Jos juuri nyt suuhusi laitettaisiin alkometri

yli 1 vai

ja puhaltaisit niin mitä mittari näytäisi?

32

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttäisi nollaa.

      • puhalluttaja

        Reilumpi puhallus! Siis uudestaan.


      • puhalluttaja kirjoitti:

        Reilumpi puhallus! Siis uudestaan.

        Taitaisi olla edelleen nolla tai lähellä sitä ainakin.Siideri juuri korkattu...

        Mua ei muuten ole koskaan elämässäni puhallutettu poliisin toimesta.


      • Sut on viety
        oasis79 kirjoitti:

        Taitaisi olla edelleen nolla tai lähellä sitä ainakin.Siideri juuri korkattu...

        Mua ei muuten ole koskaan elämässäni puhallutettu poliisin toimesta.

        suoraan verikokeisiin?


      • Sut on viety kirjoitti:

        suoraan verikokeisiin?

        Heh, ei sentään.

        Mulla on kai ollut hyvä tuuri, kun poliisi ei ole koskaan pysäyttänyt.


      • oasis79 kirjoitti:

        Heh, ei sentään.

        Mulla on kai ollut hyvä tuuri, kun poliisi ei ole koskaan pysäyttänyt.

        Sama juttu :) Mutta mä olenkin ajanut vasta kolmisen vuotta aktiivisesti.


    • Sama nolla mitä puhaltajakin

    • Siinä yhden paikkeilla kai olis.

    • Puhallus tasan nolla.

      • Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.


      • ---------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.

        Persut ja kommarit nyt ainakin on ihan no no.


      • --------- kirjoitti:

        Persut ja kommarit nyt ainakin on ihan no no.

        Ai? Ok.

        Itse en kannata kumpaakaan. Sama paskaa eri paketissa. Persut, kommarit, kokkarit, demarit, vassarit, vihreät, hurrit...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ootsä absolutisti?

        Promillet aina nolla ja palstallakin olet aina vissyn tai teen voimin.

        Minusta absolutistit ovat ihmisinä vähintäänkin epäilyttävää laatua. Rappioalkkisten vastakohtia.

        En ole absolutisti, en vaan tykkää ryypätä yksin. Seurassa on mukava ottaa, muutun puheliaammaksi.
        Silloin kun otan huikkaa (viiniä), en viitsi tulla tänne palstalle ollenkaan. Viihdyn muualla.

        Mulla on huono viinapää, saan usein päänsärkyä ja hetken päästä mua alkaa nukuttamaan. Olen siis huonoa ryyppyseuraa.
        En ryyppää humalanhakuisesti, vaan ihan seurustelu mielessä. Viimeksi otin syyskuun alussa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        En ole absolutisti, en vaan tykkää ryypätä yksin. Seurassa on mukava ottaa, muutun puheliaammaksi.
        Silloin kun otan huikkaa (viiniä), en viitsi tulla tänne palstalle ollenkaan. Viihdyn muualla.

        Mulla on huono viinapää, saan usein päänsärkyä ja hetken päästä mua alkaa nukuttamaan. Olen siis huonoa ryyppyseuraa.
        En ryyppää humalanhakuisesti, vaan ihan seurustelu mielessä. Viimeksi otin syyskuun alussa.

        Heh, sä tarvit yhdet kunnon kännit, kunnon irtioton ja sen jälkeen kunnon morkkiksen. Ja sitten lisää sellaisia. Tois vähän särmää sunkin persoonaan...

        En minäkään ryyppää kännihakuisesti, se nousuhumalan pöhinä on paljon kivempi juttu kuin känni. Joskus vaan lipsahtaa kännin puolelle...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, sä tarvit yhdet kunnon kännit, kunnon irtioton ja sen jälkeen kunnon morkkiksen. Ja sitten lisää sellaisia. Tois vähän särmää sunkin persoonaan...

        En minäkään ryyppää kännihakuisesti, se nousuhumalan pöhinä on paljon kivempi juttu kuin känni. Joskus vaan lipsahtaa kännin puolelle...

        Voi kuule, kyllä mä olen oman osani morkkiksista saanut. Siksi nämä tottumukset onkin muuttuneet. Ei tänne palstalle kannata kertoa kaikkia töppäilyjään.

        Mikä on sun suosikkijuoma?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä mä olen oman osani morkkiksista saanut. Siksi nämä tottumukset onkin muuttuneet. Ei tänne palstalle kannata kertoa kaikkia töppäilyjään.

        Mikä on sun suosikkijuoma?

        No sit sä oot törttöillyt oikein huolella, jos tavat on niin radikaalisti muuttuneet. Mä en kai vielä ole... Heh, sekin kai riippuu keneltä kysytään...

        Kyllä mä aika perso italialaisille punkuille olen. Jotkut ranskalaisetkin on hyviä. En pidä espanjalaisista enkä chileläisistä. Ei se, että ne huonoja olisi, eivät vaan iske meikäläisen makuhermoon.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        No sit sä oot törttöillyt oikein huolella, jos tavat on niin radikaalisti muuttuneet. Mä en kai vielä ole... Heh, sekin kai riippuu keneltä kysytään...

        Kyllä mä aika perso italialaisille punkuille olen. Jotkut ranskalaisetkin on hyviä. En pidä espanjalaisista enkä chileläisistä. Ei se, että ne huonoja olisi, eivät vaan iske meikäläisen makuhermoon.

        Omat suosikkiviinit ovat myos italialaisia. Viimeksi maistoin viinejä australiasta ja etelä afrikasta. Ei hassumpia.
        Alkaa puistattaa, jos viinissä on liian hapan jälkimaku. Mun mielestä viinin pitää olla tasamakuista ja miellyttävää, ei liian happoista, eikä makeeta.
        Itsellä on vielä paljon opittavaa viineistä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Omat suosikkiviinit ovat myos italialaisia. Viimeksi maistoin viinejä australiasta ja etelä afrikasta. Ei hassumpia.
        Alkaa puistattaa, jos viinissä on liian hapan jälkimaku. Mun mielestä viinin pitää olla tasamakuista ja miellyttävää, ei liian happoista, eikä makeeta.
        Itsellä on vielä paljon opittavaa viineistä.

        Ausseja ei ole tullut ihmeemmin maisteltua, mut jokin valkkari oli muistaakseni aika hyvä. Kai niiltä hyviä punkkujakin löytyy.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ausseja ei ole tullut ihmeemmin maisteltua, mut jokin valkkari oli muistaakseni aika hyvä. Kai niiltä hyviä punkkujakin löytyy.

        Joo, löytyy kumpaakin. Kandee kokeilla.


    • Nollaa.

    • Nolla. 18 tuntia sitten oli varmaan ainakin 2, mut kaipa maksa on sen jo ahkeroinut pois.

    • nolla.. jospa katsois huomenna taas, johan viime kerrasta kuukausi jo meniki.

    • 4 isoa tuoppia juonnu eli ei paskaakaan

    • Mittari näyttäisi siltä että se on täynnä teetä.

    • En ole promilleasiantuntija, mutta kai se lähelle ykköstä menisi. Ei oo tapana puhaltaa.

      • samoin harvoin puhallan, mut ku puhallan yleensä se näyttää vähän :)


    • Zero, kävin juuri autolla Itiksessä. Katotaan jos illalla jaksaisi naukata pari lasillista 16v Lagavulinia.

    • Nollaa näyttäisi. Mutta kyllä mä yhdeksän, kymmenen maissa saatan siiderin korkata :) Saunassa siis.

    • JEEEEE pääsin putkasta hyvän käytöksen takia, puhalsin alle promillen... 0,9 ja vastasin päättäväisesti poliisin kysymykseen miksi minun tulisi saada omista toimistani johtunut vapaudenriisto lakkautumaan. Täällä ollaan; niin että hyvää iltaa ja sitten saunaan!

    • sexysuski

      Onneksi ei ole koskaan laitettu suuhun!

      Poliisi on antanut kasvojen lähelle ja pyytänyt puhaltamaan pii-itkään :)
      Alle yhden :)

      • ___?

        HEHEHEHEHEHEHE minullekin on laitettu se pilli huulien väliin ja sanottu, että puhaltakaa voimakkaasti mutta minulta onkin päässyt silloin "paukku". Poliisi sanoi, että taitaa olla joku venttiili epäkunnossa, minua se alkoi naurattamaan ja taas pääsi paukku. Se pollari oli kyllä aika ihqu melkein kiihoituin.


    • ....

      Nollaa näyttäis, kuten aina muulloinkin. Mut hengenhaju vois tainnuttaa. :)

      *refluksitauti*

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe