MIHIN KAIKKEEEN ON BAMIXSISTA korvaako tehosekoittimen/leikkun?

bamix/tehosekoitin

Hankinnassa uusi tehosekoitin, teholeikkuri/raastin myös rikki, vanhalla sauvasekoittimellani en pästy tekemään kaikkea mitä tehosekoittimella.
Mieleen tuli myös bamix ja olen katsellut sen eri malleja olisiko joku hyvä myös tehosekoittimen virkaa hoitamaan. Onko teholeikkuri tai raastin osa hyödyllisiä vai vaan rahastus kapineita.

Haluaisin tehdä mm. shootieta jäisistä marjoista ehkä jäästäkin, raaosita kasviksista hedelmistä jopa juureksista (porkkana) tuleeko sileää vai ei ja mistä olette saaneet smootien aikaiseksi?

Myös vauvan ruokia varmaan ens kesänä tulis soseutettua. Porkkanaraasteen olen nykyään raastanut käsin, mutta esim juurespihvejä tehdessä oli kätevää käyttää sähköistä raastinta joka nyt siis rikki.

Teholeikuria käytin joskus broilerin suikaleiden/fileen jauhamiseen, muutten naudan/sian lihan. Voileipäkakkujen täyteaineiden pilkkomiseen.
Mantelin /keksien /hapankorppujen jauhamiseen. Nuo nyt tuli tuossa mieleen.

9

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bamix hankinta

Onko kenelläkään kokemuksia bamix sauvasekoittimista, mihon kaikkeen pystyy (malli tai sen lisälaitteet!!!)!!!!!!!!!!!!!

• Silkkitie

Kannattaa katsoa www.ssj-import.com firman sivuille. Sieltä löytyy blenderietä ja juicereita. Firma on suomalainen ja toimitukset nopeita. Isä tilasi sieltä blenderin ja toimitus oli ovella 2 päivässä.
      Sairaan hyvä blenderi, joka tekee silkinpehmeitä juomia :)

• sama mesta

Samasta paikasta otin.

• seija6

Oma bamix ei kestänyt kuin 6 kuukautta. Muuton ok.

• onhan bamixsilla

takuu mustaakseni 10 vuotta

• Yliarvostettu???

Kun tehosekoittimeni alkoi vuotamaan, hankin tilalle Bamixin, halvin malli (joka sekin maksaa liene satasen). Perusterä, joka sen mukana tuli, oli onneton, joten jouduin heti ostamaan siihen lisäterän. Maksoi parikymppiä.

Ainakin oman kokemukseni mukaan saan Bamixillani tehtyä hyviä smoothieita marjoista ja pehmeistä hedelmistä. Bamixin etu on hiljainen ääni. Edellisellä tehosekoittimellani laitoin smoothieen raakoja porkkanapaloja ym. Bamixilla en ole saanut kovia raaka-aineita yhtä hienoksi, ovat jääneet karkeiksi. Tai sitten pitäisi käyttää paljon kauemmin Bamixia kuin tehosekoitinta.

Ainakaan itselläni Bamix ei yllä tehosekoittimen suoritustasoon. Bamix on hyvä, muttei mikään ihme. Vähän harmittaa, kun en ostanut vähän hinnakkaampaa mallia samantien. Niissä olisi valmiiksi erilaisia teriä mukana, ja kierrejohto.

• pettyyy joskus

Itse petyin bamixiin. Ostan kunnon pelin kun rahavarat antaa myöten.

• Eihän sillä

mitään suuria määriä voi tehdäkkään sehän on keittiön pienten juttujen apuväline,hyvä väline kestänyt jo 24 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe