maantiepyöräilijöiden ja cyclo cross ajajien kanssa .....juttuhan on noilla kivireillä jo tuhoon tuomittu....hybridillä ei pääse kovaa eikä sitä ole siihen tarkoitettukkaan...tänään oli taas kiva härnätä erästä ukkoa joka pomppukeppi nishikillä yritti ajaa karkuun ja kurkki vielä taaksekin päin...hetken annoin hänen pinkoa jonka jälkeen painuin omille teilleni ....parin kilometrin matkalla keskari 50kmh niin kyllä hybridi mies jäi aika kaaaauaaaas :D
MINKÄ TAKIA HYDRIDI POMPPUILIJAT YRITTÄÄ AJAA KILPAA.....
25
288
Vastaukset
- gjnvfghk
.. sitten heräsit ja hoksasit että se keskarisi olikin 30km/h ja silti reidet hapoilla ;)
- säälittävää yritystä
noh noh poika...........30kmh keskareita pidetää tollasilla 100km lenkeillä!!ja siitä pidemmillä....50kmh ei ole muutamalle kilometrille nopeus eikä mikään...mutta hybridi vemppaajat eivät siihen pysty kyllä
- fhkbcfg
säälittävää yritystä kirjoitti:
noh noh poika...........30kmh keskareita pidetää tollasilla 100km lenkeillä!!ja siitä pidemmillä....50kmh ei ole muutamalle kilometrille nopeus eikä mikään...mutta hybridi vemppaajat eivät siihen pysty kyllä
Niinhän ne keskarit menee, mutta avauksesi osoitti että sinulla menee vielä jokunen vuosi ennen kuin pääset yksin polkemalla niihin..
- Herää jo
säälittävää yritystä kirjoitti:
30 km/h 100 km lenkeillä ja siitä pidemmillä??
Mikä tarve sinulla on valehdella? - kfbgkdld
Herää jo kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on valehdella?No katsos kun crossarit ja maantiepyörät on muotia ja kaverikin on sellaisen viikottaiselle 15km lenkille hankkinut. Nyt kesän "harjoittelun" tuloksena hän ohitti alamäessä jonkun puuhapussi tangossa mummista polkeneen deekun ja uskoo olevansa Veikkasen veroinen pyöräilijä ;)
- että näin
Herää jo kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on valehdella?Vastaus sulle "herää jo" :fillarini painaa n. 8kg plus rullaa muutenkin äärimmäisen hyvin...jos 15v aktiivi pyöräilijänä en pääsisi tollaisella kilpurilla 30kmh keskareihin ni johan se olisi peiliin katsomisen paikka!!! Joten se siitä valehteluista poju...
- gbvxyk
että näin kirjoitti:
Vastaus sulle "herää jo" :fillarini painaa n. 8kg plus rullaa muutenkin äärimmäisen hyvin...jos 15v aktiivi pyöräilijänä en pääsisi tollaisella kilpurilla 30kmh keskareihin ni johan se olisi peiliin katsomisen paikka!!! Joten se siitä valehteluista poju...
Tervetuloa yhteislenkeille. Tuulenhalkojia kaivataan..
- H.C. Andersson
että näin kirjoitti:
Vastaus sulle "herää jo" :fillarini painaa n. 8kg plus rullaa muutenkin äärimmäisen hyvin...jos 15v aktiivi pyöräilijänä en pääsisi tollaisella kilpurilla 30kmh keskareihin ni johan se olisi peiliin katsomisen paikka!!! Joten se siitä valehteluista poju...
Netissä on helppo kertoa satuja.
- bianchi jake
kiitos kutsusta! kyllä on jo suunnitelmissa ollut ja en tiedä siitä tuulen halkomisesta mutta varmasti pysyn letkan matkassa......ja toki vuorovedoin...ja on niitä semmosiakin ryhmälenkkejä joissa en mukana pysy missä ajetaan sitä vajaata 40kmh ...siinä alkais jo hapottaa
- henrik ijös72
minä pierasin sanginjoentiellä vastaan tullu sano ei ei
- ei auta muu
lääkkeeet ...lääkkeet ...lääkkeet......
- rewfdsfdsvcxf
Taas yksi maantiepyöräilijä tullut kovajalkaisen hybridillä polkevan kyykytetyksi.
- hybridi kivi
Lol!!! Hybridillä ei kyykytetä maantiepyöräilijää ellei ole rapakuntoinen denso.....puhutaan hiukan eri vauhdinpidosta....kannattaa toki lähteä kokeilemaan yhteislenkille hybridillä :D siinä saa aika pian polkea rauhassa ku muut meni jo
- hjjgdtj
hybridi kivi kirjoitti:
Lol!!! Hybridillä ei kyykytetä maantiepyöräilijää ellei ole rapakuntoinen denso.....puhutaan hiukan eri vauhdinpidosta....kannattaa toki lähteä kokeilemaan yhteislenkille hybridillä :D siinä saa aika pian polkea rauhassa ku muut meni jo
Eikö olisi kuitenkin parempi että käyt itse siellä yhteislenkeillä kokeilemassa sitä vauhtia.. ?
- Tekniikkalaji..
hybridi kivi kirjoitti:
Riippuu varmaan maantiepyöräilijästä. Aika huvittavia ainakin nämä täkäläiset maantiepyöräilijät. Liikennevaloista kun yhtä aikaa lähdetään, niin maantiepyörän takavaihtaja raplattaa pitkän aikaa ja pyöräilijä itse kurkkii hammaspyöriä. Siinä ehtii Jopollakin ottaa melko hyvin etumatkaa ennen kuin nämä aloittelevat maantiepyöräilijät saavat ultrakevyen fillarinsa vauhtiin. Menevät toki ohi sitten aikanaan, kuten aloittajakin kertoi...
Kuinka pitkään pitää ajaa maantiepyörällä, että oppii valitsemaan sopivan vaihteen jo ennen pysähdystä?
- Onks pakko?
Ei oo jollain elämässä paljon sisältöä jos sitä pitää hankkia hybridejä ohittelemalla ja sen jälkeen vielä netissä uhoamalla.
Tietysti jos elää kilpaillakseen niin se on sitten silleen.
http://www.pakkotoisto.com/aerobinen-harjoittelu/107698-tyomatkatempo/ - Joustokeulahybrid
Minä ajan päivittäin joustokeulaisella Hybridilä ja takuu varmaa on, ettei yksikään maantiepyörä tai Cyclo pelle ohita minua.
- naisen ei tarvitse päteä
Tämä on palstan säälittävin ketju. Mä pissin pidemmälle kuin sinä.... Kasvakaa aikuisiksi ja miehiksi.
- katoppa1
elä kehtaa poika juksata.......se on teoreettisesti mahdotonta ...pyörit poika vaan jaloissa fillari baanoilla pomppu keppi kivireelläsi
- Joustokeulahybrid
katoppa1 kirjoitti:
elä kehtaa poika juksata.......se on teoreettisesti mahdotonta ...pyörit poika vaan jaloissa fillari baanoilla pomppu keppi kivireelläsi
Ihan noin niinkuin asiana, olen 53 vuotias, eli en enään poika. Toiseksi, vaikka ajat millä pyörällä tahtojaan, et minun ja Hybridini ohi mene, olen sen verran harjoitellut pyörälläajoa, eli liian kova luu sinunlaiselle suunsoittajalle purtavaksi, heh pelle.
Mulla muuten Hybridin keula jää ajon jälkeen pomppimaan noin puoleksitoista minuutisi itsestään, eikö olekkin ihme juttu?
- se se vain katoppa
hahaaa...vitsin murjaisit hybridi SPEDE!!nöyryytän sinunlaisiasi vyölaukku pompottelijoita tuolla joka päivä pyörä baanalla joten ilman apumoottoria pyörit jaloissa gubbe....yksikään hybridi pelle ei ole ohitseni ajanut ..toki haluiaisn sen päivän nähdä!!
- ndfkff
Tuskin tällä provolla edes maantiepyörää on..
- ihasama
Nohnih. Eikö se ole nyt ihan ..tun sama millä vauhdilla kukakin ajelee. Tilannehan voi olla vaikka mikä itse kullakin. Ite ajelen maantiepyörällä esim työmatkat jollain 25 keskarilla ja jos joku haluaa mennä ohi niin menkööt.
- Jep. Juuri noin
Ihan sama. Itse seuraan sykettä, moni on siirtynyt jo watteihin, kun seurataan liikunnan tehokkuutta.
- Loppup. Maantiepyörä
Jep. Juuri noin kirjoitti:
Ihan sama. Itse seuraan sykettä, moni on siirtynyt jo watteihin, kun seurataan liikunnan tehokkuutta.
Nii-ih, mutta sinähän oletkin Alkupään maantiepyöräilijä ja silloin käytetään watteja. Me muut taas seurataan liikennettä ja maisemia ajellesamme.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078