päädyt yöksi yhteen, mutta aamulla herää ihan oudon sutturan vierestä...
Mitä tekisit?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288610298216.html
Women are bullshitting you with make up. Learn to look behind it...
Illalla tapaat naisen,
27
332
Vastaukset
Heh, sitä jäin vaan tässä miettimään, että onko siinä hyvät eväät Elämää Suurempaan Rakkaussuhteeseen...?
- asioista tietävä
Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?
asioista tietävä kirjoitti:
Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?
Niinhän se usein onkin...
"Life is short and love is always over in the morning"
Mutta on mulla pari Elämää Suurempaa suhdetta alkanut illalla...
- luonnonkauneudella
Hehehee.... Moni kakku päältä kaunis, mutta....
Kyllä luomu on aina luomu, sanokaa mun sanoneen. Aikuisena sen viimeistään tajuaa, itse kukin. - coyote ugly
Susikrapula!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jMPXVW0h-sE
"Susikrapula on se, kun heräät aamulla kaameassa jysärissä helevetin ruman ja pahalta haisevan ihmisen viereltä. Kätesi on jäänyt hänen alleen, etkä saa millään vedettyä sitä pois ilman, että herättäisit hirvityksen. Joudut siis tekemään saman kuin susi astuttuaan vahingossa susirautoihin - eli järsimään kätesi poikki."
- Urbaani Sanakirja En mitään, sillä tilanne ei ole edes teoreettinen.
(ehdottomasti kieltäydyn päätymästä mihinkään varsinkaan tuntemattomassa seurassa)Meikillä saa tosiaan muutettua ihmistä ulkoisesti ällistyttävän paljon.
Fiksu mies näkee kuitenkin meikin ohi syvälle ihmiseen itseensä. Tai sanotaanko, että jaksaa nähdä vaivaa tutustuakseen naisen sisimpään. Tosin syvällinen tutustuminen ei liene ensimmäisenä mielessä, jos kyseessä on yhden yön tuttavuus...- on kyllä
Tai tarvitsetko apua?
- ....
Noh alkaisin miettimään, kuinka mä naisen viereen olen päätynyt. Oon kuitenkin pitänyt itteäni heterona. :)
Meikillä tai ilman. miul ei ole tapana yöpyä tuntemattomien naisten taikka miesten luona.
Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.
Mut kukin kai tyylillään...
Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...- kasvoton.
Genio.Mente kirjoitti:
Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.
Mut kukin kai tyylillään...
Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...Haetko lärviä vai ihmistä?
kasvoton. kirjoitti:
Haetko lärviä vai ihmistä?
Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?
- kasvoton.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?
Vaikutat epätoivoiselta.
kasvoton. kirjoitti:
Vaikutat epätoivoiselta.
Heh, jos sinua epätoivoiset kiinnostavat, suosittele siirtymistä sinkut-palstalle...
- puute-pertti
Jäisin toiseksikin yöksi hänen viereensä.
Onneksi mulla on ollu tapana poistua ennen aamua. Onnellisen tietämätön niinkuin aina.
Baarinukkeja on nähty jo vuosituhansia, ei siis mitään uutta tuossa jutussa. Kauneuden perässä juokseville tulisi järkytyksenä ja heille ihan oikein
IOlisit iloinen, et yllät samaan tasoon? :D
Heh, se nyt vielä puuttuisi et naamiota tarvisin ihmisten ilmoille mennessä...
Jos tosissaan puhutaan niin parhaiten onnistuu livessä olemaan tekemättä vaikutusta minuun on juuri sellainen hyvin vahva meikki, irtoripset, rakennekynnet, halpa hutsumainen pukeutumistyyli...
Noissa meikatuissa naamoissa on kyllä jo sellaiset yökerho-maskit, että meikatut vois olla minkä näköisiä ja mitä sukupuolta tahansa. Toisaalta nuo ennen-kuvat on otettu mahdollisimman huonoilla ilmeillä vielä..
Kannattaa tavata se suuri rakkaus ihan päiväsaikaan ja ulkoilmassa, tai vaikka uimahallissa . Siellä ei ainakaan ole yleensä meikkejä kellään.Ja harvalla känniä sumentamassa objektiivista katsantokantaa..Onks toi lupaus vai ennustus?
Minusta naiset on paljon helpompaa dokata kuin meikata kauniiksi.
- miesparka
kuka nyt ylipäätään "päätyy yöksi yhteen" juuri tapaamansa naisen kanssa? Typerää. Oliskohan sulla suurempiakin huolia kuin sutturan ulkonäkö, nimittäin se että tuliko käytettyä kondomia? Ai niin ei se kumin puute mitään mut kun se naisen ulkonäkö niin ahdistaa. Hahah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664