Outo vika Samsung galaxy tab 10.1 3G/WiFi

Onnetonmies

Kysymys.
Käytän laitteen oma selainta tosin aika ajoin käytän sitä igno,,, tila eli uusi välilehti jossa ei seurata evästeitä jne.

Sitten yhtäkkiä sivu ei reagoi ja se sammuu ja ilmestyy internet pysäytettyy ikkuna ilmestyy eli ikäänkuin se jää johonki seis tilaan.

Android 4,0,4 on siinä ja flash player on uusin.

Hakusessa uusi samsung tab 3 10.1 mutta osaako joku kertoa mikä sen aiheuttaa.

On välimuistit sivu yms historia poistettuu se helpottaa toviksi.

Samoin flash ja asentanut uudelleen.

Mitenkä olenko jonkun tärkeän jutun ehkä sammuttanut pois päältä tyylilt

17

5928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin jokin bugi joka voi korjaantua tehdasasetusten palautuksella.

    • Onnetonmies1

      Selvä.
      Kiitoksia vastauksestanne.
      Koitetaan.

    • tero111

      Minulla on tällanen vika että joskus koko tabletti pysähtyy ja sitten se käynnistyy itsestään uudestaan

      • Tabletin käyttömuisti on täynnä tai jokin sovellus kaatuu ja tabletti reagoi siihen sammuttamalla itsensä ja käynnistymällä uudestaan.
        Seuraamalla saat selville mikä sovellus kaataa konetta.
        RAM-muistin tyhjennys tapahtuu tehtävienhallinnan kautta=>RAM-hallinta=>tyhjennys.(tyhjennä muisti)
        Samsungissa on se puute että sovellukset jää taustalle auki ja muisti täyttyy pikkuhiljaa jos niitä ei käy ajoittain tuolta sulkemassa.


      • wunderwaffe kirjoitti:

        Tabletin käyttömuisti on täynnä tai jokin sovellus kaatuu ja tabletti reagoi siihen sammuttamalla itsensä ja käynnistymällä uudestaan.
        Seuraamalla saat selville mikä sovellus kaataa konetta.
        RAM-muistin tyhjennys tapahtuu tehtävienhallinnan kautta=>RAM-hallinta=>tyhjennys.(tyhjennä muisti)
        Samsungissa on se puute että sovellukset jää taustalle auki ja muisti täyttyy pikkuhiljaa jos niitä ei käy ajoittain tuolta sulkemassa.

        Sehän on Androidin ominaisuus että sovelluksia jää auki. Ei pelkästään Samsungin.


      • tablet seniori
        vapunen kirjoitti:

        Sehän on Androidin ominaisuus että sovelluksia jää auki. Ei pelkästään Samsungin.

        Sehän ei ole Androidin ongelma jos sovelluksessa ei ole close-nappulaa.
        Osassa on ja silloin ohjelma ei jää auki taustalle vaan se kuolee pois.


    • Tehdasasetusten palautus voi auttaa tuohon.

      • DerrickStorm

        En tiiä mitään tietotekniikasta yms, mutta eikös tehdasasetusten palauttaminen poista aivan kaiken? Kai kaikki poistettu löytyy sitten tallennustileiltä jos sellaiset on, vai? Kiitos


    • Korvaapa flash playeri =>BSplayer free :llä ja alkuperäinen internetselain => NEXT BROWSER:lla loppuu kaatuilu ja jumitukset.
      Molemmat löytyvät android-marketista ja ovat ilmaisia.

    • Flash playeria tuo ei korvaa.

      • BSplayeriin on leivottu flash playeri sisään joten et tarvitse erillistä ohjelmaa.
        Samoin Puffin-browserissa on flash sisällä, mutta free versiossa vain 14pv käyttöoikeus. Toki täysversiokaan ei maltaita maksa, joten miksei sitäkin voi suositella.


    • Vaan selaimen flash videot eivät toimi suoraan selaimessa.

      • androidi_

        Kukapa enään käyttää norsuja nimeltä firefox tai opera?
        Niihin pitää lisätä jos jonkinmoista apuhärpäkettä ad-onnina ja koko eikun kasvaa ja tahmaa ja hidastelee.
        PC-maailmassa nuo edellämainitut pärjäävät mutta tableteissa muut menee molemmilta puolilta ohitse.
        Android tablettimaailmassa on lukuisia nopeampia, fyysisesti pienempiä ja parempia selaimia tarjolla.

        Ja toimii nuo selaimen flash-videotkin suoraan selaimessa vaikka joku täällä toisin väittää.

        Kannattaa kokeilla saatatte yllättyä, se kun ei maksa mitään.


      • android senior

        Applen vehkeissä ei ole tukea flashille, androidissa se löytyy.

        Siinä syy miksi päädyin android / linux leiriin


    • Eipä toimi tuolla sovelluksella. Testattu on sekä Chromella että Androidin alkuperäisellä selaimella.

      • galaxy tab 10"

        Crome keräätietoa ja alkuperäinen selain on mitä on.
        Kannattaa kokeilla muita perempia vaihtoehtoja.


    • Tuskin toimii siltikään. Tuo sovellus on mediasoitin eikä se tuo flash tukea selaimeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe