olen kiertäny kaikki kaupat kuopiossa sopivaa talvivaatetta ei vaan löydy.isojen tyttöjen kauppa mukamas auttaa kissan viikset sanon minä,en kuitenkaan ole kuin kokoa 50-52 kaikissa on hihat liian tiukat mutta ympärys riittää vaikka muille jakaa.joten suunnittelijat ei ihminen liho ainoastaan vyötäröltä vaan käsivarret myös 10senttiä lisää hihojen leveyteen.
isot koot mistähän niitä löytää.
2
336
Vastaukset
- Lulu-Lei
Isokokoisella ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin tilata netistä. Olen päätynyt tähän ratkaisuun turhan etsimisen vuoksi.hyviä netti kauppoja ovat www ateliergs .fi sekä Castaluna.fi. Atelier gs tarjoaa muotia yli 40 v .On normaalikoot ,lyhytmitoitus ja erikois lyhyt mitoitus.koot 38-54. Kaikissa samat vaateet . ei erikseen mitään malleja. Castaluna fi tarjoaa muotia todella suuriin kokoihin.joita on tarjolla sekä naisille että miehille .Paljon merkkejä.
- casta luna
Huomasin, että Castalunaan on tullut brittiläiset merkit Evans (jolla taitaa olla omakin kauppa) ja Lovedrobe :). Toivottavasti tulee vielä lisää valikoimaan noilta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141410Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras671263- 301131
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46918- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76721