun on vaati muita omaksumaan ihmiskuvaa, joka perustuu uskontoon.
- kirjaudu sisään tai
L.J.H kirjoitti:
Sinun tiedon ja ymmärryksen tasosi ei yltää suunnilleen samaan kuin saappaan tiedon ja ymmärryksen tasoon, jos sinulle "ainoa oikea ihmiskuva" on raamatullinen.
- lääketieteen tohtori
Parasta lääkettä evoluutioteorian kannattajille http://aineisto.blogspot.fi/
- 0979078908yyiohl
Täyttä roskaa salaliittoteorialla höystettynä.
"Google on hankaloittanut tämän blogin ylläpitoa jatkuvasti mm. aina välillä jäädyttämällä tämän blogin, hankaloittanut tekstien työstöä, jopa estämällä uusien tekstien tekoa ja työstöä, joten uusien tekstien tuottaminen saati vanhempien muokkaus on tällä tehty erittäin vaikeaksi, välillä jopa täysin mahdottomaksi."
Niin varmaan. Google on samassa salaliitossa kuin maailman yliopistojen biologianlaitokset . - rcekim
Tuo on niin naurettavaa että varmasti vitsi :D
- Epäjumalienkieltäjä
rcekim kirjoitti:
Tuo on niin naurettavaa että varmasti vitsi :D
Ei noista kreationistien jutuista oikein parodiaa voi enää tehdä.
- taikauskoinen1
Tiedätkö hyvää lääkettä jolla voisi parantua taikauskosta?
Mitä perusteluja luonnonlain olemassaolo vaatii? Mitkä ovat gravitaation perustelut?
- ateisti
me ollaan molemmat ateisteja, minä vain yhden jumalan enemmän. Mieti miksi et usko muihin jumalalii niin saat tietää miksi minä en usko sinun.
toi ei siis oo mun oma lausahdus mut allekirjotan sen täysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210