En koskaan ole päässyt panemaan, vaikka olen jo yli 40v. Olen ATM ja menen varmasti hautaan poikuuteni kanssa. Tai ehkä juhlistan 50-vuotispäivääni käymällä huorissa, kai se sukupuoliyhdyntä nyt edes kerran elämässään kannattaa kokea.
Haluan nyt kertoa kaikille
26
203
Vastaukset
- Et ole veliseni
ainoa
- yksi poika
No ei todellakaan ole ainoa. Suomessa on aivan hel---tisti miehiä, jotka menevät hautaan asti poikuutensa kanssa.
So what? Elämässä on paljon muutakin.
- kuhnurin paikka
Ei kaikkia miehiä ole tarkoitettu panemaan. Laatu ratkaisee.
- hophop!
Milloin se 50-vuotispäiväsi on? Parempi olla pian sillä muuten joudut viettämään merkkipäivääsi putkassa kun seksinosto kriminalisoidaan. Eri juttu tietysti jos lähdet hoitamaan sen ulkomaille.
Ja hyvin olet selvinnyt ilman naisiakin.
- Viisi pistettä
Entisen pelimiehen on helppo noin sanoa.
Ehkä meidän ätmienkin pitäisi ensin heittää oma minuutemme helvettiin ja ruveta pelimieheksi ja saada muutama kymmenen tai satakunta kaatoa, ja kokea sen jälkeen sisäinen valaistuminen ettemme itse asiassa naisia kaipaakaan.
Sillä ethän sinäkään tuohon naisettomuuden nirvanaankaan ole pääsyt suoraan vaan vasta kuljettuasi lukuisten irtosuhteiden kautta.
Olisin minäkin kymmenenkin kaadon jälkeen valmis totetamaan että tulipahan pantua tarpeeksi yhteen elämään. Viisi pistettä kirjoitti:
Entisen pelimiehen on helppo noin sanoa.
Ehkä meidän ätmienkin pitäisi ensin heittää oma minuutemme helvettiin ja ruveta pelimieheksi ja saada muutama kymmenen tai satakunta kaatoa, ja kokea sen jälkeen sisäinen valaistuminen ettemme itse asiassa naisia kaipaakaan.
Sillä ethän sinäkään tuohon naisettomuuden nirvanaankaan ole pääsyt suoraan vaan vasta kuljettuasi lukuisten irtosuhteiden kautta.
Olisin minäkin kymmenenkin kaadon jälkeen valmis totetamaan että tulipahan pantua tarpeeksi yhteen elämään.Mitä sinä minun naisasioistani tiedät? Mitä luulet tietäväsi, olenko päässyt edes yhdenkään naaraan kanssa ikinä sänkyyn? Vaikka toki joo, Pelimieskerhossa on kai joskus tullut aihetta opiskeltuakin, koska kiinnosti, mutta se ei silti tarkoita, että olisin ähkinyt naaraiden päällä.
En sano, että naisten hurmaamiseen tarkoitetut ohjeet olisivat turhia, mutta suosittelisin ennen naisten hurmaamisen opettelua valaistumaan. Voi aivan hyvin olla, että valaistumisen jälkeenkin tekee mieli opetella naisten hurmaamista, tai sitten ei, mistä minä teidän jokaisen asioita tiedän.- Viisi pistettä
aparaatti kirjoitti:
Mitä sinä minun naisasioistani tiedät? Mitä luulet tietäväsi, olenko päässyt edes yhdenkään naaraan kanssa ikinä sänkyyn? Vaikka toki joo, Pelimieskerhossa on kai joskus tullut aihetta opiskeltuakin, koska kiinnosti, mutta se ei silti tarkoita, että olisin ähkinyt naaraiden päällä.
En sano, että naisten hurmaamiseen tarkoitetut ohjeet olisivat turhia, mutta suosittelisin ennen naisten hurmaamisen opettelua valaistumaan. Voi aivan hyvin olla, että valaistumisen jälkeenkin tekee mieli opetella naisten hurmaamista, tai sitten ei, mistä minä teidän jokaisen asioita tiedän.Olet silti kun vanha pappi: "Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon".
Itsekään et ole kulkenut sitä samaa polkua mitä meille yrität tuputtaa. Itsekään et valaistunut ensin, vaan vasta pelimieskerhon jälkeen. Ja juu, eipä tietenkään kukaan johonkin pelimieskerhoon sen takia liity että pääsisi ähkimään, vaan ihan vaan akateemisesta mielenkiinnosta... Uskoo ken uskoo.
Oli muuten hiukkasen ärhkäkkä reaktio tuo aloituslauseesi, ja kertoo ihan omaa tarinaansa sinun "valaistumisestasi". Viisi pistettä kirjoitti:
Olet silti kun vanha pappi: "Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon".
Itsekään et ole kulkenut sitä samaa polkua mitä meille yrität tuputtaa. Itsekään et valaistunut ensin, vaan vasta pelimieskerhon jälkeen. Ja juu, eipä tietenkään kukaan johonkin pelimieskerhoon sen takia liity että pääsisi ähkimään, vaan ihan vaan akateemisesta mielenkiinnosta... Uskoo ken uskoo.
Oli muuten hiukkasen ärhkäkkä reaktio tuo aloituslauseesi, ja kertoo ihan omaa tarinaansa sinun "valaistumisestasi".Kyllä minulla oli kiinnostusta päästä joskus ähkimään naaraiden kanssa. Toki siinä olisi varmasti mennyt aikansa, koska ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Pääsin vähän jo asioista jyvälle, kun opin pääsemään ujoudesta ja lähestymispelosta, mutta yllättäen kiinnostukseni vain jossakin vaiheessa sitten lakkasi, joten et voi mennä takuuseen siitä, että olisin ähkinyt.
Olisin voinut aivan hyvin valaistua jo ennen Pelimieskerhoa, jos minulla olisi ollut sama kirja jo vanhastaan hyllylläni. Tosin ei se valaistuminen silkkaan uteliaisuuteen ja mielenkiintoon naisten hurmaamista kohtaan välttämättä vaikuta.
"Oli muuten hiukkasen ärhkäkkä reaktio tuo aloituslauseesi, ja kertoo ihan omaa tarinaansa sinun "valaistumisestasi"."aparaatti kirjoitti:
Kyllä minulla oli kiinnostusta päästä joskus ähkimään naaraiden kanssa. Toki siinä olisi varmasti mennyt aikansa, koska ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Pääsin vähän jo asioista jyvälle, kun opin pääsemään ujoudesta ja lähestymispelosta, mutta yllättäen kiinnostukseni vain jossakin vaiheessa sitten lakkasi, joten et voi mennä takuuseen siitä, että olisin ähkinyt.
Olisin voinut aivan hyvin valaistua jo ennen Pelimieskerhoa, jos minulla olisi ollut sama kirja jo vanhastaan hyllylläni. Tosin ei se valaistuminen silkkaan uteliaisuuteen ja mielenkiintoon naisten hurmaamista kohtaan välttämättä vaikuta.
"Oli muuten hiukkasen ärhkäkkä reaktio tuo aloituslauseesi, ja kertoo ihan omaa tarinaansa sinun "valaistumisestasi"."Niin ja tuohon lainaukseesi vielä, että ei valaistunut ihminen tunne sellaista ärhäkkyyttä kirjoittaessaan.
- lottamari<3
Samat sanat, en koskaan ole ollut miehen kanssa sillain, se olisi varmaan jännää...
nyt olen kahden vaiheilla kumpaa oikeastaan haluan, jännää seksiä miehen kanssa vai vai sisäisen oivaltamisen ja valaistumisen itseni kanssa...hmm....pitääpä miettiä.
Toisaalta kuitenkin voidaan ajatella että valaistumaan kyllä kerkiää myöhemminkin, mutta tuon seksikokemuksen kanssa voi tulla vähän kiire.Minäpä kerron jotakin nokkelaa tähän väliin. Voit kokea sisäisen oivalluksen ja silti haluta jännää seksiä miehen kanssa.
- lottamari<3
Mielestäni olen jo kokenut sisäisen oivalluksen, kun olen oivaltanut haluavani,,...niin mitä itseasiassa haluankaan..miehen, seksiä, suhteen, rakkautta, parisuhteen, erotiikkaa, intohimoa..hmm...niin...siis,..jos nyt valaisisit vähän, että..
kiteytänkö tuo haluni nyt yhteen sanaan MIES vai RAKKAUS vai mitä? Mitä minä haluan??
huhheijaa..ei yhtään helppoa tämä oivaltaminen.Pääasia on kuitenkin se, että oli se mitä tahansa, niin haluat sitä, mutta et tarvitse, jos olet oivaltanut sanomani oikein. Oivaltamisen jälkeenkin tiettyjä asioita voidaan edelleen haluta, mutta niitä ei tarvita. Olen päiväkausia täällä selittänyt halun ja tarpeen eroa. Tarpeen, kuten hapen tai veden, puutteeseen kuollaan, mutta halun kohteen, kuten suklaan tai miehen, puutteeseen ei kuolla eikä niiden puute vähennä tyyneyttä ja tyytyväisyyttä elämässäsi.
- lottamari<3
aparaatti kirjoitti:
Pääasia on kuitenkin se, että oli se mitä tahansa, niin haluat sitä, mutta et tarvitse, jos olet oivaltanut sanomani oikein. Oivaltamisen jälkeenkin tiettyjä asioita voidaan edelleen haluta, mutta niitä ei tarvita. Olen päiväkausia täällä selittänyt halun ja tarpeen eroa. Tarpeen, kuten hapen tai veden, puutteeseen kuollaan, mutta halun kohteen, kuten suklaan tai miehen, puutteeseen ei kuolla eikä niiden puute vähennä tyyneyttä ja tyytyväisyyttä elämässäsi.
Voi tsiisus sinun kanssa..pakko pitää taukoa ja lähteä ulos.. Veikkaampa, että olet horoskoopiltasi Oinas kuten minä.
Mitä vit...n väliä sillä on onko miehen saaminen minulle tarve vai halu, koska jos koen, että molempia tarvitsen. Tarve tulla miehen rakastamaksi ja tarve haluta sitä miestä. Sama pätee miehiin. Tarve tulla naisen rakastamaksi ja tarve haluta naisen kosketusta ja ruumista.
Siis kun tässä on kysymys enemmästä kuin vain fyysisestä seksuaalisesta kanssakäymisen halusta, jota sinä et nyt näytä ymmärtävän.
Tätä rakkauden kokemisen tarvetta ei poista halu kertapano jonkun kanssa, eli kyse ei ole halusta/himosta vaan kokonaisvaltaisesta läheisyyden tarpeesta, joka on TARVE ja tuota tarvetta ilman ihminen voi huonosti, sairastuu ja kuolee ennen aikojaan..Rakkauden ja läheisyyden tarve on siin TARVE samoin kuin vesi tai ruoka. Rakkauden puutteeseen ei kuolla välittömästi vaan välillisesti...koska normaali ihminen ei kestä yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta kovin pitkään..-hänen psyykeensä ja fysiikkansa heikentyy. lottamari<3 kirjoitti:
Voi tsiisus sinun kanssa..pakko pitää taukoa ja lähteä ulos.. Veikkaampa, että olet horoskoopiltasi Oinas kuten minä.
Mitä vit...n väliä sillä on onko miehen saaminen minulle tarve vai halu, koska jos koen, että molempia tarvitsen. Tarve tulla miehen rakastamaksi ja tarve haluta sitä miestä. Sama pätee miehiin. Tarve tulla naisen rakastamaksi ja tarve haluta naisen kosketusta ja ruumista.
Siis kun tässä on kysymys enemmästä kuin vain fyysisestä seksuaalisesta kanssakäymisen halusta, jota sinä et nyt näytä ymmärtävän.
Tätä rakkauden kokemisen tarvetta ei poista halu kertapano jonkun kanssa, eli kyse ei ole halusta/himosta vaan kokonaisvaltaisesta läheisyyden tarpeesta, joka on TARVE ja tuota tarvetta ilman ihminen voi huonosti, sairastuu ja kuolee ennen aikojaan..Rakkauden ja läheisyyden tarve on siin TARVE samoin kuin vesi tai ruoka. Rakkauden puutteeseen ei kuolla välittömästi vaan välillisesti...koska normaali ihminen ei kestä yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta kovin pitkään..-hänen psyykeensä ja fysiikkansa heikentyy."Veikkaampa, että olet horoskoopiltasi Oinas kuten minä."
Haha, tuskin tuo mikään veikkaus oli, katsoit vain profiilistani, että olen syntynyt maaliskuun lopulla, ja siitä päättelit, että olen oinas. Tosin höpökoopeilla ei nyt näiden selittämieni asioiden kanssa ole mitään tekemistä.
Minä en ole voinut huonosti, sairastunut enkä kuollut vielä, vaikka en ole saanut naista. Jeesuksellakaan ei ollut naista, mutta ei hän silti valittanut tai sairastunut. Hän vaelteli tietoisuudessa. Etkö sinäkin haluaisi vaeltaa ennemmin tietoisuudessa, joka on kärsimyksestä vapaa, kuin tuossa mieleen samaistumisessa, joka aiheuttaa tuollaisia päähänpinttymiä ja joillekin jopa masennusta?
Normaali ihminen on sellainen, joka tajuaa, että hänen psyykkeensä ei laske yksin ollessaan, koska hänen ei tarvitse samaistua mieleensä. Yksin oleminen on eri asia kuin yksinäisyys. Yksinäisyyden ja masennuksen tunteet johtuvat ainoastaan mieleen samaistumisesta, mitä sinä ilmeisesti et ole vielä oivaltanut.
- kantti ei kestä
Sinä et käy huorissa 50v. päivänä etkä koskaan.
Pelkuruutesi estää sen. - asioiden tärkeys
Ei toi ole mikään uutinen. Mun faijan veli meni hautaan nimenomaan poikuutensa kanssa eikä ollut siitä moksiskaan. Sen elämässä oli paljon tärkeämpää touhua ja puhdetta kuin naisen sisällä kalun kanssa käyminen ja yhden orkun saaminen. Oli viisas ja elämänmyönteinen mies siitäkin huolimatta ettei ollut koskaan naisen kanssa sillai.
- Naisasialooseri.
Mikä hänellä oli syynä poikuutensa säilyttämiseen? Oliko hän kenties loveshy?
Mitä hän teki työkseen eläessään ja mitkä olivat niitä tärkeämpiä touhuja kun naisen kanssa oleminen?
- mies24.
Kävin jo maksullisissa naisissa 3 vuotta sitten kun alkoi tympimään runkkaaminen.Maksoin sessiosta 1000 yöltä euroa ja nainen oli kyllä tosi nätti, sellanen mistä voin vain unelmoida. Yllättävän hyvin kaikki meni. En hypännyt suoraan sänkyyn vaan selitin naiselle että mennään baariin ainakin hiukan tutustumaan kun en voi heti tuntemattoman kanssaa alkaa panemaan. oli se siltin vapauttaja juttu ja olen kyllä mennyt naisille juttelee sen jälkeen mutta pimppiä en ole saanut ilmaiseksi.
Voi Jessus. Kuka viitsii nähdä tuossa patukan hinkkaamisessa reikään niin paljon, että on valmis käymään maksullisissa, puhumattakaan siitä, että on valmis maksamaan siitä peräti tonnin? No huvinsa kai kullakin.
- Naisasialooseri.
Tonni yöltä?!! Mistä ihmeestä löysit noin kalliin maksullisen ja mikä hänessä oli sellaista,että oli hintansa väärti? Oliko kyseessä joku rikkaille miehille tarkoitettu luksushuora?
Venäjältä saa kuulemma narkkarihuorilta pillua jopa viidellä eurolla - Hämärän rajoilta
Naisasialooseri. kirjoitti:
Tonni yöltä?!! Mistä ihmeestä löysit noin kalliin maksullisen ja mikä hänessä oli sellaista,että oli hintansa väärti? Oliko kyseessä joku rikkaille miehille tarkoitettu luksushuora?
Venäjältä saa kuulemma narkkarihuorilta pillua jopa viidellä eurollaVarmaan kehitysmaissa saisi maksullista hyvinkin edullisesti, mutta luultavasti nämä muutaman euron hintaiset käyttäytyvät aktin aikana kuin epäonnistunut Ripley-klooni Alien: Resurrectionissa: makaavat vain elämänsä kokoinen kärsimys silmissään ja kähisevät hiljaa "Kill me... Kill me..."
- Viisi pistettä
Naisasialooseri. kirjoitti:
Venäjältä saa kuulemma narkkarihuorilta pillua jopa viidellä eurollaOlisikos ollut kenties se, että nainen meni miehen kanssa baariin tutustumaan? Luulisi siinä useamman tunnin vierähtäneen, kuulostaakin enemmän ns. seuralaispalvelulta.
Eikös nämä pirihuorat ole sellaisia, että niiden kanssa hoidetaan homma varttitunnissa ja ei kun uutta asiakasta etsimään. Ei itseänikään kiinnosta sellaisen kanssa temppuilla, tulisi vaan paha mieli huonossa asemassa olevan ihmisen hyväksikäyttämisestä.
- Huoripukki.
Kannattaa ehdottomasti käydä huorissa, jos ei muuten saa. Minäkin lähden taas ensi kuussa Pattayalle panemaan halvalla ja pitkään paikallisia horatsuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262598- 1431981
- 661937
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591472Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631401Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591152Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137