Jos näen hänet huomenna.
En kestä X(
29
306
Vastaukset
- Joulupckki
Eiks olekin jännää, kun on jotain mitä odottaa!
- asdgsadgasdg
Et tietystikkään kestä. Olethan luuseri ATM. Veikkaan että jänistät ja jäät kotiin, koska onhan niin turvallisempaa.
- mies 86
Kieltämättä haluaisinkin jäädä, mutta pakko kai sinne on lähteä hoitelemaan asioita :(
- sdgsgssg
Mitä jos hän tai joku hänen tuttavansa on lukenut tätä palstaa, tunnisti henkilöt, ja siksi poisi sut fabostaan...
Sä sentään kykenet vielä ihastumaan ja selvästikin toivot sisimmissäsi näkeväsi hänet, vaikka aloitusviestissä annatkin toisenlaisen kuvan.
Minä sen sijaan heräsin noin puoli tuntia ennen herätyskellon soittoa ja sängyssä makoillessani haaveilin teinirakkaudesta ja siitä kuinka mukava olisi herätä jonkun kauniin ja viattoman tytön vierestä. Mietin myös sitä että kuinka eri tavalla olisin voinut pelata korttini vuosina 2003-2008. Muistelin myös niitä harvoja hyviä hetkiä ja muistoja joita koin viimeisimmän tyttöystäväni kanssa.
Sitten mieleeni alkoi hiipimään Bicky Royal -mies ja tuunatuilla Bemareilla ajavat lähiörääkyjät ja minua alkoi vituttamaan.- mies 86
Ymmärrän. Huomaan että ollaan aika erilaisia tän asian suhteen, sulle vissiin toimis nainen kuin nainen kunhan ikähaarukka on tallella samoin kuin koskemattomuus. Niin kauan kuin mä itse muistan, niin oon aina ollut kiinnostunut vain yhdestä tytöstä kerrallaan, enkä oikeastaan ole koskemattomuutta tullut niinkään ajatelleeksi.
Haluaisin kirjoittaa lisää, mutta gradua pitää painaa eteenpäin... - mies 86
mies 86 kirjoitti:
Ymmärrän. Huomaan että ollaan aika erilaisia tän asian suhteen, sulle vissiin toimis nainen kuin nainen kunhan ikähaarukka on tallella samoin kuin koskemattomuus. Niin kauan kuin mä itse muistan, niin oon aina ollut kiinnostunut vain yhdestä tytöstä kerrallaan, enkä oikeastaan ole koskemattomuutta tullut niinkään ajatelleeksi.
Haluaisin kirjoittaa lisää, mutta gradua pitää painaa eteenpäin...Btw, tässä ote jos kiinnostaa...
In The Legend of Good Women, Chaucer reverses his former establishment of gender in a way that is difficult to conceptualize because of its complexity in dealing with role reversal between the male and the female. The underlying nature of the two sexes is never radically altered in the poem, but on the other hand, we are being reminded of the psychological gap between the common male and the female, in which women ultimately are more emotionally capable in processing their own feelings towards the males, whereas the male protagonist, respectively, receives too much emotional response for himself to handle at once and is thus not able to reciprocate to it sensibly.
Given that the establishment of the relationship took a more traditional form, with the male taking the initiative towards the female, the outcome would probably have been more successful in most cases, because it would allow the female herself to contemplate over her own feelings towards the male before making her decision. - Amish itsekin
mies 86 kirjoitti:
Btw, tässä ote jos kiinnostaa...
In The Legend of Good Women, Chaucer reverses his former establishment of gender in a way that is difficult to conceptualize because of its complexity in dealing with role reversal between the male and the female. The underlying nature of the two sexes is never radically altered in the poem, but on the other hand, we are being reminded of the psychological gap between the common male and the female, in which women ultimately are more emotionally capable in processing their own feelings towards the males, whereas the male protagonist, respectively, receives too much emotional response for himself to handle at once and is thus not able to reciprocate to it sensibly.
Given that the establishment of the relationship took a more traditional form, with the male taking the initiative towards the female, the outcome would probably have been more successful in most cases, because it would allow the female herself to contemplate over her own feelings towards the male before making her decision."
Mietin myös sitä että kuinka eri tavalla olisin voinut pelata korttini vuosina 2003-2008.
"
Jos toi periaatteenmies on se keneksi häntä luulen, niin ei sillä kyllä ollut vuoden 2008 jälkeenkään (amiksessa) ihan kaikki inkkarit kanootissa. Rahalla kun ei voi ostaa normaaliutta saatikka karismaattisuutta. Kohtalon ivaa on sekin että koulun kunnollisimmalle ja raivoraittiimmalle tyypille maistuu brenkku ilmeisen hyvin nykyään. Amish itsekin kirjoitti:
"
Mietin myös sitä että kuinka eri tavalla olisin voinut pelata korttini vuosina 2003-2008.
"
Jos toi periaatteenmies on se keneksi häntä luulen, niin ei sillä kyllä ollut vuoden 2008 jälkeenkään (amiksessa) ihan kaikki inkkarit kanootissa. Rahalla kun ei voi ostaa normaaliutta saatikka karismaattisuutta. Kohtalon ivaa on sekin että koulun kunnollisimmalle ja raivoraittiimmalle tyypille maistuu brenkku ilmeisen hyvin nykyään.Kuka ikinä oletkaan, niin aika ärsyttävää tuo toistuva vihjailu että tuntisit minut. Taidat olla vain joku provoilija, sillä ei tuossa sun viestissä ollut mitään mitä en olisi aiemmin kertonut palstalla.
Enkä usko että juon paljoakaan sen enempää kuin muutkaan ikäiseni miehet. Ehkä noin 8-12 olutta noin parina iltana viikossa, yleensä viikonloppuisin. Monesti vähemmänkin.- kaappijuoppo..
periaatteen-mies kirjoitti:
Kuka ikinä oletkaan, niin aika ärsyttävää tuo toistuva vihjailu että tuntisit minut. Taidat olla vain joku provoilija, sillä ei tuossa sun viestissä ollut mitään mitä en olisi aiemmin kertonut palstalla.
Enkä usko että juon paljoakaan sen enempää kuin muutkaan ikäiseni miehet. Ehkä noin 8-12 olutta noin parina iltana viikossa, yleensä viikonloppuisin. Monesti vähemmänkin.On tuo aika paljon. Kahdet kunnon kännit viikossa. Ja yksin kotona vai?
- Reipas Mies
Stereoidien vetäminen ja Bemarin osto lienee ainut tapa saada muotinaisia.
Taasko sinä eksyit jännän äärelle?
Mies 86 on kovin alamaissa, mutta ei tuo minun mielestäni mitenkään luuserimaista ole, vaan hienoa, että jotkut miehetkin kykenevät tuollaiseen aitoon kiintymykseen. Olet varsinainen aarre sille onnentytölle, joka sinut lopulta saa. :)
Itellä vähän sama juttu, eli tässä jo yli vuoden verran on ollut eräs tietty mies mielessä paljon enemmän kuin muut, ja kevään/kesän aikana vaikuttii jopa siltä että hänkin olisi edes hidun verran minusta kiinnostunut. Mutta kuinka ollakaan, en sitten saanut sitä aloitetta tehtyä, eikä mieskään sitä tehnyt. Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään atm, vaan mies jolla on varmasti naisia riittänyt, eikä luulisi aloitteenteon todellakaan olevan hänelle mikään ongelma.
Noh, taitaa olla turha tässä enää haikailla moisen saaliin perään. Pitäisi vain yrittää jaksaa treffata muita vaikka ei oikein huvittaisikaan...- Kamupojan kohtalo
"Olet varsinainen aarre sille onnentytölle, joka sinut lopulta saa."
Tämä on just näitä kamupoikakliseitä. Kamupoika on aarre sille jollekin, joka on aina joku muu kuin se nainen, jonka mielestä kamupoika aarre on. Toisin sanoen kamupoika ei ole koskaan aarre kenellekään, kun naiset siirtää vuoron aina seuraavalle. "Mulle et ole sopiva, mutta tosi aarre olet jollekin toiselle." Ja onnenpyörä pyörii. Kamupojalle ei tule muita kuin rosvosektoreita. Mutta naiset hurraa. Aarre olet. Ja hymiö päälle. - .............
"mies jolla on varmasti naisia riittänyt, eikä luulisi aloitteenteon todellakaan olevan hänelle mikään ongelma."
Tasokkaan miehen ei tarvitse tehdä aloitteita tasottomille. Aloitevastuu oli sinulla. - Mies32
En tunne juuri ketään miestä, joka tekisi kirkkaassa päivänvalossa noin vain aloitteita ilman mitään kynnystä siihen. Kuitenkin kaikilla tuntemillani miehillä on naisia riittänyt, vähintään nyt se yksi.
"aitoon kiintymykseen"
Vai sokeaan kiintymykseen? Miksi ihmeessä jollekulle voi olla niin vaikeaa vain päästää kaikesta irti? Olen jo sanonut, miten kaiken voi suorittaa yksinkertaisesti.Kamupojan kohtalo kirjoitti:
"Olet varsinainen aarre sille onnentytölle, joka sinut lopulta saa."
Tämä on just näitä kamupoikakliseitä. Kamupoika on aarre sille jollekin, joka on aina joku muu kuin se nainen, jonka mielestä kamupoika aarre on. Toisin sanoen kamupoika ei ole koskaan aarre kenellekään, kun naiset siirtää vuoron aina seuraavalle. "Mulle et ole sopiva, mutta tosi aarre olet jollekin toiselle." Ja onnenpyörä pyörii. Kamupojalle ei tule muita kuin rosvosektoreita. Mutta naiset hurraa. Aarre olet. Ja hymiö päälle.No eihän mies 86 minuun ollut ihastunut, eli en minä häntä välttämättä olisi "kamuttanut", jos olisi yrittänyt.
Mikäli nyt oikein muistan näitä viimeaikaisia mies86:n kirjoituksia, niin eikös tässä tapauksessa ollut kyse siitä, että tyttö osoittautui varatuksi? Eli tuskinpa juuri kyseinen tyttö olisi ollut hänelle sopiva, ainakin jos on tytyväinen nykyiseen suhteeseensa.............. kirjoitti:
"mies jolla on varmasti naisia riittänyt, eikä luulisi aloitteenteon todellakaan olevan hänelle mikään ongelma."
Tasokkaan miehen ei tarvitse tehdä aloitteita tasottomille. Aloitevastuu oli sinulla.Täh, eikös se ole juuri toisinpäin, eli markkinatilanteen tervehdyttämiseksi aloitteita tulisi tehdä juuri niille omaa tasoaan alempana oleville, sillä ne ylemmän tason henkiöt saavat joka tapauksessa aloitteita pilvin pimein?
No, voi tietty olla, ettei kyseinen mies ole vielä ole ehtinyt käydä täältä sinkkupalstalta lukemassa näitä Parisuhteen aloituslain uusimpia säädöksiä. :D- aloelukoe
Mies32 kirjoitti:
En tunne juuri ketään miestä, joka tekisi kirkkaassa päivänvalossa noin vain aloitteita ilman mitään kynnystä siihen. Kuitenkin kaikilla tuntemillani miehillä on naisia riittänyt, vähintään nyt se yksi.
Se yks on hyvä. :)
- mies 86
stellaria81 kirjoitti:
No eihän mies 86 minuun ollut ihastunut, eli en minä häntä välttämättä olisi "kamuttanut", jos olisi yrittänyt.
Mikäli nyt oikein muistan näitä viimeaikaisia mies86:n kirjoituksia, niin eikös tässä tapauksessa ollut kyse siitä, että tyttö osoittautui varatuksi? Eli tuskinpa juuri kyseinen tyttö olisi ollut hänelle sopiva, ainakin jos on tytyväinen nykyiseen suhteeseensa.Näinpä. Eipä minulla ja Stellarialla muistaakseni mitään juttua ole ollut keskenämme. Muistaisin kyllä jos olisi ollut.
No varattuhan se taitaa olla. Toinen juttu sitten että kuinka tyytyväinen mimmi on nykyiseen suhteeseensa. Tai ei kai siinä suhteessa sinänsä mitään vikaa ole.
Tietenkin ehkä ongelman ytimenä omalla kohdallani onkin se, etten vain viitsi kelppuuttaa itselleni jotain keskivertoa Anna Virtasta (keksitty nimi tietenkin) jostain ammattikorkeasta tai Maija Meikäläistä Siwan kassalta vaan se pitää olla juuri tämä tai tämä. Ja jos ei sitä sitten nappaa tai joku muu nappaa sen niin syyllistät siitä jatkuvasti itseäsi etkä voi hyväksyä sitä ettet voinut, uskaltanut, tajunnut taikka viitsinyt tehdä mitään asian eteen.
Ehkä kaiken taustalla onkin vain se että haluan pois koulun penkiltä ja kiinni työelämään. Olen kyllästynyt siihen ajatukseen että opiskelijaelämän pitäisi olla jotenkin hohdokasta, jännää ja avartavaa aikaa nuoren ihmisen elämässä ja että siitä pitäisi yrittää ottaa kaikki irti. Jokainen päivä yliopistolla on suunnilleen samanlainen. - .............
stellaria81 kirjoitti:
Täh, eikös se ole juuri toisinpäin, eli markkinatilanteen tervehdyttämiseksi aloitteita tulisi tehdä juuri niille omaa tasoaan alempana oleville, sillä ne ylemmän tason henkiöt saavat joka tapauksessa aloitteita pilvin pimein?
No, voi tietty olla, ettei kyseinen mies ole vielä ole ehtinyt käydä täältä sinkkupalstalta lukemassa näitä Parisuhteen aloituslain uusimpia säädöksiä. :DEi ihmiset ajattele mitään "markkinatilanteen tervehdyttämistä" vaan omaa etuaan ja omia halujaan. Aloitteita tehdään vain silloin kun on pakko. Tasokas mies saa naisseuraa muutenkin, joten ei hänen tarvitse tehdä aloitteita alempitasoiselle naiselle.
- Joku joskus jossain
stellaria81 kirjoitti:
No eihän mies 86 minuun ollut ihastunut, eli en minä häntä välttämättä olisi "kamuttanut", jos olisi yrittänyt.
Mikäli nyt oikein muistan näitä viimeaikaisia mies86:n kirjoituksia, niin eikös tässä tapauksessa ollut kyse siitä, että tyttö osoittautui varatuksi? Eli tuskinpa juuri kyseinen tyttö olisi ollut hänelle sopiva, ainakin jos on tytyväinen nykyiseen suhteeseensa.No ei ole sinuun ihastunut, mutta tuota samaa roskaa kaikki äidit ja hyvää tarkoittavat tädit suoltaa nössöpojilleen, että olet tosi kultainen ja varmasti tosi aarre sille jollekin naiselle joskus jossain.
- mies 86
Joku joskus jossain kirjoitti:
No ei ole sinuun ihastunut, mutta tuota samaa roskaa kaikki äidit ja hyvää tarkoittavat tädit suoltaa nössöpojilleen, että olet tosi kultainen ja varmasti tosi aarre sille jollekin naiselle joskus jossain.
No kylläkai minä vielä joskus jollekin olenkin...
*LIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPI* - Rosvo-Roope korkkaa
mies 86 kirjoitti:
No kylläkai minä vielä joskus jollekin olenkin...
*LIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPI*Ei naiset halua miehestä mitään aarretta, vaan ne haluaa sen rosvon, joka sen naisen aarteen vie. Tuollainen aarteeksi nimittäminen on aina miehen vähättelyä. Vähän kuin jollekin lapselle puhuisivat.
- mies 86
Rosvo-Roope korkkaa kirjoitti:
Ei naiset halua miehestä mitään aarretta, vaan ne haluaa sen rosvon, joka sen naisen aarteen vie. Tuollainen aarteeksi nimittäminen on aina miehen vähättelyä. Vähän kuin jollekin lapselle puhuisivat.
Vaikka tuo onkin yksi palstan vanhimpia kliseitä, niin isket noilla kolmella rivillä meikäläistä suoraan vyön alle... X(
- Ali Baba
mies 86 kirjoitti:
Vaikka tuo onkin yksi palstan vanhimpia kliseitä, niin isket noilla kolmella rivillä meikäläistä suoraan vyön alle... X(
Mutta tottahan se on. Ei naiset halua miehestä aarretta, vaan ne haluaa itse olla se aarre ja miehen, joka on se rosvo, joka aarteen ottaa omakseen.
- mies 86
Heräsin taas vartti sitten eli kolmen aikoihin aamuyöstä... ja taas heijastut omalle valkokankaalleni, halusin sitä tai en. Mutta kuulut jollekin toiselle. Minun on kuitenkin vaikeampi hyväksyä sitä, etten aikaisempina vuosina ymmärtänyt sinua lähestyä.
Oliko minun tarkoitus olla sinulle se mies?
Tähän asti olen onnistunut olemaan vahva, mutta sinä teet minut heikoksi... sinulla on minusta henkinen yliote sillä en saa sinua pois mielestäni. Ennemmin tai myöhemmin minun täytynee sinulle kertoa mistä on kysymys. Todennäköisesti se tulee sinua jonkin verran järkyttämään, mutta... uskon että ansaitset tietää totuuden.
Anna minulle anteeksi :´(- ...
Lopeta nyt nää naismaiset runoilut ja avautumiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262578- 1431961
- 661897
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351483KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.581453Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet621347Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771279- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591142Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137