Minä näen useinkin, viimeeksi viime yönä. Näin unta kahdesta eri naisesta, ensimmäisestä unesta en paljoa muista, mutta siinä tutustuin nättiin nuoreen naiseen töissä ja sovimme tapaavamme töiden jälkeen. Tämä nainen oli fiktiivinen eli häntä ei oikeasti ole olemassa.
Toisessa unessa samana yönä pääsin kamunaisen kanssa vällyjen väliin. Pusuttelimme kiihkeästi ja hän sanoi minulle"hihihi, sä oot alkanu pussaileen" Tämän jälkeen vaatteet alkoivat vähetä, mutta ihan seksiin asti ei keretty ennen kuin heräsin.
Eräänä toisena yönä näin unta, että olimme jossai festareilla tai vastaavassa tapahtumassa ja joku nätti parikymppinen nainen katseli minua ja kohta olimmekin kävelemässä hänen kämpilleen. Kysyin, onko hänellä tupakkaa, hän vastasi että on. Kysyin että poltetaanko nyt vai perillä, hän otti minua kädestä kiinni, hymyili ja sanoi että poltetaan perillä.
Vähän aikaa sitten näin myös sellaisen unen, että olin naisten kanssa saunassa, toinen nuorista naisista oli bikineissä ja toinen alasti.
Nämä ovat sellaisia unia, joista ei haluaisi herätä koskaan.
Kertokaahan muut, oletteko nähneet naisista unta ja jos olette niin minkälaisia?
Näetkö unta naisista?
6
365
Vastaukset
Naiset voivat halutessaan olla tuollaisia v1ttu-päitä, että eivät anna edes unessa, ei ihme että synkällä keskiajalla roviot roihusivat. Tosin silloin YTM:t paneskelivat keskenään.
No kerran näin sellaista unta, että omistin linnan sellaisen linnan missä prinsessa ruusunenkin asui, ja elelin siellä Pamela Andersonin kanssa. Minun unet on yleensä aika sekavia, joten seuraava asia minkä unesta muistin oli se kun Pamela antoi poskihoitoa entiselle Presidentille!
No pariviikkoa takaperin näin sellaisen unen, että olin sähkötuolissa. Sitten kun joku oli vetämässä sähköjä kammesta päälle, niin se oli eräs inhoamani nainen, kenen kasvot näin ovenraosta ennen kuin sähkö alkoi virtaamaan kehooni.- Naisasialooseri.
Minäkin näin viime viikolla sellaista unta, että istuin vankilassa ja minut oli määrä teloittaa seuraavana päivänä. Yöllä onnistuin kuitenkin pakenemaan vankilasta.
- Lillukka
Naisasialooseri. kirjoitti:
Minäkin näin viime viikolla sellaista unta, että istuin vankilassa ja minut oli määrä teloittaa seuraavana päivänä. Yöllä onnistuin kuitenkin pakenemaan vankilasta.
Ai kuinka romantista, alkoi heti naitattamaan, kiva kun päästi pakenemaan ja nyt olet täällä.
- unikeko.
Kerran näin semmoista unta että murtauduin taloon ja löysin sieltä kauniin nuoren naisen ja sitten minä raiskasin sen naisen.
- 2+20
Olen aika usein nähnyt sellaisia täydellisiä rakastumisunia jonka jälkeen vituttaa aivan saatanasti herätä.
Jos voisi unessa päättää että jääkö lopullisesti siihen uneen niin päättäisin kyllä. Viime yönä näin seksiaiheista unta eräästä naisesta joka työskentelee lähikaupassa. Olen jutellut hänen kanssaan joskus muutaman sanan, sillä hän oli yläasteella rinnakkaisluokalla.
Näen myös toistuvasti unia siitä, kuinka olin ensitreffeillä viimeisimmän tyttöystäväni kanssa. Unessa kävelemme aina käsi kädessä Turun Puolalanpuistossa, jossa vietimme aikaa oikeasti ekoilla treffeillä ja välillä myös muuallakin Turun keskustassa. Tunnen itseni siinä unessa aina onnelliseksi, mutta sitten kun herään ja palaan todellisuuteen, minua alkaa vituttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533