Miten tehdään isoja hyviä popcorneja?
Ostin marketista halvinta löytyvää maissinjyvää ja lopputuloksena on pieniä popcorneja, joihin suurimpaan osaan jää semmoinen kova kanta, mikä tuntuu ikävältä suussa. Lisäksi osa jyvistä jää kokonaan aukeamatta.
Onko vika merkissä vai valmistustavassa.
hyvä popcorn?
4
2000
Vastaukset
- Panhandle
Niinpä niin. Miksi luulet ostamiesi poppareiden olleen halpoja? Oletko koskaan kuullut sellaista sanontaa, että jos haluaa halpaa ja hyvää, pitää ostaa kaksi?
Kokeile vaikka, ja osta seuraavalla kerralla kalliimpi pakkaus.
Tosin tuo, että osa jyvistä jää aukeamatta, viittaisi siihen, että sinulla on ollut joko liian pieni kattila, jossa popparit eivät mahdu "poksahtelemaan", liian vähän lämpöä kattilan alla, tai molemmat. Jyvien koolla on ilman muuta yhteyttä hintaan. - Ninnoon
Bonnie Lee, aitoa Amerikan maissia. Eiks siellä kaikki oo suurempaa?
- kotikokki
Kiitos neuvoista. Täytyy ostaa Bonnieta seuraavalla kerralla.
Kokeilin nyt samasta Prisman halpismerkistä uudestaan isolla rautapadalla. Se on totta, että aiemmin käyttämäni kattila oli tosi pieni, kun en raaskinut käyttää parempia kattiloita tähän sen pelossa että pohja sattuisi palamaan. Mutta rautapadassa ei ole sitä ongelmaa, ja se on muutenkin ollut polton tarpeessa. Tuli selvästi parempi lopputulos, sillä aukenivat kutakuinkin kunnolla, ja pieniä sinttejä oli enää murto-osa aiemmasta, mutta aukeamattomia jäi edelleen luvattoman paljon, en kuitenkaan yrittänyt jatkaa niillä, vaan heitin pois. Rautapata toimi tässä siis varsin hyvin. On näissä silti jotain ongelmaa, ihan kuin suuhun jäisi akanoita (suojuslehtiä kai ne on), vai kuuluuko sen olla näin, kun siitä sen verran aikaa, että syömiskokemuskin voinut unohtua.- hdfsedzdgz
Rautapata on vähän turhan raskas ravisteltavaksi popcornien teossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016