Joululahjaideoita miehelle...

joululahjapula

Haluaisin kysellä täältäkin, jos ja kun jollain sattuu olemaan parempi mielikuvitus kuin minulla.

Elikkäs joulua jo olen miettinyt, enkä millään keksi joululahjaa minun noin 30 vuotiaalle miehelleni. Vuosien aikana olen hankkinut jo kaikkia ns.peruslahjoja kuten sukkia, boksereita, kirjoja, levyjä, kelloja, kalastusjuttuja jne...

Miehelleni on todella tärkeitä kaikki tietokone ja tekniikka jutut, mutta niihin minun ei välttämättä kannata kajota, kun en niistä mitään tajua. Muuten mieheni harrastaa kalastusta ja moottoripyöräkin löytyy.

Olemme sisustuksen ja kaiken muunkin ns.ylimääräisen tavaran kanssa hyvin minimaalisia, joten siltäkään saralta en oikein mitään tarpeellista keksi.

Mieheni matkustaa työkseen paljon ja joutuu tämän vuoksi myös syömään paljon erilaisissa ravintoloissa, joten romanttinen ravintolaillallinenkin taitaa maistua vähän liikaa arjelta? Mieheni ei juurikaan nauti alkoholia.

Tuntuu, etten millään keksi muuta kun niitä ainaisia villasukkia lahjaksi. Toivottavasti joku osaisi auttaa! Kiitos!

6

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnkfkfib

Sydänlapaset? Aikaa? En minä tiedä mul on ihan sama ongelma ton mielikuvituksen kanssa :)

• lukiotyttö

Miten olisi ergonominen työtuoli, uusi hiirimatto.. onko hänellä vaikkapa vanhemmat langattomat tai langalliset kuulokkeet? voisit ostaa vaikka hifi-kauppiaan avulla hänelle samankokoiset mutta paremmat kuulokkeet. Tai miten olisi ihan uusi työpöytä? siihen tosin tarvitsisit hänen mielipiteensä.

Sitten tulee vaan mieleen "tuhmempaa" lahjaa, mitä miehet yleensä kaipaa naisystävältään..

• joululahjapula

Kiitos ehdotuksista.
        Työtuoli tai -pöytä olisivat muuten hyvä idea, mutta mieheni uudisti juuri työpisteensä uusilla kalusteilla, joten sekin meni siinä... Huoh... Kuulokkeet tosin voisivat ehkä olla vaihtoehto, yritän urkkia niistä tietoa ensin mieheltäni. ;)

Tuhmempia lahjoja tuli osteltua muutamia vuosia sitten, mutta voihan niitä tosin kokeilla vieläkin, jos vaikka miestä piristäisi! :)

• ujgyj

Minä tein joku vuosi sitten yhteisen historiikkikirjan.. se alkoi 100 syytä miksi sinua rakastan.. yhteisiä kuvia ja tarinoita mitä 10 vuodessa on kerinnyt tapahtumaan, lopussa paljon tyhjää tilaa jotta sinne voi lisää niitä sinne kirjoitella.. onpahan vanhoina kiva kiikkustuolissa sitä lukea, ja lapsille vaikka muistona jättää. Mies oli todella otettu.
      Osa tietty pitää ajatusta tyhmänä ja lällynä, meillä tuo on asiansa ajanut, teki itelleenkin hyvää tehdä ja kirjoittaa sitä.. tuntui kun olis rakastunut korvia myöten uudestaan :)

• joululahjapula

Kiitos paljon ideasta!
        Tuo kirja juttu kuulostaa todella hyvältä! Taidan ainakin sellaista hieman suunnitella.

• mervi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      117
      5627
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      152
      5495
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      54
      4374
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      88
      3844
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3841
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      33
      3670
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      57
      3408
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      223
      2662
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1309
    Aihe