En tiedä mihin osioon tämä oikein kuuluisi,mutta ajattelin lukemani perusteella että täällä olisi miehiä jotka osaisivat auttaa mua...
Eli...tästä voi muuten tulla aika pitkä teksti :D ... Olen jutellut netissä joitakin viikkoja erään miehen(27v) kanssa. Hän vaikutti oikein ihanalta ja mukavalta. (ja olen jopa vähän ihastunut)Hän on myös avoimesti kertonut että hänellä on ollut aika vaikea elämä, koulukiusaamista, perheväkivaltaa...ja nämä asiat vaikuttavat hänessä kuulema yhä. Eikä esim. ole ainakaan toistaiseksi työkykyinen ja hänelläon sosiaalisia kontakteja 0. Noh, nämä asiat ei minua haittaa, koska ymmärrän hyvin häntä ja tiedän että ihminen ei voi kestää liian suurta paskan määrää elämässään suorin selin....
No joo..Mut me tapasimme sitten oikeasti tuossa eilen päivällä. Asun toisessa kaupungissa ja menin bussilla sitten sinne. En ollut nähnyt hänestä kuvaa enkä mitään koska hän ei halunnut lähettää, mutta 'tunnistin' hänet heti jo bussista ulos katsoessani. Hän huomasi että oikea bussi tuli,mutta katse oli sen jälkeen koko ajan katse maahan ja vain vähän vilkuili sieltä. Menin hänen luokseen ja kysyin onko hän (nimi)...
Noh, olimme aikasemmin sopineet että ihan vaan kävellään ja näin teimme. Juteltiin kuitenkin jonkin verran, vaikka se oli hieman hankalaa kun minun piti aina keksiäistä puhutaan ja silti hän oli kovin hiljainen. Mut tälläistä oikeastaan odotinkin ennen tapaamistakin. Istuttiin sit kävelytien varteen. Ja jonkin ajan päästä hän yllättäen kysyikinn et mitä ajattelen nyt hänestä kun ollaan tavattu. Menin aika vakeeksi,koska mulla oli jo ihastumisen tunteita, mut olisi ollut tyhmää sanoa siitä mitään näin pian...Joten pitkän mietinnän jälkeen totesin että hän on ihan kiva. En tiedä kuulostinko sitten jotenkin epäuskottavalta, koska hän suuttui :/ Hän nousi seisomaan ja sanoi vihaisella äänellä ettei mun helvetti tarvtse valehdella...kaikki naiset on samanlaisia. ja että hän arvasi tämän koska ei kukaan hänestä voi tykätä. Sitten hän sanoi että minä olen ihan liian kauniskin,et olen jotenkin ylpeä.. Sitten hän lähti nopeasti käveleen pois. Aloin itkemään, koska hän ymmärsi ihan väärin:(
Nyt sitten olen senjälkeen vaan miettinyt et mitä mä teen. Varmaan aika moni on sitä mieltä et mun pitäs unohtaa koko tyyppi koska hän oli aika ilkeä..Mut mä en usko et hän teki sitä ilkeyttään. Vaan hänen huono itsetunto oli se joka ton aiheutti. Ja tunnen myötätuntoa, koska hänen huono elämänsä taas on sen aiheuttaja.. Ja mua pelottaa et toivottavasti hän ei ole tappanut itseään,koska hän sanoi ettei kestää enää yhtään vastoinkäymisiä...Ja en tiedä oliko tämä hänelle sellainen. Puhelimeen hän ei vastaa.
Heh, aluksi ajattein, et ilmestyn hänen ovelleen kukkakimpun kanssa ja sanon et ei kun ihan oikeasti haluaisin oppia tuntemaan hänet paremmin ja hän on vaikuttanut mukavalta, et hän luuli väärin..Mut joo, ei niin voi tehdä :D...En varmaan uskaltaisikaan..? Lähetänkö kirjeen? Tekstiviestin? Vai unohdanko koko jutun. Osaako kukaan samaistua häneen paremmin? Mitä te haluaisitte et tälläsessa tilanteessa tekisin?
Auttakaahan....
Help, please
7
161
Vastaukset
- surunepeli
Oliko Kokkolasta tuo mies? No aika surkea itsetunto. Itse kyllä unohtaisin koko tyypin, mutta jos olet oikeasti ihastunut jostain syystä, niin ei tuo kukkapuskajuttukaan paha olisi. Toinen vaihtoehto on että laitat kirjeen, jossa selität tämän saman jutun kuin mitä tässä kerroit.
- alottaja............
Hei en tarvi enää apua :) Lähetin tekstarin ja sit hän vastas sen jälkeen puheluun. Puhelimessa kerroin hänelle et pientä ihastusta on ilmassa, hän ei meinannut uskoa... Apua, jännittää... Nähään vielä tänään illalla :)
- onnea vain
mahtaa ripustautua kuin pieni pussiapina
- kiltti mies.
No just joo, ota turvamies mukaan!
- kiltti mies.
"ihminen ei voi kestää liian suurta paskan määrää elämässään suorin selin....
"
Noh, minä olen kestanyt kaikkea pas.kaa vaikka kuinka paljon muuta en minä suutu naiselle tuollaisesta kun mies suuttui sinulle. En kyllä odotakkaan naiselta mitään että se tykkäisi minusta heti 5 minuutin tapaamisen jälkeen.
Sun pitää kai yrittää kertoa sille että haluat tutustua pitempään ja että ei noin lyhyen tuntemisen jälkeen voi sanoa pitääkö toisesta vaan pitää nyt ainakin monta tapaamista järkätä ennen ja kerro myös että sillä ei ole mitään syytä alkaa suuttumaan ekalla tapaamisella.
Et sinä mitään väärin tehnyt vaan miehen asenteessa oli ongelma, vaikeaa tietysti kun et ehtinyt selittää mitään kun mies jo poistui paikalta. Parasta kai lähettää tekstari jossa sanot sille suoraan että se suuttui ihan turhasta ja että toisen tapaaminen ei ole mikään vastoinkäyminen vaan alku ja mies ei antanut edes mahdollisuutta alulle.
Ihme kyllä kun tuollainen mies on päässyt edes tapaamaan naista, en minä olisi maahan katsonut ja kyllä minä puhun ja keksin puhuttavaa mutta en vain koskaan pääse treffeille. - alottaja........
Höh, tulipa ikäviä vastauksia.
Voin kertoa hieman päivitystä... Tapasimme eilen, ja tämä mies oli todella häpeissään, ja etten olisi ansainnut tuollaista käytöstä. Hän sanoi ettei hänen elämässään ole koskaan tapahtunut mitään hyvää, joten hän tavallaan oletti jo valmiiksi huonoa tästä. Hän oli leiponut mulle anteeksipyynnöksi, ja ai että oli niin hyvää et sai kyllä anteeksi..... ja halauksen :) Hän vaikuttaa todella kiltiltä, ei tuollainen yksittäinen ''pessimismikohtaus'' haittaa mua, tai kerro ihmisestä kaikkea, kyse on aika pitkälti lievästä puolustautumiskeinosta pahempia pettymyksiä vastaan.No hyvä, että ei haittaa. Itselläni on vähän pahana tapana suhtautua turhankin jyrkästi psyykkisistä ongelmista kärsiviin ihmisiin, johtuen siitä, että minulla ei toistaiseksi ole tällaisita ihmisistä juurikaan positiivisia kokemuksia, mutta negatiivisia sitäkin enemmän.
Uskoisin kuitenkin, että pohjimmiltaa kyseessä on oikein hyvä mies, eikä kovinkaan pahasti "pöpi", kun vielä ymmärsi itse käyttäytyneensä hieman kummallisesti. Jos ei tosiaan ole tottunut naisiin ja muutenkin ollut elämässä vaikeaa, niin on ihan ymmärrettävää, että käytöskin voi olla välillä/aluksi hieman eksentristä.
Toivotan teille onnellista jatkoa. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405