Chattailetko luvalla vai salaa työpaikallasi? Työaikanako?Onko se sinusta työmoraalisesti hyväksyttävää?
Chattailetko työpaikallasi työajalla?
6
235
Vastaukset
- kunnontyöntekijä
en chattaa, ei mulle siitä palkkaa makseta, chattailyt kerkii hoisii omalla ajalla puhtaalla omalla tunnolla.
- pk-sijainen
En, koska en voi käyttää edes tietokonetta töissä (lastenhoitajana päiväkodissa).
- Ei käyttökieltoa mut
En chattaile luvalla enkä salaa. Olen siellä töissä.
- tänäänkin44
kyllämonetnaisetcahttavarsinki yöhitsut.
- deodksjsh
En aikaisemmin, mutta jatkuvista ylitöistä ei saanut kompensaatiota ja jos hiljaisina aikoina lähti aikaisemmin, katsottiin kieroon. Tämä johti siihen, että teen omia juttuja työajalla, jos ei ole muuta tekemistä.
Kyllähän huono johtaminen tappaa oma-aloitteisuuden aika nopeasti. Työpaikan vaihto on kyllä edessä, kunhan määräaikaisuus päättyy. En halua homehtua tänne. - kunnontyöntekijä
"Kyllähän huono johtaminen tappaa oma-aloitteisuuden aika nopeasti. Työpaikan vaihto on kyllä edessä, kunhan määräaikaisuus päättyy. En halua homehtua tänne."
kuin minun näppäimistöltäni=O... Työpaikallani meno menny villiksi, jokku puuhailee omiaan, toiset tekee töitä kaksinverroin eikä pomot välitä mitään...eivät edes tervehi kuin näitä lusmuilijoita. Aikaisempi periaatteeni olla lörpöttelemättä puhelimes/pidättäytyä chattaamisesta yms. alan lipsua ihan piruuttani. Määräaikaisuuden loppua odotellen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457