Moi! Alkoi tekemään ihan mielettömän paljon mieli suklaamoussea. Oon joskus kaverilla syönyt sellasesta jauheesta tehtyä, mutta en tiedä yhtään mistä sitä sais. Tais olla toi kaverin oma jostain tukusta sukulaisten kautta saatua. Onko kellään mitään tietoa, mistä saisi mahdollisimman ison pussin suklaamoussejauhetta? Ei mitään annospusseja, vaan mielellään joku semmonen isompi loota josta voi sitten itse mittailla maidon tms sekaan sen jauheen? Kiitos hurjan paljon jos joku tietää ja viitsii näpytellä vastauksen!
Mistä suklaamousse jauhetta?
Katyusha
3
295
Vastaukset
- dr oetker
http://www.oetker.fi/fi/Tuotteet/?intProductID=250
Tuossa annospusseja, en tiedä, valmistetaanko niitä edes isompia pakkauksia. - Vaahdotin
Osta vaan useampia paketteja, jos ei isompia pakkauksia mistään löydy.
Minä taas kaipaan sitä Pähkinävaahtoa, jota myytiin joskun 15 vuotta sitten.
Mistään en ole enää tätä herkkua löytänyt oli kyllä älyttömän hyvää.
Maku oli pähkinäisen karamellimainen. - kandipaatti
Tee kuule ihan itse moussea, säästyt aimo kasalta lisäaineita ja tulee paljon parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262434
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762153Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 821655
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍201291En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71249Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41033
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918