Atrian ällöt sokeroidut valmispitsat

oletteko huomanneet

Todella oudon sokeroidun makuisia nuo alle eurollakin myytävät Atrian "roiskeläpät". Harvemmin sitä pitsassa tulee maistettua makeaa niin paljoa kuin noissa. Jokin sisäinen hälyytyskello alkoi soimaan tuota vedellessä, että onkohan tämä nyt fiksua syödä tämmöistä.

7

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lättyvätty

      Ei ole fiksua ei. Jotkin barbeque-pitsat tosin sisältävät sokeria vieläkin enemmän.

      Parasta olisi tehdä pizza itse - näin saat sitä mitä haluat ja todennäköisesti halvemmalla hyvää.

    • hyisaakeli

      Pakkohan ne ihmiset on jollain koukuttaa, kun eivät muuten ala-arvoistakin alhaisemmiksi muuttuneita Atrian "gourmeeräiskäleitä" muuten söisi. Pelkkää pohjaa ja juurikin sitä sokeroitua, makeaa pitsaketsuppia pelkästään. Täytteet ja juusto monesta "pitsasta" unohtuneet näköjään. En ostaisi itse vaikka myytäisiiin 10kpl/1e.

    • jauhoinen,lisäaine

      En ole koska en osta niitä, ja en ottaisi vaikka saisin kaupasta ilmaiseksi.

      Ihmiset maksaa pelkästä jauhopohjasta ja lisäaineista , joka on kalliimpaa kuin ruisleipä ja vielä epäterveellisempää kuin ruisleipä

      • yrjö lautasella

        Meillä niitä ei syö koirakaan, saatikka ihmiset


    • gourmetia meille

      No mutta se on nykytrendi: pyöristetään ruokien makua laittamalla niihin makeutusta. Jos yhtään vilkaisee vaikka aikakauslehtien ruokaohjeita, niin melkein jokaiseen ruokaan (tarkoitan muita kuin makeita jälkiruokia) tulee joko sokeria, siirappia tai hunajaa. Usein enemmän kuin suolaa, jota laitetaan vain ripaus ja sitten jotain sokeria lusikallinen...

      Sokerointi on tätä päivää. Jos kokkaa itse niin eihän sitä ole silloin pakko laittaa. Jos kuitenkin ostaa valmiita ruokia / eineksiä, niin jos vähänkin lukee tuoteselosteita niin sieltä löytyy aika kiitettävästi erilaisia sokereita: glukoosisiirappia, glukoosi-fruktoosi-siirappia, maissisiirappia (käytännössä kai sama kuin edellinen),... Yleensä juuri noita halpoja sokerin korvikkeita.

      • Trendi joo

        Sekin tuntuu olevan nykytrendi, että ostetaan kaupasta euron tarjouslätty ja sitten valitellaan ja ihmetellään suureen ääneen, kun se ei olekaan elämysten makunautinto ja ravinto-opillisesti täydellinen terveyspommi. Ja hyvin yllättävää tuntuu olevan sekin, että nämä eivät juuri koskaan vastaa kotiruokaa.

        Se on ihmeellinen. Tämä maailma.


    • syöse

      Jos hamppibaari vaihtais naudanlihansa hiljalleen rotanlihaksi ja samalla savattaisi annoskokoa niin lopulta kaikki 200% rotanlihaburgeit kyykyttäis kaikki muut.
      pikaruuat syödään kännissä, ei maista kuin suolan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe