Joululahjaideoita miehelle...

joululahjapula

Haluaisin kysellä täältäkin, jos ja kun jollain sattuu olemaan parempi mielikuvitus kuin minulla.

Elikkäs joulua jo olen miettinyt, enkä millään keksi joululahjaa minun noin 30 vuotiaalle miehelleni. Vuosien aikana olen hankkinut jo kaikkia ns.peruslahjoja kuten sukkia, boksereita, kirjoja, levyjä, kelloja, kalastusjuttuja jne...

Miehelleni on todella tärkeitä kaikki tietokone ja tekniikka jutut, mutta niihin minun ei välttämättä kannata kajota, kun en niistä mitään tajua. Muuten mieheni harrastaa kalastusta ja moottoripyöräkin löytyy.

Olemme sisustuksen ja kaiken muunkin ns.ylimääräisen tavaran kanssa hyvin minimaalisia, joten siltäkään saralta en oikein mitään tarpeellista keksi.

Mieheni matkustaa työkseen paljon ja joutuu tämän vuoksi myös syömään paljon erilaisissa ravintoloissa, joten romanttinen ravintolaillallinenkin taitaa maistua vähän liikaa arjelta? Mieheni ei juurikaan nauti alkoholia.

Tuntuu, etten millään keksi muuta kun niitä ainaisia villasukkia lahjaksi. Toivottavasti joku osaisi auttaa! Kiitos!

6

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnkfkfib

Sydänlapaset? Aikaa? En minä tiedä mul on ihan sama ongelma ton mielikuvituksen kanssa :)

• lukiotyttö

Miten olisi ergonominen työtuoli, uusi hiirimatto.. onko hänellä vaikkapa vanhemmat langattomat tai langalliset kuulokkeet? voisit ostaa vaikka hifi-kauppiaan avulla hänelle samankokoiset mutta paremmat kuulokkeet. Tai miten olisi ihan uusi työpöytä? siihen tosin tarvitsisit hänen mielipiteensä.

Sitten tulee vaan mieleen "tuhmempaa" lahjaa, mitä miehet yleensä kaipaa naisystävältään..

• joululahjapula

Kiitos ehdotuksista.
        Työtuoli tai -pöytä olisivat muuten hyvä idea, mutta mieheni uudisti juuri työpisteensä uusilla kalusteilla, joten sekin meni siinä... Huoh... Kuulokkeet tosin voisivat ehkä olla vaihtoehto, yritän urkkia niistä tietoa ensin mieheltäni. ;)

Tuhmempia lahjoja tuli osteltua muutamia vuosia sitten, mutta voihan niitä tosin kokeilla vieläkin, jos vaikka miestä piristäisi! :)

• ujgyj

Minä tein joku vuosi sitten yhteisen historiikkikirjan.. se alkoi 100 syytä miksi sinua rakastan.. yhteisiä kuvia ja tarinoita mitä 10 vuodessa on kerinnyt tapahtumaan, lopussa paljon tyhjää tilaa jotta sinne voi lisää niitä sinne kirjoitella.. onpahan vanhoina kiva kiikkustuolissa sitä lukea, ja lapsille vaikka muistona jättää. Mies oli todella otettu.
      Osa tietty pitää ajatusta tyhmänä ja lällynä, meillä tuo on asiansa ajanut, teki itelleenkin hyvää tehdä ja kirjoittaa sitä.. tuntui kun olis rakastunut korvia myöten uudestaan :)

• joululahjapula

Kiitos paljon ideasta!
        Tuo kirja juttu kuulostaa todella hyvältä! Taidan ainakin sellaista hieman suunnitella.

• mervi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1195
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      845
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe