Paras evoluutioperustelu

12

173

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atheist283

L.J.H:n päähän ei sovi evoluutio. Mutta että jakomielitautinen kummitus loihti kaiken 6000 vuotta sitten... sopii hänen päähänsä paremmin.

• wjaöhaa

L.J.H olet taikauskoinen mistään mitään tietämätön idiootti. Mene tältä tieteelliseltä palstalta uskonnollisille palstoille.

• L.J.H

Mitä siinä räpiset et yllä tiedon ja ymmärryksen alalla lähellekään tasoani. Minulla on ainoa oikea ihmiskuva eli Raamatunmukainen.

• igpgy
        L.J.H kirjoitti:

Mitä siinä räpiset et yllä tiedon ja ymmärryksen alalla lähellekään tasoani. Minulla on ainoa oikea ihmiskuva eli Raamatunmukainen.

Okei. Se on sinun kuvasi. Pidä siitä kiinni. Tieteen kuva on vähän toinen. Turha sinun on vaati muita omaksumaan ihmiskuvaa, joka perustuu uskontoon.

• kirjaudu sisään tai
        L.J.H kirjoitti:

Sinun tiedon ja ymmärryksen tasosi ei yltää suunnilleen samaan kuin saappaan tiedon ja ymmärryksen tasoon, jos sinulle "ainoa oikea ihmiskuva" on raamatullinen.

• lääketieteen tohtori
      • 0979078908yyiohl

Täyttä roskaa salaliittoteorialla höystettynä.

"Google on hankaloittanut tämän blogin ylläpitoa jatkuvasti mm. aina välillä jäädyttämällä tämän blogin, hankaloittanut tekstien työstöä, jopa estämällä uusien tekstien tekoa ja työstöä, joten uusien tekstien tuottaminen saati vanhempien muokkaus on tällä tehty erittäin vaikeaksi, välillä jopa täysin mahdottomaksi."

Niin varmaan. Google on samassa salaliitossa kuin maailman yliopistojen biologianlaitokset .

• rcekim

Tuo on niin naurettavaa että varmasti vitsi :D

• Epäjumalienkieltäjä
        rcekim kirjoitti:

Tuo on niin naurettavaa että varmasti vitsi :D

Ei noista kreationistien jutuista oikein parodiaa voi enää tehdä.

• taikauskoinen1

Tiedätkö hyvää lääkettä jolla voisi parantua taikauskosta?

• Mitä perusteluja luonnonlain olemassaolo vaatii? Mitkä ovat gravitaation perustelut?

• ateisti

me ollaan molemmat ateisteja, minä vain yhden jumalan enemmän. Mieti miksi et usko muihin jumalalii niin saat tietää miksi minä en usko sinun.

toi ei siis oo mun oma lausahdus mut allekirjotan sen täysin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      645
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      574
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      48
      491
    9. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      485
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68
      469
    Aihe