Millä *logiikalla* menet valitsemaasi kassajonoon?

mimmuliii

Kaupassa on usein iso liuta kassoja. Valitset niistä kuitenkin yhden ja menet jonon jatkoksi. Millä perusteella valitsit juuri sen kassan??

:)

34

184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitupiikki kauppias

      Marketissa on 20 kassaa ja 3 toiminnassa. Jonoa aina helvetisti. Ei kauheen vaikea valinta.
      Kauppaan ei palkata tarpeeksi kassahenkilökuntaa, koska se maksaa.

    • Sillä perustella että kassa on yleensäkin auki. Jos kassalla on nuori kaunis nainen niin menen sinne ja ostan XXXL kondomeja ison kasan vaikka en niillä mitään teekkään, annan ne sitten yleensä heti pois, kaupan ulkopuolella istuville romanikerjäläisille.

    • no se

      mikä sattuu lähimpänä olemaan.

    • määmy

      Vähä kii onk kiire, onks jonos frendei. Eniten sil ajatuksel millaiset ostokset edelolevil o ja montaks jonottajaa. Mikäl lyhyimmäs jonos o kaks kärryy täys ostoksii, meen jonoon, mis paljo ostoskorei.

      • Tolla manuaalilla olis saanut Apollo 13:kin turvallisesti maahan.


      • määmy
        modelli kirjoitti:

        Tolla manuaalilla olis saanut Apollo 13:kin turvallisesti maahan.

        Kiitti, pistän paprut vetää seuraaval kuulennol.


      • määmy kirjoitti:

        Kiitti, pistän paprut vetää seuraaval kuulennol.

        Jos ei paprut "vedä" niin mä pistän narun sun jalkaan ja narun toisen pään rakettiin. SoLong baby!


      • modelli kirjoitti:

        Jos ei paprut "vedä" niin mä pistän narun sun jalkaan ja narun toisen pään rakettiin. SoLong baby!

        Se oli vitsi senkin ääliö! Niin et palauta se plussa.


      • määmy
        modelli kirjoitti:

        Se oli vitsi senkin ääliö! Niin et palauta se plussa.

        Mä annan sul perset mieluummi ku palautan sen plussan.


      • määmy
        modelli kirjoitti:

        Se oli vitsi senkin ääliö! Niin et palauta se plussa.

        Mä e miinustanu, mus toi ol hyvä heitto. Pitää lainaa jossain tilantees.

        Feikkini näkyy olevan puuttees.


      • määmy kirjoitti:

        Mä e miinustanu, mus toi ol hyvä heitto. Pitää lainaa jossain tilantees.

        Feikkini näkyy olevan puuttees.

        Ei se mitään käy mulle feikkikin, oon nimittäin ihan ketsupissa:D


    • 2+3

      Itse ujona miehenä valitsen sopivan neutraalin näköisen naisen jotta kanssakäynti sujuu rennosti, hyvännäköiset naiset hermostuttaa ihan kauppojen ulkopuolellakin..

    • Siihen missä on eniten korillisia miehiä.
      Kassan pitäisi olla nainen, eikä miellään kovin nuori.

      Tai sitten siille kassalle, joka on pylvään takana piilossa ja ilman jonottajia.

    • Tietysti IRSTAIMMAN:

      .

      "Täällä on vapaa kassa!"

      Har!

      .

    • Reiska Heinolasta

      Valitsen sen punapään. Aina.

    • Joku tehokas on hakkaamassa sitä kassaa ja jono liikkuu.

    • Kallu kassajonottaja

      Valitsen aina sen pisimmän kassajonon kuten kaikki muutkin suomalaiset asiakkaat tekevät. En halua erottua massasta.

    • //Mies//

      Viikolla automarketissa käydessäni valitsen lähimmän kassan jossa on lyhyt jono.
      Perjantaina / Lauantaina taas kassan, jossa on nuori mies, taikka nainen jonka ikä on.. 50 .

      Ja jos vaan mahdollista, en mene sellaiseen jonoon jossa kassalla on töissä about itseni ikäinen nainen..

      :D

    • Kaks lyhintä jonoo ja valitsen niistä sen jonka kassa miellyttää mua enemmän. Jotkut kassaneidit on nopeampi kuin toiset, jotkut on kauniimpia kuin toiset, jotkun mukavampia kuin toiset.... jne.

    • Viimeks valkkasin sillä perusteella, että kassaneiti oli mun exä....ja kannatti. Sain hyvät alennukset tuotteista joissa ei ollut hintalappua.

    • siIIä

      Yhä enemmän sillä, mikä säästää eniten askeleita. Jopa niin, että jään odottamaan uuden kassan aukeamista.

    • Lyhin jono, jonottajilla vähiten tavaraa, tehokkaan näköinen kassa (vetää tuotteet vauhdilla).

      Usein tunnun kuitenkin valitsevan sen kassan, jossa joku edellä oleva alkaa valittamaan jostain, hinta puuttuu ja kassa lähtee tarkistamaan asiaa jne.

      En tiedä mihin on aina muka niin kiire, mutta kärsivällisyys ei ole mun parhaita puolia näissä asioissa.

      • Bravo Bravi log out


      • Bravo Bravi log out kirjoitti:

        Kehtaisitkos käyttää sinkkukoria?

        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288568179905.html

        Kun nikkisi muistuttaa etäisesti omaani, vastaan kanssa. Aatu laittoi juutalaiset käyttämään keltaista tähteä osoituksena alempiarvoisuudesta. Sen jälkeen en tiedä mitään muuta kuin näkövammaisuudesta kertovan rintamerkin olevan hyvä idea "viiteryhmästä" kertomaan. Että muut ihmiset osaa ottaa rajotteet huomioon. Sinkkukorin suurimmaksi käyttäjäryhmäksi ennustan viehätysvoimaansa testaavia ukkomiehiä.


    • vili.

      Jos jonossa on 1 henkilö jolla aivan täpötäysi ostoskärryllinen ja itsellä vaan kondomipaketti tms. Niin kannattaa kysyä saisiko mennä siihen hänen eteen?

      Hähä! :D

      • K-kaupan Väiski

        Mitä vili tekee kondomipaketilla? Puhaltaa ilmapalloja.

        Hähä! :D


    • Epäilysten välttäjä

      Vältän katsomasta naisia tarpeettomasti, mutta jos tästä huolimatta satun havaitsemaan, että jonon perässä tai kassalla on ikäiseni tai nuorempi nainen, valitsen toisen jonon. Tatuoitujen kaljanostajien perään on hyvä mennä jonottamaan, sillä siinä voi seistä täysin näkymättömänä.

    • Hullu ukko

      Otan sen missä on lyhin jono tai joskus sen kassan missä on nätein naismyyjä.

    • Mieluiten nuori miesmyyjä :) Ne on ystävällisimpiä ja ripeimpiä. Seuraavaksi nuori naismyyjä. Vanhemmat naismyyjät kattelee jotenkin arvostelevasti mun jäätelö- karkki-, juusto-, ym ostoksia ym. Siis mä kuvittelen ainakin niin :D

    • übertylsä palsta

      Taas näitä.
      Kumma kun ei ole jo poistettu asiaankuulumattomana.

    • Pitkä jono, ehtii lukemaan iltapäivälehden

    • 2boy5

      Liian vaikea kysymys.

      Voisitko toistaa.

    • 7+13

      Ihan hyvä, tässä tuli muutamaan kysymykseen vastaus kun joitakin vuosia sitten olin pikkukaupassa kassalla, silloin vielä nuorempi, nätti olen edelleen ;) . Vahinko vaan jos joku olis halunnut sen vanhemman ja tympeämmän myyjän silloin, ei ollut vaihtoehtoja, selittää muutamien miesasiakkaitten käyttäytymistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe