Illalla tapaat naisen,

27

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, sitä jäin vaan tässä miettimään, että onko siinä hyvät eväät Elämää Suurempaan Rakkaussuhteeseen...?

• asioista tietävä

Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?

• asioista tietävä kirjoitti:

Eikös se illalla alkanut elämää suurempi suhde ole aamulla ohi muutenkin?

Niinhän se usein onkin...

"Life is short and love is always over in the morning"

Mutta on mulla pari Elämää Suurempaa suhdetta alkanut illalla...

• luonnonkauneudella

Hehehee.... Moni kakku päältä kaunis, mutta....

Kyllä luomu on aina luomu, sanokaa mun sanoneen. Aikuisena sen viimeistään tajuaa, itse kukin.

• coyote ugly

Susikrapula!!!

http://www.youtube.com/watch?v=jMPXVW0h-sE

"Susikrapula on se, kun heräät aamulla kaameassa jysärissä helevetin ruman ja pahalta haisevan ihmisen viereltä. Kätesi on jäänyt hänen alleen, etkä saa millään vedettyä sitä pois ilman, että herättäisit hirvityksen. Joudut siis tekemään saman kuin susi astuttuaan vahingossa susirautoihin - eli järsimään kätesi poikki."
      - Urbaani Sanakirja

• En mitään, sillä tilanne ei ole edes teoreettinen.

(ehdottomasti kieltäydyn päätymästä mihinkään varsinkaan tuntemattomassa seurassa)

• Meikillä saa tosiaan muutettua ihmistä ulkoisesti ällistyttävän paljon.

Fiksu mies näkee kuitenkin meikin ohi syvälle ihmiseen itseensä. Tai sanotaanko, että jaksaa nähdä vaivaa tutustuakseen naisen sisimpään. Tosin syvällinen tutustuminen ei liene ensimmäisenä mielessä, jos kyseessä on yhden yön tuttavuus...

• on kyllä

Tai tarvitsetko apua?

• ....

Noh alkaisin miettimään, kuinka mä naisen viereen olen päätynyt. Oon kuitenkin pitänyt itteäni heterona. :)

Meikillä tai ilman.

• miul ei ole tapana yöpyä tuntemattomien naisten taikka miesten luona.

• Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.

Mut kukin kai tyylillään...

Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...

• kasvoton.
        Genio.Mente kirjoitti:

Ai? Minusta hyvä tapa tutustua naiseen on ollut viettää yö sen kanssa.

Mut kukin kai tyylillään...

Ps. Olen kyllä lähes joka kerta herännyt saman naisen vierestä, kenen viereen olen nukahtanutkin. Silloin kun on vieressä ollut ihan outo suttura, en ole muistanut edellisestä illasta sutturaa ollenkaan...

Haetko lärviä vai ihmistä?

• kasvoton. kirjoitti:

Haetko lärviä vai ihmistä?

Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?

• kasvoton.
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, mikä sai sut luulemaan että olen yleensäkin hakemassa mitään?

Vaikutat epätoivoiselta.

• kasvoton. kirjoitti:

Vaikutat epätoivoiselta.

Heh, jos sinua epätoivoiset kiinnostavat, suosittele siirtymistä sinkut-palstalle...

• puute-pertti

Jäisin toiseksikin yöksi hänen viereensä.

• Onneksi mulla on ollu tapana poistua ennen aamua. Onnellisen tietämätön niinkuin aina.

• Baarinukkeja on nähty jo vuosituhansia, ei siis mitään uutta tuossa jutussa. Kauneuden perässä juokseville tulisi järkytyksenä ja heille ihan oikein

• IOlisit iloinen, et yllät samaan tasoon? :D

• Heh, se nyt vielä puuttuisi et naamiota tarvisin ihmisten ilmoille mennessä...

Jos tosissaan puhutaan niin parhaiten onnistuu livessä olemaan tekemättä vaikutusta minuun on juuri sellainen hyvin vahva meikki, irtoripset, rakennekynnet, halpa hutsumainen pukeutumistyyli...

• Noissa meikatuissa naamoissa on kyllä jo sellaiset yökerho-maskit, että meikatut vois olla minkä näköisiä ja mitä sukupuolta tahansa. Toisaalta nuo ennen-kuvat on otettu mahdollisimman huonoilla ilmeillä vielä..

Kannattaa tavata se suuri rakkaus ihan päiväsaikaan ja ulkoilmassa, tai vaikka uimahallissa . Siellä ei ainakaan ole yleensä meikkejä kellään.Ja harvalla känniä sumentamassa objektiivista katsantokantaa..

• Onks toi lupaus vai ennustus?

• Minusta naiset on paljon helpompaa dokata kuin meikata kauniiksi.

• miesparka

kuka nyt ylipäätään "päätyy yöksi yhteen" juuri tapaamansa naisen kanssa? Typerää. Oliskohan sulla suurempiakin huolia kuin sutturan ulkonäkö, nimittäin se että tuliko käytettyä kondomia? Ai niin ei se kumin puute mitään mut kun se naisen ulkonäkö niin ahdistaa. Hahah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40189
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8582
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6000
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4598
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3855
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3612
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3161
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      33
      2848
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe