olen kiertäny kaikki kaupat kuopiossa sopivaa talvivaatetta ei vaan löydy.isojen tyttöjen kauppa mukamas auttaa kissan viikset sanon minä,en kuitenkaan ole kuin kokoa 50-52 kaikissa on hihat liian tiukat mutta ympärys riittää vaikka muille jakaa.joten suunnittelijat ei ihminen liho ainoastaan vyötäröltä vaan käsivarret myös 10senttiä lisää hihojen leveyteen.
isot koot mistähän niitä löytää.
2
298
Vastaukset
- Lulu-Lei
Isokokoisella ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin tilata netistä. Olen päätynyt tähän ratkaisuun turhan etsimisen vuoksi.hyviä netti kauppoja ovat www ateliergs .fi sekä Castaluna.fi. Atelier gs tarjoaa muotia yli 40 v .On normaalikoot ,lyhytmitoitus ja erikois lyhyt mitoitus.koot 38-54. Kaikissa samat vaateet . ei erikseen mitään malleja. Castaluna fi tarjoaa muotia todella suuriin kokoihin.joita on tarjolla sekä naisille että miehille .Paljon merkkejä.
- casta luna
Huomasin, että Castalunaan on tullut brittiläiset merkit Evans (jolla taitaa olla omakin kauppa) ja Lovedrobe :). Toivottavasti tulee vielä lisää valikoimaan noilta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131