oon miettiny et hankkisin ton penny boardin ku kaverit sanovat että on kivaa ja siltä se näyttääki! voiks joku kertoa et mistä sellasen sais tilattua? joku luotettava kauppa. vai onko jossain helsingissä kauppoja mistä sais tollasen? :) kiitti jos vastaat! :)
pennyboardin hankinta
3
185
Vastaukset
- xjean
Hki keskustan Citymarketista löyty kesällä, samoin myy vieläkin Stadium ja Budjet sport. Myy varmaan vielä kauan, koska kukaan oikea skeittari ei sellaista halua.
- Skategirl<3Penny
Omistan ite pennyn ja pari muutaki cruiseria ja voin sanoo et tykkään niist paljon enemmän ku normi skeitist
Isot renkaat on must kivaa vaihteluu ja on ihanaa ku saa cruisereit kaikis eri väreis ja pääsee vaihtaa renkaatki mielen mukaa (normis niihin ei mun mielest kiinnitä niin paljon huomioo ku cruiseris missä ne näkyy selvästi :DD )
Joten osta ihmees penny :) ite ostin Sinne Boardshopista ja netistä saa :))
- VOM pat
osta oikee lonkkari jos isommilla renkailla haluut kruizii. lushit on parasta hintalaatua ja rayne sekä earthwing ihan hyvii kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931