QB koulutus

WannabeQB

Onko Suomessa tällä hetkellä minkäänlaista kuuppakoulutusta siitä kiinnostuneille? Itse olen 17v ja haluisin harjotella heittämistä, kyllä se pallo ihan hyvin lentää, mut lähinnä pelisilmää ja voimaa ja pitkiä heittoja pitäis saada. Yritin googlea muttei ainakaan löytynyt. Missasinko jotain?

28

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pavel.Bench

      Mitä jos throuwaisit sen mänttikuulan mehtään ja palaisit takaisin koulukirjojen pariin. Tuut vielä kiittämään mua tästä neuvosta, itse en sitä tajunnut ja ei ne sm-kullat ole hukattujen vuosien väärtejä.

      • WannabeQB

        Kyllä mulla koulu sujuu ja hyvi ja lääkiksee aattelin hakee, mut näin harrastusmieles haluisin heittää. Jos ei mitää asiaa liittyvää vastaust oo ni jätä noi mielipiteet iha omaa päähäs ;)


      • Pavel.Bench
        WannabeQB kirjoitti:

        Kyllä mulla koulu sujuu ja hyvi ja lääkiksee aattelin hakee, mut näin harrastusmieles haluisin heittää. Jos ei mitää asiaa liittyvää vastaust oo ni jätä noi mielipiteet iha omaa päähäs ;)

        Kiva kuulla sun unelmista. Ei tainnut opo mainita ettei peruskoulu pohjalta lääkikseen ponnisteta. Ajattelitko lukea pääsykoekirjoja?
        Se on kusetusta, että siellä olisi yhtenä testinä mänttikuulan heittoa.
        Jos et tänä päivänä löydä netistä vastausta hakemaasi yksinkertaiseen kysymykseen, on ehkä parasta jättää lääkis ja mänttikuulan heittely.
        Ei se googlen käyttö hirveän vaikeata ole.

        Onnea tulevaisuuteen, rookie.


      • 5+17
        Pavel.Bench kirjoitti:

        Kiva kuulla sun unelmista. Ei tainnut opo mainita ettei peruskoulu pohjalta lääkikseen ponnisteta. Ajattelitko lukea pääsykoekirjoja?
        Se on kusetusta, että siellä olisi yhtenä testinä mänttikuulan heittoa.
        Jos et tänä päivänä löydä netistä vastausta hakemaasi yksinkertaiseen kysymykseen, on ehkä parasta jättää lääkis ja mänttikuulan heittely.
        Ei se googlen käyttö hirveän vaikeata ole.

        Onnea tulevaisuuteen, rookie.

        Sulle sen verran vinkkinä, että 17 v. on jo lukioiässä. Sun on tietenkin vaikee sitä tietää, mutta siks mä ajattelinkin, että kerronpa nyt tän asian sullekin.


    • 2+12

      TAFT:lla on erinomaista QB-valmennusosaamista niin junnuissa kuin edustusjoukkueessakin.

      • WannabeQB

        Itte asiassa viime heinäkuusta asti käyny TAFTin harkois pelaamas rissuna, mut pallonheitto kiinnostais! Eli oikeessa osotteessa oon! Kiitos


      • lqwvjqq
        WannabeQB kirjoitti:

        Itte asiassa viime heinäkuusta asti käyny TAFTin harkois pelaamas rissuna, mut pallonheitto kiinnostais! Eli oikeessa osotteessa oon! Kiitos

        Ootko ottanu puheeks koutsis kanssa?


      • WannabeQB
        lqwvjqq kirjoitti:

        Ootko ottanu puheeks koutsis kanssa?

        En oo viittiny ku miehis pelaa jo suomen paras qb ja ei meidän jengis oo ketään joka osais kuuppakoulutusta. Siks kiinnostais jos jossain muussa jengis olis.


      • WannabeQB
        WannabeQB kirjoitti:

        En oo viittiny ku miehis pelaa jo suomen paras qb ja ei meidän jengis oo ketään joka osais kuuppakoulutusta. Siks kiinnostais jos jossain muussa jengis olis.

        siis junnuista kyse


      • OikeeWannabeQB
        WannabeQB kirjoitti:

        siis junnuista kyse

        Nää ei kyllä mun kommentteja oo, kiitos kaikille jotka autto, ehk se nyt avautuu!


      • OikeeWannabeQB
        WannabeQB kirjoitti:

        Itte asiassa viime heinäkuusta asti käyny TAFTin harkois pelaamas rissuna, mut pallonheitto kiinnostais! Eli oikeessa osotteessa oon! Kiitos

        Tääkään ei oo mun kommentti en pelaa TAFTIssa. Haaveena kyllä olisi. Asustelen vähän pohjoisemmassa.


      • Koutz
        lqwvjqq kirjoitti:

        Ootko ottanu puheeks koutsis kanssa?

        hihiii mitä tarkoitat ottamalla koutsilta?
        hihiiiii


    • parkano9999

      Missä päin Suomea asut, riippuu siitä aika paljon löydätkö valmennusta itsellesi !

      • WannabeQB

        Vantaalla, luulis että pääkaupunkiseudulta löytyis valmennusta


    • ollakko vai ei...

      Kannattaa käydä sajl:n sivuilta kattoo jäsen seura osio ja ottaa sieltä sitten lähiseuraan yhteyttä, parhaiten oppia saat tosiaan seuroista

    • ollakko vai ei...

      Et ei tällä hetkellä järjestetä viikottaista valmennusta missä olis pelkästään pelinrakentajia, tosin loistoideahan se olisi

      • WannabeQB

        Muuten kiitos mutta vuoden vanhat päivämäärät


    • 18+5

      Taftin d c junnujen valmentaja mark collier oli jenkeissä qb coach eli kysy siltä

    • Helsingbo

      Eiks Vantaalle tullu se hankolainen kundi B-junnujen päävalkuks? Se ainaki on hyvä QB-valmentaja. TAFT:lla taitaa olla parhaat junnuvalmentajat ja toi Collier on kans huippu. Et mitä sä oikeen etsit ku seurassas on parhaat avut omast takaa.

      QB-akatemiaan pitäis olla kait vähä näyttöi et sinne sut sitte kutsutaan joskus.

    • Vantaallaihanjeemeno

      Wanabee ei vaan riitä mut on hyvä alku. Koita googlata oman seuran sivuja ja onnittele itseäsi sillä siellä on kyllä kaikki tarjolla. QB treenaa itsekseen ihan törkeen paljon et ootkos siihen rääkkiin valmis? Sit sun pitää opiskella ihan vitusti kaikkee mitä jefusta googlella löydät.

      btw. Unohda noi pitkät heitot. Koita vaan heittää sinne minne valkut käskee.

    • 2+2

      Sixtareissa on hyvä QB valmennus. U15 Drockila pelas alottavana U17 Suomen maajoukkueessa voitokkaasti just kolme peliä.

      • 7+18

        Tällä loanheittofoorumilla ei kannattaisi mainita ketään junnupelaajaa nimeltä, varsinkaan jos sattuu pelaamaan sixtareissa. Tulee syyttömälle nuorelle vaan ihan turhaa paskaa niskaan. Pelaaja luultavasti myös tietäisi itse muinka monta peliä tuli pelattua.


    • Hämmentynyt

      Ensimmäinen keskustelu varmaan suomi24:ssä missä ei mollata/haukuta..

      HYVÄ,asiallinen kysymys/asialliset vastaukset.

    • 19+23

      Eiköhän Drockilakin kohta tajuu valita joko Roostersin tai TAFTin, eihän tuolla sixtareissa oo junnuilla mitään tulevaisuutta. Puhutaan kuitenki seurasta mikä on valinnu nimensä seksiasennon mukaan.

      • 15+16

        No olipa taas tosi viisas kommentti.


      • HMK 14centtiä

        Lisätietoja tästä seksiasennosta?
        nimerkillä hämmästynyt mutta lievästi kiihoittunut


      • googlenörtti
        HMK 14centtiä kirjoitti:

        Lisätietoja tästä seksiasennosta?
        nimerkillä hämmästynyt mutta lievästi kiihoittunut

        Ota googlesta safesearch pois päältä ja kirjota 69


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe