Illalla tapaat naisen,

27

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, sitä jäin vaan tässä miettimään, että onko siinä hyvät eväät Elämää Suurempaan Rakkaussuhteeseen...?

      • asioista tietävä

        Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?


      • asioista tietävä kirjoitti:

        Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?

        Niinhän se usein onkin...

        "Life is short and love is always over in the morning"

        Mutta on mulla pari Elämää Suurempaa suhdetta alkanut illalla...


    • luonnonkauneudella

      Hehehee.... Moni kakku päältä kaunis, mutta....

      Kyllä luomu on aina luomu, sanokaa mun sanoneen. Aikuisena sen viimeistään tajuaa, itse kukin.

    • coyote ugly

      Susikrapula!!!

      http://www.youtube.com/watch?v=jMPXVW0h-sE

      "Susikrapula on se, kun heräät aamulla kaameassa jysärissä helevetin ruman ja pahalta haisevan ihmisen viereltä. Kätesi on jäänyt hänen alleen, etkä saa millään vedettyä sitä pois ilman, että herättäisit hirvityksen. Joudut siis tekemään saman kuin susi astuttuaan vahingossa susirautoihin - eli järsimään kätesi poikki."
      - Urbaani Sanakirja

    • En mitään, sillä tilanne ei ole edes teoreettinen.

      (ehdottomasti kieltäydyn päätymästä mihinkään varsinkaan tuntemattomassa seurassa)

    • Meikillä saa tosiaan muutettua ihmistä ulkoisesti ällistyttävän paljon.

      Fiksu mies näkee kuitenkin meikin ohi syvälle ihmiseen itseensä. Tai sanotaanko, että jaksaa nähdä vaivaa tutustuakseen naisen sisimpään. Tosin syvällinen tutustuminen ei liene ensimmäisenä mielessä, jos kyseessä on yhden yön tuttavuus...

    • on kyllä

      Tai tarvitsetko apua?

    • ....

      Noh alkaisin miettimään, kuinka mä naisen viereen olen päätynyt. Oon kuitenkin pitänyt itteäni heterona. :)

      Meikillä tai ilman.

    • miul ei ole tapana yöpyä tuntemattomien naisten taikka miesten luona.

      • Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.

        Mut kukin kai tyylillään...

        Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...


      • kasvoton.
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.

        Mut kukin kai tyylillään...

        Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...

        Haetko lärviä vai ihmistä?


      • kasvoton. kirjoitti:

        Haetko lärviä vai ihmistä?

        Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?


      • kasvoton.
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?

        Vaikutat epätoivoiselta.


      • kasvoton. kirjoitti:

        Vaikutat epätoivoiselta.

        Heh, jos sinua epätoivoiset kiinnostavat, suosittele siirtymistä sinkut-palstalle...


    • puute-pertti

      Jäisin toiseksikin yöksi hänen viereensä.

    • Onneksi mulla on ollu tapana poistua ennen aamua. Onnellisen tietämätön niinkuin aina.

    • Baarinukkeja on nähty jo vuosituhansia, ei siis mitään uutta tuossa jutussa. Kauneuden perässä juokseville tulisi järkytyksenä ja heille ihan oikein

    • IOlisit iloinen, et yllät samaan tasoon? :D

      • Heh, se nyt vielä puuttuisi et naamiota tarvisin ihmisten ilmoille mennessä...

        Jos tosissaan puhutaan niin parhaiten onnistuu livessä olemaan tekemättä vaikutusta minuun on juuri sellainen hyvin vahva meikki, irtoripset, rakennekynnet, halpa hutsumainen pukeutumistyyli...


    • Noissa meikatuissa naamoissa on kyllä jo sellaiset yökerho-maskit, että meikatut vois olla minkä näköisiä ja mitä sukupuolta tahansa. Toisaalta nuo ennen-kuvat on otettu mahdollisimman huonoilla ilmeillä vielä..

      Kannattaa tavata se suuri rakkaus ihan päiväsaikaan ja ulkoilmassa, tai vaikka uimahallissa . Siellä ei ainakaan ole yleensä meikkejä kellään.Ja harvalla känniä sumentamassa objektiivista katsantokantaa..

    • Onks toi lupaus vai ennustus?

    • Minusta naiset on paljon helpompaa dokata kuin meikata kauniiksi.

    • miesparka

      kuka nyt ylipäätään "päätyy yöksi yhteen" juuri tapaamansa naisen kanssa? Typerää. Oliskohan sulla suurempiakin huolia kuin sutturan ulkonäkö, nimittäin se että tuliko käytettyä kondomia? Ai niin ei se kumin puute mitään mut kun se naisen ulkonäkö niin ahdistaa. Hahah.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe