Helsingin Sanomien kolumnisti antaa neuvoja onnistuneille treffeille. Tietysti neuvot koskevat vain sitä mitä miehen ei tulisi tehdä. Ilmeisesti nainen ei voi tehdä mitään pilatakseen treffit.
http://www.hs.fi/blogi/yhariaitijaunelmalapset/Kymmenen varmaa tapaa pilata treffit/a1305732680069
Miten pilata treffit?
59
375
Vastaukset
- hhgfghjiytg
Voisithan noin alkuun kertoa oman mielipiteesi siitä kuinka nainen pilaa treffit. Miesten osalta kun tuo jo tiedetään.
- 5+2
Ainakin sillä, että tekee jonkinlaisia ihmissuhdekolumneja lehdistölle.
- gghjjiuyytgghjjkhhhh
5+2 kirjoitti:
Ainakin sillä, että tekee jonkinlaisia ihmissuhdekolumneja lehdistölle.
Treffeillä kolumneja?????Jaha, enpä ole ennen kuullut.
- Mies32
Kauhean negatiivisen tosikon kuuloinen eukko, vaikka eihän tuosta nyt varmaksi tiedä kuinka tosissaan sekin kokkailusta kysellyt mies oli? Tai yrittikö tuo kirjoittajakin olla pilke silmäkulmassa? Ei ainakaan minulle tullut perille.
- 5+2
Parhaimmillaan kokkaustaidoista kysyminen voisi tosiaan olla aivan mahtava sutkaus. Sitä se ei ehkä tilanteessa ollut, mutta toisaalta kuten sanoit niin jos tuo kolumni piti sisällään rivien välistä luettavaa huumoria, niin ei sekään ihan heti aukea.
- Viisi pistettä
Minun mielestäni tosikkoja ovat ennemmin palstalaiset kun kirjoittaja. Minä olen tosikko, joka ei ymmärrä hienovaraista huumoria, mutta minäkin näin tuon kolumnin nimenomaan ironisena.
Jos tuon listan kohdissa ei sitä ironiaa pystyisikään näkemään, niin loppupäätelmässä se on kyllä niin ilmeinen etten tajua miten ihmisiltä on se ohi päässyt.
"Entäpä sitten, jos joku on täydellinen? ... Toimiiko homma silloin? No ei tietenkään.
Kaikki tiedämme, ettei täydellisiä ihmisiä ole, ja yhtä varmasti tiedämme, että täydelliseltä tuntuva ihminen onkin oikeasti narsisti. ... Joten keittiöpsykologi iskee siinä kohtaa treffikumppanilleen narsistin leiman otsaan, ja juoksee sen jälkeen paikalta taakseen katsomatta. Illalla voi sitten soittaa terapiapuhelun ystävälleen, ja todeta, että taas pelastuin yhdeltä psykopaatilta."
Tuo kehäpäätelmähän tarjoillaan lukijalle lautasella: ketään muuta kuin täydellistä ei kelpuuta, mutta täydelliseltä vaikuttava se vasta läpikelvoton onkin.
- Käsittämättömän
lapsellinen kolumni. Kuinka HS:n kaltainen lehti voi julkaista tuollaista teinix-tasoista tekstiä. Teineille ja idiooteilleko Hesaria nykyään tehdään?
- ATM:lle jämät
Käytetyn yh:n valitusta kun tarjolla on vain ATM-aisureita.
- 5+2
Ei ole ensimmäinen kerta, eikä luultavasti viimeinenkään kun yksittäinen nainen saa äänensä kuuluviin kertomalla miten kaikkien miesten olisi suotavaa toimia.
- kesämies32
Maksetaanko ihmisille oikeasti tuollaisen kirjoittamisesta?
- 5+2
Joku pöljä tuostakin on maksanut.
- Tyhmä kysymys
No ei kai nainen voikaan treffejä pilata. Sama kuin ihmettelisit, voiko työnantaja pilata työhaastattelun, jos ovensa takana on odottamassa sata seuraavaa hakijaa paikkaan.
- 5+2
Ei mene ehkä työhaastattelu pilalle, mutta pitkällä tähtäimellä saattaa firma mennä konkkaan.
Tapoja pilata treffit on yhtä paljon kuin ihmismielen kehittämiä hullunkurisia ajatuksia siitä, mikä on pilaavaa ja mikä ei. Ja niitä ajatuksia tuntuu olevan valtavasti.
- Kympin Nainen
Njoo.. hiljattain yksien (ekojen) treffien jälkeen mies laittoi heti tekstarin. Heti tarkoittaen noin 30 sekuntia siitä kun oli erottu. Tekstari oli hyvä.
Menin ihan pöljäksi.
Mutta huumoriahan tuo kolumni olikin, ainakin osittain.- 5+2
Voin ostaa ajatuksen siitä että kolumnissa oli tavoiteltu huumoria, mutta jos siinä oli huumoria, niin mihin se oli suunnattu? Mitä sillä yritettiin sanoa? Oliko se suunnattu ulospäin, vai tavoiteltiinko siinä itseironiaa?
- Kympin Nainen
5+2 kirjoitti:
Voin ostaa ajatuksen siitä että kolumnissa oli tavoiteltu huumoria, mutta jos siinä oli huumoria, niin mihin se oli suunnattu? Mitä sillä yritettiin sanoa? Oliko se suunnattu ulospäin, vai tavoiteltiinko siinä itseironiaa?
Mielestäni jutun ironia suuntautuu deittailukulttuuriin yleisellä tasolla, mutta myös epäsuorasti kaikkiin jotka siinä mukana pyörivät - ikään kuin jonkun pelin nappuloina. Kun pitäisi nopeasti muodostaa ihmisestä käsitys, niin sitten on juuri näitä muka-sääntöjä – kuten tuo tekstariesimerkki.
Toinen esimerkki tuon pelin varjopuolista on että helposti takerrutaan pinnallisiin asioihin – tuossa kohtaa kirjoittaja ehkä harjoitti itseironiaa – onko hänellä esim. joku ”trauma” pikeepaitoja tai pöljä-sanaa kohtaan (vai sisäpiirivitsi)? Eihän mikään ”oikea” suhde kaadu tuollaisiin asioihin, mutta deittailussa näin voi käydä kun ei jakseta katsoa pintaa syvemmälle – saatat menettää mahdollisuutesi silmän räpäyksessä jonkun naurettavan asian takia.
Kolmas esimerkki tehokkaan deittailukulttuurin varjopuolista on esim. tuo numeron antaminen kaverille. Onhan se tehokasta toimintaa jos deitti ei ollutkaan itseä miellyttävä, mutta ehkei kuitenkaan sopivaa?
Tarve on myös tehdä mahdollisimman hyvä vaikutus itsestään mahdollisimman nopeasti jolloin joku sortuu ylilyönteihin, kuten tuo auton esittelijä.
Summa summarum: mielestäni juttu on ironiaa pinnallista, tehokasta, nopeaa, kaikki-mulle-heti-koska-oon-paras deittailukulttuuria kohtaan – joka kääntyy pelaajia vastaan, koska joko kaikki-mulle-heti-ihminen torjuu potentiaaliset kumppanit vääränlaisen paidan takia, tai sen takia että oikeanlaisen paidan omaavan onkin pakko olla narsisti/psykopaatti (vrt. jutun toiseksi viimeinen kappale).
Tuossahan on periaatteessa koko Sinkut-palsta tiivistettynä. Pariutuminen on mennyt naurettavaksi pelailuksi, niin että kolahtamisen mahdollisuudet ovat heikot – ja sitten kun kerrankin kolahtaisi, niin ei uskallakaan enää suhteeseen heittäytyä. - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Mielestäni jutun ironia suuntautuu deittailukulttuuriin yleisellä tasolla, mutta myös epäsuorasti kaikkiin jotka siinä mukana pyörivät - ikään kuin jonkun pelin nappuloina. Kun pitäisi nopeasti muodostaa ihmisestä käsitys, niin sitten on juuri näitä muka-sääntöjä – kuten tuo tekstariesimerkki.
Toinen esimerkki tuon pelin varjopuolista on että helposti takerrutaan pinnallisiin asioihin – tuossa kohtaa kirjoittaja ehkä harjoitti itseironiaa – onko hänellä esim. joku ”trauma” pikeepaitoja tai pöljä-sanaa kohtaan (vai sisäpiirivitsi)? Eihän mikään ”oikea” suhde kaadu tuollaisiin asioihin, mutta deittailussa näin voi käydä kun ei jakseta katsoa pintaa syvemmälle – saatat menettää mahdollisuutesi silmän räpäyksessä jonkun naurettavan asian takia.
Kolmas esimerkki tehokkaan deittailukulttuurin varjopuolista on esim. tuo numeron antaminen kaverille. Onhan se tehokasta toimintaa jos deitti ei ollutkaan itseä miellyttävä, mutta ehkei kuitenkaan sopivaa?
Tarve on myös tehdä mahdollisimman hyvä vaikutus itsestään mahdollisimman nopeasti jolloin joku sortuu ylilyönteihin, kuten tuo auton esittelijä.
Summa summarum: mielestäni juttu on ironiaa pinnallista, tehokasta, nopeaa, kaikki-mulle-heti-koska-oon-paras deittailukulttuuria kohtaan – joka kääntyy pelaajia vastaan, koska joko kaikki-mulle-heti-ihminen torjuu potentiaaliset kumppanit vääränlaisen paidan takia, tai sen takia että oikeanlaisen paidan omaavan onkin pakko olla narsisti/psykopaatti (vrt. jutun toiseksi viimeinen kappale).
Tuossahan on periaatteessa koko Sinkut-palsta tiivistettynä. Pariutuminen on mennyt naurettavaksi pelailuksi, niin että kolahtamisen mahdollisuudet ovat heikot – ja sitten kun kerrankin kolahtaisi, niin ei uskallakaan enää suhteeseen heittäytyä.Kyllä noita ihan haudanvakavia pikee-rasisteja kuitenkin on, että tiedä sitten oliko toimittaja yksi heistä?
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Kyllä noita ihan haudanvakavia pikee-rasisteja kuitenkin on, että tiedä sitten oliko toimittaja yksi heistä?
Haudanvakavia pikee-rasisteja, ihan oikeasti? Kuulostaa jotenkin kauhean teiniltä, kummipoika (15v) juuri kertoi tulleensa piikitellyksi kavereidensa suunnalta vääränlaisen puhelimen takia… ts. kyllä miehet/pojatkin osaavat.
Mutta joo, tarkemmin ajateltuna, onhan näitä elitistejä aikuisissa naisissa ja miehissäkin – ja he nimenomaan yleensä vakavasti vaatimuksiinsa suhtautuvat (ja mm. siksi en ko. tyyppisessä seurassa juurikaan viihdy). Tuossa jutussa olin kyllä lukevinani ironiaa, mutta voihan se olla minun tulkintaani. Menipä taas haudanvakavaksi :) - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Haudanvakavia pikee-rasisteja, ihan oikeasti? Kuulostaa jotenkin kauhean teiniltä, kummipoika (15v) juuri kertoi tulleensa piikitellyksi kavereidensa suunnalta vääränlaisen puhelimen takia… ts. kyllä miehet/pojatkin osaavat.
Mutta joo, tarkemmin ajateltuna, onhan näitä elitistejä aikuisissa naisissa ja miehissäkin – ja he nimenomaan yleensä vakavasti vaatimuksiinsa suhtautuvat (ja mm. siksi en ko. tyyppisessä seurassa juurikaan viihdy). Tuossa jutussa olin kyllä lukevinani ironiaa, mutta voihan se olla minun tulkintaani. Menipä taas haudanvakavaksi :)Teiniä on joo, toisilla se vaan jää päälle yli-ikään, jopa lopuksi ikää. Ja totta kyllä, ettei tämä ole sukupuolisidonnaista. En yllättyisi jos miehet olisivat pahempiakin.
Kai tässä heti aamusta vakavoituu, kun ei ole rohkaiseviakaan alla ja joutuu unelmanaisen kohtaamaan. - Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Teiniä on joo, toisilla se vaan jää päälle yli-ikään, jopa lopuksi ikää. Ja totta kyllä, ettei tämä ole sukupuolisidonnaista. En yllättyisi jos miehet olisivat pahempiakin.
Kai tässä heti aamusta vakavoituu, kun ei ole rohkaiseviakaan alla ja joutuu unelmanaisen kohtaamaan.Heh, saat sinä tänäänkin lisäkuvia lähettää jos siihen viittaat :)
Säikähdin vain hieman (kiltti kun olen) että minkälaisiin kuviin mahdoit viitata tavoitteidesi ollessa kuvatun kaltaisia. - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Heh, saat sinä tänäänkin lisäkuvia lähettää jos siihen viittaat :)
Säikähdin vain hieman (kiltti kun olen) että minkälaisiin kuviin mahdoit viitata tavoitteidesi ollessa kuvatun kaltaisia.Hehheh, ajattelin kyllä pysyä ihan aloittamallasi pukumiesten googlailun linjalla. Oma materiaali jääköön tuottamatta, kun ammattilaisiakin kerran löytyy.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Hehheh, ajattelin kyllä pysyä ihan aloittamallasi pukumiesten googlailun linjalla. Oma materiaali jääköön tuottamatta, kun ammattilaisiakin kerran löytyy.
Tykkäätkö sinäkin siis pukumiesten kuvia googlailla? ;)
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Tykkäätkö sinäkin siis pukumiesten kuvia googlailla? ;)
Minulle naisen nautinto on tärkeintä.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Minulle naisen nautinto on tärkeintä.
No nyt kyllä meinaa lipsua jo härskin puolelle..
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
No nyt kyllä meinaa lipsua jo härskin puolelle..
Mikä olisi pukumiehiä vähemmän härski aihe? Vanhat pukumiehet? Kunhan et vaan syty harmaapanttereistakin?
- FixusIxus
Mies32 kirjoitti:
Mikä olisi pukumiehiä vähemmän härski aihe? Vanhat pukumiehet? Kunhan et vaan syty harmaapanttereistakin?
Oikea puku tekee miehen. Univormu myös sopii tilanteen mukaan. Ja kaunis leninki tuo glooriaa. Oiikea puku vaatii myös oikeuslaista kävelytapaa. Silloin videokin voi ottaa vaikka salaa. Ei kukaan paheksu. Jokaiselle löytyy omaa ihailijaa. Toiset jopa ilman pukuakaan tykkää esiintyä. Joss on ruhkea.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Eihän tässä enää pukumiehistä puhuttu vaan puhuit naisen nautinnosta..
Mutta tarkoitin itse asiassa että härskiä, tai heavy-duty, mielistelyä. - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Eihän tässä enää pukumiehistä puhuttu vaan puhuit naisen nautinnosta..
Mutta tarkoitin itse asiassa että härskiä, tai heavy-duty, mielistelyä.Mielistelysyytteeltä itseäni suojatakseni pitäisi hakea linkki kurppien kanssa käymiini lipsuttelukeskusteluihin, mutta en jaksa ja se olisi härskiä, enkä edes pidä sinun mielistelyäsi syntinä..
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Mielistelysyytteeltä itseäni suojatakseni pitäisi hakea linkki kurppien kanssa käymiini lipsuttelukeskusteluihin, mutta en jaksa ja se olisi härskiä, enkä edes pidä sinun mielistelyäsi syntinä..
Ei tarvitse hakea linkkiä.. niin, ei tosiaan kaikki, mikä on härskiä, ole syytöksiä taikka välttämättä syntiäkään.
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ei tarvitse hakea linkkiä.. niin, ei tosiaan kaikki, mikä on härskiä, ole syytöksiä taikka välttämättä syntiäkään.
Syytökset muuttuivatkin heikon itsetuntoni osoitukseksi.. tätä varten se rohkaisu olisi kanssasi välttämätöntä.
- FixusIxus
Mies32 kirjoitti:
Syytökset muuttuivatkin heikon itsetuntoni osoitukseksi.. tätä varten se rohkaisu olisi kanssasi välttämätöntä.
Joss on käärme. Jä käärmeitä tapauksia hoidetaan erikseen. Miinan Kentta se on. Oikein kävelytapaa ei toimi. Voi jopa maarianahautaan uupoutua, ei pelastusta. Turvallisilla vesillä paatilla liikutaan puvussa tai ilman.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Näinkö se kääntyi? Melkoinen kieppi.. kaltaiselleni suoralle ihmiselle näissä on aina jotain palaneen käryä?
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Näinkö se kääntyi? Melkoinen kieppi.. kaltaiselleni suoralle ihmiselle näissä on aina jotain palaneen käryä?
Niin, syy onkin minun kierossa mielessäni, joka joutuu kääntyilemään suoruutta kohdatessaan. Mutta ei kai tämä sentään vielä käryä..?
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Niin, syy onkin minun kierossa mielessäni, joka joutuu kääntyilemään suoruutta kohdatessaan. Mutta ei kai tämä sentään vielä käryä..?
No nyt kun sanoit että sinulla on kiero mieli niin vasta käryääkin :)
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
No nyt kun sanoit että sinulla on kiero mieli niin vasta käryääkin :)
Vain kaksi suoraa pintaa voi kärytä hankauksessa vastakkain, joten en usko, että tässä on syytä huoleen.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Vain kaksi suoraa pintaa voi kärytä hankauksessa vastakkain, joten en usko, että tässä on syytä huoleen.
Ai, no jos se on ihan fysiikkaa, niin sitten ei tarvitse ajatella ollenkaan... mutta miten mielien pinnat...? no joo, heti sorruin ajattelemaan.
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ai, no jos se on ihan fysiikkaa, niin sitten ei tarvitse ajatella ollenkaan... mutta miten mielien pinnat...? no joo, heti sorruin ajattelemaan.
Tässä olen suoran yksioikoinen ja uskon mielienkin noudattavan fysiikan lakeja.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Tässä olen suoran yksioikoinen ja uskon mielienkin noudattavan fysiikan lakeja.
Ehkä hiukan kemiaa myös? Sinä kun olet tarkka sanamuodoista, niin eikös oikea muoto olisi mielten? Siis minähän, kun en enää ajatellut, tuota mielien -muotoa ensin käytin, joten mahd. virhe on minun. Nyt se kuulostaa oudolta, vai onko se niitä sanoja joista voi käyttää kumpaa tahansa muotoa? kaikenlaista se ajattelemattomuus teettää.
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Ehkä hiukan kemiaa myös? Sinä kun olet tarkka sanamuodoista, niin eikös oikea muoto olisi mielten? Siis minähän, kun en enää ajatellut, tuota mielien -muotoa ensin käytin, joten mahd. virhe on minun. Nyt se kuulostaa oudolta, vai onko se niitä sanoja joista voi käyttää kumpaa tahansa muotoa? kaikenlaista se ajattelemattomuus teettää.
Onko keskittymisesi päässyt herpaantumaan?
Minusta mielien on ihan hyvin sanottu. Tässä olen tietysti taas mielinkielin. Vai mieltenkielten..? - Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Onko keskittymisesi päässyt herpaantumaan?
Minusta mielien on ihan hyvin sanottu. Tässä olen tietysti taas mielinkielin. Vai mieltenkielten..?Totaaliherpaantuminen näin perjantai-ip. Tähän ei liity mitään härskejä mieltenkuvia :)
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Totaaliherpaantuminen näin perjantai-ip. Tähän ei liity mitään härskejä mieltenkuvia :)
Mutta varo vaan, ettei herpaantuminen johda illan pimetessä vallattomaan mielenhaluun ja sitä myötä härskiintymiseen.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Mutta varo vaan, ettei herpaantuminen johda illan pimetessä vallattomaan mielenhaluun ja sitä myötä härskiintymiseen.
Härskiintymisen vaaraa ei ole, mutta meno saattaa kyllä mennä aika vallattomaksi. Ei niinkään omalta osaltani, vaan seurueeni osalta. Olen nimittäin tilanteessa, joka sukupuolet kääntäen saattaisi olla jokusen palstalaisen unelma. Seurueeni koostuu tänään, ei yhdestä, vaan neljästä teinipojasta, joille toimin tänään esiliinana ja kuskina yhteen tapahtumaan. Tuolla ne "Robinit" pöyhivät hiuksiaan ja peilailevat kilpaa, ennen kuin kohta lähdemme liikenteeseen. Tätä on hauska seurata sivusta :)
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Härskiintymisen vaaraa ei ole, mutta meno saattaa kyllä mennä aika vallattomaksi. Ei niinkään omalta osaltani, vaan seurueeni osalta. Olen nimittäin tilanteessa, joka sukupuolet kääntäen saattaisi olla jokusen palstalaisen unelma. Seurueeni koostuu tänään, ei yhdestä, vaan neljästä teinipojasta, joille toimin tänään esiliinana ja kuskina yhteen tapahtumaan. Tuolla ne "Robinit" pöyhivät hiuksiaan ja peilailevat kilpaa, ennen kuin kohta lähdemme liikenteeseen. Tätä on hauska seurata sivusta :)
Aika puumaa.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Aika puumaa.
Puumailu varmaankin vaatisi sitä härskimpää otetta jota minusta ei pikkupoikien seurassa kyllä löydy, vaikka kaikki ovatkin jo minua reilusti pidempiä. Pojat kyllä nuoresta iästään huolimatta osaavat hyödyntää tilanteen, sivukorvalla kuulin vedonlyönnistä, jonka voittaja saa istua pelkääjän paikalla.
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Puumailu varmaankin vaatisi sitä härskimpää otetta jota minusta ei pikkupoikien seurassa kyllä löydy, vaikka kaikki ovatkin jo minua reilusti pidempiä. Pojat kyllä nuoresta iästään huolimatta osaavat hyödyntää tilanteen, sivukorvalla kuulin vedonlyönnistä, jonka voittaja saa istua pelkääjän paikalla.
Perinteisestihän miehen (ehkä pojankin) härskiys riittää, kun nainen siveellisesti punastellen ja vähän muodon vuoksi vastaanhangoittelen tulee mukana.
Onko kuskilla reisi paljaana? Siinä on toinen vedonlyöntikohde. - Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Perinteisestihän miehen (ehkä pojankin) härskiys riittää, kun nainen siveellisesti punastellen ja vähän muodon vuoksi vastaanhangoittelen tulee mukana.
Onko kuskilla reisi paljaana? Siinä on toinen vedonlyöntikohde.No mutta eihän puumailussa mistään perinteisestä kyse olekaan, varsinkaan kun puuma on ratissa.
Mutta pettymykseksesi olen ed "vaan" kummitäti. Toinen vedonlyöntikohde? Missä tuo vedonlyönti tapahtuu kun täällä olevat tietävät kuskin vaatetuksen? - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
No mutta eihän puumailussa mistään perinteisestä kyse olekaan, varsinkaan kun puuma on ratissa.
Mutta pettymykseksesi olen ed "vaan" kummitäti. Toinen vedonlyöntikohde? Missä tuo vedonlyönti tapahtuu kun täällä olevat tietävät kuskin vaatetuksen?Vedonlyönti liittyykin rohkeuteen lähentyä tuttavallisesti houkuttelevaa reittä.
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Vedonlyönti liittyykin rohkeuteen lähentyä tuttavallisesti houkuttelevaa reittä.
Hmm, kenen rohkeuteen? Jaa, mutta nyt näyttää siltä että hiukset yms on ojennuksessa ja nuoret herrasmiehet ovat valmiita valloittamaan koko maailman.
Mukavaa illan jatkoa! - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Hmm, kenen rohkeuteen? Jaa, mutta nyt näyttää siltä että hiukset yms on ojennuksessa ja nuoret herrasmiehet ovat valmiita valloittamaan koko maailman.
Mukavaa illan jatkoa!Kiitos samoin.
Kai se herrasmieheltäkin rohkeutta vaatii hieraista kuskin reittä..
- Reipas Mies
Tämä Yhäriäidin kirjoitelma on vertaistukea naisille joille oma virtuaalinen vaatimuslista miehelle ei tuokkaan beckhamia limusiinilla kotikaksion ovelle. Siis Gemeytä naamaan tarpeeksi ja sitten vaan vaatimaan super-duber-miestä iskemään. Tämä Venäjän P/S-malli tulee tänne kuin varkain. Siellä sentään naiset (minulle sähköpostitse kirjeenvaihdossa nainen juuri itse on sanunut) että Venäjällä naisella on vain kauneus jolla päästä hyvän miehen kanssa naimisiin. Eli siis miehellä on valtaa kauniisiinkin naisiin eikä kuten suomessa että nainen on pankki ja mies lainanhakija. Kaikki me miehet tiedetään että väärän väriset sukat saattavat turn-offata orastavan tutustumisen naiseen.
Sitten naiset maukuvat kun miehet ovat pelimiehiä ja huijaavat naisia romanttisilla stooreillaan vaikka vain etsivät nopeaa seksiä nätissä paketissa.
Naisilla on tulosse se korkkarikävely tapahtuna, siellä hesassa (vai missä-se-ny-oli) naisten oikeuksien puolesta. Väkivalta ei ole hyväksyttävää ja sitä kokenut nainen saa vertaistukea.
Huomen illalla, sanon suoraan, että taas kerran tuhannet sinkku miehet kokevat nöyryyttävää henkistä väkivaltaa naisten tahoilta yökerhoissa sekä baareissa. Tätä asiaa ei kukaan taho noteeraa miesten oikeuksia ajaakseen ja marsseja järjästääkseen, looserisdemonimieshän se sellainen on joka haukusta haavan saa. Aivan belsebuuppi jos ei baarinaiset seuraansa ota.
Etkai Yhäriäiti ole aikavaras sittenkin miehelle? Miksi laatumies Sinuun päätyisi? Kipinätön atm-mies on tasoasi. Ei Jaguaarilla ajava juristi bodari mies joka käy Rivieralla lomillaan. - sinkku.
Oli kerran treffeillä ja nainen näki kaverinsa joten meni sille juttelee kesken treffien. Häippäsin sitten paikalta kn nainen oli törkeä
- Ikisinkku M
Ei päässyt juttua lukemaan kun hesari herjasi että 5 juttua on jo luettu ja pitäisi maksaa tästä, en maksa mutta voin arvata sisällön, yhäri näkee hirveästi vikaa miehissä eikä yhtään itsessään vaikka in real life tuo yhäri varmaan itse pilaa treffit jo ilmestymällä paikalle.
- 8+1
Minäkään en pääse lukemaan juttua, mutta voin arvata, että kyse on ironiasta ja huumosrista jota asbergerit eivät tajua, ja nyt kummastelevat asiaa täällä.
- 5+2
8+1 kirjoitti:
Minäkään en pääse lukemaan juttua, mutta voin arvata, että kyse on ironiasta ja huumosrista jota asbergerit eivät tajua, ja nyt kummastelevat asiaa täällä.
Ei tässä mielestäni mikään Sheldon Cooper tai Saga Norén tarvitse olla, jos tuon kolumnin huumori ei oikein aukea tai naurata. Tämän ajan ongelma on se, että ihmiset kyllä tietävät sarkasmin ja ironian olemassaolon ja todella suuri osa ihmisitä jopa kertoo tykkäävänsä näistä huumorin lajeista eniten, mutta eivät ollenkaan osaa itse tuottaa sellaista tekstiä. Näiden huumorin lajien hallinta ja tuottaminen on aidosti vaikeaa, eikä sitä hallitse monikaan, päinvastaisista luuloistaan huolimatta.
Sarkasmista ja ironiasta on tullut tekosyynä suorastaan riesa siellä, missä ihmiset selittelevät ruman asenteellisia kirjoituksiaan tai huonoa käytöstään. Tai pelkästään tökerön huonosti ja epäselvästi ilmaistuja ajatuksiaan. Ei sarkasmi ja ironia ole sitä että kirjoitetaan jotain provosoivaa ja sitten sanotaan "vitsi vitsi", vaan se on huumorin kuningaslaji.
Paskaa satiiria, ironaa ja sarkasmia on ainoastaan tuskallisen kiusallista lukea, ja se johtuu juuri siitä että näppärän fiksuksi tarkoitettu teksti näyttäytyykin pelkästään peilikuvanaan, eli kömpelön tyhmältä. Jos tässä kolumnissa, tai blogissa oli tavoiteltukin jonkinlaista rivien välistä luettavaa huumoria, oli se sen verran taitamattomasti tehty, että teksti muuttui vain tarkoitukseltaan epämääräiseksi ja tyyliltään noloksi. - Ikisinkku M
8+1 kirjoitti:
Minulla näyttää vain siitä sivun yläosasta "yhäriäiti ja unelmalapset" -tekstin ja siinä on joku huonoryhtinen nainen virnuilemassa, onkohan sekin ironiaa? Ohi meni. Sen tiedän että vaikka ei olisi noita lapsia mainittu niin silti ei tuo havukka sytytä ja kenelle ne lapset on unelma? silee itselleen? treffikumppanille? Joo, en tajua.
- ---------------
Yhäriäidillä jolla otsikosta päätellen on ainakin pari lasta ja koira, on kyllä melkoiset vaatimukset miehelle. Mahtaako olla kertonut treffaamilleen miehille puoliakaan omista lähtökohdista? Kuvasta päätellen ei ole mitenkään ainutlaatuisen kauniskaan, korkeintaan siedettävän näköinen.
Siihen päälle kun ynnää tuon kolumnin järjettömät ennakko-odotukset, melko varmasti tulee yhärinä pysymäänkin. Voihan tosin olla, että tuo on kaikki silkkaa huumoria.
Edelleenkin, lähtökohtiin nähden helvetin huonoa sellaista. Jos tuo kirjoittaja tosissaan miestä etsii, kriteerit lienee syytä tiivistää enintään kahteen riviin, ja niistäkin epätoivon iskiessä joutunee tinkimään."kyllä melkoiset vaatimukset miehelle"
Ai että on liian kova vaatimus yhäriltä, jos toivoo ettei mies kuolaa päälle?
No selvästihän tuo koko juttu oli kieli poskessa kirjoitettu. Osa jutuista (kuten tuo kuolahomma) oli korostetusti sellaisia ettei niihin kukaan edes jollain tavalla mielensä ja ruumiinsa hallitseva mies syyllisty, ja osa (esim. se pikeepaitajuttu) taas esimerkkejä överiniuhotuksesta jota ei kukaan järkevä nainen harrasta.
- rtghfdg
Taisi olla vain blogientry joka nostettiin hesarin etusivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262588- 1431971
- 661907
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351483KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.581453Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet621357Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771279- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591142Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137