Auttakee ny joku!
Ostinpa ton mp3 soittimen. Philips Gogear raga/12 .
Ei löydy vehkeestä menu näppäintä eikä valikoista mitään kohtaa jos vois edes deletoida. Kaluttu läpi ohjeet mut ei oo ku poistamista soittolistoilta ja sillähän ei oo sisältöön mitään merkitystä.
Ei suostu tyhjenemään kun Linuksis auki ollessa heittelen kamaa roskiin ja vaik laitoin "alusta" kun olin jo epätoivoinen.Nothing!
Kappaleet kyllä poistuu listalta roskikseen heittelemällä mut tilaa ei tule YHTÄÄN lisää.
Yritin ladata ton songbirdin mut eipä toimi ku windowssissa.
Ny loppu mun rahkeet. Hjelp!!!!!
Kappaleiden poisto Philips Gogear+linuks????
2
98
Vastaukset
- Teputiitus
Kävi nyt niin että tungin musat roskikseen ja alustin soittimen. Itse soitin näytti(tietokoneen lailla) et tilaa ei ole yhtään jäljellä vaikka musiikit oli poissa! 8)
Sit otin "uskon askeleen" ja tungin oletetusta "tilan puutteesta" välittämättä uudet tiedot sisään. Ei mahtunut kuin noin 4/5 luvatusta tilasta mutta toimii.
Siis lopulta kone ei antanut kuvaketta työpöydälle liitetystä soittimesta mutta löysin sen kuitenkin muuta kautta.
Mitähän tästä seuraa?!? :D
Ihan pöljää ettei yhtä pientä DELETE kohtaa voitu koneeseen laittaa. Kaikenlaista muuta löytyy kyllä ohjekirjoja myöten. Katsotaan nyt täytyykö omistaa windows et saa ladattua uudet päivitykset! ;) Seuraavaksi sitä selvittelemään... heh. On nää hauskoja vehkeitä. - 10+15
Älä käytä roskista tiedostojen poistoon, vaan valitse poistettavat tiedostot ja paina Shift Delete.
Poista laitteen piilokansio. Tuon jälkeen pitäis tulla oikeasti vapaata tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816