Olen tässä paljon miettinyt, kun tätä palstaa olen lukenut, kuinka paljon Suomessakin on naisettomia miehiä. Olen paljon lukenut, kuinka monet nuoret ja aikuiset miehet joutuvat elämään pitkiä naisettomia jaksoja. Paljon saa siis lukea, kuinka miehet joutuvat elämään ilman naisia.
Otetaan kuitenkin vastakohta. Esim. tiedän yhden kaverin, joka saa naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. On hän sitten ravintolassa, työpaikalla, kuntosalilla, lomareissulla, tms. Aina hänellä riittää kiinnostuneita naisia, vaikkei hän itse teekkään juuri mitään sen eteen.
Hän saa ja saisikin ravintolasta aina mukaansa jonkun naisen. Lopulta he päätyvät sänkyyn ja ovat lopulta Facebookissakin kavereita. Naiset soittelevat koko ajan perään ja haluaisivat seksiä.
He ovat kehuneet (olen kuullut, kuinka naiset ovat itse kehuneet miestä komeaksi, pitkäksi, lihaksikkaaksi, isokaluiseksi, hyväksi sängyssä, jne.). Hän vain on tuota kaikkea naisille.
Hänellä on tällä hetkellä naisystävä ja kaksi, huomatkaa, KAKSI vakipanoa. Ja kaikki heistä haluavat olla tämän miehen kanssa ja kehuvat tätä miestä.
Tuon miehen ulkonäkö jo herättää naisten huomion. Niin se vain menee. Naiset aina lopulta lankeavat tähän mieheen. Eräs nainen kertoi, kuinka hän vain jutteli tämän miehen kanssa ja yhtäkkiä he olivatkin jo sängyssä. Nainen kertoi myöhemmin haluneensa lisää tätä miestä.
Hänellä on paljon naispuolisia tuttuja ja kavereita ja he kaikki kehuvat tätä miestä ja tappelevat hänen seurastaan. Naiset kehuvat tämän miehen ulkonäköä FB:ssä (tiedän, olen hänen kaverilistallaan), jne.
Voisi ajatella, että kyse on joistakin pissiksistä. Naisystävä on 23-vuotias ja yksi vakipanoista on 28-vuotias. Hänestä on ollut kiinnostunut niin korkeastikoulutetut naiset, opettajanaiset, poliisi, vanginvartija, jne. Tiedän, koska olen hänen kaverinsa.
Joku voisi ajatella, että miksi en sitten kysy häneltä, kuinka hän tuon tekee, koska minäkin haluaisin olla hänen kaltaisensa. Mutta mitä tekemistä siinä on? Hän on miehekkään pitkä ja komea, joka herättää naisten mielenkiinnon heti. Minä en ole. Hänellä on iso kalu, jota minulla ei ole. Hänellä on omanlaistaan, naisia viehättävää karismaa, jota minulla ei ole. Hän on siis syntyjään sellainen, en voi muuttua hänenlaisekseen, jne.
Kun täällä aina syyllistetään niitä sinkkumiehä siitä, että se naisettomuus on heidän syytään, niin voi asia niinkin olla. Mutta kun katsotaan tuotakin miestä, niin tuollainen ei vain ole mahdollista ilman noita synnynnäisiä piirteitä. Ne kaikki yhdessä tekevät sen, että naiset ovat hänestä jatkuvasti niin kiinnostuneita. Pitkä ja komea mies saa naisilta jo LUONNOSTAAN niin paljon huomiota.
Toki sinkkumies voi sillä omalla toiminnallaan tehdä aloitteita, olla aloitteellinen ja mennä naisille juttelemaan, mutta kun tuo mies naisilta niitä aloitteita. Hän on naisten silmissä niin kiinnostava ja viehättävä, että naiset tekevät niitä aloitteita. Ei sille vain voi mitään. Perusmiesjoutuu tekemään aivan järjettömänkin määrän töitä, että saisi edes sen yhden naisen. Mutta sitten on kyllä sellaisiakin miehiä, joiden ei tarvitse kuin tulla paikalle ja naiset ovat kuin sulaa vahaa.
Eli turhaan niitä naisettomia sinkkumiehiä loputtomiinkaan syyttää. Kyllä paljon on myöskin kyse siitä, että onko LUONTAISESTI niin kiinnostava mies naisten silmissä, että he kiinnostuvat. Paljon voi myöskin tehdä itse, mutta paljon on myöskin kyse ihan siitä, minkälainen on syntyjään. Ulkoisesti epäviehättävä mies voi sitten panostaa siihen luonteeseen ja persoonaan, mutta ei hänestä kuitenkaan koskaan tule tuollaista miestä, josta SUURI JOUKKO naisia tappelee ja jolla on naisystävän lisäksi vielä kaksi vakipanoa.
Se luonne ja persoona tulevat esiin vasta tarkemman keskustelun jälkeen, mutta miten sitä voisi muuttua mieheksi, joka saisi ilman sitä tarkempaa keskustelua niitä JATKUVIA aloitteita ja seksuaalista huomiota? Niinpä, ei se oikein onnistu. Pitää olla niin hyvä ulkonäkö, että pystyy tuohon. Eivätkä ne naiset lähde noin kovin jonkun miehen perään, ellei miehellä ole oikeasti jotain TODELLA KIINNOSTAVAA tarjottavaa. Mitä kiinnostavampi mies kokonaisuutena, niin sitä enemmän naiset myöskin perässä juoksevat.
Eli ei niitä sinkkumiehiä kovinkaan paljoa aina kannata mollata. Ei kaikki kuitenkaan ole siitä omasta halusta kiinni, vaikka kuinka yrittäisi. Minäkin haluaisin muuttua tuollaiseksi mieheksi, mutta ei se vain onnistu, vaikka kuinka yrittäisin. En siltikään saisi vieraissa kaupungeissa naisilta niin paljoa aloitteita, eivätkä he kiinnostuisi minusta läheskään niin paljoa, kun ei ole niin paljoa annettavaakaan.
Toivoisin nyt siis asiallista keskustelua. Olen nyt asiallisesti avannut keskustelun ja toivon nyt asiallista keskustelua. En halua tänne mitään mukahauskoja juttuja, en vitsejä, jne. Vaan asiallista keskustelua, koska minäkin pysyn asiassa.
Seksuaalisten suhteiden epätasa-arvosta
104
841
Vastaukset
- KIINNOSTAVA MIES
ON OLEMASSA LUONNOSTAAN TODELLA KIINNOSTAVIA MIEHIÄ JOTKA SAA NAISILTA JATKUVASTI SEKSUAALISTA HUOMIOTA.
- Epäsuhtaista
Totta, mutta haluaisinkin nyt keskustelua tästä aiheesta ja asiallisesti. Tiedän, että olen kirjoittanut noin ylikorostetusti, mutta nyt haluaisin asiallista keskustelua. Tiedän, että olen toiminut noin, mutta pidettäisiin ainakin tämä ketju niin, ettei tuollaista nähtäisi.
Kuten itsekkin totesit, niin on olemassa luonnostaan kiinnostavia miehiä, jotka saavat naisilta seksuaalista huomiota ja aloitteita.
Mutta etkö koskaan tunne kateutta siitä? Etkö koskaan ole halunnut olla tuollainen samanlainen mies? Etkö ole koskaan halunnut, että kun menen ravintolaan, niin se seksikkäin nainen tulisi tekemään sinulle aloitteen, viettäisitte ihanan ja seksintäyteisen yön ja hän laittaisi sinulle seuraavana päivänä viestiä, että haluaisi sinua, sinun kaluasi, sinun vartaloasi, jne. uudelleen?
Eikö sinulle ole koskaan tullut halua tällaiseen? Minä ainakin olen kateellinen tuolle miehelle, koska hän saa valita naisseuransa, hän saa naisilta seksuaalista huomiota ja aloitteita, hänellä on mahdollisuus naisten kanssa, jne.
Uskon, että aika moni mies haluaisi olla tuollainen. Mutta minä olenkin nimenomaan kateellinen siitä, etten minä ole.
Itse kun tiedän tuollaisten miesten olemassaolon, niin kyllä se vain tekee kateelliseksi. Tiedän, pitäisi olla tyytyväinen siihen, mitä saa ja siihen, minkälainen on, mutta kyllä se monella tavalla laittaa kateelliseksi ja katkeraksi, että en ole tuollainen mies. Kun kuitenkin haluaisin. Tietäisi mitä saisi, saisi olla naisten kanssa ja nauttia heistä ja antaa heille sellaista nautintoa, että oksat pois. Kyllä minä ainakin haluaisin. - hiovgg
Yhtälailla on naisia, jotka kiinnostavat suurinta osaa miehistä: kauniita, mallinmittaisia, isorintaisia ja fiksuja. Siinä rinnalla tavallinen akantänttärä on nobody. Tasan ei jaeta nallekarkit; asian kanssa vaan pitää oppia elämään.
- ....
Ihan sama kävi mulla mielessä, että kyllä osa naisista kiinnostaa monia miehiä ja osa ei saa juuri keneltäkään huomiota. Ei se, että toisten ulkonäkö ja olemus on keskimäärin kiinnostavampi kuin toisten, ole sukupuolesta kiinni.
- hxghxgkhg
Juur noin.
Tässä selvitykseksi:
Naisilla:
1 - 3 Alatasoinen nainen = Ei saa huomiota juuri keneltäkään.
4 - 7 Keskitasoinen nainen = Saa yleensä huomiota.
8 - 10 Ylätasoinen nainen = On huomion keskipisteenä.
Miehillä:
1 - 3 Alatasoinen mies = Ei saa huomiota.
4 - 7 Keskitasoinen mies = Ei saa huomiota juuri keneltäkään.
8 - 10 Ylätasoinen mies = Saa yleensä huomiota.
- toiselta puolelta
Tuosta komeudesta... kyllä se ulkonäkö aina ylläpitoa vaatii, oli sitten mies tai nainen. Miehet ei vaan osaa sitä toisista miehistä katsoa, kun miehillä ei ole samanlaista ulkonäköteollisuutta kuin naisilla.
Ulkonäössä lähes kaikkeen voi vaikuttaa. Pituudelle ei sinänsä voi mitään, mutta lyhyen täytyy pukeutua eri lailla, laihduttaa voi ja lihaksia listätä. Sosiaalisuuttakin voi opetella.
Kaikki mikä näyttää luonnolliselta, ei ole aina ollut sitä alunalkaen.- esimerkki nainen ccc
Minä sain tuollaisen ap kuvaileman miehen puolisokseni. Heti ensi vilkaisusta kiinnostuin, kun oli niin komea. Menin iskemään häntä, ja niin menivät muutkin naiset. Oli pakko olla aloitteellinen, koska hänen ei ole ollut tarve opetella aloitteen tekoa naisille, kun niitä tehdään niin paljon hänelle. Ja asian sinetöi se, että hän on aivan loistava sängyssä.
Puretasnpa tätä auki hieman. Ap voi todellakin ottaa oppia miehestä ja muuttua hänen kaltaisekseen.
Tämä mies tekee paljon ulkonäkönsä hyväksi. Syö oikein, jotta olisi laiha. Kuntoilee päivittäin, jotta olisi fit. Käy kymmenen kertaa useammin leikkaamassa tukkansa kuin minä, jotta se olisi aina mallillaan. Käyttää hiusmuotoilutuottetakin, vaikka en ymmärrä miksi niitä tarvitaan, kun tukka on niin lyhytkin. On todella kiinnostunut vaatteistaan ja tykkää pukeutua tyylikkäästi.
Hänellä on paljon naisia ystävinä, ei seksuaalisesa mielessä. Hän on siis oppinut tulemaan naisten kanssa toimeen ja osaa jutella naisten kanssa ihan normaalisti. Hän aidosti pitää naisista ja kunnioittaa naisia ihmisinä. Hän on uskollinen, kun on suhteessa. Hän on sitoutumishaluinen ja perhesuuntautunut, kun on suhteessa. Hän on hyväsydäminen ja auttamishaluinen ja monet ystävänaiset kääntyvät hänen puoleensa, kun tarvitsevat apua tai henkistä tukea, ja hän auttaa vilpittömästi. Hän tekee palveluksia läheisilleen odottamatta vastapalveluksia, josta syystä moni ystävänainenkin vaikuttaa olevan häneen umpirakastunut. Yhdistelmä komea ja mukava, ihana mies on vastustamaton.
Hän on hyvä sängyssä. Se ei johdu mistään ap luulottelemasta synnynnäisestä kalun koosta (jolla ei ole naisen nautinnolle mitään merkitystä) vaan siitä, että hänellä on aito halua tuottaa naiselle nautintoa, ja hän tietää miten se tapahtuu. Suomeksi, hän osaa kosketella varmoin ottein ja suudella oikeista paikoista, hän jaksaa lämmitellä naista. Hän on äärimmäisen taitava antamaan suudeksiä, ja tekee sen oma-aloitteisesti - joka kerta kun ollaan sängyssä. Hän siis käyttää sängyssä ekat puoli tuntia naiseen ja nuolee hänelle orgasmin, ennen kuin on hänen vuoronsa ja siis siirrytään yhdyntään. Tällaiset supermiehet ovat harvassa, ja sellaisen kun tapaa, onkin välittömästi pyörryksissä ja haluaa häntä lisää.
Nämä kaikki ovat kenen tahansa miehen sovellettavissa. Ottakaa oppia ja huomaatte, että alkaa mennä itselläkin paremmin naisten kanssa. Kenestä rahansa ei tule sellaista alfaa, jota kaikki naiset menevät iskemään heti ensisilmäyksestä. Mutta noilla keinoin kuka tahansa mies saa naisen, jos tekee itse aloitteita ja tutustuu sitä kautta. - Jo on homoja neuvoja
esimerkki nainen ccc kirjoitti:
Minä sain tuollaisen ap kuvaileman miehen puolisokseni. Heti ensi vilkaisusta kiinnostuin, kun oli niin komea. Menin iskemään häntä, ja niin menivät muutkin naiset. Oli pakko olla aloitteellinen, koska hänen ei ole ollut tarve opetella aloitteen tekoa naisille, kun niitä tehdään niin paljon hänelle. Ja asian sinetöi se, että hän on aivan loistava sängyssä.
Puretasnpa tätä auki hieman. Ap voi todellakin ottaa oppia miehestä ja muuttua hänen kaltaisekseen.
Tämä mies tekee paljon ulkonäkönsä hyväksi. Syö oikein, jotta olisi laiha. Kuntoilee päivittäin, jotta olisi fit. Käy kymmenen kertaa useammin leikkaamassa tukkansa kuin minä, jotta se olisi aina mallillaan. Käyttää hiusmuotoilutuottetakin, vaikka en ymmärrä miksi niitä tarvitaan, kun tukka on niin lyhytkin. On todella kiinnostunut vaatteistaan ja tykkää pukeutua tyylikkäästi.
Hänellä on paljon naisia ystävinä, ei seksuaalisesa mielessä. Hän on siis oppinut tulemaan naisten kanssa toimeen ja osaa jutella naisten kanssa ihan normaalisti. Hän aidosti pitää naisista ja kunnioittaa naisia ihmisinä. Hän on uskollinen, kun on suhteessa. Hän on sitoutumishaluinen ja perhesuuntautunut, kun on suhteessa. Hän on hyväsydäminen ja auttamishaluinen ja monet ystävänaiset kääntyvät hänen puoleensa, kun tarvitsevat apua tai henkistä tukea, ja hän auttaa vilpittömästi. Hän tekee palveluksia läheisilleen odottamatta vastapalveluksia, josta syystä moni ystävänainenkin vaikuttaa olevan häneen umpirakastunut. Yhdistelmä komea ja mukava, ihana mies on vastustamaton.
Hän on hyvä sängyssä. Se ei johdu mistään ap luulottelemasta synnynnäisestä kalun koosta (jolla ei ole naisen nautinnolle mitään merkitystä) vaan siitä, että hänellä on aito halua tuottaa naiselle nautintoa, ja hän tietää miten se tapahtuu. Suomeksi, hän osaa kosketella varmoin ottein ja suudella oikeista paikoista, hän jaksaa lämmitellä naista. Hän on äärimmäisen taitava antamaan suudeksiä, ja tekee sen oma-aloitteisesti - joka kerta kun ollaan sängyssä. Hän siis käyttää sängyssä ekat puoli tuntia naiseen ja nuolee hänelle orgasmin, ennen kuin on hänen vuoronsa ja siis siirrytään yhdyntään. Tällaiset supermiehet ovat harvassa, ja sellaisen kun tapaa, onkin välittömästi pyörryksissä ja haluaa häntä lisää.
Nämä kaikki ovat kenen tahansa miehen sovellettavissa. Ottakaa oppia ja huomaatte, että alkaa mennä itselläkin paremmin naisten kanssa. Kenestä rahansa ei tule sellaista alfaa, jota kaikki naiset menevät iskemään heti ensisilmäyksestä. Mutta noilla keinoin kuka tahansa mies saa naisen, jos tekee itse aloitteita ja tutustuu sitä kautta.Vittu, miksikään geelitukka-vegalaktopelle metropelleksi en ala, sitä vitun pillua on saatava ilman että pitää nöyryyttää itseään ja ruveta vitun ritari pillunnuolijaksi. Pillua en nuole, pillunnuolijat on homoja, ainakin jos nainen on muiden miesten nussima, yhtä hyvin voisi pillunnuolijahintti mennä ottamaan poskeen kaikilta niiltä nussijoilta! Siis heteromies panee kyrvällä ja ruuttaa spermat vitun-reikään, ämmä teeskennelköön orgasmin jos ei muuten onnistu. Ja on se saatana naurettavaa että 2 minuutin hommaan menee limakielihintiltä yli puoli tuntia. Minuutti näppäillään nännejä, sitten muna pilluun ja minuutti rynkytystä ja sitten roiskahtaa. Se on siinä! Näin ämmä nussitaan.
- stjsru
esimerkki nainen ccc kirjoitti:
Nämä kaikki ovat kenen tahansa miehen sovellettavissa. Ottakaa oppia ja huomaatte, että alkaa mennä itselläkin paremmin naisten kanssa. Kenestä rahansa ei tule sellaista alfaa, jota kaikki naiset menevät iskemään heti ensisilmäyksestä. Mutta noilla keinoin kuka tahansa mies saa naisen, jos tekee itse aloitteita ja tutustuu sitä kautta.Joo mitähän tähän taas sanoisi... Pyrin toki syömään hyvin vaikka parantamisen varaa toki olisi, mutta laiha oli joten check. Työni on fyysistä ja lenkkeilen sekä käyn salilla, joten uskallan väittää olevani semi fit, check. Leikkaan itse tukkani tasaisin väliajoin ja luulisi olevan ihan mallillaan, kun eräs naispuoleinen kampaaja kaverinikin sitä on kehunut, check. Vaatteista en sano mitään, kun tyyli on katsojan silmissä.
Naisia on kavereina ja pystyn puhumaan ilman mitään taka-ajatuksia. Autan mielelläni, mutta osa näistä naisista joita jonkin aikaa kaverina pidin käyttivät tätä lähinnä hyväkseen. Plus, että heti, kun suhde alkaa rakoilla tullaan minulle avautumaan melkein ensimmäisenä ja sitten kun uusi mies on löytynyt unohdetaan minut maagisesti uudestaan.
Sitten sänkypuuhissa voin väittää, että naisen nautinto on omaani tärkeämpi sillä jos nainen ei nauti niin en pysty siihen itsekään.
No näin on toimittu ja ei hyvin mene, nytkin on taas kolme kuukautta kuivaa kautta takana... Selityksiä? - urte5
stjsru kirjoitti:
Joo mitähän tähän taas sanoisi... Pyrin toki syömään hyvin vaikka parantamisen varaa toki olisi, mutta laiha oli joten check. Työni on fyysistä ja lenkkeilen sekä käyn salilla, joten uskallan väittää olevani semi fit, check. Leikkaan itse tukkani tasaisin väliajoin ja luulisi olevan ihan mallillaan, kun eräs naispuoleinen kampaaja kaverinikin sitä on kehunut, check. Vaatteista en sano mitään, kun tyyli on katsojan silmissä.
Naisia on kavereina ja pystyn puhumaan ilman mitään taka-ajatuksia. Autan mielelläni, mutta osa näistä naisista joita jonkin aikaa kaverina pidin käyttivät tätä lähinnä hyväkseen. Plus, että heti, kun suhde alkaa rakoilla tullaan minulle avautumaan melkein ensimmäisenä ja sitten kun uusi mies on löytynyt unohdetaan minut maagisesti uudestaan.
Sitten sänkypuuhissa voin väittää, että naisen nautinto on omaani tärkeämpi sillä jos nainen ei nauti niin en pysty siihen itsekään.
No näin on toimittu ja ei hyvin mene, nytkin on taas kolme kuukautta kuivaa kautta takana... Selityksiä?"Selityksiä?"
Sinussa ei ole "sitä jotain". Älä kysy, mitä "se jokin" on, eivät naisetkaan osaa sitä avata.
- Epäsuhtaista
Totta, ulkonäköön voi aina vaikuttaa, mutta tietyiltä osin. Et saa itsestäni miehekkään pitkää, et voi vaikuttaa kasvojesi komeuteen, et kalun kokoosi, jne.
Tuokin mies on kaikkea tuota, kasvoiltaan komea, miehekkään pitkä, isokaluinen, omaa viettelevät silmät (sekin on luonnolista, et voi valita silmies ulkonäköä), jne.
Mutta hän pukeutuu tyylikkäästä, käy salilla treenamassa ja on lihaksikas. Eli lihaksikas, komea, pitkä ja leveäharteinen mies. Ei tuollaiseksi vain tulla pelkästään lihaksia treenaamalla.
Eli kuten sanoit, niin ulkonäköön voi vaikuttaa, mutta tuollakin miehellä on paljon JO VALMIIKSI, JO LUONNOSTAAN ja sen päälle hän sitten vielä treenaa salilla, pukeutuu tyylikkäästi, on sosiaalinen ja fiksu, pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta, jne.
Eli hänkin on vaikuttanut niihin asioihin joihin voi, mutta SEN LISÄKSI hänellä on niitä kaikkia muitakin piirteitä.
Eli kun naiset kehuvat häntä, niin ne naiset kehuvat myös niitä piirteitä, joita ei saa millään treenaamalla, eli pituutta, kasvojen komeutta, isoa ja nautintoa tuottavaa kalua, jne.
Eli ei tuollaiseksi mieheksi vain pääse, ellei ole noita piirteitä, jotka saadaan syntymässä. Siinä miehessä vain se kokonaisuus on kunnossa, ne synnynnäiset ja sitten ne piirteet, joihin voi vaikuttaa.
Eli ei minullakaan ole tuollaisia mahdollisuuksia, kun en herätä sitä ensivaikutelmaa viehättävänä, komeana ja pitkänä miehenä. Sitten tietysti sillä fiksuudella ja sosiaalisuudella voi tehdä vaikutusta, mutta kun tuo mies tekee vaikutuksen silläkin. Hänellä on siis sekin piirre kunnossa. Sitten seksissä tulee ne sänkytaidot esille ja se iso kalu. Jokainen voi toki harjoitella niitä seksitaitoja, mutta miten sen ison kalun sitten saa? Sänkytaidot ovat tietysti tärkeimpiä, mutta osa tuon miehen kiinnostavuutta naisten silmissä on MYÖSKIN tuo iso kalu.
Eli mitä tässä sitten enää voi tehdä? Vaikka kuinka yrittäisin vaikuttaa itseeni, niin ei minusta tule tuollaista miestä, joka viehättää naisia yhtä paljon ja samalla tavalla. Ei tuollaiseen vain ole kenelläkään miehellä mahdollisuuksia, vaikka kuinka yrittäisi tehdä kaikkensa. Naiset kuitenkin kiinnostuvat myöskin niistä LUONTAISISTA piirteistä ja seikoista.
Naiset siis tekevät tuolle miehelle niitä aloitteita, koska hänellä on MYÖSKIN niitä synnynnäisiä piirteitä. Naiset viehättyvät hänen komeista kasvoista, miten sellaiset saan? Naiset kiinnostuvat hänen pituudestaan, miten sitä saan? Naiset kiinnostuvat myöskin hänen viehättävistä silmistään, miten sellaiset saan? Ja niin edelleen. Voin toki vaikuttaa tiettyihin asioihin, mutta en NIIN PALJON, että minusta tulisi tuollainen mies, ketä viehättää naisia tuolla tavalla ja saa niitä jatkuvia aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta.
Jos naiset kerran kehuvat hänessä myöskin niitä asioita, joihin en voi enää vaikuttaa, niin miten minusta muka voi tulla tuollainen mies?
Eli on asioita, joihin voi vaikuttaa ja asioita, joihin ei voi vaikuttaa. Tuolla miehellä ovat NE MOLEMMAT asiat kunnossa ja naiset kiinnostuvat myös niistä asioista hänessä, joihin ei voi vaikuttaa. Mikä siis neuvoksi, kun haluaisin muuttua ihan yhtä lailla samanlaiseksi kiinnostavaksi mieheksi?
Ei vain ole keinoja, ei vain yksinkertaisesti ole. Voin vaikuttaa tiettyihin asioihin, mutta sitten taas tietyt asiat jäävät puuttumaan ja se tietenkin vähentää naisten mielenkiintoa. Pituuden puute, komeiden kasvojen puute, viehättävien silmien puute, SYNNYNNÄISEN KARISMAN puute, ison kalun puute, jne. rajoittavat kaikki naisten kiinnostusta, eikä minulle täten tehdä niitä jatkuvia aloitteita enkä täten saa sitä naisten jatkuvaa seksuaalista huomiota.- Kauneuden myytti
Kasvojen komeuteen voi vaikuttaa esim tyylikkäällä hiusmallilla ja parralla sekä pitämällä ihonsa kunnossa. Kosmetologit ovat myös miehiä varten ja kulmakarvoja voi muotoilla (kyllä, miehetkin - ja sillä on iso merkitys sen suhteen miltä naaman perusilme näyttää) kotona.
Luonnollinen karsima on taas jossain elämänvaiheessa opittua sosiaalisuutta. Ilmeitä, eleitä jne _voi_ harjoitella.
Isoa kalua ei naiset mieti ennen kuin ovat sängyssä asti. jos silloinkaan ja jos on hyvä siinä mitä tekee (sitäkin voi opetella, asenne että haluaa miellyttää naista on hyvä alku), ei pienemmästäkään valiteta.
Opettele tiivistämään.
- Epäsuhtaista
Eli hieman tarkemmin sanottuna ja kerrottuna:
1. Hän on miehekkään pitkä ja kasvoiltaan komea, jota minä en ole. Molemmat sellaisia piirteitä, jotka viehättävät naisia. Hän pystyy siis tässä jo tekemään sen eron minuun.
Hän käy salilla, kuten minäkin. Mutta koska hän on fyysisestikkin pidempi (ruumiin pituus, jalkojen pituus, käsien koko, jne.) niin myöskin hänen lihaksensa ovat isommat ja hänellä on täten PALJON LEVEÄMMÄT hartiat. En siis pysty tässäkään tekemään minkäälaista etua.
Molemmat pukeudumme tyylikkäästi, mutta tuon miehen kohdalla se tyylikäs pukeutuminen on vain pelkkä ulkoasu sille fyysiselle pituudelle, koolle ja kasvoille. Tuo kokonaisuus vain saa aikaan sen, että hän saa naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. Minä en viehätä naisia samalla tavalla lyhyempänä, pienempänä ja rumemmalta. Tuo kaikki siinä saa aikaan sen, että naiset viehättyvät jo ENSISILMÄYKSELLÄ siitä miehestä. Sitten he haluavat tutustua. En minä ole niin viehättävä ulkoisesti, että naiset tulisivat joukolla luokse, en minä ole niin kiinnostavan näköinen ja oloinen, että naiset tulisivat tekemään jatkuvasti aloitteita ja antaisivat seksuaalista huomiota.
2. Molemmat olemme sosiaalisia. Olen töissä koululla, sekä valmennan jalkapallojoukkueita. Mutta en saa mitään etua tästä, koska hänkin on sosiaalinen ja naiset voivat keskustella hänen kanssaan asiasta kuin asiasta. Tähän sosiaalisuuteen voi toki kiinnittää aina huomiota, mutta kun tuokin mies on sosiaalinen, niin hän viehättää naisia satoja kertoja enemmän kuin minä, koska hänellä on myöskin sitä ulkonäköä.
3. Aina voi harjoitella niitä sänkytaitoja. Mutta kun tuolla miehellä on niitä sänkytaitoja että myöskin se iso kalu. Minä voisin tällä pienestä kalusta huolimatta harjoitella niitä sänkytaitoja, mutta silloin minulta jäisi se ison kalun tuottama ja antama nautinto puuttumaan. Naiset myöskin näkevät tuossa miehessä sen ison kalun myöskin kiinnostavana, vaikka ne sänkytaidot ovatkin tärkeimpiä. Mutta kyllä se iso kalu antaa ihan eri tavalla sitä lisänautintoa, jos vain miehellä ovat ne sänkytaidot kunnossa.
4. Ja kun ottaa huomioon, että kun naiset ovat tuosta miehestä JO VALMIIKSI noin kiinnostuneita, niin totta kai naiset ovat aiempaa kiihkeämpiäkin jo siellä sängyssä. Totta kai mitä kiinnostavampi mies on kyseessä, niin totta kai se nautintokin on siellä sänkykamarin puolella suurempaa. Mutta kun minä vain en pääse sille tasolle, en ole niille naisille niin kiinnostava. En pysty siis antamaan siellä sängyssä sitä samaa. Niin se vain menee, yksinkertaisesti.
Ei minulla vain ole mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseksi mieheksi, vaikka kuinka haluaisin. Eivät ne lihakset minulla saa aikaan sitä naisten jatkuvaa aloitteiden tekoa, kun ne muut piirteet eivät ole minussa kiinnostavia, kuten tuolla miehellä. Niin se vain menee.
Joku puhuu varmasti asenteesta. Tuolla miehellä sitä asennetta on, mutta jos minullakin olisi, niin mitä etua se toisi? Ei mitään. En minä siltikään olisi tuollainen mies, kun minulta jäisi puuttumaan nuo kaikki puutteet. Suurin osa noista piirteistä vain on minun saavuttamattomissa. Asenteesta aina puhutaan, mutta kun tuollaisella naisia viehättävällä miehellä on MYÖSKIN SITÄ asennetta, niin ei muuta minun tilannettani mitenkään. Naiset viehättyvät myöskin siitä asenteesta, mutta myös niistä komeista kasvoista, isosta kalusta, pitkästä ja isosta miehen koosta, jne.
Asenteen muutos voisi tuoda parannusta omaan tilanteeseen, mutta ei se tekisi minusta tuollaista miestä, jolla sen asenteen lisäksi ovat NE KAIKKI MUUTKIN PIIRTEET KUNNOSSA. Ei se vain ole sama asia. Asenteella voi paikata paljon puutteita, mutta kun tuolla miehellä ei ole mitään sellaisia puutteita, joita tarvitsisi mitenkään paikata. Päinvastoin, sitä asennetta löytyy sen kaiken muun naisia viehättävän lisäksi.
Kyllä se vain laittaa kateelliseksi ja katkeraksi. Tai ainakin minä olen erittäin katkera ja kateellinen siitä, että hän on saanut mahdollisuuden olla tuollainen, mutta minä en. Hän on saanut tuollaisia syntymälahjoja ja hän on vielä keskittynyt kaiken lisäksi parantamaan niitä juttuja, joita pystyy. Minulla kun ei ole mahdollisuuksia kuin tuohon viimeksi mainittuun, mikä tarkoittaa, etten tule ikinä olemaan tuollainen mies, kuin hän on. En ikinä tule saamaan naisilta samanlaista kiinnostusta, viehätystä, seksuaalista huomiota, aloitteita, jne. Kyllä se vain laittaa kateelliseksi ja katkeraksi, erittäin kateelliseksi ja katkeraksi.Meinasin jo kysyä sitä, että oletko se eräs 25-vuotias sinkkumies, joka työskentelee koululla ja valmentaa futisjunnuja. Ehdit jo kirjoittaa tästä itse ja huomasin että sama henkilö oli kyseessä kenen oletinkin olevan näiden kirjoitusten takana.
Vieläkin sitten jaksat näitä samoja asioita vaan jankata, eikä sun tilanteesi ole mihinkään edes muuttunut. Luulisi jo ihan kyllästyttävän tollainen samojen asioiden jatkuva vatvominen ja miettiminen.- Epäsuhdasta
DarkFear kirjoitti:
Meinasin jo kysyä sitä, että oletko se eräs 25-vuotias sinkkumies, joka työskentelee koululla ja valmentaa futisjunnuja. Ehdit jo kirjoittaa tästä itse ja huomasin että sama henkilö oli kyseessä kenen oletinkin olevan näiden kirjoitusten takana.
Vieläkin sitten jaksat näitä samoja asioita vaan jankata, eikä sun tilanteesi ole mihinkään edes muuttunut. Luulisi jo ihan kyllästyttävän tollainen samojen asioiden jatkuva vatvominen ja miettiminen.Ei se todellakaan ole helppoa ajatella niin. Ei se vain ole todellakaan helppoa tajuta, etteivät ne unelmat ikinä toteudukkaan. Ei se vain ole todellakaan helppoa tajuta, että moni sellainen asia, jota elämässä haluaa, niin sitä ei saakkaan.
Kyllä minä vain jaksan vatvoa tällaisia asioita, kun kuitenkin jatkuvasti joudun kohtaamaan tällaisia asioita. Jatkuvasti tapaan naisia elämässäni, jatkuvasti olen enemmän tai vähemmän tuon miehen kanssa tekemisissä, jatkuvasti tulen näiden asioiden eteen, kun olen ravintoloissa, kuntosaleilla, kirjastoissa, rokkifestareilla, jne. Jatkuvatihan nämä asiat tulevat eteeni, teen mitä tahansa.
Ei se vain ole helppoa, ei vain ole. Jos sitä olisikin jokin nappi, jota painamalla nämä asiat eivät enää vaivaisikaan, niin totta kai painaisin sitä. Mutta kun ei ole, niin ei ole.
Minä ainakin olen sitä tyyppiä, että kun en pysty yksinkertaisesti jotakin tekemään ja haluaisin sitä kovasti, niin kyllä se vain laittaa minut kateelliseksi ja katkeraksi. Ne ovat kuitenkin sellaisia tavoittamattomia ja saavuttamattomia asioita, joita ei saa elämänsä aikana, vaikka haluaisi. Epäsuhdasta kirjoitti:
Ei se todellakaan ole helppoa ajatella niin. Ei se vain ole todellakaan helppoa tajuta, etteivät ne unelmat ikinä toteudukkaan. Ei se vain ole todellakaan helppoa tajuta, että moni sellainen asia, jota elämässä haluaa, niin sitä ei saakkaan.
Kyllä minä vain jaksan vatvoa tällaisia asioita, kun kuitenkin jatkuvasti joudun kohtaamaan tällaisia asioita. Jatkuvasti tapaan naisia elämässäni, jatkuvasti olen enemmän tai vähemmän tuon miehen kanssa tekemisissä, jatkuvasti tulen näiden asioiden eteen, kun olen ravintoloissa, kuntosaleilla, kirjastoissa, rokkifestareilla, jne. Jatkuvatihan nämä asiat tulevat eteeni, teen mitä tahansa.
Ei se vain ole helppoa, ei vain ole. Jos sitä olisikin jokin nappi, jota painamalla nämä asiat eivät enää vaivaisikaan, niin totta kai painaisin sitä. Mutta kun ei ole, niin ei ole.
Minä ainakin olen sitä tyyppiä, että kun en pysty yksinkertaisesti jotakin tekemään ja haluaisin sitä kovasti, niin kyllä se vain laittaa minut kateelliseksi ja katkeraksi. Ne ovat kuitenkin sellaisia tavoittamattomia ja saavuttamattomia asioita, joita ei saa elämänsä aikana, vaikka haluaisi.Yleensä unelmat pystyy kyllä elämässä toteuttamaan, ellei sitten haaveile jostain liian mahdottomista asioista, kuten sellaisista jutuista, joihin ei rahat tavan työläisellä yksinkertaisesti vaan riitä.
Jos haaveilee realistisista asioista ja sellaisista, joita suurin osa tavan ihmisistä pystyy elämässään saavuttamaan, niin tällaiset unelmat eivät ole mitenkään mahdottomia saavuttaa.
Suosittelisin kyllä sua ihan oikeesti hakemaan jotain ammattiapua, jos kerran todellakin sulla menee kaikki vapaa-aika ja ilmeisesti myös työaika noiden samojen asioiden miettimiseen ja elämäsi alkaa näköjään olla jo sellaista, että et pysty tekemään mitään, etkä nauttimaan yhtään mistään pyörittelemättä näitä samoja iänikuisia asioita mielessäsi.
- Epäsuhdasta
En todellakaan jaa näkemystäsi. Miten sitten miehet, tuollakin miehellä niitä naisia riittää vaikka muille jakaisi, mutta naiset vain pyörivät hänen ympärillään ja lisää tulee koko ajan.
Ei voi noin sanoa. Kyllä naiset miettivät hyvinkin tarkoin, kenelle sitä tavaraansa jakavat, miksi muuten Suomessakin on paljon miehiä, ketkä eivät naisilta saa? Eli nimenomaan naiset miettivät kyllä kenelle sitä tavaraansa jakavat, mutta he jakavatkin sitä vain niille oikeasti kiinnostaville miehille.
He antavat nimenomaan niille miehille, jotka kiinnostavat heitä, Mutta kun sitten tietyt miehet viehättävät niin suurta osaa naisista, niin sitten yhdelle miehelle niitä seksuaalisia suhteita muodostuu paljon verrattuna muihin. Juuri tästä on tässä seksuaalisten suhteiden epäsuhdasta kysymys.
Jotkut tietyt miehet viehättävät naisia niin paljon, että saavat esim. aloitteita ja sitä naisten seksuaalista huomiota jatkuvasti. Totta kai heille kertyy niitä naiskokemuksia paljon. Mutta sitten taas vastaavasti on niin paljon sellaisia miehiä, jotka eivät naisia viehätä, joten heille niitä kertoja syntyy huomattavasti vähemmän. Jo keskivertomiehenkin mahdollisuudet naisiin, varsinkin niihin kauneimpiin, ovat hyvinkin heikot. He joutuvat monesti juuri tyytymään niihin yksittäisiin naisiin, jotka heidät huolivat.
Ei ole kerta eikä ensimmäinen kun tällä palstalla kirjoittelee joku 30-vuotias täysin kokematon mies. Okei, voidaan ajatella, että jos sitä asennetta olisi ollut enemmän, niin olisi voinut edes joltakin naiselta saada. Mutta sitten samaan aikaan joku 30-vuotias mies on ollut vaikka 100:n naisen kanssa ja lisääkin olisi tullut kymmenkertainen määrä, jos olisi vain huolinut.
Eli mistä tämä sitten lopulta kertoo? Toisilla vain on niitä mahdollisuuksiakin enemmän. Totta kai niihin mahdollisuuksiin voi itsekkin vaikuttaa, mutta ei kaikki kuitenkaan siitäkään ole kiinni. Jos ne synnynnäiset piirteet vain ovat naisia viehättäviä, niin se jo pelkästään houkuttelee naisia. Puhumattakaan jos on vielä laittanut ne henkiset piirteet, sosiaaliset taidot, jne. kuntoon, niin lisää tulee. Eli vaikka kaikkensa tekisi, niin ei todellakaan aina pääse sille tasolle, mille haluaisi.
Kuten en pääse minäkään. Minäkin olen panostanut moniin asioihin itsessäni elämän varrella, mutta en minäkään pääse tuon miehen tasolle, koska niitä puutteita vain kuitenkin on niin paljon. Ei vain ole niitä synnynnäisiä piirteitä todellakaan niin paljoa, että voisin edes haaveilla tuollaisesta elämästä.
Paljon voi tehdä, mutta kaikkeen ei kuitenkaan voi vaikuttaa. Omaan naismenestykseen voi aina vaikuttaa, mutta vain tietyiltä osin. Kaikkeen ei voi kuitenkaan tässäkään asiassa vaikuttaa, vaan on tyydyttävä siihen, mitä saa. On pelattava niillä korteilla, mitä on itselle jaettu. - Naisasialooseri.
Tuhannet kiitokset loistavasta ja mielenkiintoisesta kirjoituksestasi!
Tuollaisia miehiä todellakin on olemassa. Itse en ihan noin kovaa YT-miestä tunne, mutta paljon naisia saaneita miehiä kuitenkin.
Yksi on laiha, lihakseton, lyhyt mutta kasvoiltaan hän on super pretty boy ja hänellä on sen lisäksi iso kalu. Nyt hän on lähes kolmekymppinen ja vakiintunut erään KT-naisen kanssa, joka sanoi olevansa erittäin ylpeä siitä, että on koukuttanut tuon miehen. Nuorempana hän vietti vuosikausia panomieselämää ja hänellä oli vakipanona eräs parikymppinen blondi, joka toimi myös hänelle ilmaisena taksikuskina jottai sai munaa tuolta mieheltä.
Eräillä festareilla hänellä meni pari pakettia kondomeja ja pani myös teinityttöjä.
Myös yksi kamunaiseni oli hänestä kiinnostunut, mutta hän ei kuitenkaan jostain syystä kamunaistani pannut. Hänellä on siis vara valita ketä panee ja ketä ei.
Ja hän ei suinkaan ole ainut tuntemani YTM, vaan heitä on muitakin joskin suurin osa heistä on lopettanut ympäriinsä panemisen ja vakiintuneet sekä hankkineet lapsia.
Ai niin, piti kysyä sitä, että tietääkö tuon YTM kaverisi nainen niistä kahdesta vakipanosta, jotka tuolla miehellä on? Yleensähän naiset tietävät, että YTM panee myös muita, mutta hyväksyvät sen pakollisena pahana.
Seksuaalisten suhteiden epätasapaino ei ole YT eikä AT miesten vika, se on naisten vika. Tai siis yhteiskuntamme jossa joku idiotti on päättänyt antaa naisille ihmisten oikeudet. Jos naisilta poistettaisiin oikeus päättää omasta vartalostaan, niin tuokaan mies ei sitä pillua saisi sen enempää kuin kukaan muukaa. Kutsukaamme sitä seksuaaliseksi sosialismiksi. - Epäsuhdasta
Tuo kaverin nainen tietää noista naisista, mutta silti ja siitä huolimatta nuo naiset haluavat tuota miestä. Ennen kuin hän alkoi seurustella tuon naisen kanssa, niin hän sai ja olisi saanut vielä enemmänkin naisia esim. ravintoloista kotiinsa. Yhteisen yön jälkeen se nainen haluaa vain lisää ja lisää.
Koska se mies on miehekkään pitkä, fyysisesti iso, komea, isokaluinen, karismaattinen, sosiaalinen, loistava sängyssä, jne. Kukapa nainen ei tuollaista miestä haluaisi, ainakin sänkyynsä? Niin se vain menee, että tuolla miehellä on naisia enemmän kuin suurin osa sinkkumiehistä varmasti saa edes yhteensä.
Yhdellä ja samalla miehellä on niin paljon naisia kiinnostavia piirteitä, että naisia riittää.
"Yksi on laiha, lihakseton, lyhyt mutta kasvoiltaan hän on super pretty boy ja hänellä on sen lisäksi iso kalu."
Varmasti sai naisia, mutta mietippä, KUINKA PALJON ENEMMÄN hän olisi saanut naisia, jos hän olisi ollut yhtä lailla pitkä, lihaksikas ja fyysisesti iso. Kiinnostuneita naisia olisi ollut vieläkin enemmän ja ne kiinnostuneet naiset olisivat aiempaa kiinnostuneempia. Koska naiset pitävät myöskin miehen pituudesta ja fyysisestä koosta.
En tarkoita luokkauksena, mutta mitä ajattelit saavutettavan tuolla kiellosta naisten omaan vartaloon? Okei, joku mies ei saisi sitä pillua niin paljon kuin haluaisi ja sitä pitäisi jakaa tasaisemmin. Useammat miehet pääsisivät siihen naisen makuun.
Mutta mitä hauskaa ja hienoa tässä olisi? Eivät ne naiset olisi esim. minusta yhtään sen kiinnostuneempia, eivätkä ne naiset haluaisi minua yhtään sen enempää. Ihan yhtä lailla ne naiset haluaisivat tuota kaveriani, ei minua. Ei se naisten halu, se synnynnäinen ja alitajuinen halu lähtisi mihinkään. Ei se ole siis kenenkään vika, ei edes naisten vika. Eivät he voi sille mitään, että tuon tyyppiset miehet kiinnostavat.
Ei se ole päätettävissä, kenestä sitä kiinnostuu ja viehättyy. Toki voi ajatella järkiperäisesti, että tuo nainen tai mies on turvallisen tuntuinen, haluan hänet suhteeseen. Mutta se onkin JÄRKIPERUSTE JA JÄRKISYY. Tietyn tyyppiset miehet vain kiinnostavat naisia, eikä sille voi mitään. Eivät naiset voi sille mitään, se on ALITAJUINEN juttu. Niin se vain menee.
Joten mitä hyötyä tuosta olisi esim. minulle? Nainen, kenen kanssa olisin yhdessä, olisi edelleen kiinnostunut tuosta kaveristani, ei minusta. Pakolla hän joutuisi olemaan minun kanssani. Tasa-arvon takia. Mutta se tärkein jäisi puuttumaan. Hän ei kiinnostuisi minusta OMANA ITSENÄNI, hän ei kiinnostuisi minusta MIEHENÄ, vaan pakosta. Ei tuo hyödyttäisi minua millään lailla. Se olisi itse asiassa se kaikista pahin vaihtoehto, että tuo menisi tasa-arvon mukaan. Eivät ne naiset kuitenkaan edelleenkään niistä miehistä kiinnostuisi, jotka nykyäänkin jäävät naisettomiksi. Mitä hyötyä tuosta siis olisi?
En tarkoita loukkauksena, kysyn vain.- Naisasialooseri.
Niin, kyllä tuo kaverini varmasti olisi saanut vieläkin enemmän naisia jos olisi pitkä ja lihaksikas, mutta varmasti on nytkin ollut erittäin tyytyväinen seksielämäänsä. Pitkänä ja lihaksikkaana niitä naisia olisi ollut liikaakin jos naisia nyt voi ylipäänsä olla liika. Nykyiselläänkin hän on "joutunut"panemaan naisia vaikka ei olisi itsellään edes tehnyt mieli eli on siis saanut enemmän kuin mitä tarvitsee.
Vähän sama asia kuin se, että ei ihmisen tarvitse olla Bill Gates ja siltikin hänellä voi olla rahaa yli omien tarpeiden.
On minulla yksi toinenkin YTM kaveri, jonka myös tuo YTM ,josta kerroin, tuntee. Se mies on myös pitkä ja isokokoinen ja ilmeisesti naisten mielestä myös kasvoiltaan komea, vaikka minun silmääni hänen kasvonsa kyllä näyttävät aika tavallisilta. Ja tuosta kaverista tuo aikaisemmin kertomani YTM sanoi, että hänen kanssaan kannattaa lähteä baariin koska hän saa niin paljon naisia että itsekin aina hänen seurassaan saan naisen.
"En tarkoita luokkauksena, mutta mitä ajattelit saavutettavan tuolla kiellosta naisten omaan vartaloon? Okei, joku mies ei saisi sitä pillua niin paljon kuin haluaisi ja sitä pitäisi jakaa tasaisemmin. Useammat miehet pääsisivät siihen naisen makuun."
Ei tietenkään naisen kiinnostus tiettyihin miehiin loppuisi eivätkä he olisi AT-miehistä sen enempää kiinnostuneita kuin nytkään. Naisia ei voi pakottaa kiinostumaan epäkiinnostavista miehistä. Naisten itsemääräämisoikeuden poistamisella pillu jakautuisi kuitenkin tasaisemmin ja kaikki miehet saisivat sitä. Vaikka et edelleenkään olisi naisten himojen kohde niin saisit kuitenkin, eikö se ole tyhjää parempi? Minusta ainakin olisi ja se toimisi myös oivana rangaistuksena pillullaan ajatteleville naisille. - fpdoh
Naisasialooseri. kirjoitti:
Niin, kyllä tuo kaverini varmasti olisi saanut vieläkin enemmän naisia jos olisi pitkä ja lihaksikas, mutta varmasti on nytkin ollut erittäin tyytyväinen seksielämäänsä. Pitkänä ja lihaksikkaana niitä naisia olisi ollut liikaakin jos naisia nyt voi ylipäänsä olla liika. Nykyiselläänkin hän on "joutunut"panemaan naisia vaikka ei olisi itsellään edes tehnyt mieli eli on siis saanut enemmän kuin mitä tarvitsee.
Vähän sama asia kuin se, että ei ihmisen tarvitse olla Bill Gates ja siltikin hänellä voi olla rahaa yli omien tarpeiden.
On minulla yksi toinenkin YTM kaveri, jonka myös tuo YTM ,josta kerroin, tuntee. Se mies on myös pitkä ja isokokoinen ja ilmeisesti naisten mielestä myös kasvoiltaan komea, vaikka minun silmääni hänen kasvonsa kyllä näyttävät aika tavallisilta. Ja tuosta kaverista tuo aikaisemmin kertomani YTM sanoi, että hänen kanssaan kannattaa lähteä baariin koska hän saa niin paljon naisia että itsekin aina hänen seurassaan saan naisen.
"En tarkoita luokkauksena, mutta mitä ajattelit saavutettavan tuolla kiellosta naisten omaan vartaloon? Okei, joku mies ei saisi sitä pillua niin paljon kuin haluaisi ja sitä pitäisi jakaa tasaisemmin. Useammat miehet pääsisivät siihen naisen makuun."
Ei tietenkään naisen kiinnostus tiettyihin miehiin loppuisi eivätkä he olisi AT-miehistä sen enempää kiinnostuneita kuin nytkään. Naisia ei voi pakottaa kiinostumaan epäkiinnostavista miehistä. Naisten itsemääräämisoikeuden poistamisella pillu jakautuisi kuitenkin tasaisemmin ja kaikki miehet saisivat sitä. Vaikka et edelleenkään olisi naisten himojen kohde niin saisit kuitenkin, eikö se ole tyhjää parempi? Minusta ainakin olisi ja se toimisi myös oivana rangaistuksena pillullaan ajatteleville naisille.Sinulta se itsemääräämisoikeus pitäisi poistaa.
- Järkikäteen
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei tietenkään naisen kiinnostus tiettyihin miehiin loppuisi eivätkä he olisi AT-miehistä sen enempää kiinnostuneita kuin nytkään. Naisia ei voi pakottaa kiinostumaan epäkiinnostavista miehistä. Naisten itsemääräämisoikeuden poistamisella pillu jakautuisi kuitenkin tasaisemmin ja kaikki miehet saisivat sitä. Vaikka et edelleenkään olisi naisten himojen kohde niin saisit kuitenkin, eikö se ole tyhjää parempi? Minusta ainakin olisi ja se toimisi myös oivana rangaistuksena pillullaan ajatteleville naisille."Minusta ainakin olisi ja se toimisi myös oivana rangaistuksena pillullaan ajatteleville naisille"
No mitenkäs olisi sitten meidän naisten laita, jotka emme harrasta irtosuhteita ja haluamme "antaa" vain pitkässä parisuhteessa /avoliitossa /avioliitossa?
Pitäisikö meidän antaa toisten miesten "liata" itsemme ennenkuin löydämme sen kumppanin, jolle haluamme uskoutua?
Ja kuinkas tällaiset järjestelyt toteutettaisiin, saisivatko miehet karata kenen tahansa naisen päälle koska tahansa? Kuka kantaa vastuun ei-halutuista-raskauksista?
- ftyfd
Näyttääkö hän piirteiltään sellaselta että voisi olla amerikkalaisessa TV-ohjelmassa, siis ei niin slaavilaiselta?
- 19+13
Jos haluat asiallista keskustelua, ÄLÄ HUUDA. Sen sijaan tiivistäminen olisi paikallaan, ainakaan minä en jaksa lukea noita romaanejasi.
Oletko varma, ettet ole homo? Tai ainakin tunne vetoa tuota ystävämiestäsi kohtaan? Tosi paljon hän ainakin tuntuu pyörivän ajatuksissasi, etenkin hänen kalunsa. ÄLÄ HUUTA MULLE. Samaa kuin edellinenkin, eli eikö kymmenen kertaa viisituhatta merkkiä tiivistyisi yhtään pienempään tilavuuteen, aivan kuin vesihöyry ikkunalasissa. Sekin on varmasti hyvin jännää.
- Epäsuhtaista
"Oletko varma, ettet ole homo? Tai ainakin tunne vetoa tuota ystävämiestäsi kohtaan? Tosi paljon hän ainakin tuntuu pyörivän ajatuksissasi, etenkin hänen kalunsa."
Siis edelleen, tykkään naisista erittäin paljon ja haluaisin harrastaa heidän kanssaan seksiä. Mutta tuo mies kun on sellainen, joka tuollaiseen pystyy. Hän saa niitä naisia, joten minäkin haluan ihan yhtä lailla olla kuin hän.
Haluan itselleni ihan yhtä lailla ison kalun, komeat kasvot, pitkän ja miehekkään ruumiin pituuden, ison fyysisen koon, jne.
Ymmärrät varmasti, mitä tarkoitan? Koska tuolla miehellä on niin paljon niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin minäkin haluan niitä ihan yhtä lailla. Minäkin haluan olla mies, joka saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota. Ja nimenomaan MIEHENÄ JA IHMISENÄ. En siis minkään rahan takia, en, en todellakaan. Silloin ne naiset olisivat kiinnostuneita niistä rahoista, eivätkä minusta miehenä tai ihmisen. Tuo raha ei siis todellakaan ole se, mitä tässä haluan.
"Vaikka et edelleenkään olisi naisten himojen kohde niin saisit kuitenkin, eikö se ole tyhjää parempi? Minusta ainakin olisi ja se toimisi myös oivana rangaistuksena pillullaan ajatteleville naisille."
Ei todellakaan eikä millään muotoa. Ei minua kiinnosta todellakaan pelkästään ne omat haluni. Minulle merkitsee niin paljon myöskin se toinen osapuoli elikkä nainen. Eli kuinka kiinnostavana hän minut näkee, kuinka paljon hän nauttii, kuinka monta orgasmia hän saa, kuinka paljon hän haluaa lisää, jne. Minulle kun merkitsee nuo asiat myöskin niin paljon.
En saisi sitä naista siis nimenomaan kiinnostavana, viehättävänä ja seksikkäänä miehenä, vaan sen takia, että sen naisen on pakko sitä antaa. Haluan, että naiset näkevät minut niin seksikkäänä, kiinnostavana ja viehättävänä, että he TODELLA HALUAVAT minua. Aivan kuten he haluavat tuota toistakin miestä. Minäkin haluan olla ihan samanlainen mies, koska hän edustaa KAIKKEA SITÄ, mitä minäkin haluan olla.
Hän nyt vain sattuu olemaan sellainen ja minä satun olemaan tällainen. Joku voi tuosta päätellä, että haluan pelkkiä kehuja naisilta, haluan, että naiset palvovat minua ja kaipaan vain pelkkiä kehuja naisilta. Että haluan vain kuulla, kuinka isokaluinen, komea, hyvä sängyssä, karismaattinen, jne. olen. Mutta jos on jo tuollainen mies, niin EI TARVITSE HALUTA olla tuollainen mies. Minä kun en ole, niin silloin on vain pakko haluta. Silloin sitä vain toivoo, että olisi tuollainen mies, jotta ne omat halut ja toiveet olisivat mahdollisia.- Epäsuhtaista
"Ja tuosta kaverista tuo aikaisemmin kertomani YTM sanoi, että hänen kanssaan kannattaa lähteä baariin koska hän saa niin paljon naisia että itsekin aina hänen seurassaan saan naisen."
Olenhan tuon kaverin kanssa ollut lukemattomia kertoja baareissa, mutta mitä hyötyä siitä on ollut? En minä ole ollut se kiinnostava mies, vaan se kaverini. Vaikka häneen tutustuessaan olisi jäänyt joitakin naisia yksin, niin mitä se on auttanut, kun he kerran ovat olleet kiinnostuneita HÄNESTÄ? Häntä he haluaisivat, ei minua. Se, että olen tuon miehen kanssa liikenteessä, ei tee minusta SAMANLAISTA miestä kuin hän on.
Ihmettelen tuota ajatusta siitä, että siinä pääsisi tuollaisen kaverin kanssa osingoille. Naisporukoissa on niitä muitakin naisia. Totta, mutta kun EN MINÄ OLE TUOLLAINEN MIES, siitä toisesta miehestähän he ovat kiinnostuneita. Eivät ne naiset näe MINUA sellaisena, yhtä kiinnostavana miehenä. En minä muutu sellaiseksi mieheksi, vaikka olisin hänen kanssaan liikenteessä.
Joten mitä väliä sillä on, pääsisinkö hänen kauttaan jonkun naisen seuralaiseksi, kun se ei tee minusta SAMANLAISTA miestä kuin tuo toinen mies? En minä muutu sellaiseksi mieheksi, eivät ne naiset ole minusta YHÄ PALJON kiinnostuneita, en minä edelleenkään muutu sellaiseksi mieheksi, joka saa JATKUVASTI naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne.
Sinua kiinnostaa varmasti vain se, että sinä saat. Ei sillä tavalla väliä. Jos saat kaverisi kautta niitä naisia, niin olet onnellinen ja ylpeä. Mutta se ei tee sinusta SAMANLAISTA MIESTÄ, se ei tee minustakaan samanlaista miestä, mikä on minun haluni ja toiveeni. Ei se hyödytä minua lainkaan saada niitä naisia sen miehen kautta. En minä hänen kanssaan muutu samanlaiseksi mieheksi, en vain muutu. Ainoastaan sillä on väliä, ei millään muulla.
En ole ikinä saanutkaan naista, en kaverini kautta, enkä muutenkaan. Mutta kun minua ei kiinnosta se pätkän vertaa. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että olenko tuollainen mies, jos en ole, niin minua ei kiinnosta naisasiat pätkän vertaa. Ei minua kiinnosta omat mahdollisuuteni naismaailmassa, elleivät ne ole SAMANLAISIA kuin tuon miehen kohdalla. Ne eivät voikkaan olla, koska en voi saada niitä kaikkia piirteitä itselleni, joten naisiasiat voin unohtaa ihan kokonaan.
Jos en pysty muuttumaan tuollaiseksi mieheksi, niin sillä on ainoastaan väliä. Millään muulla ei tässä ole minkäänlaista väliä. Ei vaikka kaverin kautta saisikin joitain naisia, tiedän kuitenkin, että he ovat siitä kaveristani kiinnostuneita, eikä mikään muukaan maailmassa muuta minua tuollaiseksi mieheksi. Se on ainoa asia, millä tässä asiassa on väliä, kaikki muu on täysin merkityksetöntä itselleni. Niillä muilla asioilla ei ole mitään väliä.
Kannattais varmaan lopettaa itsensä vertaaminen kyseiseen hemmoon, koska toi asioiden jatkuva vääntäminen ja kääntäminen ei ole terveellistä. Ota vaikka kunnolla välimatkaa tähän kaveriin jos sen naama ärsyttää.
"Haluan itselleni ihan yhtä lailla ison kalun, komeat kasvot, pitkän ja miehekkään ruumiin pituuden, ison fyysisen koon, jne."
Tuolla pornosivuilla tunnutaan aika kovasti mainostavan ainakin tuota isoa kalua, että siitä vain peniksen pidennysleikkaukseen, jos maallinen muotosi on sinulle niin kovin tärkeä.- Epäsuhtaista
"Ota vaikka kunnolla välimatkaa tähän kaveriin jos sen naama ärsyttää."
Tämä olisi tietysti yksi vaihtoehto, mutta eipä se tekisi minusta kuitenkaan samanlaista miestä kuin hän on. En minä muuttuisi tuollaiseksi mieheksi, joka saa valita naisseuransa ja joka saa naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. Ei se auttaisi mitään, ei se toisi yhtään mitään positiivista elämääni. Ei se auttaisi minua toteuttamaan haaveitani ja unelmiani.
"Tuolla pornosivuilla tunnutaan aika kovasti mainostavan ainakin tuota isoa kalua, että siitä vain peniksen pidennysleikkaukseen, jos maallinen muotosi on sinulle niin kovin tärkeä."
Noista leikkauksista, niin mitä olen lukenut, niin se pituus ei kuulemma siitä paljoa muutu, ja se peniksen kunto sen leikkauksen jälkeen ei välttämättä ole mikään hyvä. Eli noilla leikkauksilla ei saada aikaan SELLAISTA LOPPUTULOSTA kuin minä itse haluan. Ja se paksuus? Eipä sitäkään niillä leikkauksilla saa, ainoastaan pituutta jonkun verran.
Ja sekin vielä, että kyllä se näkyy, kun penistä on leikattu, naiset näkevät tämän ja silloin se viehätys EI TODELLAKAAN ole naisten puolelta samanlaista. Eihän tuokaan mies ole leikattu, vaan se on LUONTAISESTI iso. Naiset kyllä pitävät nimenomaan niistä LUONTAISISTA ASIOISTA.
Ja jos mietitään, että saisin penikseni isommaksi, niin miten NUO KAIKKI MUUT PIIRTEET? Kauneusleikkauksissa käy ihmisiä paljonkin, mutta ei se lopputulos vain ole todellakaan mikään samanlainen kuin NE LUONTAISET kasvonpiirteet. Se näkyy kyllä, kun kasvoja on leikelty ja leikattu. Ei se kiinnosta naisia, eivät naiset viehäty, kun he näkevät sellaiset kasvot, jotka eivät näytä luontaisilta ja joita on leikattu. Se naiste epäviehätys vain korostuu entisestään.
Entä miten saan itselleni lisää ruumiin pituutta? Miten saan itselleni LUONTAISET pidemmät kädet ja jalat? Fyysinen koko tuottaa naiselle sitä turvallisuuden tunnetta, joten miten saan nämä kaikki itselleni? Kun tuokin mies on LUONTAISESTI isona miehenä treenannut lihaksiaan, niin hän muutenkin jo iso. Ne lihakset kasvavat paljon isommiksi kuin minun, kenen ruumiinrakenne on paljon pienempi. Miten siis saan itselleni tuollaisen SAMANLAISEN ruumiinrakenteen?
Naiset nimenomaan viehättyvät, kun tuo mies on pitkä ja iso muutenkin. Ne lihakset saavat näyttämään hänet aiempaa raamikkaammalta ja hänen hartiansa ovat MONTA KERTAA MINUA ISOMMAT JA LEVEÄMMÄT, koska hän muutenkin jo minua isompi ja pidempi. Lihakset isommalla miehellä saavat näyttämään sen miehen IHAN ERILAISELTA kuin pienellä miehellä. En minä vain pysty muuttumaan tuollaiseksi mieheksi, vaikka kuinka treenaisin. Ei minun käteni ja jalkani ja hartiani, jne. muuttuisi samalla tavalla isoiksi ja vahvoiksi, jotta naiset kiinnostuisivat niistä SAMALLA TAVALLA.- Epäsuhtaista
Joten ei vain yksinkertaisesti ole mitään keinoja enää. En vain yksinkertaisesti pysty tuohon. En vain ole mitään keinoja päästä tuollaiseksi mieheksi, joka saa naisia kun haluaa ja saa naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. Kyse on niin paljon, NIIN PALJON myöskin niistä synnynnäisistä piirteistä, niistä nimenomaan luontaisista piirteistä. Ja kun tuolla miehellä on niitä piirteitä NIIN HELVETIN PALJON, että en mitenkään pysty tulemaan tuollaiseksi mieheksi. Se vain on yksinkertaisesti mahdotonta.
Itsekin varmasti aivan hyvin tiedät, mitä tarkoitan. Ethän sinäkään voi TÄYDELLISESTI vaikuttaa omaan itseesi, et vain voi. Voit muuttaa tiettyjä piirteitä itsessäsi, mutta joudut myöskin tyytymään siihen, mitä olet saanut.
Mutta kun se vain on niin epäreilua, NIIN EPÄREILUA, että toisille on annettu noita piirteitä jo niin paljon, että he houkuttelevat niitä naisia NIIN PALJON KOKO AJAN. Heille vain on annettu niitä mahdollisuuksia ja lahjoja JO VALMIIKSI, heille on annettu niitä SYNTYMÄLAHJOJA niiden naisten saamiseen.
Jokaisella ihmisellä on vahvuuksia. Jokaisella ihmisellä on niitä synnynnäisiä, perinnöllisiä ja geneettisiä vahvuuksia, jotka erottavat hänet muista ihmisistä. Samahan se on tässäkin naisten kohdalla, toisille ihmisille vaan on annettu niin paljon vahvuuksia ja SYNTYMÄLAHJOJA niiden naisten saamiseen. Niin se vain menee. Tiettyjä juttuja voi harjoitellakin, mutta naiset kun viehättyvät MYÖSKIN niistä asioista, joihin ei vain yksinkertaisesti pysty vaikuttamaan millään yrittämällä. Toisille vain on annettu niitä mahdollisuuksia ja vahvuuksia, se vain on sellainen vahvuusalue. Joillekkin miehille vain annetaan niin paljon ja toisille sitten taas sillä osa-alueella ei mitään. Niin se vain menee, mutta kun minä vain EN PYSTY HYVÄKSYMÄÄN SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En pysty hyväksymään sitä, että tällaiset asiat eivät ole MINULLE MAHDOLLISIA. Ihmettelette, kuinka jaksan jankata ja vinkua näistä asioista, no jos edes vähänkään ymmärtäisitte, ymmärtäisitte EDES PIENEN PIENEN PALAN siitä, miltä minusta tuntuu tälläkin hetkellä, niin tajuaisitte. Jos ymmärtäisitte, kuinka pahalta se tuntuu, kun EI IKINÄ PYSTY TEKEMÄÄN sitä, mitä oikeasti haluaisi, haaveilisi, unelmoisi ja toivoisi. Jos vain ymmärtäisitte, MILTÄ MINUSTA VITTU TUNTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Epäsuhtaista
Epäsuhtaista kirjoitti:
Joten ei vain yksinkertaisesti ole mitään keinoja enää. En vain yksinkertaisesti pysty tuohon. En vain ole mitään keinoja päästä tuollaiseksi mieheksi, joka saa naisia kun haluaa ja saa naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. Kyse on niin paljon, NIIN PALJON myöskin niistä synnynnäisistä piirteistä, niistä nimenomaan luontaisista piirteistä. Ja kun tuolla miehellä on niitä piirteitä NIIN HELVETIN PALJON, että en mitenkään pysty tulemaan tuollaiseksi mieheksi. Se vain on yksinkertaisesti mahdotonta.
Itsekin varmasti aivan hyvin tiedät, mitä tarkoitan. Ethän sinäkään voi TÄYDELLISESTI vaikuttaa omaan itseesi, et vain voi. Voit muuttaa tiettyjä piirteitä itsessäsi, mutta joudut myöskin tyytymään siihen, mitä olet saanut.
Mutta kun se vain on niin epäreilua, NIIN EPÄREILUA, että toisille on annettu noita piirteitä jo niin paljon, että he houkuttelevat niitä naisia NIIN PALJON KOKO AJAN. Heille vain on annettu niitä mahdollisuuksia ja lahjoja JO VALMIIKSI, heille on annettu niitä SYNTYMÄLAHJOJA niiden naisten saamiseen.
Jokaisella ihmisellä on vahvuuksia. Jokaisella ihmisellä on niitä synnynnäisiä, perinnöllisiä ja geneettisiä vahvuuksia, jotka erottavat hänet muista ihmisistä. Samahan se on tässäkin naisten kohdalla, toisille ihmisille vaan on annettu niin paljon vahvuuksia ja SYNTYMÄLAHJOJA niiden naisten saamiseen. Niin se vain menee. Tiettyjä juttuja voi harjoitellakin, mutta naiset kun viehättyvät MYÖSKIN niistä asioista, joihin ei vain yksinkertaisesti pysty vaikuttamaan millään yrittämällä. Toisille vain on annettu niitä mahdollisuuksia ja vahvuuksia, se vain on sellainen vahvuusalue. Joillekkin miehille vain annetaan niin paljon ja toisille sitten taas sillä osa-alueella ei mitään. Niin se vain menee, mutta kun minä vain EN PYSTY HYVÄKSYMÄÄN SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En pysty hyväksymään sitä, että tällaiset asiat eivät ole MINULLE MAHDOLLISIA. Ihmettelette, kuinka jaksan jankata ja vinkua näistä asioista, no jos edes vähänkään ymmärtäisitte, ymmärtäisitte EDES PIENEN PIENEN PALAN siitä, miltä minusta tuntuu tälläkin hetkellä, niin tajuaisitte. Jos ymmärtäisitte, kuinka pahalta se tuntuu, kun EI IKINÄ PYSTY TEKEMÄÄN sitä, mitä oikeasti haluaisi, haaveilisi, unelmoisi ja toivoisi. Jos vain ymmärtäisitte, MILTÄ MINUSTA VITTU TUNTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!"jos maallinen muotosi on sinulle niin kovin tärkeä."
Naiset kehuvat tuon miehen isoa kalua, joten se on minulle tärkeää. Jos se tuottaa naisille nautintoa, niin silloin se on yksi asia, mistä naiset viehättyvät, kiihoittuvat ja kiinnostuvat. Niin se vain menee. Jos naiset kerran kehuvat tuon miehen isoa kalua, niin silloin sillä on POSITIIVINEN VAIKUTUS.
Sänkytaidoilla on paljon suurempi vaikutus, mutta kun tuolla miehellä ON MYÖSKIN NIITÄ. Eli se kokonaisuus syntyy niistä loistavista sänkytaidoista YHDISTETTYNÄ siihen isoon kaluun. Ne molemmat, ei vain jompi kumpi. Pystyisin vaikuttamaan enää niihin sänkytaitoihin, mutta sitten minulta jäisi tuo kalun koko puuttumaan, jolla ON MYÖSKIN MERKITYSTÄ. Se tekee sen omanlaisensa vaikutuksen.
Jotenkin huono juttu tuo sinun "jos se on minulle tärkeä". No, naiset ovat kautta aikain ollut kiinnostuneita isosta kalusta, kehuneet miesten isoa kalua, toivoneet rakastajaltaan isoa kalua, ovat olleet kiinnostuneita, kun ovat kuulleet jollakin miehellä olevan iso kalu, jne. Tyhmähän se on, ketä nykypäivänä edes luulee, ettei sillä kalun koolla ole merkitystä. Aivan tyhmää kiistää tuollaista asiaa, joka on naistenkin suusta niin moneen kertaan jo todettu, että ei mitään rajaa. Kalun koolla on merkitystä, ei tietysti yhtä suurta kuin niillä sänkytaidoilla, joista se kaikki lähtee, mutta kuitenkin, se iso kalu tekee OMANLAISENSA VAIKUTUKSEN, se kiinnostaa naisia omalla tavallaan, se viehättää ja kiihoittaa omalla tavallaan ja on miehessä PELKKÄÄ EHDOTONTA PLUSSAA.
Joten se siitä aiheesta. - Voi elämä
Epäsuhtaista kirjoitti:
"jos maallinen muotosi on sinulle niin kovin tärkeä."
Naiset kehuvat tuon miehen isoa kalua, joten se on minulle tärkeää. Jos se tuottaa naisille nautintoa, niin silloin se on yksi asia, mistä naiset viehättyvät, kiihoittuvat ja kiinnostuvat. Niin se vain menee. Jos naiset kerran kehuvat tuon miehen isoa kalua, niin silloin sillä on POSITIIVINEN VAIKUTUS.
Sänkytaidoilla on paljon suurempi vaikutus, mutta kun tuolla miehellä ON MYÖSKIN NIITÄ. Eli se kokonaisuus syntyy niistä loistavista sänkytaidoista YHDISTETTYNÄ siihen isoon kaluun. Ne molemmat, ei vain jompi kumpi. Pystyisin vaikuttamaan enää niihin sänkytaitoihin, mutta sitten minulta jäisi tuo kalun koko puuttumaan, jolla ON MYÖSKIN MERKITYSTÄ. Se tekee sen omanlaisensa vaikutuksen.
Jotenkin huono juttu tuo sinun "jos se on minulle tärkeä". No, naiset ovat kautta aikain ollut kiinnostuneita isosta kalusta, kehuneet miesten isoa kalua, toivoneet rakastajaltaan isoa kalua, ovat olleet kiinnostuneita, kun ovat kuulleet jollakin miehellä olevan iso kalu, jne. Tyhmähän se on, ketä nykypäivänä edes luulee, ettei sillä kalun koolla ole merkitystä. Aivan tyhmää kiistää tuollaista asiaa, joka on naistenkin suusta niin moneen kertaan jo todettu, että ei mitään rajaa. Kalun koolla on merkitystä, ei tietysti yhtä suurta kuin niillä sänkytaidoilla, joista se kaikki lähtee, mutta kuitenkin, se iso kalu tekee OMANLAISENSA VAIKUTUKSEN, se kiinnostaa naisia omalla tavallaan, se viehättää ja kiihoittaa omalla tavallaan ja on miehessä PELKKÄÄ EHDOTONTA PLUSSAA.
Joten se siitä aiheesta.Sulla on pakkomielle tosta kundista. Se estää sua saamasta yhtään mitään elämässäsi. Et ole hän, sun ei tarvii olla hän.
Ole paras mahdollinen itsesi.
Relaa. - Terapia auttaa
Epäsuhtaista kirjoitti:
En pysty hyväksymään sitä, että tällaiset asiat eivät ole MINULLE MAHDOLLISIA. Ihmettelette, kuinka jaksan jankata ja vinkua näistä asioista, no jos edes vähänkään ymmärtäisitte, ymmärtäisitte EDES PIENEN PIENEN PALAN siitä, miltä minusta tuntuu tälläkin hetkellä, niin tajuaisitte. Jos ymmärtäisitte, kuinka pahalta se tuntuu, kun EI IKINÄ PYSTY TEKEMÄÄN sitä, mitä oikeasti haluaisi, haaveilisi, unelmoisi ja toivoisi. Jos vain ymmärtäisitte, MILTÄ MINUSTA VITTU TUNTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!Se ettet pysty hyväksymään asiaa on oma psyykkinen ongelmasi.
Normaali aikuinen kestää, jos kaverilla on isompi kalu/auto/naisystävä. Normaali ihminen osaa olla oma itsensä, vaikka joskus vähän toista kadehtisikin, ei rakenna koko elämäänsä (tai tiettyä elämänaluetta kuten sinä tämän naiskysymyksen) tämän vertailun varaan.
- Mitä sinä haluat?
Minä en nyt oikein ymmärrä, mistä sinä sitä keskustelua oikein haluat. Kaverisi on mukavan näköinen ja kivaa seuraa, tunnettu suuresta peniksestään ja hyvästä sänkykumppanuudesta. Sinä et ole. Mikä tässä siis on niin kummallista?
- näkökulma asiaan
Hyviä miehiä on tosi vähän. Jos mies on vähänkään fiksumpi, tyylikäs, osaa hoitaa asiansa, on hyvässä työssä, on mukava ja vielä hyvännäköinenkin, niin kyllä sellainen mies kiinnittää huomion.
Jos on itse korkeasti koulutettu ja hyvännäköinen nainen, niin voin kertoa, ettei niitä hyviä miehiä todellakaan kasva joka oksalla. Tyyliin kaksi kertaa elämässäni olen törmännyt miehiin, joista olisin voinut kiinnostua, ja he molemmat ovat olleet naimisissa.
Kyllä te miehetkin kiinnostutte niistä samoista naisista, joten ette te ole yhtään parempia. Naisilla on sentään yleensä hyvät perusteet kiinnostua joistain naisista, mutta miehillä ei välttämättä ole mitään muuta perustetta kuin blondi tukka, isot tissit ja hyvä perse naisella.- vovovkvkfjd
Tämähän on täyttä roskaa, että miehet kiinnostuisivat vain harvoista naisista. Keskivertonaiselle riittää nussimishaluisia ja seurusteluhaluisiakin miehiä todella paljon, eikä naisen tarvitse olla muuta kuin epäruma. Keskivertomiehelle tämmöinen nainen riittää erittäin hyvin, eikä miestä kiinnosta paskan vertaa naisen sosiaalinen status, työpaikka, varakkuus jne toisin kuin nirsoilevia naisia. Naisen ei tarvitse muuta kuin istua baarijakkaralla sen pankkinsa päällä, ja vonkaajia tulee vartin välein yrittämään. Silti poispilatut ämmät vielä kehtaavat ruikuttaa ja valittaa osansa kovuutta, hyi helv*tti.
- Epäsuhtaista
"Ole paras mahdollinen itsesi."
Mutta olemalla paras mahdollinen itseni ei tuo minulle niitä asioita, mitä HALUAN TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ. Tykkään ja pidän naisista paljonkin, mutta minulle ei ole suotu niitä samoja mahdollisuuksia viehättää niitä naisia eikä tuottaa heille sitä nautintoa, mitä haluan ja mitä ne naiset haluaisivat. Niin se vain menee.
Tiedän, että elämässä joutuu aina tyytymään siihen, mitä saa, mutta kuitenkin, en minä vain pysty hyväksymään sitä, että tuollaiset miehet saavat sitä OIKEASSA ELÄMÄSSÄ, kun minä joudun vain haaveilemaan. Ei se ole minulle helppoa, kun koko ajan tajuaa, ettei voi toteuttaa niitä haaveitaan ja unelmiaan.
Jos ymmärtäisitte, mistä puhun, niin tietäisitte, kuinka rankkaa ja masentavaa se on. Ehkä te ette sitä halua tai sitten ette halua mitään niin paljoa, mutta minä haluan. Minä vain haluaisin tehdä UNELMISTANI JA HAAVEISTANI TOTTA. Mutta kun ei ole annettu niitä mahdollisuuksia, ei vain ole annettu.
Joka päivä tulen näiden asioiden eteen, en voi sitä välttää. Joka ikinen päivä näen naisia, joka ikinen päivä haluan heitä, joka ikinen päivä haluaisin tuottaa naisille sitä nautintoa, joka ikinen päivä haluaisin viehättää heitä SAMALLA TAVALLA, joka ikinen päivä haluaisin heiltä niitä aloitteita ja seksuaalista huomiota, joka ikinen päivä haluaisin antaa heille sitä kiinnostusta, viehätystä, nautintoa, jne.
Mutta kun minulle ei ole annettu niitä mahdollisuuksia tuohon. Minulle ei ole annettu mahdollisuuksia olla tuo mies. Siinähän se ongelma onkin, en voi TOTEUTTAA JOKAPÄIVISIÄ HAAVEITANI JA UNELMIANI. Jos se teille on niin helppoa, niin hyvä. Tyytykää minun puolestani. Mutta ei se minulle ole helppoa jatkuvasti tajuta, ettei voi ikinä toteuttaa JOKAPÄIVISIÄ HAAVEITANI JA UNELMIANI.
"sun ei tarvii olla hän."
Et sinä ole minulle kertomaan, mitä haluan tai tarvitsen. Ei sinulla ole minkäänlaista sananvaltaa siihen, mitä haluan tai tarvitsen. Jos olen kiinnostunut naisista ihan samalla tavalla kuin tuokin mies, niin minä JUMALAUTA SOIKOON haluan myöskin ne samat mahdollisuudet, koska ne ovat minun HAAVEITANI JA UNELMIANI!!!!!!!!!
"Normaali aikuinen kestää, jos kaverilla on isompi kalu/auto/naisystävä."
Et ole sinäkään ymmärtänyt lainkaan, mistä olen kirjoittanut. Kun kyse olisikin vain yksittäisistä asioista, niin se voisikin olla helpompaa. Mutta kun ei ole.
Ensinnäkin, kyse ei ole YKSITTÄISISTÄ piirteistä, vaan ihan KOKO MIEHESTÄ. Kyse on siis ihan siitä, minkälainen mies minä olen naisten silmissä ja minkälainen tuo mies on naisten silmissä. Kyse on nimenomaan siitä, että minkälainen minä HALUAN OLLA NAISTEN SILMISSÄ. Siitä on kyse. Kyse on siitä, mitä ajattelen naisista, mitä haluan heiltä, mitä haluan antaa heille, miten he minuun suhtautuvat, miten haluaisin heidän suhtautuvan minuun, jne.
Ei kyse ole todellakaan mistään yksittäisistä asioista, vaan kyse on minun henkilökohtaisista HAAVEISTA JA UNELMISTA, joita haluan elämältäni. Kyse on minun ELÄMÄSTÄNI, ei mistään yksittäisistä piirteistä.
Ja toisekseen ei sillä ole väliä onko tuo minun kaverini tai tuntisinko tuollaista miestä ollenkaan. Ei sillä ole mitään väliä, olenko tuollaisen miehen kanssa tekemisissä vai en. Yritä ymmärtää tämä, EI OLE VÄLIÄ!!!!!
Pointti on ylipäätään se, että tuollaisia miehiä on olemassa maailmassa ylipäätään, enkä minä ole sellainen. Minä en ole tuollainen mies. Minä en kuulu siihen joukkoon, vaikka SE KUULUU MINUN HAAVEISIINI JA UNELMIINI. Koita nyt pikkuhiljaa jo ymmärtää tämä asia, ettei sitä tarvitse jatkuvasti jankuttaa.
Aivan sama, tunnenko tuota miestä vai en, tuollainen mies on joka tapauksessa olemassa, enkä minä ole SAMANLAINEN MIES, vaikka haluaisin. Minäkin tykkään naisista ihan yhtä lailla, mutta minulle EI OLE ANNETTU MAHDOLLISUUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vain ole, sehän se tässä onkin ongelma.- Epäsuhtaista
"Kaverisi on mukavan näköinen ja kivaa seuraa, tunnettu suuresta peniksestään ja hyvästä sänkykumppanuudesta. Sinä et ole. Mikä tässä siis on niin kummallista?"
Jos mies pitää naisista edes vähänkin, niin aivan varmasti haluaisi olla tuollainen mies. Aivan varmasti suurin osa miehistä haluaisi olla itse tuollaisia miehiä, jotka saisivat naisilta jatkuvasti aloitteita, seksuaalista huomiota ja sänkyseuraa. Kyllä aivan varmasti suurin osa miehistä olisi aivan mieluusti tuon tyyppisiä miehiä, jotka saavat naisia JATKUVASTI, ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.
Joten jos se sinulle olisi ok, niin hyvä. Mutta en minä vain MIEHENÄ siedä ajatusta, että joku mies saa olla tuollainen, että joku mies on saanut tuollaiset mahdollisuudet naisten suhteen, MUTTA MINÄ EN OLE!!!!!!
Koska minäkin haluan ihan yhtä lailla naisia, niin ihan yhtä lailla minäkin haluan olla tuollainen mies. Käsi ylös sellaiset miehet, ketkä EIVÄT HALUAISI olla:
Komeita
Isokaluisia
Karismaattisia
Loistavia sängyssä
Pitkiä ja miehekkäitä
JATKUVASTI naisten mieleen, saisi aloitteita ja seksuaalista huomiota, saisi valita naisseuransa, naiset soittelisivat perään, kun haluaisivat lisää kyseistä miestä, naiset nauttisivat miehen seurasta, jne.
On varmasti miehiä, jotka eivät tuollaisia haluaisi olla, mutta aika erikoista on, jos ei halua olla. Minä ainakin rehellisesti myönnän, etten kestä tuollaista ajatusta, että esim. tuo mies saa olla tuollainen, mutta minä en. En vain kestä ajatusta, että hän saa SITÄ, MITÄ MINÄKIN HALUAN OIKEASSA ELÄMÄSSÄ. Mutta minä joudunkin vain haaveilemaan ja unelmoimaan.
Jos kyse olisi pienistä asioista, niin sillä tuskin kauheasti väliä olisi. Mutta nyt on kuitenkin siitä kyse, että mitä MINÄ HALUAN ELÄMÄLTÄ. Nyt on siitä jumalauta kyse. Jos joku voi vain hyväksyä tuon, että tuollaiset miehet saavat JATKUVASTI NAISIA, kun itse ei siihen pysty, niin siitä vain. Epäilen hyvin paljon kyseisen henkilön miehekkyyttä.
Ja sinä vielä kysyt, että mikä tässä on niin vaikeaa? Voi herra jumala sentään!!!!!!!! On varmasti AIVAN VITUN HELPPOA tajuta ja ymmärtää, että toinen elää jatkuvasti sitä elämää, mitä MINÄKIN HALUAISIN ELÄÄ!!!!!!!!
Kyllä se vain itselleni on masentavaa. Kyllä se vain laittaa kateelliseksi, ihan se ja sama, tunnenko kyseisen miehen vai en. Kunhan vain tiedän, että tuollaisia MINUN HALUAMAANI ELÄMÄÄ ELÄVIÄ miehiä on. Minulle riittää ihan se, ei sillä ole merkitystä, tunnenko itse sellaista vai en, olenko sellaisen kaveri vai en. Joka tapauksessa se on EPÄREILUA, MASENTAVAA, VITUTTAVAA, jne.
"Hyviä miehiä on tosi vähän. Jos mies on vähänkään fiksumpi, tyylikäs, osaa hoitaa asiansa, on hyvässä työssä, on mukava ja vielä hyvännäköinenkin, niin kyllä sellainen mies kiinnittää huomion."
Hyvä, kiitoksia paljon!!! Kerrankin joku on kanssani samaa mieltä, tuo tuli todella tarpeeseen. Onneksi saatiin hieman naisnäkökulmaakin tähän :)
"Kyllä te miehetkin kiinnostutte niistä samoista naisista, joten ette te ole yhtään parempia. Naisilla on sentään yleensä hyvät perusteet kiinnostua joistain naisista, mutta miehillä ei välttämättä ole mitään muuta perustetta kuin blondi tukka, isot tissit ja hyvä ***** naisella."
Emme olekkaan, todellakaan. Kyllä se vain näin menee. itse miesseurassa paljon aikaa viettäneenä voin myöntää tämän todella. Tässä eivät kumpikaan sukupuoli eroa toisistaan. Mutta niinhän se tässä maailmassa menee, että toisille on annettu lusikalla ja toiselle kauhalla, toiset ovat saaneet sitten ihan koko kattilallisen. - Tätineuvoo
"Pointti on ylipäätään se, että tuollaisia miehiä on olemassa maailmassa ylipäätään, enkä minä ole sellainen. Minä en ole tuollainen mies. Minä en kuulu siihen joukkoon, vaikka SE KUULUU MINUN HAAVEISIINI JA UNELMIINI. Koita nyt pikkuhiljaa jo ymmärtää tämä asia, ettei sitä tarvitse jatkuvasti jankuttaa."
Voi kultapieni, eikö kukaan ole kertonut sulle ettei kaikki haaveet ja unelmat aina toteudu, vaikka kuinka niitä haluaisi?
Siksi niitä kutsutaan haavaiksi ja unelmiksi.
- fffccs
Oot kertonu tän tarinan joskus ennenkin, ehkä kerran jos pari
- FRÅN STOCKHOLM
Käyttääkö tuo tuntemasi komea mies myös RÄJÄHTÄVÄN TYYLIKKÄITÄ kauluspaitoja?
- Epäsuhdaista
Yritetään nyt sitten vielä, minua on aika helppo provosoida. Vaikeaa lopettaa, kun ollaan näin rajusti eri mieltä. Kokeillaan.
"Kasvojen komeuteen voi vaikuttaa esim tyylikkäällä hiusmallilla ja parralla sekä pitämällä ihonsa kunnossa. Kosmetologit ovat myös miehiä varten ja kulmakarvoja voi muotoilla (kyllä, miehetkin - ja sillä on iso merkitys sen suhteen miltä naaman perusilme näyttää) kotona."
Totta, mutta et voi kuitenkaan vaikuttaa niissä kasvoissa KAIKKEEN. Et voi vaikuttaa esim. kasvojen luustoon, mikä on oleellisin seikka kasvojen piirteissä. Et voi vaikuttaa leuan muotoon, esim. kulmikasta leukaa pidetään naisten kohdalla miehekkäänä, jne.
Eli nuo kulmakarvat ovat VAIN YKSI PIENI seikka kasvoissa. Tiedät kyllä itsekkin varsin hyvin, ettei KAIKKEA voi muuttaa. En minäkään saa juuri niitä kasvoja, mitä haluan, vaikka kuinka muuttaisin kulmakarvojen muotoa, hiustyyliä, jne. Kaikki piirteet niissä kasvoissa eivät kuitenkaan muutu, se on selvää. Jos miehellä on naisten silmissä komeat kasvot, niin ne ovat nimenomaan KOKONAISUUTENA (silmät, kasvojen muoto ja luusto, leuka, poskipäät, jne.) Niihin ei kuitenkaan voi enää mitenkään vaikuttaa, joten siihen on sitten pakko tyytyä mitä saa.
Parralla voi muuttaa JOITAKIN JUTTUJA kasvoissa, mutta se parta kasvaa kuitenkin niihin kasvoihin, joita sinulla on. Minäkin voin kasvattaa partaa, laittaa kulmakarvoja, muuttaa hiustyyliä, käydä kosmetologilla, mutta voinko muuttaa kasvoissani AIVAN KAIKKEA? En voi. En voi muuttaa niitä kasvojeni peruspiirteitä mitenkään, joten tuo oli sinulta täysin turha juttu. Tiedät itsekkin varsin hyvin, ettei kaikkea voi muuttaa. Vaikka muuttaisinkin niitä juttuja, joita voin, niin ei se toisi minulle JUURI NIITÄ KOMEITA kasvoja, joita haluan. Ja jotka naisia viehättäisivät KOKONAISUUTENA.
"Luonnollinen karsima on taas jossain elämänvaiheessa opittua sosiaalisuutta. Ilmeitä, eleitä jne _voi_ harjoitella."
Ilmeitä ja eleitä ja sosiaalisuutta voi aina harjoitella, mutta ihmisillä on kuitenkin myös sellaista synnynnäistä temperamenttia, johon ei voi enää vaikuttaa. Ilmeet ja eleet eivät kuulu siihen. Niihin voi vaikuttaa, mutta esim .se ihmisen PERUSLUONNE, joka hänellä tulee SYNTYMÄN MUKANA, niin sitä ei voi muuttaa. Totta kai siihen omaan luonteeseen ja persoonaan voi vaikuttaa, mutta mitä tulee temperamenttiin ja siihen SYNNYNNÄISEEN luonteeseen, niin sitä ei voi muuttaa.
Eli vaikka muuttaisit itsessäsi asioita kuinka paljon tahansa, niin sinussa on silti tiettyjä luonteen ja temperamentin piirteitä, joita et voi muuttaa. Ihminen siis syntyy fyysisenä tietynlaiseksi ja saa tietynlaisen fyysisen ulkonäön. Sama siis henkisissä piirteissä. Toiset ovat erilaisia, vaikkeivat ole itseään mitenkään muuttaneet. Ihmiset ovat tässäkin asiassa erilaisia, vaikka ihmiset eivät tekisi mitään, niin silti ihmisillä olisi tietty PERUSULKONÄKÖ, joka on yksilöllinen ja tietyt temperamentit ja henkiset piirteet, jotka tulevat syntymän mukana. Niihin, sekä henkisiin että fyysisiin piirteisiin voi toki jonkun verran vaikuttaa mutta et voi mitään niistä muuttaa TÄYDELLISESTI. Tämä estää sinua muuttumasta esim. TÄYDELLISESTI joksikin toiseksi ihmiseksi. Se ei ole mahdollista, joten se siitä.
Itsekkin vallan hyvin tiedät, että ihmisillä on tiettyjä tunnistettavia persoonallisuuspiirteitä, esim. itselläsi. Voit toki vaikuttaa niihin, mutta et voi muuttaa sitä PERUSLUONTOASI. PERUSULKONÄKÖÄSIKÄÄN et voi muuttaa kuin vain tietyiltä osin. Tämän varmasti itsekkin tiedät varsin hyvin.
Ilmeitä ja eleitä voi toki harjoitella, mutta ne eivät kuuluneetkaan noihin synnynnäisiin piirteisiin, joita ei voi harjoitella.- Epäsuhtaista
"Isoa kalua ei naiset mieti ennen kuin ovat sängyssä asti. jos silloinkaan ja jos on hyvä siinä mitä tekee (sitäkin voi opetella, asenne että haluaa miellyttää naista on hyvä alku), ei pienemmästäkään valiteta."
Niinhän aikaisemmin kirjoitinkin. Mutta jos miehellä on NOITA KAIKKIA KOLMEA, eli asennetta, sänkytaitoja ja sitä isoa kalua, niin siinähän ovat NUO KAIKKI KOLME piirrettä. Vaikka pienemmälläkin pärjää, jos on asennetta ja sänkytaitoja ja halua tuottaa nautintoa, niin silti kun tähän kaikkeen LISÄTÄÄN VIELÄ SE ISO KALU, niin silloinhan se on vieläkin parempi.
Tämän tiedät itsekkin varsin hyvin. Ymmärrätkö, että tuolla kertomallani miehellä on NOITA KAIKKIA, ymmärrätkö? Noita kaikkia KOLMEA, jotka naisia viehättävät. Vaikka sillä pienemmälläkin pärjäisi, jos on asennetta ja sänkytaitoja, niin onhan se VIELÄKIN PAREMPI, jos on se iso kalu. Ainahan se on pelkkää plussaa. Niin kuin itsekkin varsin hyvin tiedät. Ei tarvitse valita, vaan KAIKKI KOLME SAMASSA MIEHESSÄ.
En vain ymmärrä, että miksi otit tämän vaihtoehdon esille? Väität että pienemmällä pärjää, mutta jos miehellä todella on noita KAIKKIA KOLMEA, eli asennetta ETTÄ isoa kalua ETTÄ rakastelutaitoja, niin onhan se paljon parempi kuin että olisi pienempi kalu.
Pienemmälläkin pärjää, mutta se tuottaa kuitenkin naiselle lisänautintoa. Ei siitä pienestä valiteta, mutta jos olisi isompi tuon kaiken lisäksi, niin se olisi PELKÄSTÄÄN PLUSSAA, kuten tuonkin miehen kohdalla.
Ei millään pahalla, mutta en oikein ymmärtänyt juttujasi, että mitä oikein haet takaa. Kerrot joistakin asioista, joita voi muuttaa, mutta kuitenkin, jos miehellä on MYÖSKIN NE SYNNYNNÄISET piirteet kunnossa, niin naiset kiinnostuvat eniten. Väität, että pienemmälläkin kalulla pärjää, jos vain on asennetta ja sänkytaitoja. Mutta kuitenkin, joka tapauksessa, naiset kiinnostuvat VIELÄKIN ENEMMÄN, jos tuon kaiken lisäksi on vielä iso kalu. Joten en nyt oikein ymmärtänyt tekstiäsi.
Voisitko hieman selventää, mitä hait takaa tuolla tekstilläsi? En oikein päässyt kärryille.
"Opettele tiivistämään."
Et sinäkään ymmärtänyt kirjoitustani, vaan intit vastaan. Joten mitä se tiivistäminen auttaisi, kun et ymmärrä sitä, mitä kirjoitan kymmeneen kertaan? Miten voisit ymmärtää sen yhdellä kertaa kirjoitettuna, kun et ymmärtänyt sitä kymmeneenkään kertaan kirjoitettuna?
Mutta kaipa se on sitten aivan sama, mitä yrittää kertoa. Jatketaan vain vänkäämistä ja keskitytään täysin epäolennaisuuksiin koko ajan. Varsin hyvin kun kuitenkin itsekkin tiedät, mitä tarkoitan. MITÄ KIINNOSTAVAMPI, SEN KIINNOSTAVAMPI. Näinhän se vain menee ja itsekkin varsin hyvin tiedät asian oikean laidan. Miksi siis edes yritän enää?
Jos haluatte jatkaa inttämistä, niin siitä vain. Ei ole minun ongelmani. Jos halua uskoa tuohon paskaan, niin siitä sitten vain. Ei ole minun ongelmani. Turhaa alkaa kiistelemään, itse kun kuitenkin varsin hyvin tiedän asian oikean laidan, jos en saa sinua sitä uskomaan, niin sitten sille en voi yhtään mitään. Yritin kyllä, mutta ei onnistunut. Tiedät kyllä itse niin selkeästi ja varsin hyvin, mitä tarkoitan, mutta jos haluat vain pelkästään inttää vastaan niin siitä vain.
On totta, että vähemmälläkin pärjää ja sen allekirjoitan. Olen siitä samaa mieltä kanssasi. Mutta tiedät kyllä itsekkin varsin hyvin, että jos joku mies on VIELÄKIN KIINNOSTAVAMPI, niin miehellä riittää VIELÄKIN ENEMMÄN vientiä. Tiedät sen, eikä minun tarvitsisi sitä edes kirjoittaa tähän lainkaan. Tiedät varsin hyvin sen, että MITÄ KIINNOSTAVAMPI MIES, sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita. Kun asia on täysin päivänselvä, niin silloin se asia on täysin päivänselvä. En ymmärrä, miksi haluat kiistellä siitä asiasta, kun kuitenkin itsekkin tajuat asian.
Joku tuossa aiemmin kirjoitti, että jos joku ei näitä asioita ymmärrä, niin antaa sitten olla ymmärtämättä. Ole itse viisas ja anna muiden elää valheessa. Niinpä, mutta luontaisesti vain haluan opettaa muita ihmisiä. Olen vain sellainen tyyppi. Kun tiedän miten asia oikeassa elämässä toimii, niin haluan myöskin kertoa ja opettaa sen muille. Mutta kun aletaan faktoista kiistelemään, niin silloin provosoidun ja näen punaista. Ihmettelen, miksi joku jaksaa kiistellä selvistä asioista. Vaikka ne eivät olekkaan minun ongelmiani, niin jotenkin vain haluan kuitenkin aina tuoda sitä asiaa esille. Haluan vain kertoa muille sen asian oikean laidan.
Provosoidun helposti, mutta eipä kukaan koskaan ole alkanut minun kanssani PÄIVÄNSELVISTÄ FAKTOISTA kiistelemään. Joten tämä on ihan uutta minulle. En ole aiemmin vain ollut tällaisessa tilanteessa ja ihmettelen, kuinka joku jaksaa vain kiistellä PÄIVÄNSELVISTÄ ja LUKUISIA KERTOJA todistetuista asioista. En vain ymmärrä.
- Epäsuhtaista
"Yleensä unelmat pystyy kyllä elämässä toteuttamaan, ellei sitten haaveile jostain liian mahdottomista asioista, kuten sellaisista jutuista, joihin ei rahat tavan työläisellä yksinkertaisesti vaan riitä."
No tässä tapauksessa, kun on kyse tuollaiseksi mieheksi muuttumisesta, niin ei sellaiseksi vain pysty tulemaan, ellei ole tuollaisia ulkonäöllisiä piirteitä. Tiedät se varsin hyvin itsekkin.
Jos miehellä ei ole ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄÄ ULKONÄKÖÄ, niin ei se mies silloin saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota. Ei vain saa. Eivät tuntemattomat naiset silloin tule JATKUVASTI tekemään aloitteita ja JATKUVASTI anna seksuaalista huomiota. Ei niin vain tapahdu. Se henkinen ja sisäinen komeus selviää sitten tarkemmassa tutustumisessa, se selviää vasta, kun ihmiseen tutustuu, mutta kun sitten kyseessä on mies, josta naiset kiinnostuvat JO ENNEN TUOTA TUTUSTUMISTA.
Mies, ketä EI OLE pitkä, komea ja isokaluinen, eivät saa naisilta IKINÄ kehuja siitä, että ovat tuollaisia. Eivät vain saa. Se on niin yksinkertaista ja tiedät sen varsin hyvin itsekkin.
Keskivertomies voi saada naisia, mutta hän ei muutu TUOLLAISEKSI mieheksi. Tunnen paljon keskivertomiehiä, joilla on esim. asennetta, itseluottamusta ja he pukeutuvat tyylikkäästi. Mutta kun he eivät saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota. Eivät vain yksinkertaisesti saa, koska eivät ole TARPEEKSI VIEHÄTTÄVIÄ. Ymmärrät tämän varmasti itsekkin.
Moni mies on tehnyt kaikkensa itsensä kehittämisen eteen, mutta siltikään heillä ei ole VARAA VALITA itselleen sitä naisseuraa, ei vain ole. Eivät he saa naisilta niitä JATKUVIA ALOITTEITA ja seksiehdotuksia ja seksuaalista huomiota, jne. Ei se ulkonäkö vain houkuttele naisia tekemään JATKUVASTI aloitteita ja antamaan seksuaalista huomiota.
Kyllä se keskivertomies vain joutuu yleensä tekemään kovankin työn, jotta saa edes yhden naisen kiinnostumaan, eikä hänellä ole silloinkaan VARAA VALITA sitä naisseuraansa. Ei vain ole, koska se keskivertomies ei vain ole TARPEEKSI KIINNOSTAVA niiden naisten silmissä. Ei hänellä ole läheskään NIIN PALJOA niitä kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka tekisivät siitä miehestä ÄÄRIMMÄISEN HALUTUN miehen naisten keskuudessa. Tämän tiedät itsekkin, joten älä viitsi väittää vastaan.- Epäsuhtaista
"Yleensä unelmat pystyy kyllä elämässä toteuttamaan, ellei sitten haaveile jostain liian mahdottomista asioista,"
Niin, nyt onkin kyse juuri niistä MAHDOTTOMISTA asioista. Nyt on kyse juuri sellaisen viehättävyyden saamisessa, mikä perustuu SYNNYNNÄISIIN piirteisiin ja ominaisuuksiin. Mutta koska en voi vaikuttaa noihin SYNNYNNÄISIIN piirteisiin, niin en voi KOSKAAN saavuttaa sitä, MITÄ HALUAN. Ymmärrätkö yhtään mitä tarkoitan, vai meneekö ylitse?
Henkisiä ja sisäisiä asioita voi harjoitella, mutta ne eivät näy niin päällepäin, vaan tulevat tarkemman tutustumisen kautta esille. Niihin voin vaikuttaa tietyiltä osin. Mutta niihin SYNNYNNÄISIIN PIIRTEISIIN en voi vaikuttaa, en yksinkertaisesti voi vaikuttaa ja sinäkin tiedät sen varsin hyvin.
Koska en voi saada noita SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ, niin minusta ei silloin voi KOSKAAN IKINÄ MISSÄÄN MILLÄÄN MUOTOA tulla miestä, joka kiinnostaa naisia niin paljon, että saan naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota. Ei minusta vain voi yksinkertaisesti tulla TUOLLAISTA SAMANLAISTA miestä, joka saa ja kiinnostaa naisia AIVAN SAMALLA TAVALLA. Ei vain voi, eikä voi tulla monesta muustakaan miehestä.
Tiedän paljon miehiä, jotka ovat panostaneet itseensä ja kehittäneet itseään. Mutta heistä ei ole lähelläkään tulleet tuollaisia miehiä. Ei vain ole tullut, vaikka he kuinka ovat vaikuttaneet asenteeseensa, itseluottamukseensa, hiustyyliinsä, vaatteisiinsa, jne. Naiset vain yksinkertaisesti, siis yksinkertaisesti naiset vain eivät ole olleet näistä miehistä YHTÄ KIINNOSTUNEITA kuin tuosta kertomastani kaverista. Niin se vain menee, kun ei ole annettu niitä SYNNYNNÄISIÄ MAHDOLLISUUKSIA, niin tuollaiseksi mieheksi on MAHDOTON, MAHDOTON, MAHDOTON, MAHDOTON, MAHDOTON, MAHDOTON!!!!!!!! päästä. Ei vain auta mikään, voit vaikuttaa joihinkin asioihin omassa viehätyksessäsi, mutta et AIVAN KAIKKEEN.
Yrittäisit nyt sinäkin ymmärtää, että tunnen ainoastaan yhden tuollaisen miehen. Tuo on ainoa tuollainen mies, joka on tuollainen. Se vain kertoo siitä, että vain ja ainoastaan ANIHARVA, ANIHARVA mies pystyy tuollaiseen. Hyvin harvalla miehellä on MINKÄÄNLAISIA mahdollisuuksia tuollaiseksi mieheksi, ellei se ulkonäkö houkuttele niitä naisia JATKUVASTI luokseen. Se vain on tässä tapauksessa mahdotonta, ei ole mahdollista muuttua tuollaiseksi mieheksi, ellei ole niitä SYNNYNNÄISIÄ MAHDOLLISUUKSIA.
Sellaiseksi mieheksi, kuin tuo on. siis sellaiseksi mieheksi, JOTA MINÄ JUMALAUTA TARKOITAN, niin sellaiseksi mieheksi vain ei ole yksinkertaisesti mahdollisuuksia. Sellaisella miehellä ja tuolla miehellä vain on yksinkertaisesti niin paljon niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, tuolla miehellä vain on niin paljon MYÖSKIN NIITÄ SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ, ettei tuollaiseksi mieheksi vain YKSINKERTAISESTI OLE MAHDOLLISTA PÄÄSTÄ. Usko nyt pikkuhiljaa jo!!!!!!!!!!!!!
Sitten ihmettelette, kuinka joudun VITTU HUUTAMAAN ja kirjoittamaan pitkiä vuodatuksia. Kun te ette VITTU YMMÄRRÄ!!!!!!!!!!!!! Yrittäisitte sitten edes vittu ymmärtää, mitä kirjoitan. En tekisi näin, JOS YMMÄRTÄISITTE ja edes pyrkisitte YMMÄRTÄMÄÄN.
Älkää vängätkö vastaan, koska se on AIVAN TURHAA. Ette voi vaikuttaa näihin asioihin, joten ÄLKÄÄ VÄNGÄTKÖ VASTAAN!!!!!
On pakko huutaa koko ajan, kun se vain ei yksinkertaisesti tunnu menevät sinne päähän. YMMÄRTÄKÄÄ SITTEN SAATANA JO, että mitä minä tarkoitan, niin kirjoitan heti lyhyempiä viestejä ilman mitään huutamista. Tehkää tekin sitten niin, niin minä lopetan heti huutamisen, jankkaamisen ja ylikorostamisen ja pitkät tekstit. YMMÄRTÄKÄÄ VITTU PIKKUHILJAA JO! Aivan selvästi suurin ongelmasi näyttää olevan se surkean huono itsetunto, kun sulla menee näköjään kaikki aika näiden samojen asioiden loputtomaan miettimiseen. Lisäksi tämä ulkonäköjuttu näyttää olevan myös sulle jonkinlainen pakkomielle, johon sä selvästi näyttäisit tarvivan jotain ammattiapua.
Oot selvästi tehnyt hirveän ja ihan turhan suuren numeron tästä ulkonäköasiasta. Ajattele sitä, kuinka paljon Suomessakin on näitä ihan sunlaisiasi tavallisen näköisiä miehiä, mutta siitä huolimatta he ovat ihan sinut asian kanssa, eivätkä todellakaan viitsi stressata asian kanssa ja miettiä kaiken aikaa vaan sitä, että miksi he eivät ole esim. 10-15cm pidempiä, lihaksikkaampia, kauniskasvoisempia, karismaattisempia jne. jne.
Lisäksi monet tai jopa suurin osa näistä ihan tavallisista miehistä on myös ihan vakituisessa parisuhteessa ja jopa ihan perheellisiäkin. Eli tällaiset tavismiehet ovat myös onnistuneet parisuhteeseen pääsemään, eikä heidän ole tarvinnut miettiä kaiken aikaa näitä samoja asioita kun mitä sä mietit ja jäädä surkuttelemaan vaan sitä, että miksi he eivät ole isompia, lihaksikkaampia, miehekkäämpiä, komeampia, paremman näköisempiä ja kaikkea muuta.
Miksi ja mihin mies edes tarvitsee mitään naisten kehuja ulkonäöstään? Turhaa ylpeilyä vaan tollainen, kyllä se vaatimattomuus kaunistaa, et ole varmaan kuullut koskaan tällaista sanontaa.
Miksi miehen edes tarvisi saada naisilta mitän kehuja ja aloitteita, jos hän vaikka olisi jo vakituisessa parisuhteessa? Taitaa olla vaan sulla niin surkea itsetunto, että tarvisit koko ajan kehuja omasta ulkonäöstä ja olemuksestasi.- Epäsuhtaista
DarkFear kirjoitti:
Aivan selvästi suurin ongelmasi näyttää olevan se surkean huono itsetunto, kun sulla menee näköjään kaikki aika näiden samojen asioiden loputtomaan miettimiseen. Lisäksi tämä ulkonäköjuttu näyttää olevan myös sulle jonkinlainen pakkomielle, johon sä selvästi näyttäisit tarvivan jotain ammattiapua.
Oot selvästi tehnyt hirveän ja ihan turhan suuren numeron tästä ulkonäköasiasta. Ajattele sitä, kuinka paljon Suomessakin on näitä ihan sunlaisiasi tavallisen näköisiä miehiä, mutta siitä huolimatta he ovat ihan sinut asian kanssa, eivätkä todellakaan viitsi stressata asian kanssa ja miettiä kaiken aikaa vaan sitä, että miksi he eivät ole esim. 10-15cm pidempiä, lihaksikkaampia, kauniskasvoisempia, karismaattisempia jne. jne.
Lisäksi monet tai jopa suurin osa näistä ihan tavallisista miehistä on myös ihan vakituisessa parisuhteessa ja jopa ihan perheellisiäkin. Eli tällaiset tavismiehet ovat myös onnistuneet parisuhteeseen pääsemään, eikä heidän ole tarvinnut miettiä kaiken aikaa näitä samoja asioita kun mitä sä mietit ja jäädä surkuttelemaan vaan sitä, että miksi he eivät ole isompia, lihaksikkaampia, miehekkäämpiä, komeampia, paremman näköisempiä ja kaikkea muuta.
Miksi ja mihin mies edes tarvitsee mitään naisten kehuja ulkonäöstään? Turhaa ylpeilyä vaan tollainen, kyllä se vaatimattomuus kaunistaa, et ole varmaan kuullut koskaan tällaista sanontaa.
Miksi miehen edes tarvisi saada naisilta mitän kehuja ja aloitteita, jos hän vaikka olisi jo vakituisessa parisuhteessa? Taitaa olla vaan sulla niin surkea itsetunto, että tarvisit koko ajan kehuja omasta ulkonäöstä ja olemuksestasi."Lisäksi monet tai jopa suurin osa näistä ihan tavallisista miehistä on myös ihan vakituisessa parisuhteessa ja jopa ihan perheellisiäkin."
Ymmärrätkö sinä arvon Darkfear, että minua EI KIINNOSTA tällainen lainkaan? Se ei siis saa minulta minkäänlaista huomiota, ei minua kiinnosta lainkaan tuollainen.
Ei minua kiinnosta lainkaan, ovatko nuo keskivertomiehet saaneet parisuhteen, ei se kiinnosta minua VITUNKAAN VERTAA lainkaan. Ei voisi kiinnostaa vähempää.
Minä en halua parisuhdetta, olen sen sinulle kertonut jo monia kertoja. Sinä katsot asiaa siltä kantilta, minkälainen mies ON SAANUT PARISUHTEEN. Sinä katsot asiaa siltä kantilta, että minkälainen mies ON RIITTÄNYT SIIHEN PARISUHTEESEEN.
Mutta kun minä en ole kiinnostunut lainkaan tuollaisesta ja se sinun pitäisi nyt vain jotenkin ymmärtää ja sisäistää. Minä olen kiinnostunut vain siitä, että minkälaisella miehellä on KAIKISTA SUURIN valinnanvara naisten suhteen, minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, minkälainen mies saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne. Minua kiinnostaa ainoastaan se, minkälainen mies on se, ketä kiinnostaa VALTAOSAA JA SUURINTA OSAA NAISISTA. Se minua kiinnostaa.
Keskivertomies on varmasti saanut itselleen parisuhteen, mutta hän ei silloin kiinnosta VALTAOSAA naisista, hän ei ole sellainen, joka saa naisilta JATKUVASTI ALOITTEITA, hän ei ole sellainen mies, joka voi aina VALITA naisseuransa, jne. Se minua kiinnostaa. Hän on saanut parisuhteen, mutta minua EI VAIN YKSINKERTAISESTI KIINNOSTA se seikka. Hän on saanut parisuhteen, mutta hän ei ole saanut SITÄ, MITÄ MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN.
Kun sinä ajattelet asiaa aivan eri kantilta kuin minä. Sinä ajattelet sen niin, että joku keskivertomies on RIITTÄNYT JOLLEKIN naiselle ja heillä on parisuhde. Mies ei ole ollut sieltä KAIKISTA HALUTUIMMASTA päästä, mutta siitä huolimatta hänelle on parisuhde, joku nainen on hänet halunnut.
Sinä kiinnität huomiota siihen 99:een prosenttiin miehistä, jotka ovat saaneet parisuhteen. Minua kiinnostaa AINOASTAAN se yksi prosentti niistä KAIKISTA HALUTUIMMISTA MIEHISTÄ, jotka ovat VALTAOSAN naisten mieleen. Nyt varmasti ymmärrät, mitä tarkoitan.
Sinua kiinnostaa se, että se keskivertomies on saanut sen parisuhteen. Sinä ajattelet juuri niitä miehiä, jotka ovat saaneet sen yhden naisen siihen parisuhteeseen. Mutta kun minua kiinnostavat ne PÄINVASTAISET miehet, elikkä ne miehet, joilla olisi KAIKISTA SUURIN VALINNANVARA naisten suhteen. Ei minua kiinnosta se, että onko joku keskivertomies saanut parisuhteen vai ei. Minä haluan olla juuri päinvastainen mies, jolla sitä VALINNANVARAA niiden naisten suhteen on ERITTÄIN PALJON, joka saa jatkuvasti naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne. Puhumme nyt aivan eri näkökanteilta, kirjoitamme nyt ihan erilaisista miehistä.
"Miksi miehen edes tarvisi saada naisilta mitän kehuja ja aloitteita, jos hän vaikka olisi jo vakituisessa parisuhteessa?"
Koska kun mies saa JATKUVASTI ALOITTEITA naisilta ja kehuja naisilta, niin se kertoo kyllä ihan omaa kieltään siitä, minkälainen se mies on naisten keskuudessa ja silmissä. Minä haluan seksiä juuri niiden KIINNOSTAVIEN NAISTEN kanssa, minä haluan henkilökohtaisesti seksiä MAHDOLLISIMMAN MONEN kiinnostavan naisen kanssa.
Ei minua kiinnosta mitkään parisuhteet, vaan seksi mahdollisimman monen naisen kanssa. Jos mies on tuollainen, että saa jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta, niin se kertoo ihan siitä, että mies on VALTAOSAN naisista mieleen. Sieltä sitten löytyy niitä kiinnostavia naisia siihen seksiin. Kun naiset ovat jo LÄHTÖKOHTAISESTI siitä miehestä kiinnostunut, niin sitten niillä henkisillä ja sisäisillä arvoilla ja piirteillä viimeistellään se kiinnostus ja viehätys. Ei minua kiinnosta mikään helvetin parisuhde.
Eli summasummarum, sinä ajattelet sen niin, että keskivertomies saa parisuhteen. Mutta keskivertomies ei viehätä VALTAOSAA naisista, joten hän ei ole samalla tasolla siinä viehätyksessä kuin esim. tuo minun kaverini. Niin se vain menee. Ei minua kiinnosta mitkään parisuhteet tai keskivertomiehet. Yksittäisellä keskivertomiehellä vain ei ole sitä vientiä NIIN PALJOA KUIN TARKOITAN. Ei vain ole. Piste. Epäsuhtaista kirjoitti:
"Lisäksi monet tai jopa suurin osa näistä ihan tavallisista miehistä on myös ihan vakituisessa parisuhteessa ja jopa ihan perheellisiäkin."
Ymmärrätkö sinä arvon Darkfear, että minua EI KIINNOSTA tällainen lainkaan? Se ei siis saa minulta minkäänlaista huomiota, ei minua kiinnosta lainkaan tuollainen.
Ei minua kiinnosta lainkaan, ovatko nuo keskivertomiehet saaneet parisuhteen, ei se kiinnosta minua VITUNKAAN VERTAA lainkaan. Ei voisi kiinnostaa vähempää.
Minä en halua parisuhdetta, olen sen sinulle kertonut jo monia kertoja. Sinä katsot asiaa siltä kantilta, minkälainen mies ON SAANUT PARISUHTEEN. Sinä katsot asiaa siltä kantilta, että minkälainen mies ON RIITTÄNYT SIIHEN PARISUHTEESEEN.
Mutta kun minä en ole kiinnostunut lainkaan tuollaisesta ja se sinun pitäisi nyt vain jotenkin ymmärtää ja sisäistää. Minä olen kiinnostunut vain siitä, että minkälaisella miehellä on KAIKISTA SUURIN valinnanvara naisten suhteen, minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, minkälainen mies saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne. Minua kiinnostaa ainoastaan se, minkälainen mies on se, ketä kiinnostaa VALTAOSAA JA SUURINTA OSAA NAISISTA. Se minua kiinnostaa.
Keskivertomies on varmasti saanut itselleen parisuhteen, mutta hän ei silloin kiinnosta VALTAOSAA naisista, hän ei ole sellainen, joka saa naisilta JATKUVASTI ALOITTEITA, hän ei ole sellainen mies, joka voi aina VALITA naisseuransa, jne. Se minua kiinnostaa. Hän on saanut parisuhteen, mutta minua EI VAIN YKSINKERTAISESTI KIINNOSTA se seikka. Hän on saanut parisuhteen, mutta hän ei ole saanut SITÄ, MITÄ MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN.
Kun sinä ajattelet asiaa aivan eri kantilta kuin minä. Sinä ajattelet sen niin, että joku keskivertomies on RIITTÄNYT JOLLEKIN naiselle ja heillä on parisuhde. Mies ei ole ollut sieltä KAIKISTA HALUTUIMMASTA päästä, mutta siitä huolimatta hänelle on parisuhde, joku nainen on hänet halunnut.
Sinä kiinnität huomiota siihen 99:een prosenttiin miehistä, jotka ovat saaneet parisuhteen. Minua kiinnostaa AINOASTAAN se yksi prosentti niistä KAIKISTA HALUTUIMMISTA MIEHISTÄ, jotka ovat VALTAOSAN naisten mieleen. Nyt varmasti ymmärrät, mitä tarkoitan.
Sinua kiinnostaa se, että se keskivertomies on saanut sen parisuhteen. Sinä ajattelet juuri niitä miehiä, jotka ovat saaneet sen yhden naisen siihen parisuhteeseen. Mutta kun minua kiinnostavat ne PÄINVASTAISET miehet, elikkä ne miehet, joilla olisi KAIKISTA SUURIN VALINNANVARA naisten suhteen. Ei minua kiinnosta se, että onko joku keskivertomies saanut parisuhteen vai ei. Minä haluan olla juuri päinvastainen mies, jolla sitä VALINNANVARAA niiden naisten suhteen on ERITTÄIN PALJON, joka saa jatkuvasti naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne. Puhumme nyt aivan eri näkökanteilta, kirjoitamme nyt ihan erilaisista miehistä.
"Miksi miehen edes tarvisi saada naisilta mitän kehuja ja aloitteita, jos hän vaikka olisi jo vakituisessa parisuhteessa?"
Koska kun mies saa JATKUVASTI ALOITTEITA naisilta ja kehuja naisilta, niin se kertoo kyllä ihan omaa kieltään siitä, minkälainen se mies on naisten keskuudessa ja silmissä. Minä haluan seksiä juuri niiden KIINNOSTAVIEN NAISTEN kanssa, minä haluan henkilökohtaisesti seksiä MAHDOLLISIMMAN MONEN kiinnostavan naisen kanssa.
Ei minua kiinnosta mitkään parisuhteet, vaan seksi mahdollisimman monen naisen kanssa. Jos mies on tuollainen, että saa jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta, niin se kertoo ihan siitä, että mies on VALTAOSAN naisista mieleen. Sieltä sitten löytyy niitä kiinnostavia naisia siihen seksiin. Kun naiset ovat jo LÄHTÖKOHTAISESTI siitä miehestä kiinnostunut, niin sitten niillä henkisillä ja sisäisillä arvoilla ja piirteillä viimeistellään se kiinnostus ja viehätys. Ei minua kiinnosta mikään helvetin parisuhde.
Eli summasummarum, sinä ajattelet sen niin, että keskivertomies saa parisuhteen. Mutta keskivertomies ei viehätä VALTAOSAA naisista, joten hän ei ole samalla tasolla siinä viehätyksessä kuin esim. tuo minun kaverini. Niin se vain menee. Ei minua kiinnosta mitkään parisuhteet tai keskivertomiehet. Yksittäisellä keskivertomiehellä vain ei ole sitä vientiä NIIN PALJOA KUIN TARKOITAN. Ei vain ole. Piste.Miksi sua ei sitten parisuhde kiinnosta?
Se on vaan sitten voi voi, jos sua ei lykästä niin kuin haluaisit. Eli vaihtoehtoina sulla olisi tyytyminen siihen parisuhteeseen tai näiden samojen asioiden surkuttelu ja loputon jankkaaminen koko loppuelämäsi ajan. Ei muuta kun siitä vaan vaihtoehtoja valitsemaan.
Täytyy sanoa, että itse en kyllä sääli sua lainkaan, eikä mulla löydy muutenkaan mitään sympatioita sua kohtaan, kun et tunnu arvostavan naisia ihmisinä ollenkaan.
Oletko koskaan puhunut näistä ongelmista esim. vanhempien, kavereiden tai kenenkään kanssa? Luulisi heidänkin ihmettelevän näitä sun asenteitasi, jos he tietäisivät sun ongelmistasi ja siitä, että et näytä saavan minkäänlaista mielenrauhaa niiltä.
Muistan kun oot kertonut ties kuinka monta kertaa siitä, miten sä meinaat unohtaa nämä asiat ja keskittyä mm. työelämään, harrastuksiin ja muihin asioihin. Mutta sitten ei koskaan mene pitkään kun sä jankkaat taas näitä samoja asioita tällä palstalla ties kuinka monetta kertaa parin kuukauden sisällä.
- Pitkä ja iso
Tää on selviö. Pitkät ja isoPäiset miehet pääsevät helpoimmalla.
Jos mies on kaikenlisäksi kaunis, hänelle lankeaa kaikki lähes ilmaiseksi.
Mitään ponnistelematta.
Annas olla jos kaveri on laiska ja juoppo (=rupsahtaa). Oja odottaa.
Mediumpituinen ja lyhyemmät oppivat jo heti normaalin yritys/onnistumis- tempotahdin. Eli asioiden eteen pitää nähdä vaivaa. Ja tämä ryhmä kokee/ näkee myös laman ja muutosten vaikutuksen. Pitkät ovat suosittuja kaikkina aikoina.
JA kumma kyllä ISOPÄÄ viehättää enemmän kaikkia (miehiä ja naisia).
Katsokaa esim. Paavo Lipposta. Onko miehellä oikeasti taitoa tai älyä? Mutta sinnepä ampas ja auras jäyhällä tyylillä tietään ties kuinka kauan. Tuolla luonteella ja taidoilla, LYHYEMPÄNÄ hän ei olis päässyt edes puoleen väliin. "sellaiseksi mieheksi vain ei ole yksinkertaisesti mahdollisuuksia. "
No jos ulkomuodoltaan IHAN TÄYSIN sellaiseksi mieheksi ei ole sinulla mahdollisuuksia, niin miksi asiasta tarvitsee jankuttaa vieläkin kolmenkymmenen viestin muodossa? Anna jo olla. Ei ulkomuodoltaan tarvitse kenenkään olla täydellinen, vaan se asia kannattaa jättää omaan arvoonsa, jos se aiheuttaa niin paljon huutamista. Keskity ennemmin sisäiseen mielenrauhaan. Se on paljon arvokkaampaa kuin nuo peniksen pituus ja hartioiden leveys.- Epäsuhtaista
Mielenrauha on tärkeämpää kuin hartioiden leveys ja peniksen pituus, totta. Mutta minua ei se kiinnosta vitunkaan vertaa.
Haluan itselleni SEKÄ ison peniksen, että leveämmät hartiat ETTÄ sen mielenrauhan. Haluan nuo KAIKKI piirteet itselleni. Ilman jotakin noista minua ei kiinnosta yksikään noista. Ei minua kiinnosta mikään vitun mielenrauha, jos minulla ei ole isoa penistä tai sellaisia hartioita ja fyysistä kokoa KUIN ITSE HALUAN. Minua ei mikään mielenrauha naisten kohdalla kiinnosta tippaakaan, ellei minulla ole noita muita piirteitä. Niin se vain menee.
Naiset arvostavat varmasti sitä mielenrauhaa enemmän kuin penistä ja hartioita, mutta kuitenkin ja siitä huolimatta, se iso penis ja isot, leveät hartiat viehättävät naisia OMALLA TAVALLAAN, nimenomaan fyysisesti. Mielenrauha on HENKISTÄ viehättävyyttä, mutta minua ei kiinnosta se henkinen viehätys tippaakaan ellei minulla ole sitä fyysistä.
Molemmat viehättävät naisia omalla tavallaan ja vaikka ne henkiset piirteet olisivat tärkeämpiä, niin silti hyvä ja komea ulkonäkö nostaa AINA JA JOKA KERTA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Sille sinä et voi mitään, enkä voi minäkään.
En keskity niihin asioihin, joihin voin vaikuttaa, ellen saa niitä SYNNYNNÄISIÄ piirteitä, joihin en voi vaikuttaa. Yksinkertaista. - 89898989898998989899
Epäsuhtaista kirjoitti:
Mielenrauha on tärkeämpää kuin hartioiden leveys ja peniksen pituus, totta. Mutta minua ei se kiinnosta vitunkaan vertaa.
Haluan itselleni SEKÄ ison peniksen, että leveämmät hartiat ETTÄ sen mielenrauhan. Haluan nuo KAIKKI piirteet itselleni. Ilman jotakin noista minua ei kiinnosta yksikään noista. Ei minua kiinnosta mikään vitun mielenrauha, jos minulla ei ole isoa penistä tai sellaisia hartioita ja fyysistä kokoa KUIN ITSE HALUAN. Minua ei mikään mielenrauha naisten kohdalla kiinnosta tippaakaan, ellei minulla ole noita muita piirteitä. Niin se vain menee.
Naiset arvostavat varmasti sitä mielenrauhaa enemmän kuin penistä ja hartioita, mutta kuitenkin ja siitä huolimatta, se iso penis ja isot, leveät hartiat viehättävät naisia OMALLA TAVALLAAN, nimenomaan fyysisesti. Mielenrauha on HENKISTÄ viehättävyyttä, mutta minua ei kiinnosta se henkinen viehätys tippaakaan ellei minulla ole sitä fyysistä.
Molemmat viehättävät naisia omalla tavallaan ja vaikka ne henkiset piirteet olisivat tärkeämpiä, niin silti hyvä ja komea ulkonäkö nostaa AINA JA JOKA KERTA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Sille sinä et voi mitään, enkä voi minäkään.
En keskity niihin asioihin, joihin voin vaikuttaa, ellen saa niitä SYNNYNNÄISIÄ piirteitä, joihin en voi vaikuttaa. Yksinkertaista."En keskity niihin asioihin, joihin voin vaikuttaa, ellen saa niitä SYNNYNNÄISIÄ piirteitä, joihin en voi vaikuttaa. Yksinkertaista."
Sinä siis haluat keskittyä asioihin, joita et 100%:lla varmuudella voi saada. Aiotko pilata koko elämäsi murehtimalla ja raivoamalla sitä, että et syntynyt tietynlaiseksi? Sinä todellakin tarvitsisit ammattiapua kuten täällä on jo sanottu.
Olet nuori ja sinulla on koko elämä edessäsi. Aiotko jättää sen elämättä vain sen takia ettet ole syntynyt juuri täydellisesti sellaiseksi kuin olisit halunnut? Tosiasia on että kukaan ei ole. Kukaan ei myöskään ole täydellinen, ei tuo ystäväsikään. - YTM
Epäsuhtaista kirjoitti:
En keskity niihin asioihin, joihin voin vaikuttaa, ellen saa niitä SYNNYNNÄISIÄ piirteitä, joihin en voi vaikuttaa. Yksinkertaista.Heteromieheksi sulla on kyllä käsittämätön pakkomielle juuri miehistä, tai siis yhdestä miehestä, jolta et edes saa.
- Epäsuhtaista
Kunpa kyse olisikin siitä, ettei mies tekisi mitään naisten eteen. Kyllä hän vain tekee ja paljonkin. Mutta kun ne naiset vain tulevat tekemään niitä aloitteita JATKUVASTI, niin aina ei tarvitse. Jos nainen ei ole viehättävä tai kiinnostava, niin sitten mies tekee aloitteen jollekkin kauniille naiselle ja sitä rataa. Luuletko tosiaan, että hän on vain joku vetelys, joka ei tee asioiden eteen mitään? Voin kertoa, että olet pahasti hakoteillä, pahasti hakoteillä.
Kyllä tuolla miehellä tuosta miehekkäästä ruumiinpituudesta ja isosta kalusta huolimatta sitä asennetta ja yritystä riittää. Älä luulekkaan, että hän mikään laiska ja juoppo. Ei todellakaan millään muotoa, älä luulekkaan niin. Tuo on vain taas jälleen kerran sitä pelkkää oletusta, vailla mitään tietoa asioiden oikeasta laidasta. Älä tee mitään omia päätelmiä.
Pitkät miehet ovat suosittuja niin työelämässä kuin myös naistenkin keskuudessa, niin se vain menee. Naiset kehuvat tuon miehen pituutta, sänkytaitoja, komeutta, isoa kalua, karismaa, fiksuutta (kyllä, mies on sosiaalisesti älykäs ja huumorintajuinen, osaa keskustella kaikkien kanssa asiasta kuin asiasta, jne.) Eli ei taaskaan kannata tehdä mitään omia johtopäätöksiä. Olen hänen kanssaan ollut sen verran liikenteessä ja tekemisissä, että tiedän, mistä puhun.
Sanotaan, että se asenne, sosiaalisuus, itsevarmuus, huumorintaju, jne. ovat tärkeimpiä niiden naisten kiinnostuksen herättämisessä. Totta, nuo kaikki ovat sellaisia piirteitä, joita naiset arvostavat. Naiset arvostavat niitä sänkytaitoja sitä isoa kalua enemmän.
Mutta entäpä kun miehellä on NOIDEN KAIKKIEN PIIRTEIDEN LISÄKSI myöskin sitä miehekästä pituutta, isoa kalua, isoa fyysistä kokoa, komeutta, jne. Hänellähän on siis NIITÄ KAIKKIA PIIRTEITÄ, joista naiset ovat kiinnostuneita.
Sitä vain aina ajatellaan, että vähemmälläkin pärjää. Niin varmasti pärjää, mutta kun minua ei VITUNKAAN VERTAA kiinnosta se, kuinka sillä vähemmälläkin pärjää. Vaan mikä on se KAIKISTA KIINNOSTAVIN ja halutuin miestyyppi. Minkälaisella miehellä on siis SITÄ KAIKISTA SUURINTA VALINNANVARAA naisten suhteen? Minkälainen mies saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota?
Tuo minua kiinnostaa, ei minua kiinnosta mikään muu. Ei minua kiinnosta vitunkaan vertaa mikään "vähemmälläkin pärjää" ajattelu. Ei se minua voisi ikinä missään todellakaan vähempää kiinnostaa, ei vain voisi. Jos sanotaan, että pienemmälläkin kalulla pärjää, jos on kielitaitoja, asennetta, sänkytaitoja, ottaa naisen huomioon, jne. Niin tuohan on vain, että sillä pienemmälläkin PÄRJÄÄ. Mutta, jos miehellä KAIKEN TUON LISÄKSI olisi vielä se iso kalukin, siis sen asenteen, kielitaitojen ja naisen huomioon ottamisen LISÄKSI, niin naiset olisivat VIELÄKIN KIINNOSTUNEEMPIA, KIIHOITTUNEEMPIA JA VIEHÄTTYNEEMPIÄ, jne.
Niinhän se vain herra jumala sentään on. Miettikää nyt vain itse edes vähäsen.
Mitä enemmän miehellä on niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneempia!!!!!
Mitä enemmän miehellä on niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneempia!!!!!
Mitä enemmän miehellä on niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneempia!!!!
Herra jumala ihmiset sentää, tämä on TÄYSIN PÄIVÄNSELVÄ asia, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Vähempikin varmasti riittää, mutta jos miehellä on VIELÄ ENEMMÄN niitä kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin ne naiset ovat VIELÄKIN KIINNOSTUNEEMPIA.
Ei herra jumala, ei vain jaksaisi enää millään. Miten te voitte olla noin tietämättömiä, miten te voitte olla noin sokeita, miten HERRA JUMALA SENTÄÄN te ette voi tajuta tuollaista YKSINKERTAISTA asiaa. Miten ihmeessä te voitte olla noin tietämättömiä, sokeita ja ymmärtämättömiä, en vain voi mitenkään käsittää. Johan sen luulisi jo HERRA JUMALA SENTÄÄN järkikin jo sanovan, että mitä enemmän sillä miehellä on niitä naisia kiinnostavia piirteitä ja ominaisuuksia, niin sitä suurempi osa naisista on kiinnostuneita ja sitä kiinnostuneempia he ovat.
Voi taivas sentään!!!!! Okei. Haluat siis myös ulkomuodoltasi täydelliseksi? Esitin sinulle juuri eilen, että peniksen saa pidentäjällä kookkaammaksi, niin kuin pornosivuilla on mainostettu. Tämä ei sinun mielestäsi sitten kuitenkaan tee sinusta ulkoapäin täydellistä, koska leikkauksesta jää arvet. Ainoa vaihtoehto siis on, että et voi muuttua ulkomuodoltasi täydelliseksi, ja sinun on vain hyväksyttävä tämä tosiasia. Toki voit aina iltaisin rukoilla jotakin Jeesusta tai Thoria, jotta joku heistä loihtisi sinulle yön aikana pidemmän peniksen, mutta totuus on, että se penis on sinulla aamullakin samankokoinen, halusit sitä sitten tai et. Jollet käy kirurgilla ja saa pidennyksen mukana leikkausarpia.
Jos siis et voi PRIKULLEEN tulla täydelliseksi, niin silloin ainoa vaihtoehto on vain hyväksyä tilanne, koska mikään ei voi muuttaa sinua nukkuessasikaan siksi toiseksi ihmiseksi, josta puhut. Opettelisit tosiaankin näkemään hengellisin silmin näitä asioita. Sinun pitäisi huomata, että olet jo täydellinen tuollaisena, omana itsenäsi. Sisimpäsi on täydellinen ja osa kokonaisuutta sekä ainoa, jolla todellisuuden kannalta on väliä. Kun valaistut, tajuat, että sinun ei ole pakko taistella tuulimyllyjä vastaan.
Voi taivas sinulle, joka yrität vänkämisestäkin päästyäsi vängätä jotakin kummaa.- Pelastamisvietilline
Kyllä tuo sairaalloinen vänkääminen on se suurin ongelmasi, ei mikään nasen puute. Vaikutat tekstien perusteella
1) pakkomielteiseltä (toistaa samoja asioita uudelleen ja uudelleen)
2) perfektionistilta (halu olla 100% täydellinen)
3) todellisuudesta omien rajojesi suhteen vieraantuneelta (halu olla 100% toisen kaltainen).
Kun hoidat pääsi kuntoon, maailmakin alkaa näyttää siedettävämmältä. - Epäsuhtaista
"Kenestä rahansa ei tule sellaista alfaa, jota kaikki naiset menevät iskemään heti ensisilmäyksestä. Mutta noilla keinoin kuka tahansa mies saa naisen, jos tekee itse aloitteita ja tutustuu sitä kautta."
Tämä on totta, eli juuri tätä mieltä olen minäkin.
Mutta tuossa, sinun miehesi tapauksessa se mies sai aloitteita jo muutenkin. Hänhän oli siis kuitenkin ulkonäöltään sellainen, joka herättää naisten mielenkiinnon. Ei tavallinen keskivertomies ole sellainen. Ei tavallinen keskivertomies saa todellakaan naisilta jatkuvia aloitteita, vaikka olisi sängyssä taivaallinen. Koska eihän se ventovieras nainen voi tietää sen miehen sänkytaitoja, vaan ensimmäinen positiivinen merkki on juuri se ulkonäkö.
Kerroit tuossa, että kuka tahansa mies saa naisen, kun vain kiinnittää huomiota niihin asioihin, joihin voi vaikuttaa. Kun kiinnittää huomiota siihen sosiaalisuuteen, sänkytaitoihin, jne. Niin saa varmasti naisen.
Totta, näinhän se menee. Mutta kuten kirjoitit myös tuohon, niin kenestä tahansa miehestä ei tule SELLAISTA ALFAA, joka saa niiltä naisilta jatkuvasti aloitteita ja seksuaalista huomiota. Naisen voi toki saada aloitteita tekemällä ja niihin asioihin panostamalla, mihin pystyy. Mutta mahdottomiin ei pystytä.
Kerroit tuossa, että sosiaalisuus ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö ja sänkytaidot ja suuseksitaidot ovat tärkeämpiä kuin kalun koko. Totta. Nimenomaan näin. Mutta jos sillä miehellä on niiden sänkytaitojen ja sosiaalisuuden LISÄKSI MYÖSKIN sitä ulkonäköä ja isoa kalua, niin naiset kiinnostuvat VIELÄKIN ENEMMÄN. Niin se vain menee. Vaikka muut seikat olisivatkin tärkeämpiä, niin ne ulkonäölliset seikat ja kalun koko TUOVAT SITÄ KIINNOSTUSTA VIELÄKIN ENEMMÄN.
Kuten tuossa sanoit, niin jos panostaa niihin tiettyihin asioihin, niin mies voi saada naisen. Mutta sellaiseksi kaverini kaltaiseksi mieheksi pystyy vain ANIHARVA MIES, TODELLA ANIHARVA MIES. Kuten tuossa itsekkin sanoit. Mies voi saada kiinnostusta naisilta panostamalla asenteeseensa, sänkytaitoihin, sosiaalisuuteensa, jne. mutta MYÖSKIN ne ulkonäölliset piirteet, komeus, kalun koko, jne. vain NOSTAVAT SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA.
Niin se vain menee, kuten itsekkin sen tuossa toteat. Mutta minua kun vain ei kiinnosta se. Haluan olla KOKONAISVALTAISESTI kiinnostava mies, niin henkisesti, sosiaalisesti, fyysisesti, sisäisesti, ulkoisesti, jne. Haluan miehenä olla TUOTA KAIKKEA, mitään unohtamatta.
Voisin panostaa sänkytaitoihin, jotka ovat kalun kokoa tärkeämpiä, samoin kuin niihin suuseksitaitoihinkin. Mutta, koska tiedän, että kalun koko MYÖSKIN kiihoittaa naisia, niin haluan myöskin sen. Vaikka nuo muut ovatkin tärkeämpiä, niin ei minua kiinnosta se. Ei minua kiinnosta se, mikä on tärkeintä, vaan MITKÄ SEIKAT LISÄÄVÄT NAISTEN KIINNOSTUSTA. Ei sillä ole minulle väliä, mikä on tärkeintä, vaan minua kiinnostavat ne NAISIA VIEHÄTTÄVÄT PIIRTEET YLIPÄÄTÄÄN.
Samoin kuin nuo henkiset piirteet ja sosiaalisuus. Ei minua kiinnosta nuo seikat naisten keskuudessa TIPAN VERTAA, ellei minulla ole ulkonäköä. Niin se vain menee. Vaikka ne henkiset piirteet ovatkin tärkeämpiä, niin siitä huolimatta MYÖSKIN NE ULKOISET piirteet tekevät vaikutuksen. Voit sanoa mitä tahansa, ei auta. Vaikka kuinka sanoisit niiden henkisten piirteiden olevan tärkeämpiä, niin ei minua jaksa kiinnostaa LAINKAAN EIKÄ YHTÄÄN. Haluan viehättää naisia KUMMALLAKIN TAVALLA, sekä henkisesti että ulkoisesti. Haluan itselleni NIITÄ MOLEMPIA.- Epäsuhtaista
Kuten itsekkin totesit realistisesti, niin jokainen mies voi saada naisen, jos vain panostaa niihin asioihin, joihin pystyy. Mutta kun en halua tuota, en vain halua. En todellakaan halua.
Sen sijaan kun totesit, että harvastaa miehestä tulee TUOLLAINEN VALTAOSAA naisista kiinnostava mies, niin se on se ainoa asia, mikä minua kiinnostaa. Koska sellaiseksi haluan tulla. En halua olla mikään sellainen mies, joka niihin tiettyihin asioihin panostamalla SAA JONKUN NAISEN. Ei se minua kiinnosta, valitettavasti. Ei vain kiinnosta.
Vaikka kuinka yrittäisit väittää, että ne henkiset piirteet ja sänkytaidot, asenne ja suuseksitaidot ovat TÄRKEÄMPIÄ, niin ei auta. Ei kiinnosta, mikä on tärkeintä, vaan MITKÄ SEIKAT YLIPÄÄTÄÄN KIINNOSTAVAT NAISIA.
Jos mies on sosiaalinen, hyvä sängyssä, osaa antaa suuseksiä, omaa asennetta, jne. niin se hyvä ulkonäkö, kalun koko, pitkä ruumiin pituus, komeat kasvot, jne. VAIN LISÄÄVÄT SEN MIEHEN VIEHÄTTÄVYYTTÄ. Vaikka kuinka olisivat muut seikat tärkeämpiä, niin minua kiinnostaa ainoastaan ne seikat, mitkä YLIPÄÄTÄÄN VIEHÄTTÄVÄT naisia. Joten minuun tuo ei auta. Minua ei kiinnosta ne asiat, joihin voin vaikuttaa, ellei minulla ole kunnossa ne asiat, mihin en voi vaikuttaa, nimeomaan ne SYNNYNNÄISET piirteet. Se on ainoa asia, mikä minua kiinnostaa.
Ulkonäölliset piirteet lisäävät AINA miehen seksuaalista vetovoimaa, aivan sama onko niitä tärkeämpiä piirteitä olemassa vai ei. Ei sillä ole väliä, jos kuitenkin ne ulkoisetkin piirteet LISÄÄVÄT MYÖSKIN sitä viehättävyyttä.
Minua ei todellakaan kiinnosta mikään vitun joko/tai, haluan NUO KAIKKI PIIRTEET ITSELLENI tai sitten jätän koko touhun väliin. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos en pysty olemaan sellainen kuin haluan, niin sitten jätän sen koko itseni kehittämisen väliin naisten osalta. Ei minua voisi VITUNKAAN VERTAA KIINNOSTAA.
Toki olen muuten sosiaalinen kavereiden kanssa, töissä valmentaessani, jne. Mutta ei minua se sosiaalisuus kiinnosta NAISTEN SEURASSA vittujakaan. Ei minulla ole heille mitään sanottavaa, en halua heille sanoa yhtään mitään. Tässä se juttu piilee, jos en ole SITÄ, MITÄ HALUAN, niin minun puolestani olkoon koko juttu. Ei kiinnosta. Hyvä oli kuitenkin yritys sinulta, mutta ei sovellu minulle. En halua, en todellakaan. Minulla on täysi oikeus myöskin kieltäytyä. Minun ei ole pakko. Epäsuhtaista kirjoitti:
Kuten itsekkin totesit realistisesti, niin jokainen mies voi saada naisen, jos vain panostaa niihin asioihin, joihin pystyy. Mutta kun en halua tuota, en vain halua. En todellakaan halua.
Sen sijaan kun totesit, että harvastaa miehestä tulee TUOLLAINEN VALTAOSAA naisista kiinnostava mies, niin se on se ainoa asia, mikä minua kiinnostaa. Koska sellaiseksi haluan tulla. En halua olla mikään sellainen mies, joka niihin tiettyihin asioihin panostamalla SAA JONKUN NAISEN. Ei se minua kiinnosta, valitettavasti. Ei vain kiinnosta.
Vaikka kuinka yrittäisit väittää, että ne henkiset piirteet ja sänkytaidot, asenne ja suuseksitaidot ovat TÄRKEÄMPIÄ, niin ei auta. Ei kiinnosta, mikä on tärkeintä, vaan MITKÄ SEIKAT YLIPÄÄTÄÄN KIINNOSTAVAT NAISIA.
Jos mies on sosiaalinen, hyvä sängyssä, osaa antaa suuseksiä, omaa asennetta, jne. niin se hyvä ulkonäkö, kalun koko, pitkä ruumiin pituus, komeat kasvot, jne. VAIN LISÄÄVÄT SEN MIEHEN VIEHÄTTÄVYYTTÄ. Vaikka kuinka olisivat muut seikat tärkeämpiä, niin minua kiinnostaa ainoastaan ne seikat, mitkä YLIPÄÄTÄÄN VIEHÄTTÄVÄT naisia. Joten minuun tuo ei auta. Minua ei kiinnosta ne asiat, joihin voin vaikuttaa, ellei minulla ole kunnossa ne asiat, mihin en voi vaikuttaa, nimeomaan ne SYNNYNNÄISET piirteet. Se on ainoa asia, mikä minua kiinnostaa.
Ulkonäölliset piirteet lisäävät AINA miehen seksuaalista vetovoimaa, aivan sama onko niitä tärkeämpiä piirteitä olemassa vai ei. Ei sillä ole väliä, jos kuitenkin ne ulkoisetkin piirteet LISÄÄVÄT MYÖSKIN sitä viehättävyyttä.
Minua ei todellakaan kiinnosta mikään vitun joko/tai, haluan NUO KAIKKI PIIRTEET ITSELLENI tai sitten jätän koko touhun väliin. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos en pysty olemaan sellainen kuin haluan, niin sitten jätän sen koko itseni kehittämisen väliin naisten osalta. Ei minua voisi VITUNKAAN VERTAA KIINNOSTAA.
Toki olen muuten sosiaalinen kavereiden kanssa, töissä valmentaessani, jne. Mutta ei minua se sosiaalisuus kiinnosta NAISTEN SEURASSA vittujakaan. Ei minulla ole heille mitään sanottavaa, en halua heille sanoa yhtään mitään. Tässä se juttu piilee, jos en ole SITÄ, MITÄ HALUAN, niin minun puolestani olkoon koko juttu. Ei kiinnosta. Hyvä oli kuitenkin yritys sinulta, mutta ei sovellu minulle. En halua, en todellakaan. Minulla on täysi oikeus myöskin kieltäytyä. Minun ei ole pakko.En jaksanut edes lukea kovin tarkkaan näitä sun samoja jankutuksia, mutta huomasin vaan tosta tekstisi lopusta sen, kuinka kerrot siitä, ettei sua edes kiinnosta sosiaalisuus naisten seurassa, etkä halua edes jutella mitään heidän kanssaan.
Miten muka luulet, että kukaan nainen voisi susta mitenkään kiinnostua, jos et edes välitä heidän kanssa mitän jutella?
Sulla olisi jo omassa luonteessa niin paljon muutettavaa ja se ei taida onnistua sulla ilman ammattiapua. Eli sun ei auta mikään muu, kun alkaa elää omaa elämääsi jollain tavalla tai sitten vaan jankata näitä samoja asioita elämäsi loppuun saakka.- Epäsuhtaista
DarkFear kirjoitti:
En jaksanut edes lukea kovin tarkkaan näitä sun samoja jankutuksia, mutta huomasin vaan tosta tekstisi lopusta sen, kuinka kerrot siitä, ettei sua edes kiinnosta sosiaalisuus naisten seurassa, etkä halua edes jutella mitään heidän kanssaan.
Miten muka luulet, että kukaan nainen voisi susta mitenkään kiinnostua, jos et edes välitä heidän kanssa mitän jutella?
Sulla olisi jo omassa luonteessa niin paljon muutettavaa ja se ei taida onnistua sulla ilman ammattiapua. Eli sun ei auta mikään muu, kun alkaa elää omaa elämääsi jollain tavalla tai sitten vaan jankata näitä samoja asioita elämäsi loppuun saakka.En ole kiinnostunut naisista, olen kiinnostunut p*llusta. P*llun kanssa ei jutella, vaan tehdään jotain ihan muuta. Mikä tässä on epäselvää?
Epäsuhtaista kirjoitti:
En ole kiinnostunut naisista, olen kiinnostunut p*llusta. P*llun kanssa ei jutella, vaan tehdään jotain ihan muuta. Mikä tässä on epäselvää?
No tämä kertookin sun olevan todellisuudessa varsin itsekäs oman edun tavoittelija, kun et tunnu ihmissuhteita yhtään arvostavan, etkä edes halua niihin ollenkaan panostaa.
Jos noin ajattelet, niin mikset mene bordelliin vaikka Tallinnaan? Siellä sun ei tarvisi jutella naisten kanssa mitään ylimääräistä.
- dfvdfvdfv
Luuletko aloittaja että kukaan jaksaa lukea noita sun kilometrimittaisia kiihkoilujasi?
- Älä huoli
Sinä ja tuo YTM kaverisi olette ilmeisesti suhteellisen nuoria miehiä. Mietihän kun hän vanhennuttuaan menettää ulkonäkönsä, niin kuinka kovaa ja korkealta hän tulee tippumaan.
Lihaksikas atleetin kroppa näyttää tältä
http://db2.stb.s-msn.com/i/A5/1615406F40709847D12EDBD38CA510_h498_w598_m2_q90_cQwVnlGnM.jpg
Komeisiin kasvoihin ilmestyy ryppyjä ja iho vanhenee ja leuan alla alkaa roikkumaan heltta.
Potenssi heikkenee eikä isoa kalua saa enää juhlakuntoon.
Silmät haalistuvat
Kauneus on katoavaista eli turhaan kaveriasi kadehdit ja häntä tulee vituttamaan erittäin kovasti se kun ei saa enää naisilta huomioita kuten nuorempana.- Naama,
dfvdf00011111 kirjoitti:
Tai sitten: http://wzrostgwiazd.blox.pl/resource/stallone60.jpg
rupsahtaa kuitenkin vaikka saisikin steroideilla pidettyä kroppansa kuosissa.
- Mies32
Omanikäisiltään /- 10v tulee todennäköisesti aina saamaan huomiota, ainakin jos on hyvin ikääntyvää mallia. Joskushan roolit tosin vuosien myötä kääntyvät ja nuoresta ätmistä varttuu ytmi ja ytmi rupsahtaa ätmiksi.
- yx-mies
Aloitajalle on kasvanut se selvästi päähän. Niinkuin se naisten määrä tekisi ihmisestä onnelisen.
Minullakin oli nuoruudessa kaveri joka oli pitkä, komea ja hyvinvarustettu mutta hän ei ollut kiinnostunut naisista(sai hätistellä niitä pois ympäriltään ) vaan kuorma-autoista ja on tänäpäivänä ihan nornaali perheenisä jolla on maanrakennus liike.
Ja mitä tulee niihin naisiin jotka suostuu siihen että on tyttöystäviä ja vakipanoja niin mitä se kertoo heidän itsekunnioituksesta? - YTM
Tietysti nuorena on mahtavaa, jos naisia riittää. Seksi on kuitenkin seksiä ja rakkaus rakkautta. Olen harrastanut elämässäni seksiä 30. vuoden ikään mennessä noin 50 eri naisen kanssa, mutta vain yhtä olen rakastanut oikeasti. Seksi on seksiä, ja siitäkin tulee aikanaan merkityksetöntä, jos sitä on jatkuvasti tarjolla. Satunnaisista panoista jää vain paskan maku suuhun. Kaunis nainenkin muuttuu vain kasaksi lihaa alla, jos rakastaa jotain muuta. Tietysti, jos on harrastanut elämässään seksiä vain yhden tai kahden naisen kanssa, niin voi kuvitella, että loputon seksin määrä olisi taivas maan päällä. Ei se kuitenkaan ole aivan sitä pidemmän päälle.
- ÄläJaksaJankuttaa
YTM puhuu asiaa.
Aloittajalla on vakavia ongelmia, suosittelisin ihan oikeasti terapeutille menoa!
Kukaan nainen ei kiinnostu miehestä, joka pitää itseään surkeana ja surkuttelee kaikkea koko ajan. Se ei vetoa, vaan on säälittävää ja rasittavaa. Tavallinen perusmies on hyvinkin kiinnostava, jos on ylpeästi sitä mitä on: oma itsensä! Normaali itsetunto, asialliset vuorovaikutustaidot ja naisten arvostaminen yhdistettynä siistiin ulkonäköön ovat ihan riittävät keinot naisen/naisten saamiseksi. Tuollainen surkuttelu on harvinaisen lapsellista ja säälittävää jankutusta - kasva jo aikuiseksi!
Ja olen itse pitkä, hoikka nainen, jolle riittää miehiä niin halutessani. Yleensä erityisen huolitellut supliikkimiehet ovat lähinnä rasittavia, koska kuvittelevat saavansa tuosta noin vaan. Panoseurana ok, mutta pitemmän päälle blaah. Normaali hyvällä itsetunnolla varustettu mies, vaikka saman mittainen kuin minä, on yleensä tuhannesti kiinnostavampaa seuraa kuin nämä pleijerit. Eikä sillä kalun koolla ole oikeasti niin suurta merkitystä, kunhan on kokoa sen verran että tuntee. Seksissä on niin paljon muutakin kuin pelkkä pano, ja hybä itsetunto tekee myös seksistä parempaa. Mies jolla on varmat otteet ja halu tyydyttää nainen - on riittävä.
Oikeesti: hanki itsellesi apua äläkä tuhlaa elämääsi haikailemalla jotain sellaista mitä et koskaan tule saamaan! Ihan sama jos minä jankuttaisin joka päivä, että olisinpa lyhyempi ja isotissisempi. Muttakun en ole, enkä tule. Pitää oppia korostamaan niitä hyviä puolia, joita tässä jaossa on annettu. Piste.
- supliikki supliikki
YTM puhuu asiaa- itsellä ikää 40 ja naisia ollut noin 40. Tosin näistä suurin osa viimeisten vuosien aikana. On tullut vähän sinkkuiltua joo. Mutta, se että saa pimppaa suht vähällä vaivalla ei tee ihmistä onnelliseksi. Omalla kohdalla onni alkoi löytymään vasta kun päätin että en enää säädä naisten kanssa.. Siten meni reilu vuosi ja hups, elämään käveli huippunainen. Ollaan seurusteltu jonkun aikaa nyt.
Se onnellisuus ei löydy pimpasta, se löytyy omast päästä jos on löytyäkseen.
Ja aloittajalle ei oikein ole mitään sanottavaa, tiedän että et ajattele mitä muut kirjoittavat, vaan jatkat vaan tuota loputonta mantraasi. Tsemppiä toivotan sinulle kuitenkin! - Epäsuhtaista
"Miten muka luulet, että kukaan nainen voisi susta mitenkään kiinnostua, jos et edes välitä heidän kanssa mitän jutella?
Välittäisin jutella tietenkin, mutta en TÄLLAISENA MIEHENÄ. Jos minulla olisi ulkonäköä ja fyysistä viehätystä, niin aivan varmasti juttelisin. Koska fiksu ja sosiaalinen mies, joka vielä KAIKEN LISÄKSI on komea, pitkä ja isokaluinen, viehättää naisia VIELÄKIN ENEMMÄN, kuin pelkästään sosiaalinen ja fiksu.
On varmasti tärkeämpää, että mies on sosiaalinen ja fiksu, mutta kuitenkin, joka tapauksessa, se miehen pituus, komeus, kalun koko, jne. vain tekevät siitä miehestä VIELÄKIN KIINNOSTAVAMMA. Kun nainen juttelee sosiaalisen ja fisku miehen kanssa, niin totta kai se naisen mielekiinto on VIELÄKIN SUUREMPI, jos se mies on vielä komea ja pitkä. Kalun koko ja rakastelutaidot selviävät sitten myöhemmin.
Kauneus ja komeus on katoavaista, totta. Sisäiset piirteet säilyvät. Mutta kyllä nimenomaan minä haluaisin nuoruudessani viehättää naisia NIILLÄ MOLEMMILLA, eli komeudella ja sisäisillä piirteillä. Jos sitten vanhemmiten sitä komeutta ei enää löydykkään, niin sille ei sitten voi yhtään mitään. Silloin onkin sitten jäljellä se sosiaalisuus, fiksuus, luonne, persoona, sänkytaidot, jne.
Mutta kun kuitenkin naiset kiinnostuvat MYÖSKIN, SIIS EDELLEEN MYÖSKIN, siitä ulkonäöstä, vaikka se iän myötä rapistuukin. Vaikka se ulkonäkö kuinka rapituisi iän myötä, niin silti ja siitäkin huolimatta edelleen, ne naiset kiinnostuvat omalla tavallaan MYÖSKIN siitä ulkonäöstä. Et sinä, en minä, ei kukaan ihminen tässä maailmassa voi sille yhtään mitään. Se on asia, jota ei voi tässä maailmassa muuttaa MITENKÄÄN.
Joten vaikka se ulkonäkö rapistuu iän myötä, niin mitä sitten? Mitä sillä on minulle yhtään mitään väliä? Ei tuo mies välttämättä pysty vanhemmiten enää sillä ulkonäöllään hurmaamaan, mutta silti ja siitä huolimatta kuitenkin hän tekee SITÄ JUURI NYT. Hän on kuitenkin saanut siihen mahdollisuuden, minä en. Kumpikaan emme viehätä naisia vanhemmiten ulkonäöllään, mutta minä en SAA JUMALAUTA KOSKAAN!!!!!!! Siinä se pointti nimenomaan on, hän on kuitenkin saanut sen mahdollisuuden, minä en ole SAANUT KOSKAAN SITÄ MAHDOLLISUUTTA!!!!!!
"Normaali itsetunto, asialliset vuorovaikutustaidot ja naisten arvostaminen yhdistettynä siistiin ulkonäköön ovat ihan riittävät keinot naisen/naisten saamiseksi."
Totta, nimeomaan näin. Mutta kun sinäkin vain katselet sitä siltä kantilta, että mies SAISI YLIPÄÄTÄÄN JONKUN NAISEN. Sinä katselet sitä siltä kantilta. Mutta minä en katso. Minä EN KATSO SITÄ TUOLTA KANTILTA. Sanot, että ne ovat RIITTÄVIÄ keinoja saada joku nainen. Niin onkin, en sitä kielläkkään. Mutta pelkästään noilla keinoilla ei saada niin paljoa naisia KUIN MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN, ymmärrätkö? Sinun ehdottamilla piirteillä saa varmasti naisia, mutta ei niin paljoa kuin MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN, ymmärrätkö?
Eli vaikkka sen naisen saisikin ja vaikka saisi useampiakin, niin siltikään ei saa NIIN PALJOA KUIN MINÄ TARKOITAN. Kirjoitamme nyt ihan eri asioista. Sinä painotat jotakin yksittäistä naista, minä painotan VALTAOSAA naisista. Minä painotan nimenomaan sitä, että mies saa JATKUVASTI naisilta aloitteita ja seksuaalista huomiota, saa AINA VALITA NAISSEURANSA, jne. Ei tuollaiseen vain pysty mikään perusmies. Ei pysty. Suurin osa miehistä on pelkkiä tavismiehiä, mutta HE EIVÄT PYSTY TUOLLAISEEN, MITÄ TARKOITAN. Eivät pysty, se on YKSINKERTAISESTI MAHDOTONTA, usko nyt jo!!!
Jos et edes tajua, minkälaista miestä tarkoitan, niin et voi väittääkkään vastaan. Jos et ymmärrä, minkälaista miestä tarkoitan, niin et voi väittää vastaan.- Epäsuhtaista
"Kukaan nainen ei kiinnostu miehestä, joka pitää itseään surkeana ja surkuttelee kaikkea koko ajan. Se ei vetoa, vaan on säälittävää ja rasittavaa."
Totta, mutta mitä tuo minua kiinnostaa? Minkä takia minun pitäisi kiinnostua tuosta jutusta yhtään enempää?
Vaikka lopettaisin valittamisen, niin se ei tee minusta sellaista miestä KUIN TARKOITAN. Ei vain tee, ei yksinkertaisesti tee. On aivan sama, valitanko vai ruikutanko, se ei tee minusta sellaista miestä KUIN HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN.
Joten mitä vitun väliä sillä on, mitä naiset minusta TÄLLÄ HETKELLÄ ajattelevat? Jos kerran en sellainen mies KUIN MITÄ TARKOITAN, niin ei sillä ole minkäänlaista väliä minulle, mitä naiset minusta ajattelevat tai miten he minuun suhtautuvat. Voit pitää minua lapsellisena, voit pitää minua ruikuttajana, voit pitää minua epämiehekkäänä, mutta tiedätkö mitä:
EI VOISI KIINNOSTAA VITUNKAAN VERTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei minua kiinnosta naisten mielipiteet, koska en ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Ei minua kiinnosta se, kuinka lapsellista on ruikuttaa ja valittaa, ei minua kiinnosta sellaiset asiat YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN!!!!!!! Minua kiinnostaa ainoastaan se, että olenko tuollainen mies, jos en ole, niin aivan sama. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta naisten mielipiteet ja suhtautumiset VITUNKAAN VERTAA!!! Eivät kiinnosta, en ole kiinnostunut heidän mielipiteistään ja suhtautumisistaan minuun, ellen ole SELLAINEN MIES KUIN TARKOITAN.
Tulikohan tämä nyt sitten selväksi, vai vieläkö minun tarvitsee samasta asiasta jankata kymmeniä kertoja? Toivottavasti ei tarvitse vaan se meni perille tuo teksti. - ÄläJaksaJankuttaa
Epäsuhtaista kirjoitti:
"Kukaan nainen ei kiinnostu miehestä, joka pitää itseään surkeana ja surkuttelee kaikkea koko ajan. Se ei vetoa, vaan on säälittävää ja rasittavaa."
Totta, mutta mitä tuo minua kiinnostaa? Minkä takia minun pitäisi kiinnostua tuosta jutusta yhtään enempää?
Vaikka lopettaisin valittamisen, niin se ei tee minusta sellaista miestä KUIN TARKOITAN. Ei vain tee, ei yksinkertaisesti tee. On aivan sama, valitanko vai ruikutanko, se ei tee minusta sellaista miestä KUIN HENKILÖKOHTAISESTI TARKOITAN.
Joten mitä vitun väliä sillä on, mitä naiset minusta TÄLLÄ HETKELLÄ ajattelevat? Jos kerran en sellainen mies KUIN MITÄ TARKOITAN, niin ei sillä ole minkäänlaista väliä minulle, mitä naiset minusta ajattelevat tai miten he minuun suhtautuvat. Voit pitää minua lapsellisena, voit pitää minua ruikuttajana, voit pitää minua epämiehekkäänä, mutta tiedätkö mitä:
EI VOISI KIINNOSTAA VITUNKAAN VERTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei minua kiinnosta naisten mielipiteet, koska en ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Ei minua kiinnosta se, kuinka lapsellista on ruikuttaa ja valittaa, ei minua kiinnosta sellaiset asiat YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN, YHTÄÄN!!!!!!! Minua kiinnostaa ainoastaan se, että olenko tuollainen mies, jos en ole, niin aivan sama. Ei kiinnosta. Ei kiinnosta naisten mielipiteet ja suhtautumiset VITUNKAAN VERTAA!!! Eivät kiinnosta, en ole kiinnostunut heidän mielipiteistään ja suhtautumisistaan minuun, ellen ole SELLAINEN MIES KUIN TARKOITAN.
Tulikohan tämä nyt sitten selväksi, vai vieläkö minun tarvitsee samasta asiasta jankata kymmeniä kertoja? Toivottavasti ei tarvitse vaan se meni perille tuo teksti.Ihan totta: mene hoitoon!! Sulta puuttuu aika montakin muumia laaksosta.
Aiotko sä panna kaikkia maailman naisia? Kenties vieläpä samaan aikaan? Täytyyhän sun nyt herranen aika jostakin alottaa, jos meinaat panemaan päästä. Ja juurikin edellä mainituilla ominaisuuksilla se panemaan pääseminen helpottuu huomattavasti!
Mutta koska et selvästikään aio tehdä mitään, mikä edesauttaisi mahdollisuuksiasi naismarkkinoilla, niin suosittelen tosiaan ihan loppuelämän kestävää selibaattia tai kenties miehiin siirtymistä. Ethän sä selvästikään ketään halua (jos kerran et voi saada kaikkea ja olla juuri sellainen mitä et fyysisesti voi ikibä olla)!
Uskomatonta jankutusta! Ja kyllä se näyttää olevan niin, että juuri SINÄ tässä haluat jankuttaa.
Lopputulos: tyydy kohtaloosi ja opettele elämään sen kanssa.
- Ällöä
En koskaan ole ymmärtänyt niitä naisia, jotka roikkuvat tuollaisissa tapauksisa. Otin itsekin pretty boyn, mutta hän ei koskaan ole pannut kaikkea, mikä liikkuu.
- ooiiiioooooiiiiiiooo
Pinnallisuus on negatiivinen asia, naiset jotka kelpuuttavat vain komeat miehet ovat pinnallisia, niin miksi pitäisi kadehtia jotakin joka houkuttaa negatiivisia asioita?
Jos jollain susirumalla on kauniita naisia persoonansa takia niin ehkä siinä on jotain kadehdittavaa. - Epäsuhtaista
Entäpä jos sillä komella ETTÄ SAMAAN AIKAAN persoonallisella miehellä on niitä sekä kauniita naisia, että vähemmän kauniita. Komeutta ETTÄ niitä henkisiä piirteitä arvostavia naisia. Fiksuja että vähemmän fiksuja. Nuoria sekä vanhempia, jne.
Mielestäni siinä on aika paljon kadehdittavaa, jos miehellä on SEKÄ niiden ulkoisten ETTÄ SAMAAN AIKAAN niiden henkisten piirteiden takia JATKUVASTI kiinnostuneita naisia, jotka kiinnostuvat SEKÄ niistä fyysisistä ETTÄ niistä henkisistä piirteistä.
Pitkä, komea, lihaksikas ja isokaluinen mies, joka on KAIKEN TUON LISÄKSI, sosiaalinen, fiksu, osaa keskustella asiasta kuin asiasta, on persoonallinen sekä miellyttävä luonne. Yksi ja sama mies KAIKKEA TUOTA.
Mistä olet muuten saanut edes päähäsi, että niille tuosta miehestä kiinnostuneille tärkeintä olisi se ulkonäkö? Ei tosiaankaan, vaan se ulkonäkö nimenomaan HOUKUTTELEE JATKUVASTI NIITÄ NAISIA, mutta sitten se, mitä se mies sanoo, miten hän juttelee, mistä hän juttelee, minkälainen hänen persoonansa ja luonteensa on, jne. sitten vain viimeistelee sen naisten kiinnostuksen.
Naiset siis kiinnostuvat niistä henkisistä ja sisäisistä piirteistä IHAN YHTÄ LAILLA, kyllä nekin naiset arvostavat niitä henkisiä piirteitä ja pitävät niitä tärkeimpinä, mutta MYÖSKIN NE ULKOISET PIIRTEET viehättävät OMALLA TAVALLAAN. Niin se vain menee.
Hyvä oli yrityksesi ajatella toisin, mutta kun se vain ei sen miehen kohdalla mene niin. Ei vain mene, tunnen hänet sen verran hyvin ja tiedän myöskin niitä naisia paljon.
Ei niitä naisia kiinnosta VAIN SE KOMEUS JA FYYSINEN VIEHÄTTÄVYYS, ei siis kiinnosta PELKÄSTÄÄN, vaan nekin asiat kiinnostavat. Ne ulkoiset piirteet kuitenkin ovat sellaisia, jotka kiinnostavat naisia OMALLA TAVALLAAN.
Naisetkin kuitenkin edelleen kiinnostuvat MYÖSKIN NIISTÄ ULKOISISTA asioista, vaikka henkiset ja sisäiset olisivatkin tärkeimpiä. Et voi vaikuttaa millään siihen, että MYÖSKIN ULKOISET PIIRTEET kiinnostavat, et voi vaikuttaa siihen, että vaikka naiset pitävätkin henkisiä piirteitä tärkeimpinä, niin MYÖSKIN NE ULKOISET VIEHÄTTÄVÄT. Niin se vain menee tässä maailmassa, halusit sinä sitä tai et. Halusin minä sitä tai en, niin se vain menee, eikä siihen voi vaikuttaa.
Kunhan vain taas HALUSIT ajattella asian näin, halusit vain LOHDUTTAA tässä asiassa, mutta kun se ei auta. Kun se asia vain ei oikeasti mene noin, niin ei se auta mitään tässä asiassa.
Tuo mies vain on SAMAAN AIKAAN SEKÄ pitkä, komea, lihaksikas ja fyysisesti isokokoinen ja isokaluinen ETTÄ SAMAAN AIKAAN sosiaalinen, fiksu, eri asioista keskustella osaava, naisen huomioiva ja loistava sängyssä. Sinä et voi sitä asiaa muuttaa, SINÄ ET VOI SITÄ ASIAA MUUTTAA, joten ei auta. Minä en ole tuollainen mies, SINÄ ET VOI SITÄ ASIAA MUUTTAA. Se on ainoa asia, josta minä olen kiinnostunut.
Tuo mies kiinnostaa naisia KOKONAISUUTENA, sekä ulkoisesti ETTÄ sisäisesti viehättävänä miehenä. Tuo mies kiinnostaa naisia niin paljon juuri siksi, että hänellä ON NIITÄ MOLEMPIA, sekä ulkonäköä ETTÄ persoonaa, SEKÄ ulkoista ETTÄ sisäistä viehätystä.
HÄNELLÄ ON NIITÄ KAIKKIA!!!!!
HÄNELLÄ ON NIITÄ KAIKKIA!!!!!- Epäsuhtaista
Usko nyt jo kun sanon, tiedän paljon paremmin kuin sinä, minkälainen tuo mies on. Tiedän tasan tarkkaan paremmin kuin sinä, minkälainen tuo mies on. Joten sinun juttusi ei auta, koska MINÄ TIEDÄN TASAN TARKKAAN, mistä puhun ja minkälainen tuo mies on.
Aivan VITUN SAMA sinun on sanoa, että mitkä asiat ovat tärkeämpiä, jos naisia kiinnostavat MYÖSKIN NE ULKOISET PIIRTEET. Aivan sama sinun on sanoa, että VÄHEMMÄLLÄKIN PÄRJÄÄ, aivan sama sinun on sanoa, ei minua vittu kiinnosta. Minua kiinnostaa vain se, että viehätänkö SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI. Jos en viehätä, niin ainoastaan se viehättää.
Ei minua kiinnosta tässä asiassa mikään muu, turhaa sinun on vänkää vastaan, kun ET PYSTY MUUTTAMAAN MITÄÄN. Turhaa sinun on vänkää vastaan, koska MINÄ EN OLE SITÄ, MITÄ HALUAN. Joten älä vänkää vastaan, älä tule kertomaan minulle, että mikä on TÄRKEINTÄ, ei minua vittuakaan kiinnosta.
Minua kiinnostaa ainoastaan, että olenko sekä samaan aikaan fyysisesti että henkisesti kiinnostava mies.
SAMAAN AIKAAN SEKÄ HENKISESTI ETTÄ FYYSISESTI KIINNOSTAVA!!!!!!
Usko nyt jo, mitä sanon. USKO!!!!! USKO!!!!! USKO!!!! USKO!!!! USKO!!!! USKO!!!!
Minua kiinnostaa ainoastaan vain se, MIKÄ NAISIA VIEHÄTTÄÄ. Niitä on sekä ulkoisia että sisäisiä, MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!
Joten minua kiinnostaa ainoastaan se. Jos tiedän, JOS TIEDÄN, että naisia kiinnostaa MYÖSKIN ne komeat kasvot, iso kalu, miehen pituus, fyysinen koko, jne. niin silloin TIEDÄN, että ne kiinnostavat. Aivan VITUN, VITUN, VITUN sama, ovatko ne henkiset piirteet tärkeämpiä, koska nuokin seikat VIEHÄTTÄVÄT naisia. Ei minua silloin kiinnosta mitkään vitun henkiset seikat, jos minulla ei ole niitä ulkoisia. Usko nyt jo, kun sinulle sen sata kertaa yritän sanoa. USKO!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!! USKO!!!!!!!
Minä haluan itselleni MOLEMPIA, KUMPAAKIN, NIITÄ KAIKKIA, HALUAN NIITÄ KAIKKIA, MOLEMPIA, KUMPAAKIN, en enempää, en vähempää.
Miten se ei sinne päähän mene, en voi mitenkään enää ymmärtää. EN VOI YMMÄRTÄÄ!!!!!!! - Epäsuhtaista
Epäsuhtaista kirjoitti:
Usko nyt jo kun sanon, tiedän paljon paremmin kuin sinä, minkälainen tuo mies on. Tiedän tasan tarkkaan paremmin kuin sinä, minkälainen tuo mies on. Joten sinun juttusi ei auta, koska MINÄ TIEDÄN TASAN TARKKAAN, mistä puhun ja minkälainen tuo mies on.
Aivan VITUN SAMA sinun on sanoa, että mitkä asiat ovat tärkeämpiä, jos naisia kiinnostavat MYÖSKIN NE ULKOISET PIIRTEET. Aivan sama sinun on sanoa, että VÄHEMMÄLLÄKIN PÄRJÄÄ, aivan sama sinun on sanoa, ei minua vittu kiinnosta. Minua kiinnostaa vain se, että viehätänkö SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI. Jos en viehätä, niin ainoastaan se viehättää.
Ei minua kiinnosta tässä asiassa mikään muu, turhaa sinun on vänkää vastaan, kun ET PYSTY MUUTTAMAAN MITÄÄN. Turhaa sinun on vänkää vastaan, koska MINÄ EN OLE SITÄ, MITÄ HALUAN. Joten älä vänkää vastaan, älä tule kertomaan minulle, että mikä on TÄRKEINTÄ, ei minua vittuakaan kiinnosta.
Minua kiinnostaa ainoastaan, että olenko sekä samaan aikaan fyysisesti että henkisesti kiinnostava mies.
Usko nyt jo, mitä sanon. USKO!!!!! USKO!!!!! USKO!!!! USKO!!!! USKO!!!! USKO!!!!
Minua kiinnostaa ainoastaan vain se, MIKÄ NAISIA VIEHÄTTÄÄ. Niitä on sekä ulkoisia että sisäisiä, MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!!! MOLEMPIA!!!!!!
Joten minua kiinnostaa ainoastaan se. Jos tiedän, JOS TIEDÄN, että naisia kiinnostaa MYÖSKIN ne komeat kasvot, iso kalu, miehen pituus, fyysinen koko, jne. niin silloin TIEDÄN, että ne kiinnostavat. Aivan VITUN, VITUN, VITUN sama, ovatko ne henkiset piirteet tärkeämpiä, koska nuokin seikat VIEHÄTTÄVÄT naisia. Ei minua silloin kiinnosta mitkään vitun henkiset seikat, jos minulla ei ole niitä ulkoisia. Usko nyt jo, kun sinulle sen sata kertaa yritän sanoa. USKO!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!!!!! USKO!!!!!!! USKO!!!!! USKO!!!!!!!
Minä haluan itselleni MOLEMPIA, KUMPAAKIN, NIITÄ KAIKKIA, HALUAN NIITÄ KAIKKIA, MOLEMPIA, KUMPAAKIN, en enempää, en vähempää.
Miten se ei sinne päähän mene, en voi mitenkään enää ymmärtää. EN VOI YMMÄRTÄÄ!!!!!!!Niillä PELKILLÄ henkisillä piirteillä ei vain pääse tuollaiseksi mieheksi, USKOKAA NYT JO!!!!! Ei vain pääse, ei millään pääse. Tuollaiseksi mieheksi pääsee, jos on NIIDEN LISÄKSI myöskin niitä ulkoisia, niin se vain menee. Jos ette usko, niin älkää usko. Olen sen itsekkin nähnyt JA TIEDÄN, MISTÄ KIRJOITAN.
Monella miehellä on noita persoonallisia ja sisäisiä piirteitä, mutta he eivät kiinnosta YHTÄ PALJON NAISIA, eikä niitä naisia ole YHTÄ PALJON. Siinä on se ero. Tavismiehellä on joitakin naisia, mutta ei niitä naisia ole TUHANSITTAIN KIINNOSTUNEINA. Ei se tavismies vain ole niin kiinnostava.
Jos miehellä on vain niitä persoonallisia ja henkisiä piirteitä, niin se tarkoittaa, ettei hän PYSTY IKINÄ viehättämään naisia ulkoisesti. Naiset kuitenkin viehättyvät MYÖSKIN NIISTÄ ULKOISISTA PIIRTEISTÄ, niin se vain menee. ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, jne. Joten älkää edes yrittäkö VITTU SAATANA VÄNKÄÄ VASTAAN!!!!!!
Eivät naiset tule tekemään JATKUVASTI ALOITTEITA, ellei miehellä ole sitä ulkonäköä, ei vain tule. Ei mies saa JATKUVASTI tuntemattomilta naisilta seksuaalista huomiota ja aloitteita, ellei miehellä ole niitä ulkoisia piirteitä. Ei tavismiehellä vain ole niitä mahdollisuuksia ja kyllä tekin oikeasti sisimmässänne tiedätte sen. Tiedätte, ettei ihminen pysty tekemään mahdottomia, jos on toisenlaiset kortit jaettu.
Miksi siis ette vain suostu uskomaan sitä? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ja uskoa? Ette vain uskalla myöntää sitä itsellenne, että naiset ovat MYÖSKIN KIINNOSTUNEITA NIISTÄ ULKOISISTA seikoista, vaikka he PAINOTTAISIVATKIN niitä henkisiä piirteitä.
Monet naiset painottavat niitä henkisiä piirteitä, mutta he kuitenkin viehättyvät MYÖSKIN niistä ulkoisista, vaikkeivat he niitä painottaisikaan. Tätäkään te ette tietysti edes suostu ymmärtämään, joten eläkää minun puolestani niissä harhoissanne. Onneksi minä ainakin tiedän, että naiset kiinnostuvat MYÖSKIN niistä ulkoisista asioista ja seikoista. Koska TIEDÄN, SE ON FAKTA, TE ETTE VOI SITÄ MITENKÄÄN MUUTTAA, vaikka kuinka vänkäisitte vastaan.
Vaikka kuinka te yrittäisitte lohduttaa ja vänkää vastaan, niin sillä ei ole MINKÄÄNLAISTA vaikutusta minuun. Koska vänkäätte vastaan FAKTOISSA JA TOSIASIOISSA. Jos te ette suostu sitä ulkomaan ja vänkäätte vastaan, niin siitä vain. Ette te pysty muuttamaan näitä asioita. Te vain HALUAISITTE, etteivät naiset viehättyisi ulkonäöstä. Te vain ELÄTTELETTE SELLAISTA AJATUSTA, että naiset eivät muka viehättyisi komeista kasvoista, pituudesta, isosta kalusta, jne. Te vain HALUAISITTE uskoa niin, että tekin voisitte ajatella, että tekin kelpaisitte.
Ette edes suostu ymmärtämään, ette edes suostu tajuamaan, miten asiat OIKEASTI MENEVÄT ja se on teidän ongelmanne, ei minun. Minä tiedän, miten asiat ovat, tiedän mistä naiset VIEHÄTTYVÄT, KIINNOSTUVAT JA KIIHOITTUVAT, joten turhaa teidän on väittää yhtään mitään muuta. En kuuntele minkäänlaisia paskapuheita tästä asiasta, elleivät ne pidä paikkaansa.
Tiedän, että on olemassa SEKÄ SISÄISIÄ ETTÄ ULKOISIA PIIRTEITÄ, jotka viehättävät ja se riittää minulle. Se riittää minulle ja jos joku väittää jotain muuta paskaa, niin se on voi voi. Ei se muuta niitä FAKTOJA, EI ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ, EI PÄIVÄNSELVYYKSIÄ, jne. Ei vain muuta, vaikka kuinka vänkäisitte, EI MUUTA ASIOITA MIKSIKÄÄN. Tosiseikat ovat parempia kuin teidän vänkäämisenne. - lottamari<3
Epäsuhtaista kirjoitti:
Niillä PELKILLÄ henkisillä piirteillä ei vain pääse tuollaiseksi mieheksi, USKOKAA NYT JO!!!!! Ei vain pääse, ei millään pääse. Tuollaiseksi mieheksi pääsee, jos on NIIDEN LISÄKSI myöskin niitä ulkoisia, niin se vain menee. Jos ette usko, niin älkää usko. Olen sen itsekkin nähnyt JA TIEDÄN, MISTÄ KIRJOITAN.
Monella miehellä on noita persoonallisia ja sisäisiä piirteitä, mutta he eivät kiinnosta YHTÄ PALJON NAISIA, eikä niitä naisia ole YHTÄ PALJON. Siinä on se ero. Tavismiehellä on joitakin naisia, mutta ei niitä naisia ole TUHANSITTAIN KIINNOSTUNEINA. Ei se tavismies vain ole niin kiinnostava.
Jos miehellä on vain niitä persoonallisia ja henkisiä piirteitä, niin se tarkoittaa, ettei hän PYSTY IKINÄ viehättämään naisia ulkoisesti. Naiset kuitenkin viehättyvät MYÖSKIN NIISTÄ ULKOISISTA PIIRTEISTÄ, niin se vain menee. ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, ETTE VOI MUUTTAA SITÄ, jne. Joten älkää edes yrittäkö VITTU SAATANA VÄNKÄÄ VASTAAN!!!!!!
Eivät naiset tule tekemään JATKUVASTI ALOITTEITA, ellei miehellä ole sitä ulkonäköä, ei vain tule. Ei mies saa JATKUVASTI tuntemattomilta naisilta seksuaalista huomiota ja aloitteita, ellei miehellä ole niitä ulkoisia piirteitä. Ei tavismiehellä vain ole niitä mahdollisuuksia ja kyllä tekin oikeasti sisimmässänne tiedätte sen. Tiedätte, ettei ihminen pysty tekemään mahdottomia, jos on toisenlaiset kortit jaettu.
Miksi siis ette vain suostu uskomaan sitä? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ja uskoa? Ette vain uskalla myöntää sitä itsellenne, että naiset ovat MYÖSKIN KIINNOSTUNEITA NIISTÄ ULKOISISTA seikoista, vaikka he PAINOTTAISIVATKIN niitä henkisiä piirteitä.
Monet naiset painottavat niitä henkisiä piirteitä, mutta he kuitenkin viehättyvät MYÖSKIN niistä ulkoisista, vaikkeivat he niitä painottaisikaan. Tätäkään te ette tietysti edes suostu ymmärtämään, joten eläkää minun puolestani niissä harhoissanne. Onneksi minä ainakin tiedän, että naiset kiinnostuvat MYÖSKIN niistä ulkoisista asioista ja seikoista. Koska TIEDÄN, SE ON FAKTA, TE ETTE VOI SITÄ MITENKÄÄN MUUTTAA, vaikka kuinka vänkäisitte vastaan.
Vaikka kuinka te yrittäisitte lohduttaa ja vänkää vastaan, niin sillä ei ole MINKÄÄNLAISTA vaikutusta minuun. Koska vänkäätte vastaan FAKTOISSA JA TOSIASIOISSA. Jos te ette suostu sitä ulkomaan ja vänkäätte vastaan, niin siitä vain. Ette te pysty muuttamaan näitä asioita. Te vain HALUAISITTE, etteivät naiset viehättyisi ulkonäöstä. Te vain ELÄTTELETTE SELLAISTA AJATUSTA, että naiset eivät muka viehättyisi komeista kasvoista, pituudesta, isosta kalusta, jne. Te vain HALUAISITTE uskoa niin, että tekin voisitte ajatella, että tekin kelpaisitte.
Ette edes suostu ymmärtämään, ette edes suostu tajuamaan, miten asiat OIKEASTI MENEVÄT ja se on teidän ongelmanne, ei minun. Minä tiedän, miten asiat ovat, tiedän mistä naiset VIEHÄTTYVÄT, KIINNOSTUVAT JA KIIHOITTUVAT, joten turhaa teidän on väittää yhtään mitään muuta. En kuuntele minkäänlaisia paskapuheita tästä asiasta, elleivät ne pidä paikkaansa.
Tiedän, että on olemassa SEKÄ SISÄISIÄ ETTÄ ULKOISIA PIIRTEITÄ, jotka viehättävät ja se riittää minulle. Se riittää minulle ja jos joku väittää jotain muuta paskaa, niin se on voi voi. Ei se muuta niitä FAKTOJA, EI ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ, EI PÄIVÄNSELVYYKSIÄ, jne. Ei vain muuta, vaikka kuinka vänkäisitte, EI MUUTA ASIOITA MIKSIKÄÄN. Tosiseikat ovat parempia kuin teidän vänkäämisenne.Minua kiinnostaa vaan todella komeat miehet, viehätyn vain todella komeista miehistä ja kiihotun vain todella komeasta miehestä. Eikä edes tarvinnut vängätä sinua vastaan.
- Epäsuhtaista
Epäsuhtaista kirjoitti:
Niillä PELKILLÄ henkisillä piirteillä ei vain pääse tuollaiseksi mieheksi, USKOKAA NYT JO!!!!! Ei vain pääse, ei millään pääse. Tuollaiseksi mieheksi pääsee, jos on NIIDEN LISÄKSI myöskin niitä ulkoisia, niin se vain menee. Jos ette usko, niin älkää usko. Olen sen itsekkin nähnyt JA TIEDÄN, MISTÄ KIRJOITAN.
Tiedän, että on olemassa SEKÄ SISÄISIÄ ETTÄ ULKOISIA PIIRTEITÄ, jotka viehättävät ja se riittää minulle. Se riittää minulle ja jos joku väittää jotain muuta paskaa, niin se on voi voi. Ei se muuta niitä FAKTOJA, EI ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ, EI PÄIVÄNSELVYYKSIÄ, jne. Ei vain muuta, vaikka kuinka vänkäisitte, EI MUUTA ASIOITA MIKSIKÄÄN. Tosiseikat ovat parempia kuin teidän vänkäämisenne."Jos noin ajattelet, niin mikset mene bordelliin vaikka Tallinnaan? Siellä sun ei tarvisi jutella naisten kanssa mitään ylimääräistä."
Koska en edelleenkään ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Ei se muuta minua miehenä mitenkään, ei se muuta naisten käsitystä mihinkään, en ole sille naiselle yhtään sen kiinnostavampi kuin nytkään tai ennenkään, jne.
Haluan tällaisena miehenä olla MAHDOLLISIMMAN KAUKANA naisista. En minä halua kohdata TÄLLAISENA MIEHENÄ naisia lainkaan, ei minua kiinnosta naiset TÄLLAISENA MIEHENÄ lainkaan. Minä haluan vain pysyä mahdollisimman kaukana naisista, jne.
Huomaatteko muuten sellaisen asian, että on aivan samaa, mitä te ehdotatte. Mutta kuitenkin se lopputulos on kuitenkin se, että se ei ratkaise SITÄ VARSINAISTA ONGELMAA. Mikään teidän esittämänne ratkaisu ei muuta minua SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN. Se ei muuta minua siis sellaiseksi mieheksi, joka saa naisilta aloitteita JATKUVASTI, saa seksuaalista huomiota naisilta JATKUVASTI, jne. Se ei siis muuta minua miehenä sellaiseksi, KUIN HALUAN.
Vaikka teillä muka olisi joitakin ratkaisuja, niin lopputulos on se, että en yksinkertaisesti pysty muuttumaan SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN. Tallinnan reissu ei sellaiseksi muuta, kulmakarvojen siistiminen ei sellaiseksi muuta, sosiaalisuuteen panostaminen ei sellaiseksi muuta, jne.
Mistä päättelit, ettei minua kiinnosta ihmissuhteet ollenkaan? Keksit tuon omassa päässäsi itse, teit OMIA JOHTOPÄÄTÖKSIÄSI. Minulla on kaverisuhteita, työkavereita, jalkapallojoukkuekavereita, jne. Minua kiinnostaa kyllä ihmissuhteet, vaikka YRITÄTKIN VÄITTÄÄ jotain muuta, mikä ei pidä paikkaansa.
Minua kiinnostaisi sosiaalisuus NAISTEN SEURASSA, jos minulla olisi ulkonäköä. Miesten seurassa ei haittaa, minkänäköinen olen, kun miehet eivät ole minun ulkonäöstäni kiinnostunut, enkä halua viehättää heitä ulkoisesti. Naiset ovatkin ihan eri asia, koska naiset viehättyvät MYÖSKIN ulkonäöstä, niin minua ei kiinnosta se sosiaalisuus yhtään TÄLLAISENA MIEHENÄ, SIIS JUURI TÄLLAISENA MIEHENÄ, koska minulla ei ole sitä ulkonäköä yhtään. Jos olisi, niin sitten minua kiinnostaisi se sosiaalisuus NAISTEN SEURASSA.
Ja jos minä teidän mielestänne olen hoidon tarpeessa, niin ette tekään kyllä mitään terveitä ole. Sellaista juttua saa lukea, että ei herra jumala. Suurin osa teistäkin olisi ainakin jonkinlaisen hoidon tarpeessa, kun sinne päähän ei kertakaikkiaan mene yhtään mikään, mitä yritän selittää. Kymmeniä kertoja yritän kirjoittaa sen samaan viestiin, niin ei, vieläkin joku väittää muuta.
Eli kannattaisi teidänkin ihan vain rauhassa ja ajatuksella miettiä, minkälainen hoito olisi tarpeen. Ei ole meinaan tervettä tuollainenkaan, varsinkin jos ei näe PÄIVÄNSELVIÄ ASIOITA elämässään. Silloinkin on myös jotain siellä pääkopassa pielessä. - Epäsuhtaista
lottamari<3 kirjoitti:
Minua kiinnostaa vaan todella komeat miehet, viehätyn vain todella komeista miehistä ja kiihotun vain todella komeasta miehestä. Eikä edes tarvinnut vängätä sinua vastaan.
Moni muu niin tekee, kuten huomaat. Sinäkin kyllä silloin vänkäsit jatkuvasti vastaan, vaikka oli sinulla omatkin pointtisi, en sitä kiistä yhtään. Mutta kuitenkin, jos hiukankin olet tätä viestiketjua lukenut, niin vaikka kirjoittaisin mitä tahansa, niin aina löytyy joku ihmeellinen kirjoittaja väittämään jotain muuta. Varsinkin kun väitetään minun kirjoittaneen ihan muuta kuin tosiasiassa kirjoitin. En ymmärrä sitä alkuunkaan, että miksi pitää jatkuvasti vetää omia johtopäätöksiä, esittää jotain ongelmanratkaisuja, jotka eivät MILLÄÄN TAVOIN liity siihen varsinaiseen asiaan, jne.
Syy on varmasti nimenomaan siinä, ettei ymmärretä tai edes halutakkaan ymmärtää sitä, mitä se toinen kirjoittaa. Moni kirjoittaja kyllä näkee omassakin elämässä varmasti samanlaisia juttuja naisten kiinnostuksesta ja viehättymisestä, mutta ehkä vain sulkevat silmänsä niiltä. Eivät vain halua nähdä niitä asioita, joten jättävät ne kokonaan huomiotta. Sitten täällä yrittävät aivan turhaan vängätä vastaan niissä asioissa. Kun ratkaisu olisi vain avata ne silmänsä. - lottamari<3
Epäsuhtaista kirjoitti:
"Jos noin ajattelet, niin mikset mene bordelliin vaikka Tallinnaan? Siellä sun ei tarvisi jutella naisten kanssa mitään ylimääräistä."
Koska en edelleenkään ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Ei se muuta minua miehenä mitenkään, ei se muuta naisten käsitystä mihinkään, en ole sille naiselle yhtään sen kiinnostavampi kuin nytkään tai ennenkään, jne.
Haluan tällaisena miehenä olla MAHDOLLISIMMAN KAUKANA naisista. En minä halua kohdata TÄLLAISENA MIEHENÄ naisia lainkaan, ei minua kiinnosta naiset TÄLLAISENA MIEHENÄ lainkaan. Minä haluan vain pysyä mahdollisimman kaukana naisista, jne.
Huomaatteko muuten sellaisen asian, että on aivan samaa, mitä te ehdotatte. Mutta kuitenkin se lopputulos on kuitenkin se, että se ei ratkaise SITÄ VARSINAISTA ONGELMAA. Mikään teidän esittämänne ratkaisu ei muuta minua SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN. Se ei muuta minua siis sellaiseksi mieheksi, joka saa naisilta aloitteita JATKUVASTI, saa seksuaalista huomiota naisilta JATKUVASTI, jne. Se ei siis muuta minua miehenä sellaiseksi, KUIN HALUAN.
Vaikka teillä muka olisi joitakin ratkaisuja, niin lopputulos on se, että en yksinkertaisesti pysty muuttumaan SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN. Tallinnan reissu ei sellaiseksi muuta, kulmakarvojen siistiminen ei sellaiseksi muuta, sosiaalisuuteen panostaminen ei sellaiseksi muuta, jne.
Mistä päättelit, ettei minua kiinnosta ihmissuhteet ollenkaan? Keksit tuon omassa päässäsi itse, teit OMIA JOHTOPÄÄTÖKSIÄSI. Minulla on kaverisuhteita, työkavereita, jalkapallojoukkuekavereita, jne. Minua kiinnostaa kyllä ihmissuhteet, vaikka YRITÄTKIN VÄITTÄÄ jotain muuta, mikä ei pidä paikkaansa.
Minua kiinnostaisi sosiaalisuus NAISTEN SEURASSA, jos minulla olisi ulkonäköä. Miesten seurassa ei haittaa, minkänäköinen olen, kun miehet eivät ole minun ulkonäöstäni kiinnostunut, enkä halua viehättää heitä ulkoisesti. Naiset ovatkin ihan eri asia, koska naiset viehättyvät MYÖSKIN ulkonäöstä, niin minua ei kiinnosta se sosiaalisuus yhtään TÄLLAISENA MIEHENÄ, SIIS JUURI TÄLLAISENA MIEHENÄ, koska minulla ei ole sitä ulkonäköä yhtään. Jos olisi, niin sitten minua kiinnostaisi se sosiaalisuus NAISTEN SEURASSA.
Ja jos minä teidän mielestänne olen hoidon tarpeessa, niin ette tekään kyllä mitään terveitä ole. Sellaista juttua saa lukea, että ei herra jumala. Suurin osa teistäkin olisi ainakin jonkinlaisen hoidon tarpeessa, kun sinne päähän ei kertakaikkiaan mene yhtään mikään, mitä yritän selittää. Kymmeniä kertoja yritän kirjoittaa sen samaan viestiin, niin ei, vieläkin joku väittää muuta.
Eli kannattaisi teidänkin ihan vain rauhassa ja ajatuksella miettiä, minkälainen hoito olisi tarpeen. Ei ole meinaan tervettä tuollainenkaan, varsinkin jos ei näe PÄIVÄNSELVIÄ ASIOITA elämässään. Silloinkin on myös jotain siellä pääkopassa pielessä.Älä samaistu mieleesi. Olet hyvä noin...oikein kaunis ja ihana :)
- lottamari<3
Epäsuhtaista kirjoitti:
Moni muu niin tekee, kuten huomaat. Sinäkin kyllä silloin vänkäsit jatkuvasti vastaan, vaikka oli sinulla omatkin pointtisi, en sitä kiistä yhtään. Mutta kuitenkin, jos hiukankin olet tätä viestiketjua lukenut, niin vaikka kirjoittaisin mitä tahansa, niin aina löytyy joku ihmeellinen kirjoittaja väittämään jotain muuta. Varsinkin kun väitetään minun kirjoittaneen ihan muuta kuin tosiasiassa kirjoitin. En ymmärrä sitä alkuunkaan, että miksi pitää jatkuvasti vetää omia johtopäätöksiä, esittää jotain ongelmanratkaisuja, jotka eivät MILLÄÄN TAVOIN liity siihen varsinaiseen asiaan, jne.
Syy on varmasti nimenomaan siinä, ettei ymmärretä tai edes halutakkaan ymmärtää sitä, mitä se toinen kirjoittaa. Moni kirjoittaja kyllä näkee omassakin elämässä varmasti samanlaisia juttuja naisten kiinnostuksesta ja viehättymisestä, mutta ehkä vain sulkevat silmänsä niiltä. Eivät vain halua nähdä niitä asioita, joten jättävät ne kokonaan huomiotta. Sitten täällä yrittävät aivan turhaan vängätä vastaan niissä asioissa. Kun ratkaisu olisi vain avata ne silmänsä.En ole lukenut viestiketjua, mutta kuten sanoit nainen viehättyy vain miehen ulkonäöstä ja niin se on. Miehen on oltava komea, muuten ei miehellä tee mitään. Minusta asiasta on turha vängätä, kun se on päivän selvä...vain Kaunotar ja Hirviö sadussa Hirviö muuttuu komeaksi prinssiksi, mutta tosi elämässä en uskaltaisi jäädä sitä odottamaan..
Epäsuhtaista kirjoitti:
"Jos noin ajattelet, niin mikset mene bordelliin vaikka Tallinnaan? Siellä sun ei tarvisi jutella naisten kanssa mitään ylimääräistä."
Eli kannattaisi teidänkin ihan vain rauhassa ja ajatuksella miettiä, minkälainen hoito olisi tarpeen. Ei ole meinaan tervettä tuollainenkaan, varsinkin jos ei näe PÄIVÄNSELVIÄ ASIOITA elämässään. Silloinkin on myös jotain siellä pääkopassa pielessä.Tuskin siellä bordellissa maksullisia naisia kiinnostaisi niin paljoa se, että minkälainen mies heitä lähestyisi, sillä heitä kiinnostaa vaan se maksun saaminen.
No itsehän kerroit tossa sen, ettei sua kiinnosta mitkään ihmissuhteet/parisuhteet naisten kanssa! Sanoit myös niin, ettei edes kiinnosta jutella mitään naisten kanssa. Et oikein näytä itsekään tietävän mistä puhut ja mitä tarkoitat.
Nyt sitten yrität kannustaa meitä muita sinne hoitoon, koska sun mielestäsi me kaikki muut olemme enemmän ammattiavun tarpeessa kun mitä sä itse, vaikka me muut kirjoittelijat pystymme elämään normaalia elämää, ilman että meidän tarvisi miettiä koko ajan näitä samoja juttuja, joita sä täällä mietit.
Mitähän päivänselviä asioita meidän muiden sitten pitäisi nähdä elämässämme?
Pitäisikö meidän alkaa myös stressata ja miettiä koko ajan näitä juttuja, että miksi emme ole esim. kauniskasvoisempia, karismaattisempia, lihaksikkaampia ja 10cm pidempiä, yms. yms.? No sun mielestä varmaan pitäisi.
- alteregå
Ydifysiikka, Freud, parisuhdedynamiikka & soidinmenot on plaah ja so fkin last season wtf.
Laiskana ja obesen lompakon haltijana tilaan hottikset webistä, vaikka ehkä parisuhdemarkkinoilla arvoni ei ehkä ole fuhrer-classea.
Suosin luonnollisesti sydämen muotoisia jumppapakaroita. - ÄläJaksaJankuttaa
Mitä sä yrität näillä kirjoituksillaSI todistaa? Että naiset on tympeitä ku katsovat vaan ulkonäköä? (niin miehetkin tekee) Että sun on saatava ihan kaikki tai ei mitään? Oltava juuri tietynlainen tai muuten elämä on ihan täytttä skeidaa? Että haluaisit olla komea ja isokaluinen, jotta saisit naisia. Mutta koska et ole, se hatuttaa sua ihan järjettömästi - siis ihan joka ikinen päivä, eikä elämä ole elämisen arvoista, koska ei saa kaikkia maailman naisia?!
Huhuh.
Siinäpä hieno elämänasenne! Mahtaa olla kiva katella ja kuunnella itseä loppuelämä...mutta onnea vaan siihen! Itse kyllä arvostan elämääni vähän enemmän, että viitsisin tuhlata sen tuolla lailla...mutta kukin tyylillään.- AEetc
Ah, naisen logiikka ! U know shit, dear miss Watson !
Putkiaivojen dimensiot on vieläkin suuri ja kartoittamaton mysteeri, usko pois !
Pahoittelen tupla huutoa.
- Epäsuhtaista
"Älä samaistu mieleesi. Olet hyvä noin...oikein kaunis ja ihana :)"
Jos et ole minua ikinä nähnyt, niin älä sano noin. En todellakaan halua kuulla tuollaista ihmiseltä, joka ei ole minua ikinä nähnyt. Joten älä tee niin, en halua kuulla tuollaista, jos et kerran voi olla varma sen paikkansapitävyydestä.
Suoraan sanottuna vituttaa lukea tuollaista, kun toinen ei ole ikinä edes nähnyt toista. Tiedän, että tuo on vain pelkkää lohdutusta, mutta mitä luulet, että se auttaa? Kun et kerran ole ikinä edes nähnyt minua, niin et voi sanoa niin ja silloin se vain vituttaa, ihan oikeasti. Aivan turhaa yrittää mitään.
"koska ei saa kaikkia maailman naisia?!"
Oletko mahtanut lukea lainkaan, mitä olen kirjoittanut noista OMISTA JOHTOPÄÄTÖKSIEN TEKEMISESTÄ? Et varmastikkaan, nimittäin et itsekkään löydä yhtään sellaista tekstiä täältä, missä väittäisin näin. ÄLÄ VÄITÄ NIIN!!!!!! ÄLÄ VÄITÄ NIIN!!!!!! ÄLÄ VÄITÄ NIIN!!!!!!! ÄLÄ VÄITÄ NIIN!!!!!!! ÄLÄ VÄITÄ NIIN!!!!!!!
En todellakaan halua kaikkia maailman naisia, en todellakaan. Tämä on vain sinun omaa tulkintaasi ja johtopäätöstä.
Haluan vain harrastaa seksiä MAHDOLLISIMMAN MONEN KIINNOSTAVAN NAISEN kanssa, sitä minä haluan. Haluan vain JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta. Haluan AINA VALITA NAISSEURANI, haluan aina valita PARHAAT NAISET PÄÄLTÄ, haluan naisten kanssa ERITTÄIN PALJON SEKSUAALISIA KOKEMUKSIA, haluan olla ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄ JA KIINNOSTAVA MIES naisten seurassa, haluan kuulua niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN MIEHIIN, jotta tuollaiset asiat olisivat mahdollisia.
Sitä minä haluan ja myönnän sen rehellisesti. Myönnän rehellisesti, mitä haluan.
"Että naiset on tympeitä ku katsovat vaan ulkonäköä?"
Ei naiset VAIN ULKONÄKÖÄ katsele, myös niillä sisäisillä ja henkisillä piirteillä on naisten kohdalla merkitystä. Nekin viehättävät, joten ulkonäkö EI OLE AINOA. Mutta mies, jolla on NIITÄ MOLEMPIA, SEKÄ ULKOISTA ETTÄ SISÄISTÄ VIEHÄTYSTÄ, ovat niitä KAIKISTA KIINNOSTAVAMPIA, niin se vain menee. Turhaa vängätä tällaisissa asioissa vastaan, se ei muuta asioita mihinkään suuntaan.
Haluan olla miehenä TUOTA KAIKKEA eli ei minua kiinnosta mitkään olemassa olevat viehättävät asiat, ellei minulla ole niitä puuttuivia. Niin se menee, ei vain kiinnosta, EI KIINNOSTA!!!!!- Epäsuhtaista
"En ole lukenut viestiketjua, mutta kuten sanoit nainen viehättyy vain miehen ulkonäöstä ja niin se on. Miehen on oltava komea, muuten ei miehellä tee mitään. Minusta asiasta on turha vängätä, kun se on päivän selvä...vain Kaunotar ja Hirviö sadussa Hirviö muuttuu komeaksi prinssiksi, mutta tosi elämässä en uskaltaisi jäädä sitä odottamaan.."
Ei pidä paikkaansa. Miehen ei ole oltava komea, jotta nainen kiinnostuu, mutta se miehen komeus on AINA NAISIA KIINNOSTAVA PIIRRE, niiden henkisten piirteiden lisäksi. MIehellä voi olla joko pelkästään ulkoisia tai sisäisiä piirteitä tai sitten molempia. Jos miehellä on molempia, niin silloin mies vain yksinkertaisesti VIEHÄTTÄÄ NAISIA ERITTÄIN PALJON, niin se menee. Jos miehellä on niitä MOLEMPIA, niin kuuluu juuri niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN MIEHIIN.
Ulkonäkö ja persoona viehättävät kumpikin eri lailla, molemmat omilla tavoillaan. Naiset siis viehättyvät kummastakin eri tavoilla, omilla tavoillaan. Niin se menee, joka muuta väittää, niin puhuu pelkkää paskaa.
Mutta minua ei kiinnosta ne sisäiset piirteet yhtään, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja päinvastoin. EI KIINNOSTA, koska silloin en voi olla MOLEMPIA SAMAAN AIKAAN. Täysin päivänselvä asia. - bbbvvvvccccvvvvvbbbb
Teikä kiukkuaa kuin jokin viisivuotias.
- lottamari<3
Jos sinua vituttaa, niin vituttaa, sanon vaan vielä, että älä samaistu mieleesi, se on vaan tunne ja sinun ei kannata sitä miettiä. Olet kiva ja mukava, hauska ja ihana noin..tässä sinulle lisää vänkäämisen aihetta.
- lottamari<3
Epäsuhtaista kirjoitti:
"En ole lukenut viestiketjua, mutta kuten sanoit nainen viehättyy vain miehen ulkonäöstä ja niin se on. Miehen on oltava komea, muuten ei miehellä tee mitään. Minusta asiasta on turha vängätä, kun se on päivän selvä...vain Kaunotar ja Hirviö sadussa Hirviö muuttuu komeaksi prinssiksi, mutta tosi elämässä en uskaltaisi jäädä sitä odottamaan.."
Ei pidä paikkaansa. Miehen ei ole oltava komea, jotta nainen kiinnostuu, mutta se miehen komeus on AINA NAISIA KIINNOSTAVA PIIRRE, niiden henkisten piirteiden lisäksi. MIehellä voi olla joko pelkästään ulkoisia tai sisäisiä piirteitä tai sitten molempia. Jos miehellä on molempia, niin silloin mies vain yksinkertaisesti VIEHÄTTÄÄ NAISIA ERITTÄIN PALJON, niin se menee. Jos miehellä on niitä MOLEMPIA, niin kuuluu juuri niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN MIEHIIN.
Ulkonäkö ja persoona viehättävät kumpikin eri lailla, molemmat omilla tavoillaan. Naiset siis viehättyvät kummastakin eri tavoilla, omilla tavoillaan. Niin se menee, joka muuta väittää, niin puhuu pelkkää paskaa.
Mutta minua ei kiinnosta ne sisäiset piirteet yhtään, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja päinvastoin. EI KIINNOSTA, koska silloin en voi olla MOLEMPIA SAMAAN AIKAAN. Täysin päivänselvä asia.Kyllä miehen on oltava komea ei nainen muuten hänestä kiinnostu, miksi kiinnostuisi, mitä kiinnostavaa miehessä muuta on kuin komea ulkomuoto. Minua ei kiinnosta miehessä mikään muu kuin isot hartiat, suuret hauikset, vahvat reidet ja pitkä komea ranka, lisäksi on oltava kauniit silmät, lempeä hymy, matala miehinen seksikäs ääni ja rento kävelytyyli...luonteella ei niin kauheasti sitten ole väliä, kunhan on tervejärkinen, kiltti ja hellä ja rakastava ja osaa kuunnella ja keskustella ja omaa hyvän huumorintajun...niin ja tietysti pitää olla olla älykäs, fiksu ja tilannetajuinen ja pystyä puhumaan kaikista asioista ja tunteista...
en minä tämän enempää vaadi...jotain saattoi tuosta unohtua, mutta noin suurpiirteisesti laitoin tuossa noin niukalti noita mistä ainakin itse miehessä tykkään. Niin ja varallisuutta voi tietysti olla, mutta ei mikään Roope Ankka tarvitse olla... Epäsuhtaista kirjoitti:
Mutta minua ei kiinnosta ne sisäiset piirteet yhtään, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja päinvastoin. EI KIINNOSTA, koska silloin en voi olla MOLEMPIA SAMAAN AIKAAN. Täysin päivänselvä asia."Jos et ole minua ikinä nähnyt, niin älä sano noin. En todellakaan halua kuulla tuollaista ihmiseltä, joka ei ole minua ikinä nähnyt. Joten älä tee niin, en halua kuulla tuollaista, jos et kerran voi olla varma sen paikkansapitävyydestä."
Ei sinun tarvitsekaan nähdä ketään, joka sanoo sinulle ihan oikein: Älä samaistu mieleesi. Älä samaistu mieleesikään. Äläkä varsinkaan samaistu mieleesi.
"Suoraan sanottuna vituttaa lukea tuollaista, kun toinen ei ole ikinä edes nähnyt toista. Tiedän, että tuo on vain pelkkää lohdutusta, mutta mitä luulet, että se auttaa? Kun et kerran ole ikinä edes nähnyt minua, niin et voi sanoa niin ja silloin se vain vituttaa, ihan oikeasti. Aivan turhaa yrittää mitään."
Se ei ole lohdutusta, että sinulle sanotaan, että älä samaistu mieleesi. Se on pysyvä parannus ja oivallus, joka pelastaa sinut tuolta jatkuvalta kiukkuamiselta.
Joten pyydän: Älä samaistu mieleesi, ihan oikeasti.
- ooolalaaa
Oo sit ilman ja lopeta toi huuto! :)
- Epäsuhtaista
"Mitähän päivänselviä asioita meidän muiden sitten pitäisi nähdä elämässämme?"
Sitä, että naiset viehättyvät miehissä MYÖSKIN ulkonäöstä, vaikka ne sisäiset piirteet olisivatkin tärkeämpiä. On moneen kertaan todistettu ja naistenkin puolelta todettu ja lukuisia kertoja kerrottu, että MYÖSKIN komeat ja miehekkäät kasvot, pitkä ruumiin pituus, leveät hartiat, iso kalu, jne. kiinnostavat ja viehättävät.
Eli on aivan sama, pitääkö nainen tärkeimpinä niitä henkisiä piirteitä ja painottaako se nainen niitä sisäisiä piirteitä enemmän siinä parisuhteessa, niin silti ja siitä huolimatta naiset kiinnostuvat, kiihoittuvat ja viehättyvät MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN!!!!!!! niistä ulkoisista piirteistä.
Eli vaikka se ulkonäkö olisikin pelkkää kuorta, niin silti se ulkonäkö MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN!!!!!! viehättää naisia. Se ulkonäkö TEKEE MYÖSKIN omanlaisen vaikutuksen, se fyysinen viehätys on MYÖSKIN naisia kiinnostavaa, se kiinnostaa MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN, MYÖSKIN edelleen niitä naisia, vaikka he kuinka painottaisivat niitä henkisiä piirteitä ja sisäisiä asioita. Ulkonäkö vaikuttaa OMALLA TAVALLAAN ja tekee OMANLAISEN VAIKUTUKSEN.
Se on se fakta, jota osa teistä ei vain mitenkään pysty käsittämään, vaikka naiset kuitenkin kiinnostuvat MYÖSKIN NIISTÄ ULKOISISTA PIIRTEISTÄ, vaikka ne henkiset ja sisäiset piirteet olisivatkin tärkeimpiä.
Ette tunnu tajuavan myöskään sitä, että kun mies on sosiaalinen, miellyttävä luonne ja persoona, hyvä ja huomioivat sängyssä, fiksu, jne. niin ette vain tunnu tajuavan millään sitä, että jos mies on SAMAAN AIKAAN, siis jo tuollainen mies on KAIKEN TUON LISÄKSI myöskin komea, miehekkään pitkä, isokaluinen, jne. niin se kuitenkin joka tapauksessa VAIN LISÄÄ SEN MIEHEN VIEHÄTTÄVYYTTÄ. Tätä te ette tunnu mitenkään ymmärtävän. Ette ymmärrä, että jos mies on sisäisesti viehättävä ja kiinnostava, niin se ULKOINEN viehätys vain LISÄÄ SEN MIEHEN VIEHÄTYSTÄ. Se ulkonäkö vain LISÄÄ SEN MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA.
Sinäkin sanot vain, että sillä sosiaalisuudella, asenteella, sänkytaidoilla, fiksuudella ja muilla sisäisillä piirteillä saa naisia, niin kyllä. Minäkin myönnän sen, olen siitä aivan samaa mieltä kanssasi. Mutta et vain tunnu ymmärtävän sitä, että jos mies on KAIKEN TUON LISÄKSI MYÖSKIN ulkoisesti viehättävä ja ulkoisesti kiinnostava, komeakasvoinen, lihaksikas, isokaluinen, jne. niin se naisten mielenkiinto vain on PALJON SUUREMPAA. Naiset ovat VIELÄKIN KIINNOSTUNEEMPIA, jos miehellä on KAIKEN TUON LISÄKSI VIELÄ sitä ulkonäköäkin. Sitä sinä et tunnu ymmärtävän, vaikka juuri se näin menee.
Naiset viehättyvät SEKÄ ulkoisista ja fyysisistä ETTÄ sisäisistä ja henkisistä piirteistä. Mutta jos miehellä on NOITA KAIKKIA, hänellä siis on noita KUMPAAKIN, hän on naisille TUOTA KAIKKEA, niin hän vain saa niiltä naisilta PALJON SUUREMPAA kiinnostusta. Koska hän pystyy viehättämään naisia MYÖSKIN niillä ulkoisilla piirteillä.
Jos vain jotenkin edes tajuaisit tai edes haluaisit ymmärtää sitä, että vaikka naiset pitävätkin niitä henkisiä piirteitä tärkeämpinä, niin MYÖSKIN NE ULKOISET piirteet viehättävät. Kun sinä et sitä vain tunnu ymmärtävän, niin silloin kiellät TOSIASIAT JA FAKTAT. Et edes halua uskoa sitä, niin sitten et halua uskoa.
Mutta niin se kuitenkin vain tässä maailmassa menee, että ne miehet, keillä on noita MOLEMPIA, keillä on noita KUMPAAKIN viehätystä, ovat juuri niitä KAIKISTA HALUTUIMPIA MIEHIÄ. Niin se vain menee, et voi sille mitään, en minäkään voi. Emme voi mitenkään muuttaa sitä tosiasiaa, vaikket sinä sitä uskoisi, ymmärtäisi tai edes haluaisi tajuta, niin se ei kumminkaan muuta sitä TOSISEIKKAA tässä tapauksessa. Kun kerran ne ulkoiset piirteet VIEHÄTTÄVÄT MYÖSKIN NAISIA, sanot sinä mitä tahansa, sanon minä mitä tahansa, vänkäät sinä ihan mitä tahansa, jne. niin se asia ei siitä miksikään muutu. Se tilanne ei siitä miksikään muutu, joten turhaan vänkäät vastaan, kun et sitä asiaa voi mitenkään muuttaa. Sinun mielipiteelläsi tässä asiassa ei ole mitään merkitystä, koska ET VOI MUUTTAA SITÄ TOSIASIAA. Jos vänkäät vastaan, niin vänkäät vastaan FAKTOISSA. Niin se vain menee.- Epäsuhtaista
"Se ei ole lohdutusta, että sinulle sanotaan, että älä samaistu mieleesi. Se on pysyvä parannus ja oivallus, joka pelastaa sinut tuolta jatkuvalta kiukkuamiselta."
Hän kirjoitti minun olevan kaunis, joten mistä hän voi sitä tietää. Kunhan vain otit tuosta tekstistä jonkun asian, mistä voit vängätä vastaan. Poimit vain sen yhden jutun, josta saat tuota vänkäämistä aikaan. Joka tapauksessa hän kirjoitti minun olevan kaunis, vaikkei koskaan ole nähnytkään minua. Hän kirjoitti minun olevan ihana, vaikkei ole koskaan nähnyt minua.
Se on LOHDUTTAMISTA JA VALEHTELEMISTA, joka ei mene minulle läpi. Näen kyllä tuollaisen turhanpäiväisen teeskentelyn lävitse. Ei mene läpi, ei todellakaan.
"Joten pyydän: Älä samaistu mieleesi, ihan oikeasti."
Minä näen tosiasiat ja toimin niiden mukaan. Minulla ei ole mitään turhanpäiväistä tarvetta edes yrittää nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat oikeassa elämässä. Jos naisetkin ovat kerran sanoneet, jos kerran kaikki tutkimukset ovat ne asiat todenneet ja jos minä vielä kaiken lisäksi OMIN silmin, korvin, kokemuksin, havainnoin, jne. olen nähnyt noiden asioiden menevän noin, niin minulla ei ole minkäänlaista tarvetta yrittää nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat.
Jos sinä haluat ne nähdä jotenkin muuten, niin sitten sinä haluat. En voi sille mitään. Mutta älä minulle vänkää vastaan, kun ET PYSTY ASIOITA MUUTTAMAAN. Heti kun muutat asiat joksikin toisiksi, niin sitten voit tulla sanomaan. Mutta ilman niitä on ihan turhaa vänkää vastaan. Minulla ei ole tarvetta nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat. Pyrin AINA JA JOKA PAIKASSA rehellisyyteen, enkä mene mukaan mihinkään ihmisten luuloihin tai asioiden näkemiseen toisin, kun ne VAIN HALUTAAN NÄHDÄ toisin. Ei edes yritetä ymmärtää asioita, vaan vängätään vastaan.
OMAT KOKEMUKSET OVAT KAIKISTA TÄRKEIMPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Tuskin siellä bordellissa maksullisia naisia kiinnostaisi niin paljoa se, että minkälainen mies heitä lähestyisi, sillä heitä kiinnostaa vaan se maksun saaminen."
Voisitko ystävällisesti selittää, että mitä MINÄ tästä saan? Mikä on se juttu, minkä takia minun pitäisi johonkin bordelliin mennä? Mitä siellä on sellaista, minkä takia minun pitäisi mennä sinne?
Jos sitä naista kiinnostaa vain se maksu, niin se paikka on TODELLAKIN VITUN VIHOVIIMEINEN paikka, jonne minä haluan mennä. Jos minä en kiinnosta MIEHENÄ sitä naista, vaan se maksu on se, mikä kiinnostaa, niin mitä minä siitä hyödyn? Miksi en samantien polttaisi sitä rahamäärää, jonka antaisin sille naiselle? Miksi juuri sen naisen pitäisi se rahamäärä saada, kun minä EN SAA MITÄÄN? Miksi minun pitäisi ILMAISEKSI antaa joku rahamäärä jollekkin tuntemattomalle naiselle? En ymmärrä.
Jos kerran sitä naista kiinnostaa vain se maksun saaminen, niin en HEVON VITUSSA ikinä menisi sellaiseen paikkaan. Aivan vihoviimeinen paikka, johon haluaisin mennä. Ei todellakaan näin. Sillä samalla rahamäärällä saisi vaikka ja mitä hyödyllistä, nyt sitten pitäisi polttaa se rahamäärä. Aivan sama juttu, tuntemattomalle naiselle antaa tuosta vain rahaa. Mitä helvetin järkeä?
"Sanoit myös niin, ettei edes kiinnosta jutella mitään naisten kanssa. Et oikein näytä itsekään tietävän mistä puhut ja mitä tarkoitat."
Ei kiinnosta TÄLLAISENA MIEHENÄ, ymmärrätkö? Minua ei kiinnosta ne naiset TÄLLAISENA MIEHENÄ, ymmärrätkö? Jos olisin komea, pitkä, leveäharteinen, isokaluinen, jne. niin silloin minua kiinnostaisi ne sosiaalisuudet ja luonteenpiirteet.
Tiedän kyllä hyvin tarkkaan, mitä tarkoitan, ei kannata vänkää vastaan. Sinä vain et EDES YRITÄ YMMÄRTÄÄ, mitä kirjoitan, vaan teet pelkkiä omia johtopäätöksiä. Et ymmärrä, että tuossa hommassa on SELKEÄ EHTO. Se ehto on siinä, että minä haluan olla TIETYNLAINEN MIES, jotta minua kiinnostaisi mitkään sosiaalisuudet NAISTEN KANSSA, luonteenpiirteet, jne.
Ymmärrätkö? TÄLLAISENA MIEHENÄ minua ei kiinnosta sisäiset piirteet, koska minulla ei ole ulkonäköä. Mutta TOISENLAISENA, SIIS NIMENOMAAN TOISENLAISENA miehenä minua kiinnostaisi. Koska silloin minulla olisi NIITÄ MOLEMPIA, NIITÄ KUMPAAKIN, mitä haluan. Ei pelkästään toista. Niin se vain menee. Kun minulla ei ole SITÄ KAIKKEA, MITÄ HALUAN, niin ei minua kiinnosta myöskään mitkään muut asiat.
Tällaisena miehenä minua EI KIINNOSTA VITUNKAAN VERTAA naiset. Ei kiinnosta, koska en ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Yksinkertaista. Älä tee mitään omia johtopäätöksiä, koska sinulla ei ole MINKÄÄNLAISTA SYYTÄ siihen. Se on ihan turhaa, aivan turhaa. Epäsuhtaista kirjoitti:
"Se ei ole lohdutusta, että sinulle sanotaan, että älä samaistu mieleesi. Se on pysyvä parannus ja oivallus, joka pelastaa sinut tuolta jatkuvalta kiukkuamiselta."
Hän kirjoitti minun olevan kaunis, joten mistä hän voi sitä tietää. Kunhan vain otit tuosta tekstistä jonkun asian, mistä voit vängätä vastaan. Poimit vain sen yhden jutun, josta saat tuota vänkäämistä aikaan. Joka tapauksessa hän kirjoitti minun olevan kaunis, vaikkei koskaan ole nähnytkään minua. Hän kirjoitti minun olevan ihana, vaikkei ole koskaan nähnyt minua.
Se on LOHDUTTAMISTA JA VALEHTELEMISTA, joka ei mene minulle läpi. Näen kyllä tuollaisen turhanpäiväisen teeskentelyn lävitse. Ei mene läpi, ei todellakaan.
"Joten pyydän: Älä samaistu mieleesi, ihan oikeasti."
Minä näen tosiasiat ja toimin niiden mukaan. Minulla ei ole mitään turhanpäiväistä tarvetta edes yrittää nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat oikeassa elämässä. Jos naisetkin ovat kerran sanoneet, jos kerran kaikki tutkimukset ovat ne asiat todenneet ja jos minä vielä kaiken lisäksi OMIN silmin, korvin, kokemuksin, havainnoin, jne. olen nähnyt noiden asioiden menevän noin, niin minulla ei ole minkäänlaista tarvetta yrittää nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat.
Jos sinä haluat ne nähdä jotenkin muuten, niin sitten sinä haluat. En voi sille mitään. Mutta älä minulle vänkää vastaan, kun ET PYSTY ASIOITA MUUTTAMAAN. Heti kun muutat asiat joksikin toisiksi, niin sitten voit tulla sanomaan. Mutta ilman niitä on ihan turhaa vänkää vastaan. Minulla ei ole tarvetta nähdä asioita mitenkään muuten kuin ne ovat. Pyrin AINA JA JOKA PAIKASSA rehellisyyteen, enkä mene mukaan mihinkään ihmisten luuloihin tai asioiden näkemiseen toisin, kun ne VAIN HALUTAAN NÄHDÄ toisin. Ei edes yritetä ymmärtää asioita, vaan vängätään vastaan.
OMAT KOKEMUKSET OVAT KAIKISTA TÄRKEIMPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Tuskin siellä bordellissa maksullisia naisia kiinnostaisi niin paljoa se, että minkälainen mies heitä lähestyisi, sillä heitä kiinnostaa vaan se maksun saaminen."
Voisitko ystävällisesti selittää, että mitä MINÄ tästä saan? Mikä on se juttu, minkä takia minun pitäisi johonkin bordelliin mennä? Mitä siellä on sellaista, minkä takia minun pitäisi mennä sinne?
Jos sitä naista kiinnostaa vain se maksu, niin se paikka on TODELLAKIN VITUN VIHOVIIMEINEN paikka, jonne minä haluan mennä. Jos minä en kiinnosta MIEHENÄ sitä naista, vaan se maksu on se, mikä kiinnostaa, niin mitä minä siitä hyödyn? Miksi en samantien polttaisi sitä rahamäärää, jonka antaisin sille naiselle? Miksi juuri sen naisen pitäisi se rahamäärä saada, kun minä EN SAA MITÄÄN? Miksi minun pitäisi ILMAISEKSI antaa joku rahamäärä jollekkin tuntemattomalle naiselle? En ymmärrä.
Jos kerran sitä naista kiinnostaa vain se maksun saaminen, niin en HEVON VITUSSA ikinä menisi sellaiseen paikkaan. Aivan vihoviimeinen paikka, johon haluaisin mennä. Ei todellakaan näin. Sillä samalla rahamäärällä saisi vaikka ja mitä hyödyllistä, nyt sitten pitäisi polttaa se rahamäärä. Aivan sama juttu, tuntemattomalle naiselle antaa tuosta vain rahaa. Mitä helvetin järkeä?
"Sanoit myös niin, ettei edes kiinnosta jutella mitään naisten kanssa. Et oikein näytä itsekään tietävän mistä puhut ja mitä tarkoitat."
Ei kiinnosta TÄLLAISENA MIEHENÄ, ymmärrätkö? Minua ei kiinnosta ne naiset TÄLLAISENA MIEHENÄ, ymmärrätkö? Jos olisin komea, pitkä, leveäharteinen, isokaluinen, jne. niin silloin minua kiinnostaisi ne sosiaalisuudet ja luonteenpiirteet.
Tiedän kyllä hyvin tarkkaan, mitä tarkoitan, ei kannata vänkää vastaan. Sinä vain et EDES YRITÄ YMMÄRTÄÄ, mitä kirjoitan, vaan teet pelkkiä omia johtopäätöksiä. Et ymmärrä, että tuossa hommassa on SELKEÄ EHTO. Se ehto on siinä, että minä haluan olla TIETYNLAINEN MIES, jotta minua kiinnostaisi mitkään sosiaalisuudet NAISTEN KANSSA, luonteenpiirteet, jne.
Ymmärrätkö? TÄLLAISENA MIEHENÄ minua ei kiinnosta sisäiset piirteet, koska minulla ei ole ulkonäköä. Mutta TOISENLAISENA, SIIS NIMENOMAAN TOISENLAISENA miehenä minua kiinnostaisi. Koska silloin minulla olisi NIITÄ MOLEMPIA, NIITÄ KUMPAAKIN, mitä haluan. Ei pelkästään toista. Niin se vain menee. Kun minulla ei ole SITÄ KAIKKEA, MITÄ HALUAN, niin ei minua kiinnosta myöskään mitkään muut asiat.
Tällaisena miehenä minua EI KIINNOSTA VITUNKAAN VERTAA naiset. Ei kiinnosta, koska en ole SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Yksinkertaista. Älä tee mitään omia johtopäätöksiä, koska sinulla ei ole MINKÄÄNLAISTA SYYTÄ siihen. Se on ihan turhaa, aivan turhaa."Joka tapauksessa hän kirjoitti minun olevan kaunis, vaikkei koskaan ole nähnytkään minua. Hän kirjoitti minun olevan ihana, vaikkei ole koskaan nähnyt minua."
Hän tarkoitti sisäistä kauneutta.
- Epäsuhtaista
"Hän tarkoitti sisäistä kauneutta."
Mistä hän muka voi sen tietää, KUN EI OLE IKINÄ NÄHNYT MINUA?????????
Et voi tietää ihmisen persoonallisuutta, luonnetta, tms. vain pelkkien kirjoitusten perusteella. Sinun täytyy ensinnäkin nähdä se kyseinen ihminen, tutustua häneen paremmin, keskustella hänen kanssaan ihan kasvokkain, eikä pelkästään minkään nettikirjoitusten perusteella, jne.
Eli et voi tietää toisen sisäistä kauneutta tai komeutta, jollet ole nähnyt toista.
Ja toisekseen, nyt puhutaan MIESPUOLISESTA henkilöstä. Hän puhui KAUNEUDESTA, eli mitä vittua? Hänen olisi pitänyt puhua KOMEUDESTA, eikä mistään vitun kaudeudesta. Eli kuten sanoin, tuollaiset kommentit VAIN LOUKKAAVAT ja laittavat VITUTTAMAAN.
Minä olen ainakin tällä hetkellä erittäin loukkaantunut tuosta kommentista, koska hän kirjoitti KAUNEUDESTA EIKÄ KOMEUDESTA. Joten miten tuo hänen kirjoittamansa kommentti oli MILLÄÄN TAVOIN MITÄÄN POSITIIVISTA? Eihän tuossa ollut yhtään mitään, minkä olisi voinut edes tulkita hienoksi asiaksi.
Pelkkää turhanpäiväistä PASKAPUHETTA ja lohdusta vailla mitään tietoa asioista ja sekin vielä aivan väärillä sanoilla. Miehistä puhutaan yleensä KOMEINA, naisista KAUNIINA.
Joten älä ikinä vain tule enää sanomaan minulle tuollaista, älä ikinä enää kommentoi minua tuolla tavoin, älä ikinä tule minulle selittämään minulle tuollaista, älä ikinä puhu minusta tuollaisilla sanoilla. Älä ikinä kutsu minua tuollaisilla sanoilla, koska SE EI PIDÄ PAIKKAANSA, ENKÄ SELLAISTA HALUA!!!!!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
EN HALUA!!!!
Minulla on oikeus sanoa silloin, kun minua on loukattu. Minulla on täysi oikeus sanoa siitä, että minua vituttaa tuollaiset kommentit, minulla on oikeus sanoa, että joku on sanonut väärin minua kohtaan. Minulla on oikeus tuoda ilmi, jos minua ON LOUKATTU TUOLLA TAVALLA, koska se ei tunnu MINUA KOHTAAN KIVALTA.- Epäsuhtaista
"Teikä kiukkuaa kuin jokin viisivuotias."
Mutta minulla on siihen täysi oikeus. Minulla on täysi lupa kiukutella kuin vaikka kolmevuotias. Mitä väliä sillä on, vaikka lopettaisinkin sen kiukuttelun, niin en siltikään muuttuisi SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN.
Joten se on ihan se sama, mitä naiset minusta ajattelevat, ei se minua kiinnosta pätkän vertaa. Ei sillä ole minulla niin mitään merkitystä. En todellakaan tosielämässä kiukuttele, täällä nettikeskustelussa vain. En todellakaan livenä kiukuttele kenellekkään.
Mutta kuitenkin, sillä ei ole mitään väliä, minkälaisena ne naiset minut näkevät, kun en ole mies, joka kuuluu NIIDEN KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIEN miesten joukkoon. Ei sillä silloin ole mitään väliä, kaikki tai ei mitään. Ihan sama minulle.
Ja minulla on täysi oikeus kiukutella, valittaa ja ruikuttaa, jos tunnen, että nämä asiat eivät mene tasan. Minulla on täysi oikeus tuoda oma kiukkuni esiin. Ei sillä ole minulle mitään väliä, onko se aikuismaista tai miehekästä, en minä ole siitä kiinnostunut.
Minä olen vain kiinnostunut siitä, että olenko SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Jos olisin, niin en tietenkään kiukuttelisi. Mutta kun en ole, niin silloin ruikutan tasan niin paljon kuin minua huvittaa. Ei tuollaiset miehetkään kiukuttele, mutta MINÄ EN OLEKKAAN SELLAINEN MIES, KUIN HALUAN. Epäsuhtaista kirjoitti:
Mutta minulla on siihen täysi oikeus. Minulla on täysi lupa kiukutella kuin vaikka kolmevuotias. Mitä väliä sillä on, vaikka lopettaisinkin sen kiukuttelun, niin en siltikään muuttuisi SELLAISEKSI MIEHEKSI KUIN HALUAN.
Joten se on ihan se sama, mitä naiset minusta ajattelevat, ei se minua kiinnosta pätkän vertaa. Ei sillä ole minulla niin mitään merkitystä. En todellakaan tosielämässä kiukuttele, täällä nettikeskustelussa vain. En todellakaan livenä kiukuttele kenellekkään.
Mutta kuitenkin, sillä ei ole mitään väliä, minkälaisena ne naiset minut näkevät, kun en ole mies, joka kuuluu NIIDEN KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIEN miesten joukkoon. Ei sillä silloin ole mitään väliä, kaikki tai ei mitään. Ihan sama minulle.
Ja minulla on täysi oikeus kiukutella, valittaa ja ruikuttaa, jos tunnen, että nämä asiat eivät mene tasan. Minulla on täysi oikeus tuoda oma kiukkuni esiin. Ei sillä ole minulle mitään väliä, onko se aikuismaista tai miehekästä, en minä ole siitä kiinnostunut.
Minä olen vain kiinnostunut siitä, että olenko SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Jos olisin, niin en tietenkään kiukuttelisi. Mutta kun en ole, niin silloin ruikutan tasan niin paljon kuin minua huvittaa. Ei tuollaiset miehetkään kiukuttele, mutta MINÄ EN OLEKKAAN SELLAINEN MIES, KUIN HALUAN.Relaa. :)
En minäkään ole Brad Pittin näköinen, jollainen olisin mieluusti ulkomuodoltani, jos saisin valita. Mutta asialla ei ole minulle mitään merkitystä nyt, kun olen oivaltanut. Miksi sillä pitäisi olla sinullekaan mitään merkitystä, jos osaisit olla samaistumatta mieleesi? Ihmisen sisimmän löytäminen ja näkeminen on kaikista hienoin lahja, ei lihakset, puvut, penikset tai mitkään muutkaan ulkonäköseikat.- YTM
Epäsuhtaista kirjoitti:
Minä olen vain kiinnostunut siitä, että olenko SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Jos olisin, niin en tietenkään kiukuttelisi. Mutta kun en ole, niin silloin ruikutan tasan niin paljon kuin minua huvittaa. Ei tuollaiset miehetkään kiukuttele, mutta MINÄ EN OLEKKAAN SELLAINEN MIES, KUIN HALUAN.Narsisti, alemmuuskompleksista kärsivä ylimielinen ja asenneongelmainen kaappihomo muuten harvoin saa kummaltakaan sukupuolta. Niin että turvallista matkaa.
- dfbdfh
Tuli katottua tässä vasta dokkari vanhemmillaan asuvista aikuisista. No siinähän oli tietenkin tällanen tyypillinen ok-näköinen nainen joka kuppasi kotonaan ja kehtasi sanoa ettei huolisi miestä joka myös asuu kotonaan "koska missäs sitten nussittaisiin". Että pisti vihaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262598- 1431981
- 661937
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591472Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631401Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591152Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137