Ei mua paneta yhtään joten en ajattele seksiä.
Kuinka usein ajattelet seksiä?
4
84
Vastaukset
- ___?
Onko paneminen seksiä? Kysyy epätietoinen syksynsurffari ja jatkaa. Miten on, onko miehillä ja naisilla sellainen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi ja kun taas naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu, kun se on kerran alkanut. Mutta vain jyystäjäkarjut pääsevät helpottamaan tätä naisten kutinaa. Sen olen lukenut eräästä naistenlehdestä, jos miestä panettaa niin mies on sika, mutta jos naista panettaa, voi nainen elää tämän tunteen kannssa loppu elämänsä todeten, että kaikki miehet ovat sikoja, koska hänelle ei riittänyt Brad Bittejä.
- kukkis
Koko ajan. Viimeiset 15 vuotta.
Onneksi olen saanut jopa 7 kertaa eli yhtä kertaa varten tarvitsee ajatella vain noin kahden vuoden ajan =).Jos olet Suomalainen mies, niin sitten olet tuolla saantipuolella jo kokeneepi kaveri. Naisten mielestä sinussa ei varmaan ole muuta vikaa kuin se, että ajattelet liikaa.
- kukkis
Näin minulle on kerrottu joskus ennenkin. Ongelmana on vaan se että pitäisi ensin saada voidakseen hetken olla ajattelematta mikä johtaa helposti oravanpyörään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440