Jos juuri nyt suuhusi laitettaisiin alkometri

yli 1 vai

ja puhaltaisit niin mitä mittari näytäisi?

32

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttäisi nollaa.

      • puhalluttaja

        Reilumpi puhallus! Siis uudestaan.


      • puhalluttaja kirjoitti:

        Reilumpi puhallus! Siis uudestaan.

        Taitaisi olla edelleen nolla tai lähellä sitä ainakin.Siideri juuri korkattu...

        Mua ei muuten ole koskaan elämässäni puhallutettu poliisin toimesta.


      • Sut on viety
        oasis79 kirjoitti:

        Taitaisi olla edelleen nolla tai lähellä sitä ainakin.Siideri juuri korkattu...

        Mua ei muuten ole koskaan elämässäni puhallutettu poliisin toimesta.

        suoraan verikokeisiin?


      • Sut on viety kirjoitti:

        suoraan verikokeisiin?

        Heh, ei sentään.

        Mulla on kai ollut hyvä tuuri, kun poliisi ei ole koskaan pysäyttänyt.


      • oasis79 kirjoitti:

        Heh, ei sentään.

        Mulla on kai ollut hyvä tuuri, kun poliisi ei ole koskaan pysäyttänyt.

        Sama juttu :) Mutta mä olenkin ajanut vasta kolmisen vuotta aktiivisesti.


    • Sama nolla mitä puhaltajakin

    • Siinä yhden paikkeilla kai olis.

    • Puhallus tasan nolla.

      • Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.


      • ---------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.

        Persut ja kommarit nyt ainakin on ihan no no.


      • --------- kirjoitti:

        Persut ja kommarit nyt ainakin on ihan no no.

        Ai? Ok.

        Itse en kannata kumpaakaan. Sama paskaa eri paketissa. Persut, kommarit, kokkarit, demarit, vassarit, vihreät, hurrit...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.

        En ole absolutisti, en vaan tykkää ryypätä yksin. Seurassa on mukava ottaa, muutun puheliaammaksi.
        Silloin kun otan huikkaa (viiniä), en viitsi tulla tänne palstalle ollenkaan. Viihdyn muualla.

        Mulla on huono viinapää, saan usein päänsärkyä ja hetken päästä mua alkaa nukuttamaan. Olen siis huonoa ryyppyseuraa.
        En ryyppää humalanhakuisesti, vaan ihan seurustelu mielessä. Viimeksi otin syyskuun alussa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        En ole absolutisti, en vaan tykkää ryypätä yksin. Seurassa on mukava ottaa, muutun puheliaammaksi.
        Silloin kun otan huikkaa (viiniä), en viitsi tulla tänne palstalle ollenkaan. Viihdyn muualla.

        Mulla on huono viinapää, saan usein päänsärkyä ja hetken päästä mua alkaa nukuttamaan. Olen siis huonoa ryyppyseuraa.
        En ryyppää humalanhakuisesti, vaan ihan seurustelu mielessä. Viimeksi otin syyskuun alussa.

        Heh, sä tarvit yhdet kunnon kännit, kunnon irtioton ja sen jälkeen kunnon morkkiksen. Ja sitten lisää sellaisia. Tois vähän särmää sunkin persoonaan...

        En minäkään ryyppää kännihakuisesti, se nousuhumalan pöhinä on paljon kivempi juttu kuin känni. Joskus vaan lipsahtaa kännin puolelle...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, sä tarvit yhdet kunnon kännit, kunnon irtioton ja sen jälkeen kunnon morkkiksen. Ja sitten lisää sellaisia. Tois vähän särmää sunkin persoonaan...

        En minäkään ryyppää kännihakuisesti, se nousuhumalan pöhinä on paljon kivempi juttu kuin känni. Joskus vaan lipsahtaa kännin puolelle...

        Voi kuule, kyllä mä olen oman osani morkkiksista saanut. Siksi nämä tottumukset onkin muuttuneet. Ei tänne palstalle kannata kertoa kaikkia töppäilyjään.

        Mikä on sun suosikkijuoma?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä mä olen oman osani morkkiksista saanut. Siksi nämä tottumukset onkin muuttuneet. Ei tänne palstalle kannata kertoa kaikkia töppäilyjään.

        Mikä on sun suosikkijuoma?

        No sit sä oot törttöillyt oikein huolella, jos tavat on niin radikaalisti muuttuneet. Mä en kai vielä ole... Heh, sekin kai riippuu keneltä kysytään...

        Kyllä mä aika perso italialaisille punkuille olen. Jotkut ranskalaisetkin on hyviä. En pidä espanjalaisista enkä chileläisistä. Ei se, että ne huonoja olisi, eivät vaan iske meikäläisen makuhermoon.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        No sit sä oot törttöillyt oikein huolella, jos tavat on niin radikaalisti muuttuneet. Mä en kai vielä ole... Heh, sekin kai riippuu keneltä kysytään...

        Kyllä mä aika perso italialaisille punkuille olen. Jotkut ranskalaisetkin on hyviä. En pidä espanjalaisista enkä chileläisistä. Ei se, että ne huonoja olisi, eivät vaan iske meikäläisen makuhermoon.

        Omat suosikkiviinit ovat myos italialaisia. Viimeksi maistoin viinejä australiasta ja etelä afrikasta. Ei hassumpia.
        Alkaa puistattaa, jos viinissä on liian hapan jälkimaku. Mun mielestä viinin pitää olla tasamakuista ja miellyttävää, ei liian happoista, eikä makeeta.
        Itsellä on vielä paljon opittavaa viineistä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Omat suosikkiviinit ovat myos italialaisia. Viimeksi maistoin viinejä australiasta ja etelä afrikasta. Ei hassumpia.
        Alkaa puistattaa, jos viinissä on liian hapan jälkimaku. Mun mielestä viinin pitää olla tasamakuista ja miellyttävää, ei liian happoista, eikä makeeta.
        Itsellä on vielä paljon opittavaa viineistä.

        Ausseja ei ole tullut ihmeemmin maisteltua, mut jokin valkkari oli muistaakseni aika hyvä. Kai niiltä hyviä punkkujakin löytyy.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ausseja ei ole tullut ihmeemmin maisteltua, mut jokin valkkari oli muistaakseni aika hyvä. Kai niiltä hyviä punkkujakin löytyy.

        Joo, löytyy kumpaakin. Kandee kokeilla.


    • Nollaa.

    • Nolla. 18 tuntia sitten oli varmaan ainakin 2, mut kaipa maksa on sen jo ahkeroinut pois.

    • nolla.. jospa katsois huomenna taas, johan viime kerrasta kuukausi jo meniki.

    • 4 isoa tuoppia juonnu eli ei paskaakaan

    • Mittari näyttäisi siltä että se on täynnä teetä.

    • En ole promilleasiantuntija, mutta kai se lähelle ykköstä menisi. Ei oo tapana puhaltaa.

      • samoin harvoin puhallan, mut ku puhallan yleensä se näyttää vähän :)


    • Zero, kävin juuri autolla Itiksessä. Katotaan jos illalla jaksaisi naukata pari lasillista 16v Lagavulinia.

    • Nollaa näyttäisi. Mutta kyllä mä yhdeksän, kymmenen maissa saatan siiderin korkata :) Saunassa siis.

    • JEEEEE pääsin putkasta hyvän käytöksen takia, puhalsin alle promillen... 0,9 ja vastasin päättäväisesti poliisin kysymykseen miksi minun tulisi saada omista toimistani johtunut vapaudenriisto lakkautumaan. Täällä ollaan; niin että hyvää iltaa ja sitten saunaan!

    • sexysuski

      Onneksi ei ole koskaan laitettu suuhun!

      Poliisi on antanut kasvojen lähelle ja pyytänyt puhaltamaan pii-itkään :)
      Alle yhden :)

      • ___?

        HEHEHEHEHEHEHE minullekin on laitettu se pilli huulien väliin ja sanottu, että puhaltakaa voimakkaasti mutta minulta onkin päässyt silloin "paukku". Poliisi sanoi, että taitaa olla joku venttiili epäkunnossa, minua se alkoi naurattamaan ja taas pääsi paukku. Se pollari oli kyllä aika ihqu melkein kiihoituin.


    • ....

      Nollaa näyttäis, kuten aina muulloinkin. Mut hengenhaju vois tainnuttaa. :)

      *refluksitauti*

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe