Naisen vartalon katsominen

Nainen itsekin

Onko muilla heteronaisilla sama juttu, että jäätte katsomaan kun näette jossain kauniin naisvartalon, kadulla, valokuvassa tai televisiossa? Ja tarkoitan seksuaalisessa mielessä. Vaikka en itse koskaan naisen kanssa sänkyyn haluaisikaan mennä. Silti naisen vartalon muotoja ja liikettä jää seuraamaan.

12

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole.

Ei.

• Pretty woman

On. Ehdottomasti.
      Kaunis naisvartalo kyllä vetoaa minuun. Katson, ja koen mielihyvää.
      Miksi ei? Katsonhan muutakin kaunista ja mieltä tyydyttävää!
      Lesbosuhteeseen en silti alkaisi. En tunne sellaista vetoa.

• Nainen itsekin

Sama täällä, sänkyyn asti tai suhteeseen en naisen kanssa alkaisi.

Mikä sinulla on "heikko kohta", missä naisten vartaloita tulee katsottua?

• ....................

Katselen 15-20v. nuorten naisten vartaloita, koska ovat niin kauniita uimahallin saunassa. Itsellä on 40-vuotiaaksi myös kaunis vartalo, itse asiassa se on hyvin samanlainen kuin oli 20-vuotiaana.

En kuitenkaan tunne mitään seksuaalista vetoa naisten vartaloihin. En pystyisi koskemaan saati antautua koskettavaksi seksuaalisessa mielessä naisen kanssa.

• Nainen itsekin

Mistä ajattelet sen johtuvan että jäät naisen kroppaa katsomaan?

• ....................
        Nainen itsekin kirjoitti:

Mistä ajattelet sen johtuvan että jäät naisen kroppaa katsomaan?

Tavallaan se on ehkä mielikuva omasta nuoruudesta, miltä tuntui olla nuori ja miltä näytin silloin. Eli vähän kuin itserakkautta :DToisaalta se on varmaan vain ihailua, kuten ihailen hienoja laukkuja ja vaatteitakin muiden päällä, miksei siis vartaloakin.

Miehen vartalo taas saa olla rumakin, mutta silti se vetoaa seksuaalisesti enemmän kuin naisen. Miehen vartalo ei tarvitse olla täydellinen, että tuntisin kiihotusta (mitä en siis naisesta tunne, vaikka nainen olisi todella kaunisvartaloinen)

• Pretty woman

Mistä johtuu että jään katsomaan?
      En ole koskaan miettinyt. Jotenkin vain viehättää. Kai se esteettisyys? Ja onhan siinä j o t a k i n seksuaalistakin mukana, vaikka suhdetta naiseen en halua.
      Miehen vartalo on aika tylsä vaikka olis komea ja treenattu mies.

• Anonyymi00008

Olen +40 v nainen ja iän myötä tulee katsottua hyvin muodokkaita naisia. Tunnen seksuaalista viettiä heitä kohtaan. Elän normi parisuhteessa miehen kanssa ja en kyllä luopuisi miehisistä ulokkeista millään mutta jotenkin hiipinyt ajatus että voisin kokeilla nuorempaa naista.

Naisen kokeilu ei ihan uutta minulle kun nuorena oli himoa samassa rapussa asuvaan naiseen. Muutamia kertoja oltiinkin intiimisuhteessa mutta sina humalassa, jotenkin ei vaan sitten minulla toiminut ja lähdin miesten mukaan lopulta perustamaan perhettä.

• Anonyymi00009

No en katsele seksuaalisessa mielessä.

• Anonyymi00010

En. ei ole käynyt mielessäkään että pitäis jäädä katsoo. Miksi niitä pitäis jotenki erityisesti katsella. Ja mitä ihmeellistä niissä muodoissa on. Ihmisiä on kaikenkokoisia.

• Anonyymi00011

Katson. Kauneus ja komeus kiinnittää huomiota. Ihan normaali asia. Voin myös katsoa, kun kaksi naista suutelee. Vakaumukseni perusteella pidän sitä rajoja ylittävänä, mutta silti se on minusta ihan kauniin näköistä. Miesten suutelu ei niinkään ole esteettistä mielestäni. Jotenkin se tuntuu vastenmieliseltä ajatuksena.

• Anonyymi00012

Naisen vartalohan on kaunis. Vähän se sitä näyttäispa itekki tuolta tyyppistä jos jää jotain katsomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      264
      3231
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      75
      1281
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      931
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      923
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      762
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe